Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 juli 2022, 10:07   #141
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Hoeveel reizen zijn er levensnoodzakelijk?
Geen enkele. En?

Hoeveel autoreizen zijn er levensnoodzakelijk?

Laatst gewijzigd door Micele : 3 juli 2022 om 10:08.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2022, 10:08   #142
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Geen enkele. En?
Sorry, heb het nog wat aangepast.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2022, 10:10   #143
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Sorry, heb het nog wat aangepast.

Ik bedoel, moet ik mij slechter voelen omdat ik met een Ford Ranger rijd, maar nooit op reis ga dan degenen die een stekkerwagen hebben, maar om de haverklap op het vliegtuig zitten voor persoonlijk plezier?
Op die extra extreme vraag moet je voor jezelf antwoorden.

Waarom zou iemand die zijn versleten wagen vervangt door een stekkerwagen - hoofdzakelijk voor het milieu (onlangs in de krant) - er op los vliegtuigreizen maken voor zijn plezier?

Laatst gewijzigd door Micele : 3 juli 2022 om 10:15.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2022, 10:46   #144
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Op die extra extreme vraag moet je voor jezelf antwoorden.

Waarom zou iemand die zijn versleten wagen vervangt door een stekkerwagen - hoofdzakelijk voor het milieu (onlangs in de krant) - er op los vliegtuigreizen maken voor zijn plezier?
Er is geen één die een elektrische auto koopt voor reden milieu.
Meeste zijn bedrijfswagensen is de politiek van hun ceo.
Zeer goede aftrekpost.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2022, 10:54   #145
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.381
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Geen enkele. En?

Hoeveel autoreizen zijn er levensnoodzakelijk?
Hoeveel reizen zijn noodzakelijk?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2022, 11:42   #146
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Er is geen één die een elektrische auto koopt voor reden milieu.
Meeste zijn bedrijfswagensen is de politiek van hun ceo.
Zeer goede aftrekpost.
Ook het milieu was toch de hoofdreden een electrische wagen te kopen (milieu op de eerste plaats).
Onderzoek Nederland 2021 (eigenaars van electrische wagens)
Citaat:
Nationaal Laadonderzoek 2021

Laden van EV’s in Nederland

Ervaringen en meningen van EV-rijders

Persona’s komen overeen met EV en berijdersonderzoek [N=1.688] page 13 van 54

Zoals ook in het EV en berijdersonderzoek hebben we gevraagd naar de belangrijkste motivatie om elektrisch te rijden en zo een classificatie gemaakt van vier verschillende persona’s. De verhouding en verdeling van de persona’s in dit onderzoek en in het EV en berijdersonderzoek komen vrijwel volledig overeen. Verderop in dit rapport leggen we op relevante plekken een kruisverband tussen de resultaten en de persona’s.

Indeling in persona's:

De milieubewuste : 37%
De rekenaar: 33%
De koploper: 14%
De comfortabele: 12%
Anders: 4%

https://www.agendalaadinfrastructuur...x?idnv=2006868
Als je een beter onderzoek hebt post het maar.

In België zal het niet veel anders zijn, namelijk rijcomfort en milieu beide 25% volgens een onderzoek 2021 waar het over hun toekomstige wagen gaat:
Citaat:
https://www.leaseplan.com/nl-be/get-...trische-wagen/6 oktober 2021

Naar aanleiding van World EV Day, een dag die in het teken staat van elektrische mobiliteit, organiseerde LeasePlan een rondvraag over elektrisch rijden. 1.035 Deelnemers vertelden hoe zij denken over elektrische wagens, wat volgens hen de valkuilen zijn en wat ze al weten over elektrische mobiliteit.

