Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Nieuwe wending rond dreigbrieven Remmery
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Nieuwe wending rond dreigbrieven Remmery Hier kunnen alle topics terecht die te maken hebben met de de zaak Remmery.

 
 
Discussietools
Oud 8 mei 2005, 07:18   #21
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Wat een onkunde in de mooie wereld der dierkunde dat je hier ten toon spreidt, o diennaar der Letteren. Het is een foto van de Nanaloricus mysticus. (hoofdletter N, kleine letter m, en het moet cursief gedrukt zijn).
driewerf is offline  
Oud 8 mei 2005, 10:01   #22
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Rik Van Nieuwenhuyse en Naïma Amzil
hebben in gezamenlijk overleg beslist
een persstop en een radiostilte af te
kondigen in het belang van het onder-
zoek naar de dreigbrieven bij Remmery.

"Momenteel kunnen wij het gewoon niet
meer aan en vragen wij om een paar
weken rust en sereniteit", luidt het in
een communiqué. "Wij wensen het onder-
zoek af te wachten waarvan wij over-
tuigd zijn dat het klaarheid in de zaak
zal scheppen en dat het alle roddels de
kop zal indrukken."

Volgens geruchten zou Van Nieuwenhuyse
mogelijk een relatie hebben met de
werkneemster die betrokken zou zijn bij
het versturen van de dreigbrieven

TT één
PAJOT is offline  
Oud 8 mei 2005, 10:55   #23
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Er is nog niets bewezen. Alleen dat de familie van de aangehoudene zo goed als zeker schuldig is, én op gemene en racistische wijze tekeer ging tegen een Marrokaans werkneemster... 8)
Integendeel, de onderzoekers zijn er allang zeker van dat het vermeend racisme in de brieven, louter een afleidingsmanouvre was. En dat de echte motivatie om Remmery z'n kloot af te trekken een veel ouderwets motief had dan racisme.

Die brieven gingen om goeie ouderwetse haat tegen de vent waarmee je vrouw overspel heeft gepleegd.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 9 mei 2005, 17:00   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

En zelfs de koning die blij was met een dode mus van het eigen soort...
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 9 mei 2005, 17:08   #25
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Er is nog niets bewezen. Alleen dat


Te laat, Brugsken, het gat is in de dijk, de stop uit de fles, de broek op de enkels. Ga maar eens de meest uiteenlopende fora in Vlaanderen na: zoals De Standaard vandaag schrijft is Van Nieuwenhuyse "in één weekend tijd van een held van de natie veranderd in een schlemiel".

Egidius
Egidius is offline  
Oud 9 mei 2005, 17:17   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Wat Van Nieuwenhuyse tot een schlemiel maakt is dat hij goed moet geweten hebben waarom hij zich op een 'lichtelijk overdreven wijze' achter de werkneemster schaarde waardoor hij (zijdelings) de verdenking van hemzelf afwentelde.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 9 mei 2005, 18:59   #27
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Integendeel, de onderzoekers zijn er allang zeker van dat het vermeend racisme in de brieven, louter een afleidingsmanouvre was. En dat de echte motivatie om Remmery z'n kloot af te trekken een veel ouderwets motief had dan racisme.

Die brieven gingen om goeie ouderwetse haat tegen de vent waarmee je vrouw overspel heeft gepleegd.
EN/OF tegen de vrouw waarmee je vent overspel heeft gepleegd. Het een sluit het ander niet uit.

Het is mogelijk dat de gedupeerde partijen van visboerke Rik mekaar gevonden hebben.
Wreker is offline  
Oud 9 mei 2005, 19:31   #28
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Als ik goed kan volgen zou er hier ne meneer die bijna analfabeet is plotseling verblind door al dan niet terechte jaloerse passie plotsklaps hoog intellectueel onderbouwde racistische dreigbrieven zijn gaan schrijven - en verheugt een meute rechtsradikale rakkers er zich nu over dit feit omdat dit "onzuiver" racisme zou zijn '??)

