Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 augustus 2019, 10:47   #701
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Niet bepaald een manier om respect te tonen voor je machtige vrienden.
Lijkt me eerder een symbolisch voor het feit dat Clinton aan de leiband hangt
Ik begrijp dat dit schilderij het weer aannemelijker maakt dat Epstein de pooier van de bovenwereld was..

Is humor nu echt gestorven in de hel?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 17 augustus 2019 om 11:10.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 10:52   #702
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

Vrouwen hadden geen autonome seksuele rechten in de meeste culturen, het seksuele was een soort van bezit van hun familie of van hun man.

).
dat is dus een vergissing. Het is een slingerbeweging.

In onze streken hadden vrouwen in de middeleeuwen al volledige economische en juridische rechten. Later zijn die dan geleidelijk weer beperkt (oa door de pestplagen waar ook vrouwen de schuld van kregen).

Ook in Bizantium in de late oudheid, hadden vrouwen alle rechten. In verkrachtingszaken bvb was de jury volledig vrouwelijk.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 10:58   #703
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Dutroux was de loopjongen.
Dutroux dutroux dutroux, gij zijt geobsedeerd door dutroux!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Nihoul was de baas die mensen chanteerde. Hij heeft het achteraf zelfs niet onder stoelen of banken gestoken.
Juist niet! Nihoul heeft alles ontkend!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Regina Louf verklaarde achteraf ook dat Nihoul de baas was, maar Louf werd natuurlijk door de media als een zottin afgeschilderd.
dat was inderdaad een zottin! geen enkele van haar beweringen zijn ooit bewezen. een schoolvoorbeeld van een mythomane.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ondanks het feit dat gerechtspsychiater Paul Igodt met volledige zekerheid concludeerde dat Louf blootgesteld is aan massief seksueel misbruik.
Volledige zekerheid?? Hij was erbij toen dat gebeurde? Géén enkele psychiater kan iets met zekerheid beweren!

de vader van Regina viel uit de lucht! De school van Regina viel uit de lucht! Uit de schooldocumenten bleek trouwens dat Regina altijd braaf naar school ging, op de momenten van de 'vermeende ' verkrachtingen.

Gij moogt die onzin geloven zoveel ge wilt, maar stop ermee anderen proberen te bekeren!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 17 augustus 2019 om 10:59.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 11:34   #704
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Ah, hij heeft alles ontkend.

Ja, dan zal 't zeker waar zijn.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 12:14   #705
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ah, hij heeft alles ontkend.

Ja, dan zal 't zeker waar zijn.
De essentie van de rechtstaat is het volgende. Als ge iemand beschuldigt moet ge dat kunnen bewijzen.
Er is niets bewezen, dus hij is onschuldig.

Dan zeggen: 'natuurlijk ontkent hij het, dan zal 't zeker waar zijn.' is achterlijk!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 12:35   #706
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
De essentie van de rechtstaat is het volgende. Als ge iemand beschuldigt moet ge dat kunnen bewijzen.
Er is niets bewezen, dus hij is onschuldig.

Dan zeggen: 'natuurlijk ontkent hij het, dan zal 't zeker waar zijn.' is achterlijk!
Ik ontken waarvan gij mij beschuldigt.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 13:44   #707
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
De Filipijnen... bah! Ik heb hoe langer hoe minder zin om er naartoe te gaan (overwoog het tot vr kort zelfs maar nu ik dit lees...) Zo triest.
Niet heel de Filipijnen is zo. Het is ook een ontzettend mooi land met een vriendelijke bevolking. Doet eigenlijk meer denken aan Latijns-Amerika dan Azië. Wel heel veel armoede, in de praktijk nog steeds een Amerikaanse kolonie.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 14:05   #708
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Uiteraard. De ontvoogding van de vrouw is ook een westers fenomeen. Dat heeft niks met "iets superieurs achten" te maken, dat is gewoon het logische verband.

Negers termineren is enkel maar "moord" als negers rechten hebben, wat een cultureel fenomeen is he. Als iedereen die macht heeft, beslist dat negers eigendom zijn, waar men mee mag doen wat men wil, dan kan men geen negers vermoorden.

