Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 juni 2019, 16:55   #61
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Was de islam een matriarchaal systeem, dan moesten de mannen oogkleppen dragen.
Je vergeet dat die mannen ooit kinderen waren van moeders...
Er zou in ieder geval veel meer verdraagzaamheid, wijsheid en natuurlijke orde bestaan... De wereld zou er veel beter uitzien...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 16:57   #62
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Met zo'n kuren gaat ze natuurlijk ook niet snel een intelligente islamitische man vinden.
Je praat over een intelligente??? Of over ene die liever niet heeft dat zijn vrouw het inderdaad beter weet dan hij???

Heel dat mannelijke stoere gedoe kan alleen maar een gevolg zijn van hun onvolwassen angst voor het vrouwelijke... In hun binnenste weten ze dat vrouwen veel logischer zijn dan zijzelf... Daarom dat ze ze aan de ketting leggen en vooral heel dom en dwaas houden...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2019, 12:44   #63
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wanneer ze trouwt zal ze normaal wel weer een hoofddoek gaan dragen.
Hoezo?
Bestaan er geen mannen die de hoofddoek onbelangrijk vinden binnen uw geloof?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2019, 12:48   #64
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Met zo'n kuren gaat ze natuurlijk ook niet snel een intelligente islamitische man vinden.
Welke kuren? Het wordt hilarisch, geschreeuw dat je die hoofddoek draagt uit vrije wil maar blijkbaar hangt je partnerkeuze er van af en is het van moeten wanneer je getrouwd bent, daar gaat dat vrijheid riedeltje!

Het zegt ook wel iets over de druk op vrouwen, ook door anderen; afschaffen dus op iedere werkvloer en scholen die guillotine van vrouwenrechten. Dat iemand ze afzet zou niet eens een onderwerp mogen zijn!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 01:58   #65
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Met zo'n kuren gaat ze natuurlijk ook niet snel een intelligente islamitische man vinden.
Verklaar u eens nader , aub ??
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 03:59   #66
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het is niet nodig de persoonlijke toer op te gaan Tavek. Maar vermits je dat toch doet, het moge jou een troost wezen dat ik niet kerkelijk zal begraven worden.
Verdomme? Tochni terugkeren als stof dat op mijn meubelen komt plakken, hoop ik!??
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 06:15   #67
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Welke kuren? Het wordt hilarisch, geschreeuw dat je die hoofddoek draagt uit vrije wil maar blijkbaar hangt je partnerkeuze er van af en is het van moeten wanneer je getrouwd bent, daar gaat dat vrijheid riedeltje!

Het zegt ook wel iets over de druk op vrouwen, ook door anderen; afschaffen dus op iedere werkvloer en scholen die guillotine van vrouwenrechten. Dat iemand ze afzet zou niet eens een onderwerp mogen zijn!
Typisch. Allemaal die moslims en moslima's die geen relatie willen met een ongelovige enkel en alleen om het religieuze. Het maakt niet uit hoe goed of knap of slim de ander wel niet is. Religie voor alles. En vervolgens luid discriminatie roepen als iemand hen geen flat wil verhuren of job wil geven. Het is niet helemaal hetzelfde natuurlijk, je leven delen of je eigendom verhuren. Maar het is toch veelzeggend. Een aborigines die durft te beweren zijn of haar zoon liever niet met een exoot naar huis te zien komen wordt onmiddellijk aan de schandpaal genageld en mag blij zijn als er geen Unie-veroordeling volgt.

Een typische moslim(a) : alle Vlamingen zijn racisten maar geen haar uit mijn baard of onder mijn hoofddoek dat eraan denkt een relatie met zo'n ongelovige reu of teef aan te gaan.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 1 juli 2019 om 06:17.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 08:04   #68
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Typisch. Allemaal die moslims en moslima's die geen relatie willen met een ongelovige enkel en alleen om het religieuze. Het maakt niet uit hoe goed of knap of slim de ander wel niet is. Religie voor alles. En vervolgens luid discriminatie roepen als iemand hen geen flat wil verhuren of job wil geven. Het is niet helemaal hetzelfde natuurlijk, je leven delen of je eigendom verhuren. Maar het is toch veelzeggend. Een aborigines die durft te beweren zijn of haar zoon liever niet met een exoot naar huis te zien komen wordt onmiddellijk aan de schandpaal genageld en mag blij zijn als er geen Unie-veroordeling volgt.

Een typische moslim(a) : alle Vlamingen zijn racisten maar geen haar uit mijn baard of onder mijn hoofddoek dat eraan denkt een relatie met zo'n ongelovige reu of teef aan te gaan.
Ik sluit mij aan bij wat u wist te schrijven want zo is het nu eenmaal.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be