Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 14 maart 2005, 18:17   #1
Najim
Partijlid
 
Najim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 233
Standaard VB serieuze partij?

bron: http://www.gva.be/nieuws/Politiek/default.asp?art={E97DC84F-03AF-40A2-8894-E9BAF564C15A}

"14/03 Publiek debat over omstreden brief van senaatsvoorzitter Lizin
...
...
Naar verluidt drongen vooral de CD&V, maar ook MR, Vlaams Belang en cdH aan op een publiek debat over het incident met de brief."


Ik moest spontaan lachen om "Vlaams Belang" Rob Klop slaat vrouw bont en blauw = geen probleem voor het VB, Rob Klop slaat huurster in elkaar = geen probleem voor het VB, een andere lid probeert en hond te wurgen = geen probleem voor het vb,...een brief naar een rechter met de vraag om het dossier goed te bekijken = halt! Dit kan voor het VB niet!!
__________________

Laatst gewijzigd door Najim : 14 maart 2005 om 18:18.
Najim is offline  
Oud 14 maart 2005, 18:25   #2
Vicky
Parlementslid
 
Vicky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 1.549
Standaard

Waar haal je het vandaan dat al deze zaken geen probleem zouden zijn voor het Vlaams Belang? Wij hebben enkel iets tegen vervalste berichtgeving, en in de zaak van Rob Verreycken was het een geënsceneerde aanval vanuit het kabinet Boutmans, waar de schoonbroer van Rob's ex werkt.
Hij heeft ze helemaal niet bont en blauw geslagen, maar een duw gegeven nadat ze met pepperspray naar hem spoot.
Haar opgeblazen gezicht had ze al van ervoor, teveel drugs en drank doen zoiets met een mens!

Enne, Najim, doe nu niet of dit wordt erg gevonden in jullie cultuur, hé! Ik heb een tijd geleden nog een bijeenkomst gehad, waar meisjes die weggelopen zijn van hun importbruidegommen vertelden over de gruwelijkheden die jullie plegen op vrouwen.
Jonge vrouwen die ondergedoken leven uit vrees voor hun leven.

Laatst gewijzigd door Vicky : 14 maart 2005 om 18:26.
Vicky is offline  
Oud 14 maart 2005, 18:26   #3
Don Quichote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 juni 2003
Berichten: 3.350
Standaard

Beroepsschool gevolgd zeker?
Don Quichote is offline  
Oud 14 maart 2005, 18:28   #4
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
bron: http://www.gva.be/nieuws/Politiek/default.asp?art={E97DC84F-03AF-40A2-8894-E9BAF564C15A}

"14/03 Publiek debat over omstreden brief van senaatsvoorzitter Lizin
...
...
Naar verluidt drongen vooral de CD&V, maar ook MR, Vlaams Belang en cdH aan op een publiek debat over het incident met de brief."

Ik moest spontaan lachen om "Vlaams Belang" Rob Klop slaat vrouw bont en blauw = geen probleem voor het VB, Rob Klop slaat huurster in elkaar = geen probleem voor het VB, een andere lid probeert en hond te wurgen = geen probleem voor het vb,...een brief naar een rechter met de vraag om het dossier goed te bekijken = halt! Dit kan voor het VB niet!!
ik weet niet wat er gebeurt is met die onnozelaar die een honde wilde wurgen maar rob verreycken is voor geen enkele van de door u aangehaalde aantijgingen veroordeeld. moet ik hieruit besluiten dat de rechterlijke macht voor u een onnodig iets is? of wilt u terug naar het systeem uit de middeleeuwen door bekentenissen af te dwingen?
muys is offline  
Oud 14 maart 2005, 18:32   #5
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
bron: http://www.gva.be/nieuws/Politiek/default.asp?art={E97DC84F-03AF-40A2-8894-E9BAF564C15A}

"14/03 Publiek debat over omstreden brief van senaatsvoorzitter Lizin
...
...
Naar verluidt drongen vooral de CD&V, maar ook MR, Vlaams Belang en cdH aan op een publiek debat over het incident met de brief."

