Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 augustus 2019, 21:27   #681
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
De VS zijn inderdaad de hypocrisie ten top; alleen al in LA zijn er tal van -aan hun lot overgelaten- runaways waarvan velen minderjarig, en waarnaar bijna geen haan kraait. Doodnormaal is het daar maw om in het straatbeeld verwaarloosde 'minderjarigen' langs de kant vd weg te zien liggen, staan, bedelen. Iedereen weet uiteraard dat zij vogels vr de kat zijn en predators -meer bepaald v seksuele aard- om de hoek lurken want zo'n kind is natuurlijk een ideaal target. Tja, de straat is een harde wereld; zeker voor een minderjarige (f).

Boulevard angels - documentary: A journey into 'the other side of Tinseltown'
https://www.youtube.com/watch?v=GNxVUW3qKdc

MSNBC investigates: The runaways
https://www.youtube.com/watch?v=dp1dpIO2CSk

Dat zo'n kind misbruikt wordt juich ik uiteraard niet toe; maar dat men voor de ene perpatrator een oogje dichtknijpt en een ander keihard hoort te boeten vind ik er over. Dat de blanke goedgemeent eens begint met bvb de vele Filipijnse kindhoertjes torenhoge 'schadevergoedingen' uit te betalen ipv de luxehoeren waarvan sprake met fluwelen handschoentjes te behandelen. Ze waren dan mss amper 16, maar hun benen spreiden dat konden ze dan weer wel - uiteraard tegen een fikse vergoeding.

Ik noem dat geen slachtoffers maar uitbuitsters.
Van nature doe ik vuilbak You Tube niet open dus maak uw punt.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 23:31   #682
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Dat zo'n kind misbruikt wordt juich ik uiteraard niet toe; maar dat men voor de ene perpatrator een oogje dichtknijpt en een ander keihard hoort te boeten vind ik er over. Dat de blanke goedgemeente eens begint met bvb de vele Filipijnse kindhoertjes torenhoge 'schadevergoedingen' uit te betalen ipv de luxehoeren waarvan sprake met fluwelen handschoentjes te behandelen. Ze waren dan mss amper 16, maar hun benen spreiden dat konden ze dan weer wel - uiteraard tegen een fikse vergoeding.

Ik noem dat geen slachtoffers maar uitbuitsters.
Je moet toch maar durven he. Langs de ene kant steen en been klagen over de kinderprostitutie in ZO-Azie en als er dan eens een steenrijke ringleader van een kinderprostitutienetwerk wordt ge(her)arresteerd dan worden die meisjes ineens uitbuitsters genoemd.

Mens, zorg toch dat je dringend je pilletjes weer aanvult. Je kraamt onzin uit. Maar mss is dat wel normaal bij jou.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 16 augustus 2019 om 23:32.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 23:42   #683
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Er werd wederom niet begrijpend gelezen. Typisch
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2019, 23:47   #684
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Tja, als je warm en koud tegelijk wil blazen dreigt je hele betoog wel eens te verzanden. Probeer je complexen eens onder controle te houden. Mss dat het dan wat beter gaat.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 00:11   #685
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Nu back on topic: ik denk niet dat Bill er iets mee te maken heeft; wat ik wel voor mglk zie is dat men hem erin wilde luizen -wat niet lukte vermits 'the ring leader' inmiddels naar de eeuwige jachtvelden is. Murder or suicide? <-Mits dat 1ste is het volgens mij een maffia inside job. Aka men klimpt niet zo hoog op (de initiele positie van Epstein in gedachten) zonder de nodige connecties in de 'onderwereld'.

Edit: eventueel zie ik -in geval v murder- de piste van een crime passionnel, en/of een liquidatie door erfgenamen om het fortuin intact te houden.

Laatst gewijzigd door bembem : 17 augustus 2019 om 00:28.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 00:44   #686
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Nee, ik vind het erger hoe Putin zijn tegenstanders uitschakelt dan dat hij een 14 jarig meisje zou neuken.
Iedereen weet dat dat gelinkt is aan Kadyrov, de Tsjetsjeense president.
Maar gezien het feit dat er tienduizenden Russen gesneuveld zijn, er ook talloze burgers omgekomen zijn bij aanslagen, en dat Kadyrov er in geslaagd is die oorlog en het terrorisme te stoppen, wordt hem de hand boven het hoofd gehouden door het Kremlin. Mooi en ideaal is dat niet, maar we leven niet in een ideale wereld. Uiteindelijk heeft dat nul de botten te zien met Epstein U probeert gewoon de aandacht af te leiden.