In nazi-duitsland was het waarschijnlijk onmogelijk om een jood te vermoorden. In de meeste niet-recent-westerse culturen was het zo dat men vrouwen niet kon verkrachten op dezelfde wijze. Men kon ze wel onteren, en dat was dan een kwestie van eer tussen families. Zoals ge mijn auto kunt beschadigen, maar dat wil niet zeggen dat mijn auto "rechten" heeft.

Vrouwen hadden geen autonome seksuele rechten in de meeste culturen, het seksuele was een soort van bezit van hun familie of van hun man.

Het is een recente westerse culturele uitvinding om van vrouwen onafhankelijke volwaardige leden van de maatschappij te maken, en daar hoort dus ook hun seksuele ontvoogding bij.

Ik zeg niet dat dat "superieur" is, het is gewoon een culturele eigenschap. Vergelijkbaar met de culturele eigenschap dat negers dat zijn, en we ze niet meer mogen doden zonder van moord beschuldigd te wordn.



Mijn basis visie is dat 'naties' groepen zijn met interne affiniteit en contracten (die we wetten noemen), die als hoofdbedoeling heeft om andere naties te onderwerpen en uit te roeien. Als dusdanig zijn eigen leden van de natie enkel maar iets waard, en die erbuiten natuurlijk niks waard. Mensen die van andere naties komen, waar geen contract mee is, zijn af te maken of te onderwerpen vee. Eigen volk is waardevol. Meer is daar niet aan. Dat lijkt mij logisch.

Op identiek dezelfde wijze dat in andere culturen, negers af te maken of te onderwerpen zijn, of vrouwen te onderwerpen zijn (meestal niet af te maken, want het zijn genots en gebruiksvoorwerpen die geen bedreiging vormen).
U ziet het veel te zwart wit. In Latijns-Amerika bvb. hebben vrouwen dezelfde rechten als mannen, maar daar tilt men niet zwaar aan seks met een 14 jarige. In Rusland is de man vrouw verhouding veel traditioneler dan hier, maar een vrouw is er geen bezit, ze scheiden ook, en hebben rechten.
Maar de vrouw doet het huishouden en voedt de kinderen op, de man neemt de belangrijke beslissingen, doet zaken in huis zoals herstellingen, etc. (in feite is dit hier ook zo, maar het mag niet gezegd worden). Samen zijn ze een team (ja er is huiselijk geweld net als in de rest van de wereld)
Een ander groot verschil is dat de vrouw zelf verleidt niet bang is van haar seksualiteit, maar een man moet wel betalen (dat is hier ook zo maar mag niet gezegd worden), galant zijn, "man" zijn. Bij scheiding gaan de kinderen automatisch naar de vrouw (dat is hier ook zo maar mag niet gezegd worden).
De babushka (moeder van de man) is de echte baas in huis, niemand durft haar tegenspreken, zij zorgt voor het huishouden en de kinderen als de vrouw naar haar werk is. Haar wil is wet. De grootvader is er meestal niet meer omdat Russische mannen niet echt gezond leven en dus niet oud worden.
Overspel is geen reden om te scheiden, iedere Russische man gaat wel eens naar "prostitutki", en veel Russische vrouwen bedriegen hun man wel eens na teveel vodka. De familiebanden zijn veel sterker dan dat.

een andere man vrouw verhouding dus dan hier, maar de vrouw is geen slaaf, geen bezit. En ik kan zo wel doorgaan.

Laatst gewijzigd door tomm : 17 augustus 2019 om 14:06.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 14:19   #709
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Straf, vanuit het niets hebt u hier zelf plots Putin bijgesleurd. Zie uw eigen bijdrage 673. Als ik daarop reageer probeer ik de aandacht van Epstein af te leiden.