Ik moest spontaan lachen om "Vlaams Belang" Rob Klop slaat vrouw bont en blauw = geen probleem voor het VB, Rob Klop slaat huurster in elkaar = geen probleem voor het VB, een andere lid probeert en hond te wurgen = geen probleem voor het vb,...een brief naar een rechter met de vraag om het dossier goed te bekijken = halt! Dit kan voor het VB niet!!
Dit nu een voorbeeld van forumvervuiling.
Najim,wanneer ga je nu eens met fatsoenlijke argumenten afkomen om het Vlaams Belang mee tegen de schenen te schoppen?

Alhoewel,qua amusementswaarde sta jij wel aan de top

Maar aan uw politieke capaciteiten kan nog een beetje gesleuteld worden,amai amai
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis
Grellig is offline  
Oud 14 maart 2005, 18:40   #6
Najim
Partijlid
 
Najim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
blabla..Haar opgeblazen gezicht had ze al van ervoor, teveel drugs en drank doen zoiets met een mens!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Enne, Najim, doe nu niet of dit wordt erg gevonden in jullie cultuur, hé!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Ik heb een tijd geleden nog een bijeenkomst gehad, waar meisjes die weggelopen zijn van hun importbruidegommen vertelden over de gruwelijkheden die jullie plegen op vrouwen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Jonge vrouwen die ondergedoken leven uit vrees voor hun leven.


(Conclusie: ze is blond)
__________________
Najim is offline  
Oud 14 maart 2005, 18:43   #7
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Alleen maar smiley's plaatsen is een teken van zwakheid,toch goed geprobeerd Najim.
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis
Grellig is offline  
Oud 14 maart 2005, 18:53   #8
Najim
Partijlid
 
Najim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Alleen maar smiley's plaatsen is een teken van zwakheid,toch goed geprobeerd Najim.
Méér is de posting van Vicky niet waard. Ze bewijst zo dat ze niets van mijn cultuur kent. Ze denkt dat we allemaal Rob Klops zijn, net of ik zeg dat alle autochtonen hun vrouwen slaan op basis van Rob's handelingen. Ik ga het straks aan mijn vrouw vertellen, dan kunnen we weer lachen. Ze is nu bij een vriendin.

Vicky weet waarschijnlijk ook niet dat Marokkaanse meisjes ook (strakke) broeken dragen, ze zonder hoofddoek rondlopen als men dat niet wenst, met een wagen rijden (zie maar bij Sanderus naast Stuivenberg Ziekenhuis), ook werken,...maar om dat te weten moet men op straat komen en niet de hele dag achter een pc de onnozele uithangen.
__________________
Najim is offline  
Oud 14 maart 2005, 18:57   #9
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Méér is de posting van Vicky niet waard. Ze bewijst zo dat ze niets van mijn cultuur kent. Ze denkt dat we allemaal Rob Klops zijn, net of ik zeg dat alle autochtonen hun vrouwen slaan op basis van Rob's handelingen. Ik ga het straks aan mijn vrouw vertellen, dan kunnen we weer lachen. Ze is nu bij een vriendin.

Vicky weet waarschijnlijk ook niet dat Marokkaanse meisjes ook (strakke) broeken dragen, ze zonder hoofddoek rondlopen als men dat niet wenst, met een wagen rijden (zie maar bij Sanderus naast Stuivenberg Ziekenhuis), ook werken,...maar om dat te weten moet men op straat komen en niet de hele dag achter een pc de onnozele uithangen.
Via berichtgeving uit Duitsland heb ik vandeweek eigenlijk andere zaken gehoord.Dit was vorige week nog.
Blijkbaar heeft een Turkse vrouw haar mond er opengedaan door het schrijven van een boek.Maar blijkbaar heeft ze de gevoelige snaar geraakt van de moslimgemeenschap in Duitsland.Ze mocht haar eigen niet moeien met de levenswijze van de moslims,maar als jullie het normaal vinden dat er bruiden worden geimporteerd vanaf 11 jaar.......................
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis
Grellig is offline  
Oud 14 maart 2005, 19:01   #10
Najim
Partijlid
 
