Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 maart 2012, 16:34   #21
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Waarom sleept ge dat erbij ?
Daar is helemaal geen sprake van.
Omdat dit blijkbaar de manier is waarop moslims denken, iemand draagt een hoofddoek en is vroom, of iemand draagt geen hoofddoek en is een hoer die met iedereen seks heeft.

Dat is wat er gebeurt als men zijn twijfels tot fanatisme compenseert.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 29 maart 2012 om 16:35.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 16:35   #22
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Euhm ja,
[onpopulaire mening] Wie zich niet als een slet kleedt of gedraagt, komt ook niet op zo'n bangalijst?

Ik begrijp echt niet waarom het taboe is sletterig gedrag als zodanig te bestempelen, gewoon omdat je officieel geen hoer bent.

Als je je desondanks wél als een hoer wenst te kleden of gedragen, zonder dat je dat bent, dan dien je er rekening mee te houden dat je met je gedrag geconfronteerd zult worden in de maatschappij. Mensen zullen misschien lachen met je, enz...
Je kan niet eisen van jongens of mannen dat je ze au serieux nemen in hotpants of als je met de hele klas hebt geslapen. Sorry to say, hé.



I demand respect!
Wat is er mis om met de hele klas te slapen?
Ik heb dat vroeger dikwijls gedaan.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 16:36   #23
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Als je je als meisje schaars kleedt en/of daarbij nogeens met Jan en alleman slaapt, moet je niet verwachten dat je niet als seksobject of hoer wordt behandeld.


Is dat die café bij Familie?
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 16:37   #24
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Als je je als meisje schaars kleedt en/of daarbij nogeens met Jan en alleman slaapt, moet je niet verwachten dat je niet als seksobject of hoer wordt behandeld.

En het is zeker ook niet aan de hoerigen om uit te maken hoe anderen zich moeten kleden/gedragen.
Het gaat hier om een meisje van 13 hé.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 16:39   #25
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Een hoer kleedt zich doorgaans schaars en slaapt met (bijna) iedereen tegen betaling. Nu zijn er die dat gratis beginnen te doen...
Verwarring alom.

Er lopen m.i. inderdaad heel wat hoerigen rond. Voor mijn part doet iedereen wat hij/zij wil, maar ze moeten er niet van verschieten dat ze op bangalijsten terecht gekomen, of dat hun gsm-nummers de ronde doen bij jongens, etc,...

Ik begrijp het niet: je kleed je als een hoer, je gedraagt je als een hoer, en als je dan als hoer wordt behandeld, pleeg je zelfmoord? Deze logica gaat me inderdaad te boven.
Wat is er mis om met iemand te slapen?
Ik zou me daarvoor niet laten betalen hoor.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 16:50   #26
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Omdat dit blijkbaar de manier is waarop moslims denken, iemand draagt een hoofddoek en is vroom, of iemand draagt geen hoofddoek en is een hoer die met iedereen seks heeft.

Dat is wat er gebeurt als men zijn twijfels tot fanatisme compenseert.
Er is nog werk aan zo te zien.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 17:01   #27
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Wat is er mis om met de hele klas te slapen?
Ik heb dat vroeger dikwijls gedaan.
Vwala! chapeau! eindelijk eens iemand die ervoor uitkomt dat je met twee moet zijn om sex te hebben.

Waarschijnlijk doen de zonen van "mam" dat ook, maar dat is omdat er hoeren in de klas zitten neem ik aan?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 17:15   #28
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Wat is er mis om met de hele klas te slapen?
Ik heb dat vroeger dikwijls gedaan.
50/50 jongens en meisjes?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 17:19   #29
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Mijn bangalijstje.

1. Mam

Daar geraak je nooit meer vanaf, sletje.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 17:32   #30
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
En het is zeker ook niet aan de hoerigen om uit te maken hoe anderen zich moeten kleden/gedragen.
en al zeker niet aan achtelijke mensen die in een gruwelboekske geloven...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 17:38   #31
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Als je je als meisje schaars kleedt en/of daarbij nogeens met Jan en alleman slaapt, moet je niet verwachten dat je niet als seksobject of hoer wordt behandeld.

En het is zeker ook niet aan de hoerigen om uit te maken hoe anderen zich moeten kleden/gedragen.
Dat is inderdaad voorbehouden aan de godsdienstwaanzinnigen...
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 17:46   #32
bf62
Gouverneur
 
bf62's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2004
Berichten: 1.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Mijn bangalijstje.

1. Mam

Daar geraak je nooit meer vanaf, sletje.
Geraak jij ook zo in overdrive als je een kopvodje ziet? Het kopvodje is voor mij een teken van hoerig zijn, tenminste zo ben ik opgevoed. De hitsigheid gaat gewoon naar het rood als ik die sletjes zie lopen. De volgende keer laat ik me gewoon gaan, ik zal het kopvodje de beurt geven die ze verdient. En daarna vertel ik het aan al mijn kameraden. Kunnen ze dat kopvodje ook eens plezieren. Ze vraagt er gewoon om, moet ze maar zo’n lekker kapje niet opzetten.