Ik ben niet zoals u een blinde idolatrie aanbidder van een systeem in casu Putin en Rusland, zelfs een verheerlijking van het oude sovjet systeem. Ik heb ook veel kritiek op de US maar met de bende Amerika haters hier is het onmogelijk een ernstige discussie over eender welk item te voeren wat de US aangaat.
Zoals ik al zei, ik vind de VS een leuk en mooi land, met meestal vriendelijke mensen(vriendelijker dan in België), maar hun systeem is "absolutely fucked up".
Ik heb ook veel kritiek op Rusland en de Sovjet-Unie, er is een reden he dat ik hier woon en niet daar. Maar er is al zoveel kritiek hier in de media dat ik wat weerwerk wil bieden aan al de leugens.

Wat mij het meest stoort aan de VS is hun gigantische invloed op België en nog meer op Nederland, op alle vlakken, veel mensen beseffen het gewoon niet meer omdat het al zo lang bezig is. Ook wat man cultuur betreft nemen we alles over van de VS, dat steekt mij enorm tegen.

Hong Kong is ook erg verengelst, logisch het was een kolonie. Maar goed met China er vlak naast, waar het wel goed meevalt wat betreft Amerikaanse en Engelse invloed, misschien wel verfrissend. Wat meer Engelse of Amerikaanse invloed in landen waar de Russische pletwals is gepasseerd zoals Kazakhstan zou ook niet slecht zijn. Maar in België en nog meer Nederland is het overweldigend en enorm storend. 75% van onze films zijn Amerikaans, en 80% van de muziek Engelstalig. Steeds meer slagers, bakkers worden vervangen door supermarkten, de jeugd eet het traditionele eten niet meer, mensen wonen in zielloze buitenwijken elk in hun eigen huis net als in de VS. Ouderen worden in rusthuizen gedumpt en vergeten.
Ook is er die constante druk om te privatiseren, naar meer individualisme, minder solidariteit van rechtse partijen, allemaal geïnspireerd door de VS en het VK. Maar zelfs de "multiculturele maatschappij" van links is Amerikaans. Ieder in zijn eigen ghetto Amerikaanser kan niet. Ook dat ultra-feminisme een politiek correctheid komt overgewaaid uit de VS.
Als je dan kijkt naar Cuba, een buurland, waar ze hun eigen cultuur en waarden hebben bewaard, waar ze natuurlijk wel een prijs voor betaald hebben.

Laatst gewijzigd door tomm : 17 augustus 2019 om 14:34.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 14:30   #710
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Dutroux was de loopjongen. Nihoul was de baas die mensen chanteerde. Hij heeft het achteraf zelfs niet onder stoelen of banken gestoken. Regina Louf verklaarde achteraf ook dat Nihoul de baas was, maar Louf werd natuurlijk door de media als een zottin afgeschilderd. Ondanks het feit dat gerechtspsychiater Paul Igodt met volledige zekerheid concludeerde dat Louf blootgesteld is aan massief seksueel misbruik.

Michel Nihoul: Partouzes avec mineures

Inmiddels worden de connecties van Epstein verder onderzocht, en hij wordt gelinkt aan anderen die handelen met minderjarige kinderen. Het gaat decennia terug en insinueert dat Epstein deel uitmaakt van een veel groter netwerk dat notabelen chanteert om er invloed mee te winnen.

Dit schilderij werd trouwens gevonden in het huis van Epstein



Niet bepaald een manier om respect te tonen voor je machtige vrienden.
Lijkt me eerder een symbolisch voor het feit dat Clinton aan de leiband hangt
Ik geloof niet in die complot theorieën.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 14:32   #711
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Nee, ik vind het erger hoe Putin zijn tegenstanders uitschakelt dan dat hij een 14 jarig meisje zou neuken.
Wel, misschien heeft hij het niet zo voor jonge meisjes?






Laatst gewijzigd door parcifal : 17 augustus 2019 om 14:37.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 14:32   #712
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik begrijp dat dit schilderij het weer aannemelijker maakt dat Epstein de pooier van de bovenwereld was..