Laatst gewijzigd door tomm : 17 augustus 2019 om 00:58.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 00:53   #687
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Een netwerk van minderjarige prostituees georganiseerd door miljardair en die erom gekend staat contacten te hebben met de Clintons en Trump en dan ben jij erover verbaast dat er een mediastorm onstaat?

Herinner jij de roze baletten nog? En dat was dan nog niet eens met minderjarigen. En ja, daar zijn ook een aantal koppen gerold. Ex-gevangenisdirecteur Bultot is het ook mogen afbollen van schaamte. Tot in Z-Afrika toe.

En recenter nog, wat die Kris Van Dijck uitspookte met die Lynn is toch ook maar klein bier vergeleken met wat Epstein deed. Maar de media wisten er ook niet over te zwijgen.

Kortom dit draadje gaat nog maar eens over Rusland en China = goed, Amerika = slecht. Waar forum-automatismen toch niet goed voor zijn.
Nee, deze draad gaat over de zaak Epstein. En dus ook over een discussie over onze normen en waarden, de Amerikaanse normen en waarden, en die van andere werelddelen.
Ik heb het ook niet zo voor de media hetzes, die duidelijk Amerikaans geïnspireerd zijn. Ook de "witte mars" en dergelijke was ik altijd al tegen.
Natuurlijk is Dutroux "une ordure", zijn er problemen bloot gelegd bij de politiediensten en het gerecht, maar waarom heel die hetze?
Ik herinner me ook nog de zaak Arousseau, een rechter die met wederzijdse instemming met z'n vrouw SM beoefende en geschorst werd...
Laat de politiediensten en het gerecht hun werk doen, de media moet berichten, niet voor rechter spelen.

Epstein heeft 14 jarige meisjes geneukt die daarvoor betaald werden, ethisch en proper is dat zeker niet, maar is hij daarom de nieuwe Dutroux? Ik erger me aan heel die hypocrisie. En ik weet bijna zeker dat er leden van dit forum zijn die net hetzelfde of erger doen, maar dan in landen waar dat "normaal " is... zoals mijn oom...

Laatst gewijzigd door tomm : 17 augustus 2019 om 00:56.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 00:59   #688
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Re-well said tomm!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 01:05   #689
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Je moet toch maar durven he. Langs de ene kant steen en been klagen over de kinderprostitutie in ZO-Azie en als er dan eens een steenrijke ringleader van een kinderprostitutienetwerk wordt ge(her)arresteerd dan worden die meisjes ineens uitbuitsters genoemd.

Mens, zorg toch dat je dringend je pilletjes weer aanvult. Je kraamt onzin uit. Maar mss is dat wel normaal bij jou.
Het gaat over de dubbele standaard. Wat Epstein deed kun je moeilijk goedkeuren maar een vreselijke misdaad als moord, echte pedofilie zoals jonge kinderen verkrachten, etc. kun je dat niet noemen.
Epstein zou voor 50 jaar in de gevangenis belanden, werd tot zelfmoord gedreven (voor iemand dat betwijfelt stel jezelf eens in zijn situatie) na een enorme hetze. Terwijl blanke westerlingen op dit eigenste moment overal in de derde wereld minderjarigen zitten te neuken, volledig straffeloos.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 01:05   #690
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

2!!!!!!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 01:06   #691
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Die hoeren gaan nu for the big money, een claim van 100 miljoen dollar.

http://www.msn.com/nl-be/nieuws/were...?OCID=AVRES000
Dat is wat ik hier al heel de tijd zeg... it's all about the $$$$$$ zoals trouwens alles in de VS...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 01:11   #692
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Indd...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 01:13   #693
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
De VS zijn inderdaad de hypocrisie ten top; alleen al in LA zijn er tal van -aan hun lot overgelaten- runaways waarvan velen minderjarig, en waarnaar bijna geen haan kraait. Doodnormaal is het daar maw om in het straatbeeld verwaarloosde 'minderjarigen' langs de kant vd weg te zien liggen, staan, bedelen. Iedereen weet uiteraard dat zij vogels vr de kat zijn en predators -meer bepaald v seksuele aard- om de hoek lurken want zo'n kind is natuurlijk een ideaal target. Tja, de straat is een harde wereld; zeker voor een minderjarige (f).

