Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 augustus 2019, 22:57   #1001
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Hahaha! Onoplettendheid, laat me niet lachen!
Hij citeert doodgewoon wat hij graag ziet of ons wil op de mouw spelden.
Maar ik begrijp ge ondanks alles "een medestander" uit het Belgicistische kamp wilt verdedigen. Alleen is de vraag of ge uzelf hiermee niet mee in het diskrediet trekt. Want, neen, zoiets valt niet te verdedigen!
Maar gij beeldt u van alles in!

Ik ben NUL belgicist. Ik heb u dat al eens duidelijk gemaakt, maar zoals elke gelovige kunt gij u niet inbeelden dat er atheisten bestaan.
Ik heb geen supra identiteit. Er is niets dat mij met 'andere' Vlamingen bindt. Dat is inbeelding.

Of dat nu een Belgische, een Vlaamse of een Finse identiteit is, het is allemaal een illusie.

Echter, ik besef dat ik dat honderd keer kan uitleggen, maar dat heeft hetzelfde effect als ik tegen een religieuze persoon zou uitleggen dat ik niet geloof in een almachtig opperwezen.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2019, 23:03   #1002
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar gij beeldt u van alles in!

Ik ben NUL belgicist. Ik heb u dat al eens duidelijk gemaakt, maar zoals elke gelovige kunt gij u niet inbeelden dat er atheisten bestaan.
Ik heb geen supra identiteit. Er is niets dat mij met 'andere' Vlamingen bindt. Dat is inbeelding.

Of dat nu een Belgische, een Vlaamse of een Finse identiteit is, het is allemaal een illusie.

Echter, ik besef dat ik dat honderd keer kan uitleggen, maar dat heeft hetzelfde effect als ik tegen een religieuze persoon zou uitleggen dat ik niet geloof in een almachtig opperwezen.
Ik ben ook geen Belgicist,wat dit ook mogen betekenen. Ik zou het wel spijtig vinden dat België zou ophouden te bestaan. België, gewoon een fijn land om in te leven ondanks al haar gebreken. Meer is dit niet. Dat beseft men pas als men wat gereisd heeft. En al dat geneuzel over een zelfstandig Vlaanderen of een zogenaamd 'Groot-Nederland' is niet aan mij besteed.

Maar voor de rest hang ik de Belgische vlag nooit uit op 21 juli. En op 11 juli hang ik nog minder de Vlaamse Leeuw uit voor zover dit effe al zou kunnen. En de Princevlag... brr... ik moet er niet aan denken.

Als ik heel goed gezind ben zou ik de Limburgse vlag kunnen uitsteken. Maar ik heb er geen.

Point final.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 augustus 2019 om 23:15.
Het Oosten is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2019, 23:18   #1003
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik ben ook geen Belgicist,wat dit ook mogen betekenen. Ik zou het wel spijtig vinden dat België zou ophouden te bestaan.
Wat op zich een zekere vorm van Belgicisme is.
Geen Belgicist zijn, betekent dat het u totaal niet kan schelen wat er staatkundige moge gebeuren met België. Tot dusverrre mijn definititie.

En als dusdanig moet ik bekenen dat ook ik een zeer klein minimalistisch Belgicistisch trekje heb. Wallonië moet koste wat kost Belgisch blijven en absoluut niet aansluiten bij Frankrijk. Anders hebben de legers die de Nederlanden verdedigden een half millennium voor niets gevochten.

Maar goed, wat de forumavond kleurde blijft natuurlijk de debatzelfdikwalifikatie van de Geert...
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 19 augustus 2019 om 23:37.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2019, 23:31   #1004
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard Spijtig dat Luik niet de hoofdstad werd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Nogmaals, er was inderdaad een milde verfransing aanwezig te Brussel. Zeker. Maar in andere Vlaamse steden evenzeer. Alleen werden de taalwetten die na 1830 in voege kwamen niet nageleefd in Brussel. Of ze golden zelfs niet eens voor Brussel, omdat het de hoofdstad van alle Belgen moest worden, ongeacht de sociolinguïstische realiteit die er heerste.
Dat Brussel kon uitgroeien tot de Franstalige stad die het nu is (de omgevingstaal is er duidelijk Frans) is dus rechtstreeks toe te schrijven aan het Belgische feit en de Belgische taalpolitiek.
Dit brengt mij tot een derde en zeer belangrijke oorzaak voor de verfransing van Brussel. De keuze van Brussel als hoofdstad.

Men zou kunnen veronderstellen dat Antwerpen hetzelfde lot zou zijn ondergaan, indien het de hoofdstad werd.
Spijtig dus dat Luik niet de hoofdstad werd, zodat de Nederlandstaligheid geen defict had moeten ondergaan.

Spijtig ook dat Brussel de hoofdstad van Europa werd - en niet, wat mij betreft, desnoods Boxtehude - zodat na de Vlamingen, er heel wat Europeanen die er blijven hangen, worden geassimileerd tot Franstaligen.
Ook die hoofdstadkeuze bestendigt er natuurlijk de Francité.

