Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 mei 2018, 10:07   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard Prinseske Astrid heeft stress

Al een hele tijd niet te zien geweest, en nu nog voor zo lang ook niet te zien.

Wat veroorzaakt haar stress?
Is het "onze" fout? Die van de Vlaams-nationalisten? Of gewoon van "onze" democratie: is het onmenselijk om, zelfs voor een leuke dotatie, gedwongen een Bekende b. te zijn?

Er zit mogelijks iets structureels verkeerd, want haar broerke doet het ook niet zo goed.

Uit DS van vandaag:

Citaat:
Vier maanden rust voor prinses Astrid

Artsen hebben prinses ?*Astrid (55) vier maanden rust voorgeschreven. De zus van koning Filip kampt met ?*ernstige slaapstoornissen en overmatige stress. De woordvoerder van het Koninklijk ?*Paleis heeft het nieuws bevestigd, nadat velen zich hadden afgevraagd waarom de prinses al sinds 20 februari niet meer in het openbaar was verschenen. Voor vaste afspraken als de Koningin Elisabethwedstrijd en de opening van de Bel?*gische Special Olympics in Doornik moest ze verstek ?*laten gaan.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2018, 10:10   #2
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Al een hele tijd niet te zien geweest, en nu nog voor zo lang ook niet te zien.

Wat veroorzaakt haar stress?
Is het "onze" fout? Die van de Vlaams-nationalisten? Of gewoon van "onze" democratie: is het onmenselijk om, zelfs voor een leuke dotatie, gedwongen een Bekende b. te zijn?

Er zit mogelijks iets structureels verkeerd, want haar broerke doet het ook niet zo goed.:
Misschien ligt ze juist wakker van haar "broerke".

Het kan echter niet ontkend worden dat de monarchie een instelling is die mensen in een bepaald keurslijf duwt, waarbij de kans heel groot is dat je geknakte persoonlijkheden ervan overhoudt.

Afschaffen, die monarchie.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2018, 10:18   #3
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Al een hele tijd niet te zien geweest, en nu nog voor zo lang ook niet te zien.

Wat veroorzaakt haar stress?
Is het "onze" fout? Die van de Vlaams-nationalisten? Of gewoon van "onze" democratie: is het onmenselijk om, zelfs voor een leuke dotatie, gedwongen een Bekende b. te zijn?

Er zit mogelijks iets structureels verkeerd, want haar broerke doet het ook niet zo goed.

Uit DS van vandaag:
Moei u niet met het medisch dossier van een ander.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2018, 10:22   #4
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.002
Standaard

Dat leek mij nochtans de 'normaalste' van de ganse familie. Maarja, iedereen zit wel eens in een dipje.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2018, 10:27   #5
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat leek mij nochtans de 'normaalste' van de ganse familie. Maarja, iedereen zit wel eens in een dipje.
- lol -
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2018, 10:35   #6
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Ik wens haar van harte beterschap.

Toen ik een jonge twintiger en dertiger was keek ik anders naar zo'n berichten. Nu vind ik 4 maanden rust niet veel als er kans is op een betere gezondheid. Mijn gezondheid, fysiek en mentaal is niet meer wat het geweest is sinds ze Saddam Hossein hebben geschoren.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2018, 11:38   #7
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Moei u niet met het medisch dossier van een ander.
Dat moet u zeggen aan de journalisten die dergelijke nieuwtjes naar buiten brengen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2018, 13:04   #8
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Misschien is ze zwanger van een neger.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2018, 13:18   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik wens haar van harte beterschap.

Toen ik een jonge twintiger en dertiger was keek ik anders naar zo'n berichten. Nu vind ik 4 maanden rust niet veel als er kans is op een betere gezondheid. Mijn gezondheid, fysiek en mentaal is niet meer wat het geweest is sinds ze Saddam Hossein hebben geschoren.
Dat moet gvd amper een dag in de maand "werken", ttz een acte de présence geven ten hoogste ...

(nu, als 't met die neger van de Xeno te maken heeft, dan was ze beter ietske vroeger dicht geklapt, en iets meer letterlijk)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2018, 13:39   #10
Freddie
Gouverneur
 
Freddie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.266
Standaard

zou men al een controlearts gestuurd hebben?
__________________
Arme Vlaming, belogen, bedrogen en bestolen van in de wieg tot voorbij het graf.
Freddie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2018, 15:36   #11
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Mss kan ze eens een gesubsidieerde boswandeling gaan doen met een jobcoach.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2018, 15:43   #12
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Who cares dat die stress heeft?

