Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 augustus 2019, 19:47   #541
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dus al die meisjes hebben gelogen?

Geen beelden? Wait en see.
Normaal zouden er beelden moeten zijn, gezien de zeer gemediatiseerde wereld van de jeugd. Daar hebt u wel een punt vind ik. Van de andere kant is het niet zo omdat er geen beelden zijn dat het niet zou zijn gebeurd. Een rechter krijgt ook niet altijd beelden om zijn vonnis te vellen tegen of voor iemand. Hij gaat vaak door op getuigen
Al die meisjes ?

3 hebben we er momenteel : Anoen (nuff said), de dochter van een Knack-journalist en de dochter van een sos... interesting... en zelfs die getuigenissen liggen niet in lijn met elkaar.

Maar ik treed je bij waar je stelt dat het verdacht begint te worden dat er geen beelden van het gebeurde opduiken. Zeer vreemd toch wel in deze tijden.

En wat zit jij er een rechter bij te sleuren ? Meer dan een onderzoek van de campingsecurity loopt er momenteel niet, zelfs geen impliciet gerechtelijk onderzoek

Maar ik kan de polarisering wel smaken

Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 20 augustus 2019 om 19:50.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 20:46   #542
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Al die meisjes ?

3 hebben we er momenteel : Anoen (nuff said), de dochter van een Knack-journalist en de dochter van een sos... interesting... en zelfs die getuigenissen liggen niet in lijn met elkaar.

Maar ik treed je bij waar je stelt dat het verdacht begint te worden dat er geen beelden van het gebeurde opduiken. Zeer vreemd toch wel in deze tijden.

En wat zit jij er een rechter bij te sleuren ? Meer dan een onderzoek van de campingsecurity loopt er momenteel niet, zelfs geen impliciet gerechtelijk onderzoek

Maar ik kan de polarisering wel smaken
Moesten er dermate laakbare feiten zoals door sommigen beweerd, echt zijn gebeurd, dan was Twitter een half uur later "ontploft" door de foto's en video's, zeker op zo'n overvolle camping waar iedereen minstens één smartphone ter beschikking heeft.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 20:55   #543
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Voila, het is opgelost, het was geen urine, het was HEINEKEN BIER dit verklaart veel natuurlijk, men neemt dat bier wel eens meer voor merriezeik.
Iedereen tevree.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 21:00   #544
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Voila, het is opgelost, het was geen urine, het was HEINEKEN BIER dit verklaart veel natuurlijk, men neemt dat bier wel eens meer voor merriezeik.
Iedereen tevree.
Dan is het geen wanbedrijf meer, maar een misdaad !
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 21:02   #545
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Neen, mijn inbreng was dat dit voor Hitler geen optie was.
Hoe weet gij dat? Gij waart erbij? Gij hebt toen alles overlegd met Hitler, de pro en cons?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ben je het al vergeten? Uw bijdrage daarover was dat ik alle misdaden van Hitler goed sprak...
nergens heb ik dat beweerd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht

Het was een van uw meest idiote posts ooit.

Meer nog, het was een van de meest idiote posts ooit op dit forum.
Zelfs 1 van de meest idiote posts ooit in de wereldgeschiedenis, op elk forum over het héééééle internet!
Op 1 na: de post waarin geschreven werd: Hitler had geen keuze.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 21:12   #546
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Neen, mijn inbreng was dat dit voor Hitler geen optie was.


Ben je het al vergeten? Uw bijdrage daarover was dat ik alle misdaden van Hitler goed sprak...

Het was een van uw meest idiote posts ooit.