Hoeveel doden heeft dit soort "onzuiver" racisme eigenlijk iets meer dan 60 jaar geleden
gekost ?

Uitlating op de NOS : het Drama van Anna Frank is niet zozeer dat ze door de Duitsers vergast is maar wel dat ze door Nederlandse Landgenoten verraden is...
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline  
Oud 9 mei 2005, 19:58   #29
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Als ik goed kan volgen zou er hier ne meneer die bijna analfabeet is plotseling verblind door al dan niet terechte jaloerse passie plotsklaps hoog intellectueel onderbouwde racistische dreigbrieven zijn gaan schrijven - en verheugt een meute rechtsradikale rakkers er zich nu over dit feit omdat dit "onzuiver" racisme zou zijn '??)

Hoeveel doden heeft dit soort "onzuiver" racisme eigenlijk iets meer dan 60 jaar geleden
gekost ?

Uitlating op de NOS : het Drama van Anna Frank is niet zozeer dat ze door de Duitsers vergast is maar wel dat ze door Nederlandse Landgenoten verraden is...
Het verheugen van de meute rechtsradikale rakkers zit hem dan wel in het feit dat pc, de media, koningshuis incluis, hier een ware soap van gemaakt heeft, met als rode draad wat beschuldigingen, die naderhand bezien kant nog wal raakten.
Trouwens uw vergelijkingen raken ook kant nog wal. De grote antisemisten van vandaag zijn niet bij het vb te vinden, doch wel bij de noordafrikaanse allochtonen.
Bob is offline  
Oud 9 mei 2005, 23:51   #30
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Inderdaad maar zelfs daar zijn onze linkse rakkers blind voor .... als ze worden bijeengemept door een groepje-afrikane dan nog zij de n-afrikane onschuldig. Gisteren nog een homoactivist die in amsterdam werd bewerkt door n-afrikanen. Maar de linkse meute had al haar tot op de draad versleten excuus klaar... ze doen dat omdat ze zelf gediscrimeerd worde. Hilarisch!!!
ilfalco is offline  
Oud 10 mei 2005, 12:49   #31
Blauwzwart
Burgemeester
 
Geregistreerd: 3 mei 2005
Berichten: 500
Standaard

Een persstop ?? Net nu het lekker spannend wordt en de waarheid aan het licht komt.

Ongelooflijk hoe het belgisch establishment zichzelf nog maar eens (maar dit keer ongelooflijk erg) voor lul gezet heeft.

Na zoveel maanden van criminalisering, psychologische oorlogsvoering, opjutten en hersenspoelen van de onwetende massa tegen het Vlaams Belang, komt het Vlaams Belang hier als grote overwinnaar uit.

Ik gok op 28 % nationale score volgend jaar, met 38 % in Antwerpen. Tijd om het tij definitief te keren en onze tegenstanders eens te gaan behandelen zoals zij ons nu al zoveel jaren lang behandelen

"Het wraaksein is gegeven, hij is hun tergen moe"
__________________
Brugge

Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 10 mei 2005 om 12:50.
Blauwzwart is offline  
Oud 10 mei 2005, 13:11   #32
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Tja zolang men "bedreigd" werd stond men graag in het oog van de camera en voor de praatpeer... nu men echter van "bedreigde" tot "schuppen zot" aan het verworden is dan blijft men liever ver weg van camera en praatpeer...

tja zou ik ook doen eigenlijk hoor... niets menselijks is mij vreemd ... zei het godenkind...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 10 mei 2005, 13:33   #33
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Wat die persstop betreft : Remme Rik zei hij ....
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 10 mei 2005, 16:51   #34
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Tja zolang men "bedreigd" werd stond men graag in het oog van de camera en voor de praatpeer... nu men echter van "bedreigde" tot "schuppen zot" aan het verworden is dan blijft men liever ver weg van camera en praatpeer...

tja zou ik ook doen eigenlijk hoor... niets menselijks is mij vreemd ... zei het godenkind...
Ook mediageil ?
Bob is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be