Najim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Via berichtgeving uit Duitsland heb ik vandeweek eigenlijk andere zaken gehoord.Dit was vorige week nog.
Blijkbaar heeft een Turkse vrouw haar mond er opengedaan door het schrijven van een boek.Maar blijkbaar heeft ze de gevoelige snaar geraakt van de moslimgemeenschap in Duitsland.Ze mocht haar eigen niet moeien met de levenswijze van de moslims,maar als jullie het normaal vinden dat er bruiden worden geimporteerd vanaf 11 jaar.......................
Vanaf 11 jaar???? Natuurlijk. Op straat zie je een 11-jarige met een 30-jarige over straat lopen, hand in hand.
__________________
Najim is offline  
Oud 14 maart 2005, 19:02   #11
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Méér is de posting van Vicky niet waard. Ze bewijst zo dat ze niets van mijn cultuur kent. Ze denkt dat we allemaal Rob Klops zijn, net of ik zeg dat alle autochtonen hun vrouwen slaan op basis van Rob's handelingen. Ik ga het straks aan mijn vrouw vertellen, dan kunnen we weer lachen. Ze is nu bij een vriendin.

Vicky weet waarschijnlijk ook niet dat Marokkaanse meisjes ook (strakke) broeken dragen, ze zonder hoofddoek rondlopen als men dat niet wenst, met een wagen rijden (zie maar bij Sanderus naast Stuivenberg Ziekenhuis), ook werken,...maar om dat te weten moet men op straat komen en niet de hele dag achter een pc de onnozele uithangen.
je moest dan ook niet antwoorden op de post van vicky maar op de andere posts, waarom beschuldigd u rob verreycken terwijl hij over de volledige lijn is vrijgesproken?
muys is offline  
Oud 14 maart 2005, 19:06   #12
Najim
Partijlid
 
Najim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
je moest dan ook niet antwoorden op de post van vicky maar op de andere posts, waarom beschuldigd u rob verreycken terwijl hij over de volledige lijn is vrijgesproken?
Hij vindt het in mekaar slaan van mensen normaal. Een vrijspraak gebeurt bij dergelijke zaken omdat er niet genoeg bewijzen zijn. Voor een normale partij kan het niet dat zo'n persoon nog langer blijft, want het gaat om duidelijke geweld. En het verleden van die persoon is ook niet rozegeur en maneschijn.
__________________
Najim is offline  
Oud 14 maart 2005, 19:06   #13
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Vanaf 11 jaar???? Natuurlijk. Op straat zie je een 11-jarige met een 30-jarige over straat lopen, hand in hand.
Er worden volle bak bruiden geimporteerd vanuit Turkije richting Duitsland.Was vorige week op de Nederlandse TV.
Een Turkse vrouw heeft haar mond hierover opengedaan en heeft al heel wat bedreigingen en tegenwind gehad.
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis
Grellig is offline  
Oud 14 maart 2005, 19:15   #14
Najim
Partijlid
 
Najim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Er worden volle bak bruiden geimporteerd vanuit Turkije richting Duitsland.Was vorige week op de Nederlandse TV.
Een Turkse vrouw heeft haar mond hierover opengedaan en heeft al heel wat bedreigingen en tegenwind gehad.
Als je het over mensenhandel hebt zoals waartegen het gerecht vecht, dan kan het natuurlijk. Er waren onlangs verhalen van jonge kinderen die in containers zaten bestemd voor de slavenmarkt. Ik weet niet meer welke land. Men spreekt dan over zware criminelen en niet over een cultuur, slimme!
__________________
Najim is offline  
Oud 14 maart 2005, 19:17   #15
Najim
Partijlid
 
Najim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 233
Standaard

http://nieuws.nl/bericht/5/55221
__________________
Najim is offline  
Oud 14 maart 2005, 19:19   #16
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Als je het over mensenhandel hebt zoals waartegen het gerecht vecht, dan kan het natuurlijk. Er waren onlangs verhalen van jonge kinderen die in containers zaten bestemd voor de slavenmarkt. Ik weet niet meer welke land. Men spreekt dan over zware criminelen en niet over een cultuur, slimme!
Het gerecht in Duitsland heeft dit importeren van bruiden altijd door de vingers gezien Najim,omdat in Duitsland kritiek hebben op allochtonen heel gevoelig ligt vanwege het verleden.
Nu dankzij die Turkse vrouw word er werk van gemaakt,anders was het nog lang in de doofpot blijven zitten.
En ik spreek hier niet over mensenhandel,maar dit waren particuliere prive gevallen.