1 op 2 respondenten gaat voor elektrisch

Van de 1.035 bevraagden geeft de helft (51%) aan dat ze voor een elektrisch model kiezen wanneer ze in de toekomst een nieuwe wagen kopen. Daar zijn verschillende redenen voor. Enerzijds gaan bestuurders voor elektrisch omdat ze ervan overtuigd zijn dat EV modellen een uiterst aangenaam rijcomfort bieden (25%). Nog een vierde van de bevraagden (25%) kiest voor een elektrisch model omdat dit beter is voor het milieu. Ruim een vijfde (21%) geeft de fiscale voordelen aan als voornaamste reden om voor een elektrische wagen te kiezen. Slechts zes procent van de bevraagden vertoont absoluut geen interesse en ziet niet in waarom ze zouden overstappen op een elektrische wagen.
Nog een veel kleiner onderzoek, maar recenter, de attitude (in België) tov electrische wagens is er toch sterk op vooruitgegaan, imo:

Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220511_95579787

11 mei 2022

Het merendeel van de Vlaams-Brabanders die een eigen wagen bezitten, staat ook positief tegenover elektrische auto’s. Dat blijkt woensdag uit een studie van onderzoeksbureau Profacts. Een kleine tweehonderd volwassenen werd eind april gevraagd naar hun algemene attitudes tegenover elektrische voertuigen.

Dertig procent van de ondervraagden gaf aan erg positief te staan tegenover elektrische wagens: zij gaven een score van 8 op 10 of meer. Nog eens dertig procent was matig positief en gaf een 6 of 7 op 10. Bij de groep die ooit al eens met een elektrische wagen had gereden, steeg het aandeel erg positieve personen tot 51 procent.

25 procent van de Vlaams-Brabanders zegt dat hij of zij effectief over zou gaan tot de aankoop van een elektrische wagen. Wanneer iemand de wagen als bedrijfswagen kan gebruiken, stijgt dat aandeel tot bijna een derde.

De drempels die mensen nog ervaren bij de aankoop van een elektrische auto, gaan in de eerste plaats over de prijs. Van de mensen die aangaven geen elektrische auto te willen kopen, zegt zestig procent dat de hoge kostprijs daarvoor de reden is. Ook eventuele problemen bij het opladen van de wagen vormen een barrière.

Tegelijkertijd stellen mensen dat de kostprijs een reden is om juist wel over te gaan tot het aanschaffen van een elektrische wagen. Dan gaat het vooral om de prijs van het laden: aangezien de prijzen voor diesel en benzine momenteel bijzonder hoog zijn, klinkt elektrisch laden aantrekkelijk. Op de eerste plaats in de lijst waarom mensen wel een elektrische wagen zouden kopen, komen duurzaamheidsredenen.

De bevraging werd afgenomen in het kader van een nationale studie die bij 2.000 Belgen, die eigenaar zijn van een auto, uitgevoerd is.
Die nationale studie waar 2000 auto-eigenaars gevraagd werden heb ik nog niet gevonden. Komt nog?

Laatst gewijzigd door Micele : 3 juli 2022 om 12:06.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2022, 11:57   #147
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Als je een beter onderzoek hebt post het maar.
Van al die ik heb tegengekomen met eli. wagen heb ik er geen enkel tegengekomen die gekozen heeft voor milieu, geen enkele! En waren er geen 10 of 20 over 4 jaar paar honderd. Dus studies.... Beetje ongeloofwaardig.
Als iemand word ondervraagd waarom, kan wel milieu aspect uit zijn mond komen maar tussen zijn vrienden klinkt er wel een ander geluid.
Is zoals verkiezingen, ik stem voor X maar in kotje kiest die toch voor y

Laatst gewijzigd door Deo : 3 juli 2022 om 11:59.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2022, 12:08   #148
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Van al die ik heb tegengekomen met eli. wagen heb ik er geen enkel tegengekomen die gekozen heeft voor milieu, geen enkele! En waren er geen 10 of 20 over 4 jaar paar honderd. Dus studies.... Beetje ongeloofwaardig.
Als iemand word ondervraagd waarom, kan wel milieu aspect uit zijn mond komen maar tussen zijn vrienden klinkt er wel een ander geluid.
Is zoals verkiezingen, ik stem voor X maar in kotje kiest die toch voor y
Ik heb reeds 3 verschillende bronnen gepost (na edit: sorry) waaruit blijkt dat milieu toch bovenaan staat. Bij duizenden uit Nederland en België. Heb je er nog nodig?