Maar, men kere of draaie het zoals men wil, uit 1 vaststelling kan men niet onderuit: als het VKN was blijven bestaan zouden er binnenkort anderhalfmiljoen Nederlandstaligen meer geweest zijn.
Een demografisch deficit dat kan tellen voor onze taalgemeenschap !
En niet alleen dat, het versterkt bovendien onze eeuwenoude kulturele tegenstrever. En dat vind bijzonder bitter: dat uitgerekend die er garen bij spint.
De eeuwenoude aartsvijand der Nederlanden: van Bouvines tot Waterloo. 600 jaar lang ! Spijtig ook dat Van Artevelde zij projekt niet had kunnen doorzetten om daaraan pogen te ontsnappen.
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 19 augustus 2019 om 23:59.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2019, 23:35   #1005
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

2

Laatst gewijzigd door geertvdb : 19 augustus 2019 om 23:36.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2019, 23:47   #1006
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
2
Hoezo, greet is het eens met iets???
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 08:19   #1007
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Hoezo, greet is het eens met iets???
Ons greet is het eens met zen eigen, waar hebben we dat nog gezien? Ha, bij bergkluizenaars die gewoon zijn tegen hun eigen te zeveren.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 08:28   #1008
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ons greet is het eens met zen eigen, waar hebben we dat nog gezien? Ha, bij bergkluizenaars die gewoon zijn tegen hun eigen te zeveren.
Ben je sinds Pedos dos zijn ban nog naar El Hierro geweest ? Moest je hem tegenkomen, geef hem gerust een trap tegen zijn cojones. Met de welgemeende groeten van Pandabeer.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 08:30   #1009
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik ben ook geen Belgicist,wat dit ook mogen betekenen. Ik zou het wel spijtig vinden dat België zou ophouden te bestaan. België, gewoon een fijn land om in te leven ondanks al haar gebreken.
Grappig, eerst zeggen dat je geen Belgicist bent om dan vervolgens wat te vervallen in emo Belgisch nationalisme.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 09:02   #1010
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ons greet is het eens met zen eigen, waar hebben we dat nog gezien?
En gij, papa, gij zijt het oneens met u zelf?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 09:06   #1011
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ben je sinds Pedos dos zijn ban nog naar El Hierro geweest ? Moest je hem tegenkomen, geef hem gerust een trap tegen zijn cojones. Met de welgemeende groeten van Pandabeer.
Nee je ziet hem niet meer, vroeger (in den beginne) zag je hem met zijn overjaars laptoppeke van gratis hotspot naar hotspot lopen (El Hierro staat er vol van) om een goed wifi signaal te krijgen, niet begrijpend dat die overjaarse laptop hem niet meer signaalsterkte kon genereren.
Nu rijd hij met zijn overjaars autootje gelijk ne zot door den tunnel de mensen roepen hun kinderen binnen als ze weten dat hij in aantocht is. Hij denkt geloof ik dat hij nog taxi speelt in Oostende.
Spijtig van zijn ban ik had graag zijne commentaar op Anuna gelezen, en zijn aanhang de drie madammen hoorde ook niet meer, ze zullen niet meer mogen posten denk ik.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 20 augustus 2019 om 09:08.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 09:18   #1012
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nee je ziet hem niet meer, vroeger (in den beginne) zag je hem met zijn overjaars laptoppeke van gratis hotspot naar hotspot lopen (El Hierro staat er vol van) om een goed wifi signaal te krijgen, niet begrijpend dat die overjaarse laptop hem niet meer signaalsterkte kon genereren.
Nu rijd hij met zijn overjaars autootje gelijk ne zot door den tunnel de mensen roepen hun kinderen binnen als ze weten dat hij in aantocht is. Hij denkt geloof ik dat hij nog taxi speelt in Oostende.
Spijtig van zijn ban ik had graag zijne commentaar op Anuna gelezen, en zijn aanhang de drie madammen hoorde ook niet meer, ze zullen niet meer mogen posten denk ik.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 18:45   #1013
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ja de 5 kolonie van de groenen en roden.

Hun opdracht ; ons pluimen om hun belangen te financieren om ons nog verder te pluimen.
en dan alles aan de vreemden en de hangmatters te geven natuurlijk
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 18:46   #1014
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ben je sinds Pedos dos zijn ban nog naar El Hierro geweest ? Moest je hem tegenkomen, geef hem gerust een trap tegen zijn cojones. Met de welgemeende groeten van Pandabeer.
we hebben die toch handig buitengekregen hé. Twas wel een werk van lange adem
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 18:49   #1015
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
we hebben die toch handig buitengekregen hé. Twas wel een werk van lange adem
Een werk van lange adem? Werk, werk, ik wist niet dat u amuseren ook werken is.
Maar ja ze zullen het op El Hierro geweten hebben, de sfeer is daar voorgoed naar de boem, mijn gedacht.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 18:53   #1016
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Een werk van lange adem? Werk, werk, ik wist niet dat u amuseren ook werken is.
Maar ja ze zullen het op El Hierro geweten hebben, de sfeer is daar voorgoed naar de boem, mijn gedacht.
hij heeft meer tijd om nu te fourageren in de tuinen van de buren
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 19:11   #1017
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
we hebben die toch handig buitengekregen hé. Twas wel een werk van lange adem
Die klootzak heeft het hier jaren aan een stuk zitten saboteren, een echte sycofant. Het aantal forumleden dat hij buitengepest heeft en met opgezette valstrikken een ban aan hun kloten smeerde is niet te tellen.
Pas toen hij zijn pedobear neigeingen dacht ongestraft te kunnen becommentariëren is hij te ver gegaan.

Fuck him. Gelukkig zijn er nog koene strijders die de moraal verdedigen tegenover dergelijk rapaille.

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 19:36   #1018
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

En zeggen dat 'em hier nog alles kan meelezen.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 19:38   #1019
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
hij heeft meer tijd om nu te fourageren in de tuinen van de buren
En rijst in preisoep te koken, en die daarna nog eens te bakken ook. Geitenvoer.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 19:45   #1020
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
hij heeft meer tijd om nu te fourageren in de tuinen van de buren
Als die mensen de vrucht van hun arbeid nog willen genieten, kunnen ze maar best een bereklem zetten tussen de patatten en de prei.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be