Ik wil alleen zeggen dat je u nooit op 1 persoon mag richten zoals u hier doet met Rob.
Iedereen en iedere samenleving heeft zijn sterke en zwakke punten.
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis

Laatst gewijzigd door Grellig : 14 maart 2005 om 19:22.
Grellig is offline  
Oud 14 maart 2005, 19:20   #17
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Hij vindt het in mekaar slaan van mensen normaal. Een vrijspraak gebeurt bij dergelijke zaken omdat er niet genoeg bewijzen zijn. Voor een normale partij kan het niet dat zo'n persoon nog langer blijft, want het gaat om duidelijke geweld. En het verleden van die persoon is ook niet rozegeur en maneschijn.
wat u wel "vergeet" te vermelden is :

1) dat robs ex een straatverbod had
2) gewapend was
3) rob aanviel
4) door de rechter werd gesteld dat zij een gevaar was voor haar kinderen

me dunkt dat dat verzachtende omstandigheden zijn om iemand een serieuse tik te verkopen
muys is offline  
Oud 14 maart 2005, 19:34   #18
Najim
Partijlid
 
Najim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Het gerecht in Duitsland heeft dit importeren van bruiden altijd door de vingers gezien Najim,omdat in Duitsland kritiek hebben op allochtonen heel gevoelig ligt vanwege het verleden.
Nu dankzij die Turkse vrouw word er werk van gemaakt,anders was het nog lang in de doofpot blijven zitten.
En ik spreek hier niet over mensenhandel,maar dit waren particuliere prive gevallen.
Een huwelijk met een 11-jarige aanpakken is geen "kritiek hebben op allochtonen". Dit is een criminele daad en dient aangepakt te worden, daar bestaat geen twijfel over.
Hoe kan men trouwens met een 11-jarige op het gemeentehuis verschijnen om haar in te schrijven??? Neem me niet kwalijk dat ik zéér sterk twijfel aan dat verhaal.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Ik wil alleen zeggen dat je u nooit op 1 persoon mag richten zoals u hier doet met Rob.
Iedereen en iedere samenleving heeft zijn sterke en zwakke punten.
"...net of ik zeg dat alle autochtonen hun vrouwen slaan op basis van Rob's handelingen." Dat staat in een post hierboven.
Rob is zelf een vergissing van de natuur, maar dat heeft niets te maken met autochtonen.
__________________
Najim is offline  
Oud 14 maart 2005, 19:38   #19
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Hoe kan men trouwens met een 11-jarige op het gemeentehuis verschijnen om haar in te schrijven??? Neem me niet kwalijk dat ik zéér sterk twijfel aan dat verhaal.
U mag hier aan twijfelen,maar het is jammer genoeg de waarheid.
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis
Grellig is offline  
Oud 14 maart 2005, 20:07   #20
vercetti
Minister
 
vercetti's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2004
Berichten: 3.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Ik moest spontaan lachen om "Vlaams Belang" Rob Klop slaat vrouw bont en blauw = geen probleem voor het VB, Rob Klop slaat huurster in elkaar = geen probleem voor het VB, een andere lid probeert en hond te wurgen = geen probleem voor het vb,...een brief naar een rechter met de vraag om het dossier goed te bekijken = halt! Dit kan voor het VB niet!!
De sp(a) voor miljoenen frauderen in Augusta, de schandalen rond de PS zijn niet te tellen. Louis Michel (MR) intimideert journalisten, de VLD pleegt keer op keer kiezersbedrog, maar dat is voor onze poli-correcte jongens allemaal geen probleem
__________________
http://www.petitiononline.com/08091988/
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.


vercetti is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be