Jij bent geen enkele tegengekomen. Wat een toeval of 100% ongeloofwaardig

Citaat:
Als iemand word ondervraagd waarom, kan wel milieu aspect uit zijn mond komen maar tussen zijn vrienden klinkt er wel een ander geluid.
Maar daarvoor niet de waarheid, men wil ook wel eens stoefen onder vrienden hé. En hoe kan me nu stoefen over milieu?

Laatst gewijzigd door Micele : 3 juli 2022 om 12:13.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2022, 12:25   #149
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hoeveel reizen zijn noodzakelijk?
Studiereizen?
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2022, 12:30   #150
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.381
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ik heb reeds 3 verschillende bronnen gepost (na edit: sorry) waaruit blijkt dat milieu toch bovenaan staat. Bij duizenden uit Nederland en België. Heb je er nog nodig?
Met het WWW en Google kan je er zo een paar 1000 bovenhalen.
Citaat:
Jij bent geen enkele tegengekomen. Wat een toeval of 100% ongeloofwaardig
In mijn kennissenkring zijn er wel een paar die het milieu aanhalen als "extra reden" om hun Tesla of Polestar te verheerlijken. Ironisch genoeg zijn dat net de mensen die een groot gezin hebben.
Let wel, "extra reden". Want die mensen zijn dan of hoger kaderleden van multinationals, of eigenaar van een KMO. Ik denk dat de wettelijke Nederlandse en Belgische voordelen voor EV's tot voor kort te lekker waren om te laten lopen.
Citaat:
Maar daarvoor niet de waarheid, men wil ook wel eens stoefen onder vrienden hé. En hoe kan me nu stoefen over milieu?
Hangt er van af in welke middens men zich begeeft.
Ik kan me gerust voorstellen dat iemand die te voet toekomt, op zelfgevlochten rieten sletsen, en kan aantonen dat ie de 35km te voet heeft gedaan om op het Greenpeace congres te geraken, dat die wel een hoop "Wow, goed gedaan" krijgt.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2022, 12:42   #151
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Met het WWW en Google kan je er zo een paar 1000 bovenhalen.

In mijn kennissenkring zijn er wel een paar die het milieu aanhalen als "extra reden" om hun Tesla of Polestar te verheerlijken. Ironisch genoeg zijn dat net de mensen die een groot gezin hebben.
Let wel, "extra reden". Want die mensen zijn dan of hoger kaderleden van multinationals, of eigenaar van een KMO. Ik denk dat de wettelijke Nederlandse en Belgische voordelen voor EV's tot voor kort te lekker waren om te laten lopen.

Hangt er van af in welke middens men zich begeeft.
Ik kan me gerust voorstellen dat iemand die te voet toekomt, op zelfgevlochten rieten sletsen, en kan aantonen dat ie de 35km te voet heeft gedaan om op het Greenpeace congres te geraken, dat die wel een hoop "Wow, goed gedaan" krijgt.
En in welk wagensegment.

"Milieu" is altijd een extra-reden naargelang ...

Maar blijkbaar toch al belangrijk genoeg nu eens niet voor een benzineslurper te kiezen. Bovendien zijn er in bepaalde middens alvast benzinewagens van hetzelfde merk die -ook in aankoop- duurder zijn dan het EV-alternatief.

Als zelfs Testaankoop dit beweerde:
Citaat:
Conclusie: elektrische middenklassenwagens zijn vandaag in elk mogelijk scenario financieel interessanter. Vanaf 2025 geldt dat voor alle auto’s, inclusief kleine stadswagentjes.

