Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 april 2013, 07:54   #21
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.798
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Waarom hebt u zich aangesloten aan de Vlaamse Zorgkas als u er niet voor wilt betalen?
Omdat we als Vlaming geen keuze kregen misschien?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2013, 08:22   #22
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ik herinner me de grote commotie na de eerst vijf jaar toen die monsterboetes voor het eerst werden uitgeschreven. Er staat me iets voor dat ze dat toen hebben ingetrokken. Ik vind een boete van 250€ voor laattijdige betalen nu ook wel op het criminele af!

Ik wist dus niet dat ze dit systeem nog steeds aanhielden.

maar: vanaf 1/1/2010 sturen ze WEL een aangetekende zending!

Citaat:
Vanaf 1 januari 2010
Voor u een administratieve geldboete opgelegd krijgt, zal uw zorgkas u een aangetekende brief sturen. U krijgt zo nog de kans om de verschuldigde bijdragen nog te betalen.

U krijgt een aangetekende brief van uw zorgkas als u aan volgende voorwaarden voldoet:

u moet nog minstens 3 ledenbijdragen voor de zorgverzekering betalen, inclusief de ledenbijdrage van het lopende jaar;
u hebt minstens 2 boetetellers opgelopen voor deze bijdragen;
u hebt in het verleden nog geen administratieve geldboete opgelopen voor de bijdragen die u verschuldigd bent.
De aangetekende brief wordt verstuurd voor 31 maart. De zorgkas nodigt u met dit schrijven uit om de verschuldigde ledenbijdragen te betalen. U krijgt geen administratieve geldboete opgelegd als u de bijdragen voor 30 april betaalt. Hebt u nog steeds minstens 3 bijdragen niet (volledig) betaald na het verstrijken van die termijn, dan zal het Vlaams Zorgfonds u een administratieve geldboete opleggen voor die jaren.
Voor meer info : http://www.zorg-en-gezondheid.be/Vla...eve-geldboete/
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2019, 13:25   #23
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Ik krijg vandaag een brief : als ik twee jaar te laat, te weinig of niet betaal krijg ik een boete .... en de Brusselaar die mag op zijn of haar 60e beginnen met betalen om er vanaf zijn 65e van te trekken ... als dat geen discriminatie is weet ik het ook niet meer ... . Welke uil heeft dat uitgevonden ?! Een Vlaming kan 35 jaar langer betalen voor hetzelfde recht!
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 18 februari 2019 om 13:26.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2019, 13:45   #24
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik krijg vandaag een brief : als ik twee jaar te laat, te weinig of niet betaal krijg ik een boete .... en de Brusselaar die mag op zijn of haar 60e beginnen met betalen om er vanaf zijn 65e van te trekken ... als dat geen discriminatie is weet ik het ook niet meer ... . Welke uil heeft dat uitgevonden ?! Een Vlaming kan 35 jaar langer betalen voor hetzelfde recht!
heb je geen rechtsbijstandverzekering?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be