Meer nog, het was een van de meest idiote posts ooit op dit forum.
Hoe kunt u dit toch blijven beweren. In Mein Kampf liet Hitler al uitschijnen dat hij ooit Rusland zou aanvallen. Stalin had Mein Kampf beter wat grondiger bestudeerd.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 augustus 2019 om 21:15.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 21:39   #547
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ho maar, je bent niet de enige hoor tegenover wie hij reageert als een uiterst wantrouwige Spaanse inquisiteur. Zo heeft hij tegenover mij ook al twijfels geuit over de waarheidsgetrouwheid van hetgeen ik op dit forum reeds enkele malen heb aangehaald rond mijn familiegeschiedenis tijdens WO2.
Wie de geschiedenis bestudeert en dit ernstig wil doen moet per definitie historisch wantrouwig zijn. Ik noem dit ‘kritisch zijn’. Deze kritische geest ontbreekt u meer dan eens wanneer ik zo uw posten lees. Het zij zo.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 22:24   #548
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.861
Standaard

Ach, het is zo duidelijk als wat. Het benepen volkje dat ook al de koers tracht te politiseren met vertoon van geelzwarte pisdoeken heeft beslist dat muziekfestivals ook mogen vergiftigd worden.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 22:44   #549
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.383
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hoe kunt u dit toch blijven beweren. In Mein Kampf liet Hitler al uitschijnen dat hij ooit Rusland zou aanvallen. Stalin had Mein Kampf beter wat grondiger bestudeerd.
Ik beweer ook niet dat Duitsland Rusland niet aanviel. Ik begrijp niet waar je dat haalt.

Ik zei dat Hitler geen keuze had over de oorlog tegen het Westen, vermits die hem bij monde van Engeland en Frankrijk de oorlog verklaard hebben.

Het was een reactie op een post van Patrik. Waarvan dan een klein stukje helemaal uit context getrokken wordt door bepaalde trollen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2019, 23:30   #550
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ach, het is zo duidelijk als wat. Het benepen volkje dat ook al de koers tracht te politiseren met vertoon van geelzwarte pisdoeken heeft beslist dat muziekfestivals ook mogen vergiftigd worden.

Even Uw eigen woorden ter herinnering brengen :

Citaat:

volgens dalibor :

Discussie gesloten dus. Zoveel volk en niemand heeft dat gefilmd?
https://forum.politics.be/showpost.p...2&postcount=14
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 20 augustus 2019 om 23:30.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2019, 04:52   #551
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ach, het is zo duidelijk als wat. Het benepen volkje dat ook al de koers tracht te politiseren met vertoon van geelzwarte pisdoeken heeft beslist dat muziekfestivals ook mogen vergiftigd worden.
Volgens mij waren het geen vendeliers die op het podium dingen wilden politiseren he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2019, 07:15   #552
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik beweer ook niet dat Duitsland Rusland niet aanviel. Ik begrijp niet waar je dat haalt.

Ik zei dat Hitler geen keuze had over de oorlog tegen het Westen, vermits die hem bij monde van Engeland en Frankrijk de oorlog verklaard hebben.

Het was een reactie op een post van Patrik. Waarvan dan een klein stukje helemaal uit context getrokken wordt door bepaalde trollen.

Natuurlijk had hij de keuze: Polen niet aanvallen. Wat had hij nu in Polen te zoeken? Niets.

Tenzij... ja tenzij hij begonnen was met zijn plan uit te voeren dat hij had vooropgesteld in Mijn Kamp. Dit ingegeven door de zogenaamde 'Drang nach Osten'. U draait alles om Herr Hitler te kunnen verontschuldigen en uit de wind te zetten.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 augustus 2019 om 07:24.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2019, 07:49   #553
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Dan is het geen wanbedrijf meer, maar een misdaad !
Neen. Dat zou het pas zijn als het Stella Artois zou zijn.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2019, 07:54   #554
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Er waren een hele hoop filmkens van trotse Pis en Vrienden op ‘Make Vlaanderen Great Again’. Facebook groep is ondertussen verwijderd.
Enkel over het boegeroep tijdens het optreden van Anuna in de Boiler Room, niet?

Ook van wat er is gebeurd op de camping?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2019, 07:56   #555
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dus al die meisjes hebben gelogen?