__________________
The paradox - The secret - The solution
In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia
Het sprookjesbos!

Laatst gewijzigd door bf62 : 29 maart 2012 om 17:47.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 17:47   #33
stropke
Minister-President
 
stropke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2009
Locatie: Oost-Limburg
Berichten: 4.363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Een hoer kleedt zich doorgaans schaars en slaapt met (bijna) iedereen tegen betaling. Nu zijn er die dat gratis beginnen te doen...
Verwarring alom.

Er lopen m.i. inderdaad heel wat hoerigen rond. Voor mijn part doet iedereen wat hij/zij wil, maar ze moeten er niet van verschieten dat ze op bangalijsten terecht gekomen, of dat hun gsm-nummers de ronde doen bij jongens, etc,...

Ik begrijp het niet: je kleed je als een hoer, je gedraagt je als een hoer, en als je dan als hoer wordt behandeld, pleeg je zelfmoord? Deze logica gaat me inderdaad te boven.
(Citaat uit...)
"Een bangalijst is een nieuw fenomeen onder jongeren, waarbij scholieren elkaar lijstjes doorsturen met een top 10 van meisjes, die volgens hen de grootste sletten zijn. De meisjes op de lijsten balen ervan, want ze hebben vaak geen enkele aanleiding gegeven en het is moeilijk van zo’n stigma af te komen."

Zeg schijnheilige christelijke farizeeër kun jij wel lezen? Je beschuldigt dat kind zomaar, hoe durf je.
Je bent geen haar beter dan degenen die hun zomaar op die lijst zetten.
Er staat nergens wat jij beweert over die meiden en dat meisje specifiek. Er is nog geen enkele uitslag van de situatie en vanuit het bericht ga ik er niet vanuit dat het meije een hoer was of zich zo gedroeg.
Ga eerst eens nadenken over onterechte beschuldigen van mensen en wat de Lieve Jezus daar over zegt.
Je positioneert je in dezelfde positie als wie hier stenen naar Friso en de buskinderen gooide.
Jou onderschrift heeft geen enkel waarde.
__________________
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!!
stropke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 17:56   #34
CyberpunX
Staatssecretaris
 
CyberpunX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2004
Locatie: .b/e
Berichten: 2.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Een hoer is iemand die mannen neukt in ruil voor geld. Zegt het je iets?
Een aanzienlijk deel van de vrouwen trouwt omwille van de financiële zekerheid ... er zijn veel meer hoeren als men denkt
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 18:01   #35
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Euhm ja,
[onpopulaire mening] Wie zich niet als een slet kleedt of gedraagt, komt ook niet op zo'n bangalijst?

Ik begrijp echt niet waarom het taboe is sletterig gedrag als zodanig te bestempelen, gewoon omdat je officieel geen hoer bent.

Als je je desondanks wél als een hoer wenst te kleden of gedragen, zonder dat je dat bent, dan dien je er rekening mee te houden dat je met je gedrag geconfronteerd zult worden in de maatschappij. Mensen zullen misschien lachen met je, enz...
Je kan niet eisen van jongens of mannen dat je ze au serieux nemen in hotpants of als je met de hele klas hebt geslapen. Sorry to say, hé.



I demand respect!
Oei, ik heb als jonge vrouw ook minirokken en hotpants gedragen. Was ik dan ook een slet ?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 18:03   #36
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke Bekijk bericht
(Citaat uit...)
"Een bangalijst is een nieuw fenomeen onder jongeren, waarbij scholieren elkaar lijstjes doorsturen met een top 10 van meisjes, die volgens hen de grootste sletten zijn. De meisjes op de lijsten balen ervan, want ze hebben vaak geen enkele aanleiding gegeven en het is moeilijk van zo’n stigma af te komen."

Zeg schijnheilige christelijke farizeeër kun jij wel lezen? Je beschuldigt dat kind zomaar, hoe durf je.
Je bent geen haar beter dan degenen die hun zomaar op die lijst zetten.
Er staat nergens wat jij beweert over die meiden en dat meisje specifiek. Er is nog geen enkele uitslag van de situatie en vanuit het bericht ga ik er niet vanuit dat het meije een hoer was of zich zo gedroeg.
Ga eerst eens nadenken over onterechte beschuldigen van mensen en wat de Lieve Jezus daar over zegt.
Je positioneert je in dezelfde positie als wie hier stenen naar Friso en de buskinderen gooide.
Jou onderschrift heeft geen enkel waarde.
Jezus zei : wie zonder zonden is, werpe de eerste steen.
Misschien is Mam zonder zonden, wie zal het zeggen
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 18:11   #37
bf62
Gouverneur
 
bf62's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2004
Berichten: 1.298
Standaard