Is humor nu echt gestorven in de hel?
Grappig schilderij, misschien een allusie op de biseksualiteit van Clinton?
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 14:50   #713
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Over de Filipijnen gesproken, in de Filipijnse stad Angeles zag ik talloze kindjes misbruikt worden door Amerikaanse toeristen en Amerikaanse militairen. Ondertussen is er een nieuwe generatie hoeren ontstaan die door Amerikaanse militairen verwekt werden, en in plaats van Aziatisch er heel Europees of Afrikaans uitzien.
https://www.aljazeera.com/indepth/in...120628971.html






16 jarige lolita's en Amerikaanse sekstoeristen.

Ook jonger beschikbaar voor de echte perverts, en die bestaan helaas.





En die krijgen heus geen 3000 $ maximum 20$...

Als Epstein slim was geweest ging hij gewoon naar de Filipijnen...

Laatst gewijzigd door tomm : 17 augustus 2019 om 15:02.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 15:03   #714
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk bericht
Zou er een link zijn naar de "roze balletten" van vroeger ...is trouwens heel stil uit de media verdwenen ....ook teveel politiekers en .....anderen ertussen? Dit zou men ook eens terug moeten openbaar maken of wacht men op het overlijden van de gebruikers en leveranciers?
Het willen chanteren van de hoogsten in rang is iets van alle tijden, en seks is daar het ultieme middel voor. Zeker met minderjarigen, waarvan de personen in kwestie het niet altijd weten. De aanwezigen moeten trouwens niet eens schuldig zijn. Gewoon een paar foto's van iemand die wat beschonken/gedrogeerd naar een verkeerde plek werd gelokt volstaan. Het is ook dat wat de X getuigen zeggen over Nihoul. Het werd afgedaan als fantasie maar ik vind het een logische strategie die heel goed kan werken.

Mensen begrijpen blijkbaar niet dat er een strijd om macht en invloed gaande is, die niet altijd fair gevoerd wordt. Als ik een psychopaat was zou ik alvast de meest invloedrijke mensen naar mijn hand willen zetten door ze te chanteren.

Ik zou mensen als Elio Di Rupo dronken voeren, ze meenemen naar een gay bar, op foto laten zetten en ze er levenslang mee chanteren.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 17 augustus 2019 om 15:13.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 15:12   #715
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik geloof niet in die complot theorieën.
Ik vind het heel logisch dat men in een strijd om macht de aller hoogst geplaatsten wil chanteren zodat ze aan de leiband hangen. Er zijn wereldwijd ook heel wat aanklachten in die sfeer, zoals bvb in Nederland het onderzoek tegen de ex baas van justitie

Keiharde bewijzen tegen Demmink: machstshebbers in Nederland doen niets

Demmink had eveneens banden met het koningshuis.

Er is een reden waarom Epstein op zijn eiland contact zocht met figuren als prins Andrew. Als jij videomateriaal of foto's bezit van dergelijke figuren die een strafbaar feit plegen, denk ik niet dat ik er een tekening moet bijmaken van wat je daar allemaal mee kan bereiken
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 16:15   #716
chris k
Staatssecretaris
 
chris k's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 2.791
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het willen chanteren van de hoogsten in rang is iets van alle tijden, en seks is daar het ultieme middel voor. Zeker met minderjarigen, waarvan de personen in kwestie het niet altijd weten. De aanwezigen moeten trouwens niet eens schuldig zijn. Gewoon een paar foto's van iemand die wat beschonken/gedrogeerd naar een verkeerde plek werd gelokt volstaan. Het is ook dat wat de X getuigen zeggen over Nihoul. Het werd afgedaan als fantasie maar ik vind het een logische strategie die heel goed kan werken.

Mensen begrijpen blijkbaar niet dat er een strijd om macht en invloed gaande is, die niet altijd fair gevoerd wordt. Als ik een psychopaat was zou ik alvast de meest invloedrijke mensen naar mijn hand willen zetten door ze te chanteren.

Ik zou mensen als Elio Di Rupo dronken voeren, ze meenemen naar een gay bar, op foto laten zetten en ze er levenslang mee chanteren.
Denk dat het meestal machtsmisbruik is .....ze volgenden allemaal hun lul en pakten wat ze kunnen
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 16:40   #717
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
https://www.aljazeera.com/indepth/in...120628971.html






16 jarige lolita's en Amerikaanse sekstoeristen.