Geen beelden? Wait en see.
Normaal zouden er beelden moeten zijn, gezien de zeer gemediatiseerde wereld van de jeugd. Daar hebt u wel een punt vind ik. Van de andere kant is het niet zo omdat er geen beelden zijn dat het niet zou zijn gebeurd. Een rechter krijgt ook niet altijd beelden om zijn vonnis te vellen tegen of voor iemand. Hij gaat vaak door op getuigen
Oké, maar het is een festivalcamping met tienduizenden jongeren... Hoe kan het dat er nog geen enkel filmpje is opgedoken?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2019, 07:59   #556
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ach, het is zo duidelijk als wat. Het benepen volkje dat ook al de koers tracht te politiseren met vertoon van geelzwarte pisdoeken heeft beslist dat muziekfestivals ook mogen vergiftigd worden.
Vlaamse vlaggen op de ronde van Vlaanderen, hoe komen die onverlaten erbij. Reageer je ook zo als er een Belgische vlag te zien is op het EK hockey of bij de Rode Duivels?

Vlaamse vlaggen in Vlaanderen, hoe durft men. Dat zie je toch echt nergens ter wereld, mensen die met een vlag rondlopen van hun streek.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 21 augustus 2019 om 08:00.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2019, 08:06   #557
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Enkel over het boegeroep tijdens het optreden van Anuna in de Boiler Room, niet?

Ook van wat er is gebeurd op de camping?
Het is wel niet toevallig ( of niet? ) dat zulke beelden massaal verschenen op MVGA, een site die gekend is om haar eerder extreem-rechtse uitlatingen. Ik denk dat heel wat zwarte vendeliers uit waren op heibel. Dat is trouwens ook hun reden van bestaan voor een groot stuk: men is jong, dronken, en men wil wat. En vooral: men lalt zo maar wat.

Op YouTube verscheen er een filmpje met dit soort triestige figuren. Wat een stel onintelligente puberende knapen zijn dat toch! Die zo goed als geen énkel zinnig antwoord konden geven op de zeer eenvoudige vragen van een vrouwelijke reporter.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 augustus 2019 om 08:08.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2019, 08:10   #558
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het is wel niet toevallig ( of niet? ) dat zulke beelden massaal verschenen op MVGA, een site die gekend is om haar eerder extreem-rechtse uitlatingen. Ik denk dat heel wat zwarte vendeliers uit waren op heibel. Dat is trouwens ook hun reden van bestaan voor een groot stuk: men is jong, dronken, en men wil wat. En vooral: men lalt zo maar wat.

Op YouTube verscheen er een filmpje met dit soort triestige figuren. Wat een stel onintelligente puberende knapen zijn dat toch! Die zo goed als geen énkel zinnig antwoord konden geven op de zeer eenvoudige vragen van een vrouwelijke reporter.
Dat de beelden massaal op MVGA verschenen is uiteraard niet toevallig, daar ben ik het met u eens.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2019, 08:11   #559
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het is wel niet toevallig ( of niet? ) dat zulke beelden massaal verschenen op MVGA, een site die gekend is om haar eerder extreem-rechtse uitlatingen. Ik denk dat heel wat zwarte vendeliers uit waren op heibel. Dat is trouwens ook hun reden van bestaan voor een groot stuk: men is jong, dronken, en men wil wat. En vooral: men lalt zo maar wat.

Op YouTube verscheen er een filmpje met dit soort triestige figuren. Wat een stel onintelligente puberende knapen zijn dat toch! Die zo goed als geen énkel zinnig antwoord konden geven op de zeer eenvoudige vragen van een vrouwelijke reporter.
Wordt eens volwassen jong. Alsof je op pukkelpop moeite moet doen om mensen te vinden die geen zinnig woord meer kunnen uitkramen. Of die nu een vlag vasthebben of niet is van geen enkel belang, maar als je natuurlijk wil framen is het wel het ideale moment.

Ben jij er ook zo eentje die denkt dat het IQ van de gemiddelde Tienenaar niet veel voorstelt omdat ene Luc Haeckens daar ooit eens wat reportages heeft gemaakt?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2019, 08:22   #560
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Vlaamse vlaggen op de ronde van Vlaanderen, hoe komen die onverlaten erbij. Reageer je ook zo als er een Belgische vlag te zien is op het EK hockey of bij de Rode Duivels?

Vlaamse vlaggen in Vlaanderen, hoe durft men. Dat zie je toch echt nergens ter wereld, mensen die met een vlag rondlopen van hun streek.
nog ene...

collaborateursvlaggen, daar gaat het over. Uiteraard is er niks mis met Vlaamse of Belgische vlaggen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be