Toch maken veel variabelen een eenduidig advies lastig. "Kun je thuis laden en heb je zonnepanelen, dan slaat het voordeel sterk door naar elektrisch", zegt Steve Mestdagh van Test Aankoop. "Kun je dat niet, dan is het een goed idee om nog voor een benzinemotor te kiezen."
Citaat:
Ik denk dat de wettelijke Nederlandse en Belgische voordelen voor EV's tot voor kort te lekker waren om te laten lopen.
En die "bepaalde voordelen" van de staat voor full-EVs zijn ook wegens "het milieu".

En het meer aan BTW dat men voor een EV betaald aan de staat compenseert al een groot deel. Is er dan nog een "wettelijk voordeel" voor de Belgische particulier met een BEV? Toch al 12,2% in 2021:
Citaat:
Terwijl in 2021 in België 22.669 100% elektrische auto's (BEV) werden ingeschreven - een nieuw record - werden bijna 9 op de 10 BEV's (87,7%) ingeschreven op naam van ondernemingen of zelfstandigen, en 12,2% van de nieuwe BEV-inschrijvingen in 2021 op naam van particulieren.
http://www.febiac.be/public/pressrel...D=1398&lang=NL

Laatst gewijzigd door Micele : 3 juli 2022 om 13:12.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2022, 13:29   #152
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.381
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Studiereizen?
Zijn die noodzakelijk?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2022, 13:59   #153
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zijn die noodzakelijk?
Ik denk het wel. De ene meer de andere minder.

Ook naar familie reizen in het buitenland kunnen "noodzakelijk" zijn, zeker bij bepaalde aangelegenheden. (huwelijk, begrafenis, enz...).

In elke geval bestaan noodzakelijke reizen. Met die reisadviezen wg corona of ander gevaren kwamen die dikwijls aan bod in teksten.

Bovendien maakt toch iedereen voor zichzelf uit welke reis hij/zij noodzakelijk vindt.

Laatst gewijzigd door Micele : 3 juli 2022 om 14:14.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2022, 14:31   #154
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.381
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ik denk het wel. De ene meer de andere minder.

Ook naar familie reizen in het buitenland kunnen "noodzakelijk" zijn, zeker bij bepaalde aangelegenheden. (huwelijk, begrafenis, enz...).

In elke geval bestaan noodzakelijke reizen. Met die reisadviezen wg corona of ander gevaren kwamen die dikwijls aan bod in teksten.

Bovendien maakt toch iedereen voor zichzelf uit welke reis hij/zij noodzakelijk vindt.
Ik denk niet dat er 100den gaan doodgaan als iemand geen studiereis kan maken of familiebezoek kan afleggen.

Dus, wanneer is iets "noodzaak"?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2022, 15:30   #155
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik denk niet dat er 100den gaan doodgaan als iemand geen studiereis kan maken of familiebezoek kan afleggen.

Dus, wanneer is iets "noodzaak"?
Jij begon over "noodzakelijk", dan antwoord best zelf. Voor jou moeten er 100den doodgaan? Waarom dood?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hoeveel reizen zijn noodzakelijk?
Ik had al gepost dat er geen enkele reis levensnoodzakelijk is.
(edit: de uitzondering bevestigt de regel)

Laatst gewijzigd door Micele : 3 juli 2022 om 15:38.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2022, 15:58   #156
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.235
Standaard

Wat bedoelen ze anders met noodzakelijke verplaatsingen? lol

Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/minis...land~b6ee929c/

Coronavirus

Ministers: ‘Maak enkel nog noodzakelijke verplaatsingen tussen België en Nederland’

De Nederlandse minister van Justitie en Veiligheid Ferd Grapperhaus en de Belgische minister van Binnenlandse Zaken Annelies Verlinden roepen wegens de stijgende coronabesmettingen op om enkel noodzakelijke verplaatsingen te maken tussen België en Nederland. De grenzen blijven wel open.

