Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 november 2012, 06:08   #21
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Ik dacht dat Canada de boel ging overnemen.
Laat ons het er op houden dat het noord-amerikaans continent zijn zaakjes op orde krijgt.
Overigens verwacht ik ook op het gebied van zgn alternatieve energie doorbraken van de andere kant van de oceaan.Voor onze kant,de sclerose-kant, is er minder hoop.:
Een voornaam verschil lijkt me dat de ganse financiele crisis alhier ook het durven en doen platdukt,en blijkbaar niet zo in de VS.

Laatst gewijzigd door kelt : 14 november 2012 om 06:12.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2012, 07:21   #22
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Laat ons het er op houden dat het noord-amerikaans continent zijn zaakjes op orde krijgt.
Overigens verwacht ik ook op het gebied van zgn alternatieve energie doorbraken van de andere kant van de oceaan.Voor onze kant,de sclerose-kant, is er minder hoop.:
Een voornaam verschil lijkt me dat de ganse financiele crisis alhier ook het durven en doen platdukt,en blijkbaar niet zo in de VS.
Het is niet de financiele crisis die hier het durven en doen platdrukt, maar de overdreven regelgeving.
Weet je dat;
je hier enkel om een kleine huishoudelijke biogasinstallatie te plaatsen je meer dan 3 verschillende vergunningen nodig hebt?
je om je eigen biodiesel te mogen maken aan de regelgeving voor de petrochemie moet voldoen en je daar taksen op moet betalen?
je om een windmolentje te mogen zetten, langer bezig bent met de toelatingen, dan met het maken en bouwen van je windmolentje?
je zonder toelating geen energiegewassen mag telen?

Europa heeft trouwens ook zijn eigen aardoliewinnig en aardgaswinning, enkel zitten die in handen van enkele landelijke overheden en worden die winsten niet gedeelt met heel de EU, zoals in de VS.

Laatst gewijzigd door Jantje : 14 november 2012 om 07:23.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be