Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 september 2009, 10:45   #1
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard Gay European Royals

GAY EUROPEAN ROYALS




[King William III: vreemd blauw portret: blauw bloed?]



Met zijn geliefde echtgenote die lesbisch was



[Een erg zwart portret van Stadhouder Willem III, wiens opa Willem I van Oranje beschreven is als 'meer bruin dan wit' en 'bruyn van verve ende baerde.'(Beresteyn 1933)]

Citaat:
The online encyclopedia Wikipedia gives details of the the homosexual accusations made against King Billy.

It states: "During the 1690s rumours of William's homosexual inclinations grew and led to the publication of many satirical pamphlets. He had several male favourites, including two Dutch courtiers to whom he granted English dignities: Hans Willem Bentinck became Earl of Portland, and Arnold Joost van Keppel was created Earl of Albemarle.

"These close relationships with men and the lack of mistresses led William's enemies to suggest that he preferred homosexual relationships. "

Further reading at Wikipedia

http://www.belfasttelegraph.co.uk/ne...-13922468.html
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 10:53   #2
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



[King James I, acobus I, de opa van Charles II The Black Boy]



[Met zijn vrouw, Anna van Denemarken]



[Anna van Denemarken]

Citaat:
How many folks know that King James (who commissioned the King James Bible and to whom it was dedicated) loved men and had sex with them? At the age of thirteen James fell madly in love with his male cousin Esme Stuart whom he made Duke of Lennox. James deferred to Esme to the consternation of his ministers. In 1582 James was kidnapped and forced to issue a proclamation against his lover and send him back to France.

Later, James fell in love with a poor young Scotsman named Robert Carr. "The king leans on his [Carr's] arm, pinches his cheeks, smooths his ruffled garment, and when he looks upon Carr, directs his speech to others." (Thomas Howard, Earl of Suffolk, in a letter, 1611)

Carr eventually ended the relationship after which the king expressed his dissatisfaction in a letter to Carr, "I leave out of this reckoning your long creeping back and withdrawing yourself from lying in my chamber, notwithstanding my many hundred times earnest soliciting you to the contrary...Remember that (since I am king) all your being, except your breathing and soul, is from me." (See The Letters of King James I & VI, ed., G. P. V. Akrigg, Univ. of Calif. Press, 1984. Also see Royal Family, Royal Lovers: King James of England and Scotland, David M. Bergeron, Univ. of Missouri Press, 1991)
http://www.edwardtbabinski.us/histor...james_gay.html

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 25 september 2009 om 10:55.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 11:27   #3
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Prince Valdemar of Denmark and Prince George of Greece actually had a long-term love relationship, and were supported (also financially) in this by Princess Marie Bonaparte. She and Prince George led separate lives from early on in their marriage but slowly developed an understanding friendship and never divorced.
Marie Bonaparte was not merely ‘eccentric’ but a most interesting personality. First a client, later a college of Sigmund Freud, she played a crucial part in his escape from the Nazis from Vienna to London and became one of the female pioneers of psychoanalysis herself.
Prince Dimitri of Serbia is indeed openly gay. Reading the whole article, it's regrettable that the NY Observer indulges in sexist and bitchy comments in order to appear what they might consider entertaining.
Prince George of Kent, father of the current Duke and Prince Michael, was predominantly gay, but I guess this was mentioned here before.
http://www.theroyalforums.com/forums...y-7689-14.html

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 25 september 2009 om 11:27.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 11:36   #4
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Wees eerlijk, dit gaat helemaal niet om het liefdesleven van de adel. Ja, ze waren nogal eens homofiel, maar je plaatjes verraden waar het je om gaat, je "zwarten zijn enge dictators" theorie verder propaganderen. Daar heb je al een topic voor, hou het dan ook daar.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 12:00   #5
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Wees eerlijk, dit gaat helemaal niet om het liefdesleven van de adel. Ja, ze waren nogal eens homofiel, maar je plaatjes verraden waar het je om gaat, je "zwarten zijn enge dictators" theorie verder propaganderen. Daar heb je al een topic voor, hou het dan ook daar.



[Frederik de Grote was ook een grote flikker!]

Je bent erg slim, maar niet slim genoeg want anders zou je dat vlaggengewapper laten voor de imbecielen onder ons. Er is nooit iets goeds gekomen uit dit soort van overdreven nationalisme.

Inderdaad probeer ik den homofiele medemens ook te winnen voor mijn blauw bloed is zwart bloed etc. De koninklijke elite was echter zwart en gekleurd, een gefixeerd mulattenras, zoals je weet, maar sommigen waren boelers (Surinaams). Dus moet ik toch weer komen met zwarte portretten.

Het schijnt dat James I op blonde mannen viel, wat voor ophef zorgde, want wit was ''t grauw' en dus 'inferieur' in de ogen van deze 'sun peoples' zoals deze zwarten zich noemden.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 25 september 2009 om 12:01.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 12:03   #6
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Ik ben niet overdreven nationalistisch, ik vind wapperende vlaggetjes gewoon mooi.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 12:14   #7
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ik ben niet overdreven nationalistisch, ik vind wapperende vlaggetjes gewoon mooi.


[Trouwjurk, Valentino, euro 100.000!]