__________________
The paradox - The secret - The solution
In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia
Het sprookjesbos!
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 18:27   #38
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Iemand die het in zijn hoofd haalt om nog maar één seconde ervan uit te gaan dat dit 13 jarig kind dat zelfmoord pleegde, "het aan zichzelf te danken heeft" mag van mij een eersteklas ticket krijgen en in dit geval zèlf één van de 72 hoeren worden. Want die mogen blijkbaar weldegelijk de hoer uithangen, dag na dag na dag en dat voor eeuwigen tijd.
Wat een ongelooflijke religie is dat toch!
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 19:30   #39
Meuh
Provinciaal Gedeputeerde
 
Meuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 972
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Als je je als meisje schaars kleedt en/of daarbij nogeens met Jan en alleman slaapt, moet je niet verwachten dat je niet als seksobject of hoer wordt behandeld.

En het is zeker ook niet aan de hoerigen om uit te maken hoe anderen zich moeten kleden/gedragen.
Van zo'n uitspraken krijg ik dus echt de "wubbes" zoals wij dat hier zeggen. En mensen die zo'n uitspraken doen zaken bij mij lager dan laag...

Doet me denken aan een klasdiscussie in mijn schooltijd toen een moslim jongen doodleuk meedeelde dat hij het maar normaal vond als een meisje met een minirok verkracht werd... Nooit een lerares zo uit haar krammen zien schieten!

Laatst gewijzigd door Meuh : 29 maart 2012 om 19:33.
Meuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 19:33   #40
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke Bekijk bericht
'Meisje pleegt zelfmoord om bangalijst'

Pijnacker - Een 13-jarig meisje uit Pijnacker heeft zelfmoord gepleegd, omdat haar naam zou voorkomen op een zogenaamde bangalijst.

De politie heeft de zelfmoord bevestigd, maar wil verder geen commentaar geven. Volgens het AD werd Livia woensdagavond zwaargewond aangetroffen in een bos langs de Oude Klapwijseweg in Pijnacker. Zij is in kritieke toestand met een traumahelikopter afgevoerd naar het ziekenhuis, waar zij later aan haar verwondingen is overleden.

Een bangalijst is een nieuw fenomeen onder jongeren, waarbij scholieren elkaar lijstjes doorsturen met een top 10 van meisjes, die volgens hen de grootste sletten zijn. De meisjes op de lijsten balen ervan, want ze hebben vaak geen enkele aanleiding gegeven en het is moeilijk van zo’n stigma af te komen.

De vestigingsdirecteur van het Stanislacollege, waar Livia op school zat, spreekt van een treurige sfeer op de school, maar weet volgens het AD niets van een bangalijst.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...alijst___.html

Weer een nieuw triest maatschappelijk probleem. Dit is een vorm van geestelijke mishandeling. Wie dergelijke lijsten opstelt en verstuurt dient ook de strafrechtelijke gevolgen ervan te dragen.
En meiden moeten dergelijke zaken direct bij school melden. Hopelijk krijgen de daders een flnke straf.
Mijn dochter is, toen ze op middelbaar zat, flink gepest door notabene een moslim ettertje. Tot ze eindelijk die gast, toen hij weer bezig was, eens zo ongelooflijke peer op zijn bakkes heeft gegeven (een week blauw oog), dat haar eigen duim bijna gebroken was van de slag.
Ze kwam melden in ziekenhuis (waar ik nog werkte toen) met de melding:
Pa ik denk gebroken of gekneusde duim.
Ik: hoezo? Äntw: heb Semir op zijn smoel gemept.
Ik: Goed zo meid, wie niet horen wil moet voelen.
Hij heeft haar nooits meer lastig gevallen, schijnbaar is dat de enigste taal die ze verstaan.
Het was vanochtend op de radio, en ik heb daarvan drie dingen geleerd:
1 Je spreekt bangalijst op zo'n manier uit dat ik "pandalijst" versta, en dus denk dat het juist gaat om mensen die weinig sex hebben (gesproken over een lijst waar je niet op wilt staan).
2 De neef van het meisje wist te vertellen dat ze "gewoon" al jarenlang gepest is en het dus niet hoofdzakelijk om die lijst gebeurd is.
3 Zelfs de DJ geloofde niet dat het een nieuw fenomeen was. Laten we eerlijk zijn, pubers zijn altijd al eikels geweest tegen elkaar. Het experimenteren met sociale dominantie doet vaker vervelende situaties voorkomen dan onder oudere of jongere mensen. Als een werknemer ergens gepest wordt komt het in het nieuws. Het is niet prettig, maar wel zeldzaam.

Ik vind het een bijzonder trieste zaak, maar de les die er uit getrokken kan worden is niet dat we enkel en alleen moeten opletten of tieners toevallig ergens een bangalijst bijhouden. Het betreft wel een breder fenomeen dan dat.

O, en geheel offtopic: Waarom moet op dit forum al het negatieve nieuws direct zo verdraaid worden dat het weer allemaal enkel en alleen aan moslims ligt? Weet je wat, laat maar...
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be