Boulevard angels - documentary: A journey into 'the other side of Tinseltown'
https://www.youtube.com/watch?v=GNxVUW3qKdc

MSNBC investigates: The runaways
https://www.youtube.com/watch?v=dp1dpIO2CSk

Dat zo'n kind misbruikt wordt juich ik uiteraard niet toe; maar dat men voor de ene perpatrator een oogje dichtknijpt en een ander keihard hoort te boeten vind ik er over. Dat de blanke goedgemeente eens begint met bvb de vele Filipijnse kindhoertjes torenhoge 'schadevergoedingen' uit te betalen ipv de luxehoeren waarvan sprake met fluwelen handschoentjes te behandelen. Ze waren dan mss amper 16, maar hun benen spreiden dat konden ze dan weer wel - uiteraard tegen een fikse vergoeding.

Ik noem dat geen slachtoffers maar uitbuitsters.
Over de Filipijnen gesproken, in de Filipijnse stad Angeles zag ik talloze kindjes misbruikt worden door Amerikaanse toeristen en Amerikaanse militairen. Ondertussen is er een nieuwe generatie hoeren ontstaan die door Amerikaanse militairen verwekt werden, en in plaats van Aziatisch er heel Europees of Afrikaans uitzien.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 01:15   #694
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Over de Filipijnen gesproken, in de Filipijnse stad Angeles zag ik talloze kindjes misbruikt worden door Amerikaanse toeristen en Amerikaanse militairen. Ondertussen is er een nieuwe generatie hoeren ontstaan die door Amerikaanse militairen verwekt werden, en in plaats van Aziatisch er heel Europees of Afrikaans uitzien.
Omg, wist ik niet............
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 01:17   #695
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

De Filipijnen... bah! Ik heb hoe langer hoe minder zin om er naartoe te gaan (overwoog het tot vr kort zelfs maar nu ik dit lees...) Zo triest.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 01:26   #696
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Het is niet voor niks dat half Amerika aan de opium en andere zware medicijnen zit. Ze (Amerikanen) hebben problemen en moeten het afreageren. Ook menig pilletje zal met het andere pilletje wel zo hun bijwerkingen hebben. Zoiets als in de middeleeuwen mensen van beschimmeld brood gingen hallucineren. Indien dit in groepsessies gebeurd gaan mensen weerwolven en heksen zien. Zoals nu met sociale media en de hoerenpers. Eigenlijk zouden Amerikaanse dames goed genejky moeten onder voorwaarden dat ze hun bakjes houden. Liefst door een grote neger om het af te leren. Zullen we gdv nu krijgen zeg. Een feministische maatschappij. Hangen moeten die geld hoeren — samen met Epstein. Weg met die moraalriddders,weg weg weg weg ermee! Oprotten naar Amerika die handel. In kampen gooien en verhongeren dat tuig.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 17 augustus 2019 om 01:39.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 07:58   #697
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dus u geeft toe dat het bestraffen van seks met 14 jarigen een recent westers fenomeen is. Een cultuur die u ver superieur boven alle andere acht.
Uiteraard. De ontvoogding van de vrouw is ook een westers fenomeen. Dat heeft niks met "iets superieurs achten" te maken, dat is gewoon het logische verband.

Negers termineren is enkel maar "moord" als negers rechten hebben, wat een cultureel fenomeen is he. Als iedereen die macht heeft, beslist dat negers eigendom zijn, waar men mee mag doen wat men wil, dan kan men geen negers vermoorden.

In nazi-duitsland was het waarschijnlijk onmogelijk om een jood te vermoorden. In de meeste niet-recent-westerse culturen was het zo dat men vrouwen niet kon verkrachten op dezelfde wijze. Men kon ze wel onteren, en dat was dan een kwestie van eer tussen families. Zoals ge mijn auto kunt beschadigen, maar dat wil niet zeggen dat mijn auto "rechten" heeft.