16 oktober 2020
En dat geldt voor gans Europa... en nog groter...

Laatst gewijzigd door Micele : 3 juli 2022 om 15:59.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2022, 16:21   #157
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.381
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Jij begon over "noodzakelijk", dan antwoord best zelf. Voor jou moeten er 100den doodgaan? Waarom dood?



Ik had al gepost dat er geen enkele reis levensnoodzakelijk is.
(edit: de uitzondering bevestigt de regel)
Nope, u begon.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Geen enkele. En?

Hoeveel autoreizen zijn er levensnoodzakelijk?
Waar ik op vroeg
Hoeveel reizen zijn noodzakelijk?

Maar om uw vraag te beantwoorden. Reizen is een luxezaak, of noodzaak.

U en ik hebben de luxe om te reizen.
Een dobberneger vind het een noodzaak waarbij levensgevaar slechts een detail is.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2022, 16:31   #158
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.867
Standaard

In tegenstelling tot in Nederland,waar het er totnogtoe naar uitziet dat een gigantische slachtpartij voorbereid wordt onder de landbouwstand (met steeds hardere protesten als gevolg..) gaat het in Vlaanderen om misschien de 50 meest vervuilende bedrijven die effectief gaan dicht moeten (wegens hun positie in gevoelige streken) en een zekere beperking op anderen....

Verder heeft de Minister ,hoor ik zonet op de radio,al 5000 bezwaarschrijften ontvangen,zowel van getroffenen,natuurverenigingen als anderen,en die worden allemaal behandeld zegt ze...

Het einddoel aan stikstofbeperking moet Vlaanderen halen,(jaja,EU overeenkomsten tekenen heeft GEVOLGEN,dat zijn die van vorige regeringen en andere partijen blijkbaar vrij plotsklaps "vergeten"...)de modaliteiten zullen,onvermijdelijk,gesjacher vergen...

Dat is nogal wat anders dan de zich ontwikkelende regelrechte confrontatie bij onze noorderburen...Ja,politieke omwentelingen ontstonden in het verleden vaak bij een opstand van de boerenstand.

Wat me wel ergert is dat ons parlement rustig verder slaapt.Ik hoor van daar van geen enkel nuttig voorstel,enkel emo-eco-trutterij.....Stikkstof is stikstof,misschien zijn er nog andere methoden tot beperking?

Laatst gewijzigd door kelt : 3 juli 2022 om 16:33.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2022, 17:13   #159
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Nope, u begon.
Nee, reservespeler begon plots over levensnoodzakelijk (post 140), ik antwoordde daarop (post 141 denk ik)

En jij zwakte dat af naar noodzakelijk in uw post 145 (waarom?). Dus leg uw definitie noodzakelijk maar uit. Ik heb al een hint en vb. gegeven uit de politiek omtrent noodzakelijke reizen tijdens coronamaatregelen. Geen antwoord daarop.

Citaat:
Maar om uw vraag te beantwoorden. Reizen is een luxezaak, of noodzaak.
Kan ook beide zijn, een noodzakelijke reis moeten doen en als men toch terplaatste is nog wat genieten omdat men sowieso al daar is en men nog vrije tijd heeft.

Laatst gewijzigd door Micele : 3 juli 2022 om 17:27.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2022, 21:00   #160
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Stikstof probleem.
Dieren hebben er totaal niets mee te maken, daar zijn we toch al zeker over.
Is de voeding ervan en als die voeding heel het traject heeft door lopen tot mest is er nog altijd niets aan de hand. We laten mest uitdrogen en mest afval word vervoerd naar een nieuwe klant.
Wat is het probleem met BOER?
Stikstof word opgenomen in veevoer. Planten dus.

Laatst gewijzigd door Deo : 4 juli 2022 om 21:02.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be