Ook jonger beschikbaar voor de echte perverts, en die bestaan helaas.





En die krijgen heus geen 3000 $ maximum 20$...

Als Epstein slim was geweest ging hij gewoon naar de Filipijnen...
Dit gaat de volgende goudmijn voor hoeren worden, als het nu niet al in volle gang is. Gratis hoeren neuken hoor ik een Nederlander nog zeggen in een Braziliaanse dancing. Degelijke dames die 2 keer per dag bellen met de vraag om gratis geinsemineerd te worden — maar woedend worden als de ongesteldheid komt. Misschien kan Gipsy een tipje van de sluier 'oplichten' en vertellen waarom een oude bij zoveel bloemen kan bestuiven.

Door Facebook, googlesporen en oproepen op internet is het makkelijk om de vaders te traceren. Een iedere blanke man die jong is of een portemonnee heeft moet tegenwoordig wel 2 x uitkijken om het zonder condoom te doen. Deze vrouwen weten dat blanke mannen zich verantwoordelijk voelen voor hun biologische kinderen. Itt negers maar ook het andere dat bruin is.

Citaat:
Unlike many children of sex tourists, Peter's father signed the boy's birth certificate, helped him obtain an Australian passport and bought them the house in which they now live. Grace and Peter have not heard or received financial support from Peter's father in four months. Grace hopes to obtain welfare payments from the Australian government

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 17 augustus 2019 om 17:09.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 18:01   #718
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Nee, deze draad gaat over de zaak Epstein. En dus ook over een discussie over onze normen en waarden, de Amerikaanse normen en waarden, en die van andere werelddelen.
Ik heb het ook niet zo voor de media hetzes, die duidelijk Amerikaans geïnspireerd zijn. Ook de "witte mars" en dergelijke was ik altijd al tegen.
Natuurlijk is Dutroux "une ordure", zijn er problemen bloot gelegd bij de politiediensten en het gerecht, maar waarom heel die hetze?
Ik herinner me ook nog de zaak Arousseau, een rechter die met wederzijdse instemming met z'n vrouw SM beoefende en geschorst werd...
Laat de politiediensten en het gerecht hun werk doen, de media moet berichten, niet voor rechter spelen.

Epstein heeft 14 jarige meisjes geneukt die daarvoor betaald werden, ethisch en proper is dat zeker niet, maar is hij daarom de nieuwe Dutroux? Ik erger me aan heel die hypocrisie. En ik weet bijna zeker dat er leden van dit forum zijn die net hetzelfde of erger doen, maar dan in landen waar dat "normaal " is... zoals mijn oom...
Ik gaf ook niet de zaak Dutroux als voorbeeld maar de roze balletten. Die mediastorm al vergeten mss? Mediabelangstelling is geen uniek Amerikaans fenomeen. Dat heeft Kris Van Dijck ook al mogen ondervinden.

En nogmaals, iemand die zich associeerde met zowel de Clintons als Trump kan idd op heel wat mediabelangstelling rekenen. Hoge bomen vangen veel wind. Reden te meer om zulke zaken wat slimmer aan te pakken.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 17 augustus 2019 om 18:01.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 18:02   #719
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het gaat over de dubbele standaard. Wat Epstein deed kun je moeilijk goedkeuren maar een vreselijke misdaad als moord, echte pedofilie zoals jonge kinderen verkrachten, etc. kun je dat niet noemen.
Epstein zou voor 50 jaar in de gevangenis belanden, werd tot zelfmoord gedreven (voor iemand dat betwijfelt stel jezelf eens in zijn situatie) na een enorme hetze. Terwijl blanke westerlingen op dit eigenste moment overal in de derde wereld minderjarigen zitten te neuken, volledig straffeloos.
Dus wat Epstein deed was okay omdat er nu eenmaal sextoerisme bestaat? Ben je hier nu een pleidooi aan het houden voor normvervaging?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 18:04   #720
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Re-well said tomm!
U heeft echt wel een enthousiast racisme. Wat heeft uw adoptie-mama eigenlijk met u uitgespookt destijds?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be