Vrouwen hadden geen autonome seksuele rechten in de meeste culturen, het seksuele was een soort van bezit van hun familie of van hun man.

Het is een recente westerse culturele uitvinding om van vrouwen onafhankelijke volwaardige leden van de maatschappij te maken, en daar hoort dus ook hun seksuele ontvoogding bij.

Ik zeg niet dat dat "superieur" is, het is gewoon een culturele eigenschap. Vergelijkbaar met de culturele eigenschap dat negers dat zijn, en we ze niet meer mogen doden zonder van moord beschuldigd te wordn.

Citaat:
Eigenlijk zegt u dus dat 14 jarigen hier meer waard zijn dan 14 jarigen in andere culturen. Dat neigt al sterk naar de rassen en cultuur visie van Hitler, en op zn minst ruikt het naar kolonialisme.
Mijn basis visie is dat 'naties' groepen zijn met interne affiniteit en contracten (die we wetten noemen), die als hoofdbedoeling heeft om andere naties te onderwerpen en uit te roeien. Als dusdanig zijn eigen leden van de natie enkel maar iets waard, en die erbuiten natuurlijk niks waard. Mensen die van andere naties komen, waar geen contract mee is, zijn af te maken of te onderwerpen vee. Eigen volk is waardevol. Meer is daar niet aan. Dat lijkt mij logisch.

Op identiek dezelfde wijze dat in andere culturen, negers af te maken of te onderwerpen zijn, of vrouwen te onderwerpen zijn (meestal niet af te maken, want het zijn genots en gebruiksvoorwerpen die geen bedreiging vormen).
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 09:22   #698
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Uiteindelijk heeft dat nul de botten te zien met Epstein U probeert gewoon de aandacht af te leiden.
Straf, vanuit het niets hebt u hier zelf plots Putin bijgesleurd. Zie uw eigen bijdrage 673. Als ik daarop reageer probeer ik de aandacht van Epstein af te leiden.

Ik ben niet zoals u een blinde idolatrie aanbidder van een systeem in casu Putin en Rusland, zelfs een verheerlijking van het oude sovjet systeem. Ik heb ook veel kritiek op de US maar met de bende Amerika haters hier is het onmogelijk een ernstige discussie over eender welk item te voeren wat de US aangaat.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 10:03   #699
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht

Epstein heeft 14 jarige meisjes geneukt die daarvoor betaald werden, ethisch en proper is dat zeker niet, maar is hij daarom de nieuwe Dutroux? Ik erger me aan heel die hypocrisie. En ik weet bijna zeker dat er leden van dit forum zijn die net hetzelfde of erger doen, maar dan in landen waar dat "normaal " is... zoals mijn oom...
Dutroux was de loopjongen. Nihoul was de baas die mensen chanteerde. Hij heeft het achteraf zelfs niet onder stoelen of banken gestoken. Regina Louf verklaarde achteraf ook dat Nihoul de baas was, maar Louf werd natuurlijk door de media als een zottin afgeschilderd. Ondanks het feit dat gerechtspsychiater Paul Igodt met volledige zekerheid concludeerde dat Louf blootgesteld is aan massief seksueel misbruik.

Michel Nihoul: Partouzes avec mineures

Inmiddels worden de connecties van Epstein verder onderzocht, en hij wordt gelinkt aan anderen die handelen met minderjarige kinderen. Het gaat decennia terug en insinueert dat Epstein deel uitmaakt van een veel groter netwerk dat notabelen chanteert om er invloed mee te winnen.

Dit schilderij werd trouwens gevonden in het huis van Epstein



Niet bepaald een manier om respect te tonen voor je machtige vrienden.
Lijkt me eerder een symbolisch voor het feit dat Clinton aan de leiband hangt
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2019, 10:31   #700
chris k
Staatssecretaris
 
chris k's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 2.792
Standaard

Zou er een link zijn naar de "roze balletten" van vroeger ...is trouwens heel stil uit de media verdwenen ....ook teveel politiekers en .....anderen ertussen? Dit zou men ook eens terug moeten openbaar maken of wacht men op het overlijden van de gebruikers en leveranciers?
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be