Er zijn de laatste tijden zoveel mensen die aan stress lijden en dat komt niet in de kranten of in het nieuws.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 12:12   #13
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

Wat veroorzaakt haar stress?
Dat is de vraag waar ik graag een (waarheidsgetrouw....) antwoord op zou willen krijgen, maar ik ben er vrij zeker van dat niet zal gebeuren. Aan werkstress kan het moeilijk liggen, want werken doet Astridje niet. Van huishoudelijke beslommeringen kan Astridje ook moeilijk verdacht worden.
Ik ben er vrijwel zeker van dat royaltywatcher JVDBerghe er niet ver naast zat toen hij het volgende liet optekenen:

Citaat:
"Onze koninklijke familie is de meest disfunctionele koninklijke familie ter wereld. Niet alleen hebben de leden allemaal een slag van de molen, ze gunnen elkaar ook nog eens het licht in de ogen niet. De macht laat ik in het midden, maar de eendracht is aan hen in elk geval niet besteed".
Nijd en jaloezie zullen ongetwijfeld een rol spelen, ook en misschien vooral ten koninklijken huize. Den Albert werd er, na een buitenechtelijke relatie van bijna twee decennia met de moeder van Delphineke, aan herinnerd dat er van een Belgische euh...."vorst" een ''hoogstaandere moraal" verwacht wordt dan van een prins die nooit veel kaas te vreten kreeg van (vermeende) christelijke verplichtingen. In den Belgique scheidt de koninklijke elite niet, maar gelukkig hebben een aantal van hen met een overschot aan libido wel buitenechtelijke kinderen mogen maken. Ik kan me héél goed voorstellen dat gehuwden die "uit goed fatsoen", of voor de lieve centen, samen blijven nogal wat stress te verwerken krijgen....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 22:49   #14
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat is de vraag waar ik graag een (waarheidsgetrouw....) antwoord op zou willen krijgen, maar ik ben er vrij zeker van dat niet zal gebeuren. Aan werkstress kan het moeilijk liggen, want werken doet Astridje niet. Van huishoudelijke beslommeringen kan Astridje ook moeilijk verdacht worden.
Ik ben er vrijwel zeker van dat royaltywatcher JVDBerghe er niet ver naast zat toen hij het volgende liet optekenen:



Nijd en jaloezie zullen ongetwijfeld een rol spelen, ook en misschien vooral ten koninklijken huize. Den Albert werd er, na een buitenechtelijke relatie van bijna twee decennia met de moeder van Delphineke, aan herinnerd dat er van een Belgische euh...."vorst" een ''hoogstaandere moraal" verwacht wordt dan van een prins die nooit veel kaas te vreten kreeg van (vermeende) christelijke verplichtingen. In den Belgique scheidt de koninklijke elite niet, maar gelukkig hebben een aantal van hen met een overschot aan libido wel buitenechtelijke kinderen mogen maken. Ik kan me héél goed voorstellen dat gehuwden die "uit goed fatsoen", of voor de lieve centen, samen blijven nogal wat stress te verwerken krijgen....
Het zat in 2016 al niet goed met de «stress» van Astrid : http://www.7sur7.be/7s7/fr/3007/Brux...-juillet.dhtml

Leest u ook even dit artikel van begin vorig jaar, dat betrekkelijk goed de spanningen weergeeft binnen uw koninklijke familie, en tevens kort beschrijft welke niet te benijden jeugd de kinderen van Albert en Paola gehad hebben... https://parismatch.be/actualites/peo...royale-impasse
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2018, 00:03   #15
Don Kie Sjotte
Burger
 
Don Kie Sjotte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2012
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Misschien is ze zwanger van een neger.
In de koninklijke familie blijkt veel te kunnen maar dit zou wel het neusje van de zalm zijn.
Volgens Wikipedia is ze tussen haakjes (55 jaar jaar).
Ik maak me deze keer geen illusies.

Laatst gewijzigd door Don Kie Sjotte : 23 mei 2018 om 00:04.
Don Kie Sjotte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2018, 02:36   #16
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Er is daar iets serieus mis in het koningshuis. En niet alleen qua ethiek zoals tot uiting komt in de minachting van 'het gewone volk' of de behandeling van het personeel.

Wie weet waart de vloek van Congo er nog rond.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2018, 11:19   #17
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Misschien is ze zwanger van een neger.
Op haar 55ste
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2018, 11:20   #18
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik wens haar van harte beterschap.

Toen ik een jonge twintiger en dertiger was keek ik anders naar zo'n berichten. Nu vind ik 4 maanden rust niet veel als er kans is op een betere gezondheid. Mijn gezondheid, fysiek en mentaal is niet meer wat het geweest is sinds ze Saddam Hossein hebben geschoren.
Heeft u een erg nauwe band met Saddam Hoessein gehad?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2018, 12:57   #19
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Heeft u een erg nauwe band met Saddam Hoessein gehad?
Vermits Saddam beter gekend was als Vive l’Irak moet er inderdaad een nauwe verwantschap geweest zijn.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2018, 19:12   #20
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Er is daar iets serieus mis in het koningshuis. En niet alleen qua ethiek zoals tot uiting komt in de minachting van 'het gewone volk' of de behandeling van het personeel.

Wie weet waart de vloek van Congo er nog rond.
De geschiedenis van de Koningshuizen als je die even gaat 'bekijken of nalezen' dan was er overal wel wat mis of iets wat niet door de beugel kon.

Laten we ons bij deze in een stilzwijgen hullen omtrent het 'probleem' Koningshuizen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 mei 2018 om 19:13.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be