Ben je een meeloper? Dat men jou zou lastig vallen als je niet meedeed met die moslim en negerhaat, waardoor je laat zien dat je een loyaal deel bent van de kudde der imbecielen? Jullie laten je misbruiken door een elite die jullie niet hoger aanslaat dan een kudde belastingkoeien. Zij hebben hun koninklijke uitkering laten verhogen, terwijl ze al rijk zijn als Croessus. Ik zit met rekeningen, stapels aanmaningen vol bedreigingen en ik geloof dat het bij jouw niet veel anders is. Als ik niet tijdig betaal gebeuren de vreselijkste dingen. Waarom kan ik niet gewoon één belasting betalen, waarom DRIE soorten belasting? En altijd komen ze tegelijk! Zij lopen echter in jurken van euro 5000, maar HOUDEN van het Nederlandse volk, terwijl voorzieningen voor bejaarden en jeugd worden stopgezet vanwege BEZUINIGINGEN. Zij betalen geen belasting en stallen hun geld op Geursney! Ze hebben zichzelf een BONUS gegeven, van ONS geld. En achter deze mensen hun kont loop jij! Maar mijn verhaal rammelt dus?

Dat is wat ik ongeveer heb tegen nationalisme en intimiderend vlaggewapper met oranje vlaggen en gaande leeuwen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 25 september 2009 om 12:15.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 13:29   #8
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

http://uneouverturesurlemonde.blogsp...rent_m7_1_.jpg

YSL
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 13:47   #9
KaliYuga
Lokaal Raadslid
 
KaliYuga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2009
Berichten: 329
Standaard

Citaat:
De koninklijke elite was echter zwart en gekleurd, een gefixeerd mulattenras, zoals je weet, maar sommigen waren boelers (Surinaams). Dus moet ik toch weer komen met zwarte portretten.
Welke koninklijke elite was zwart ?
__________________
The internal struggle of self-overcoming must in turn also be matched by an external struggle with the forces of the age on an immediate and pratical level.
KaliYuga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 13:48   #10
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaliYuga Bekijk bericht
Welke koninklijke elite was zwart ?
Elites zien er doorgaans lichter uit. Zelfs Selassie was vrij licht.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 13:49   #11
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaliYuga Bekijk bericht
Welke koninklijke elite was zwart ?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=122081

Als je het echt wil begrijpen zal je deze 24 pagina's moeten doornemen. Lees alleen mijn postings, dan verlies je geen tijd met de idioten op dit forum.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 14:14   #12
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

een lijstje:

Marie Antoinette
De Lamballe
De Polignac
Jacobus I Stuart
Willem III van Oranje
D’Alençon
Maria Henriette Stuart
Willem II en gezin
Willem III van Oranje
Christina van Zweden
Shakespeare
Farnese Hercules
Astrid Roemer
Edgar Cairo
Frederik de Grote
Louis Couperus
De verwekking van Gustav IV Adolf van Zweden
Gustav III Adolf
Madame de Staël
Madame Recamier, Barones de Staëls geliefde
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 14:19   #13
KaliYuga
Lokaal Raadslid
 
KaliYuga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2009
Berichten: 329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
[url]Lees alleen mijn postings, dan verlies je geen tijd met de idioten op dit forum.
Nee ik lees ieders postings. Woord en tegenwoord dienen gehoord te worden, jij hebt niet het patent op de waarheid.

Controversiële hypothese wel.
__________________
The internal struggle of self-overcoming must in turn also be matched by an external struggle with the forces of the age on an immediate and pratical level.
KaliYuga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 14:51   #14
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaliYuga Bekijk bericht
Nee ik lees ieders postings. Woord en tegenwoord dienen gehoord te worden, jij hebt niet het patent op de waarheid. Controversiële hypothese wel.
Lees eerst de stelling, kijk wat jij ervan maakt, lees daarna wat anderen vonden. Zo weet je zeker dat je je eigen hoofd volgt. De kans is groot dat ik niet meer op jouw postings ga reageren want je draagt niets bij.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 16:01   #15
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht


Prins Waldemar of Denmark



Marie Bonaparte



Prince George of Greece
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 16:02   #16
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Elites zien er doorgaans lichter uit. Zelfs Selassie was vrij licht.
Bronnen?


Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 25 september 2009 om 16:03.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 20:06   #17
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Je foto.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 20:22   #18
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
[King James I, acobus I, de opa van Charles II The Black Boy]
Als ze die kerel "The Black Boy" noemden moet een donkere huidskleur bij de adel in die tijd toch iets héél aparts geweest zijn.
__________________
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 20:25   #19
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Selassie heeft persies niet echt negroide trekken qua beenderstructuur. Er zal wel wat midden oosters tussen zitten ofzo... Wie weet was het een geheime jood met een mysterieus plan dat bestond uit een kwaadaardige religie scheppen voor wietrokers om de de westerse beschaving te ondermijnen.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2009, 20:41   #20
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Selassie heeft persies niet echt negroide trekken qua beenderstructuur. Er zal wel wat midden oosters tussen zitten ofzo... Wie weet was het een geheime jood
Geheim? Bij een dynastie die afstamming claimde van Salomo en de stam van Juda?

Me dunkt dat zijn dynastie er wreed fier op was dat er Joods bloed door haar aderen stroomde.
__________________
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 25 september 2009 om 20:42.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be