Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 maart 2015, 11:27   #21
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Groot gelijk.
Denk je zo ook over de regimepers?
voorlopig toch maar de berichtgeving in t buitenland volgen

VRT is niet vd rapste in zulke zaken ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 11:28   #22
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Een fake Facebookpagina met één like?
Facebook is sowieso TOTAAL onbetrouwbaar.
P. Geller is daarenboven héél subjectief.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 11:29   #23
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Ik wist niet dat buitenlandse pers zo sterk begaan is met de Belgische binnenlandse politiek. Wat staat daar vandaag bijvoorbeeld over op de frontpagina van de NY Times of van Le Figaro?
Ik ook niet.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 11:29   #24
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Hier aan verwant...
In Brussel maakt men zich zorgen over de toename van Barbus als chauffeur bij de MIVB. Gegeven de ervaringen in London en Madrid en de staande oproep aan de Barbus om aanslagen te plegen misschien niet overdreven.
Bedenk dit eens. Op de vraag of er een dreiging was kreeg je in London en Madrid de dag voor en de dag na heel andere reacties.
Vandaag weten we dat die dreiging er wel degelijk is, en dat ze echt en ernstig is...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 11:31   #25
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Hier aan verwant...
In Brussel maakt men zich zorgen over de toename van Barbus als chauffeur bij de MIVB. Gegeven de ervaringen in London en Madrid en de staande oproep aan de Barbus om aanslagen te plegen misschien niet overdreven.
Bedenk dit eens. Op de vraag of er een dreiging was kreeg je in London en Madrid de dag voor en de dag na heel andere reacties.
Vandaag weten we dat die dreiging er wel degelijk is, en dat ze echt en ernstig is...
Het gaat hier wel over moslims in VLIEGTUIGEN...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 11:36   #26
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Ik zie hier geen enkel bewijs of geloofwaardige aanwijzing dat de man moslim was.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 11:43   #27
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Ik vind het wel een goed plan. Gebaseerd om aantijgingen zonder grond dat deze man moslim was mag je best meer dan een miljard aardbewoners weren uit een van de belangrijkste transportmiddelen die we hebben toch? Ik bedoel, er zal een enorme golf van faillissementen onder luchtvaartmaatschappijen komen, om nog maar niet te spreken over de wonderen die dit beleid gaat doen voor de wervingscampagne van IS. Maar dat is het allemaal waard toch, om een stel roddeltantes gevoed door trollen gerust te stellen? En als je dan toch zo'n groot deel van de wereldbevolking tot tweederangsburgers aan het bombarderen bent kan je ze inderdaad net zo goed uitsluiten van een deel van de carrièreopties. Mensen uit Iran mogen al geen opleidingen volgen die iets met nucleaire technologie te maken hebben, dan is geen moslims als buschauffeur de logische volgende stap toch? Wat, doe maar helemaal geen moslims meer op de bus, ze zouden een bomgordel kunnen hebben! En autorijden mogen ze al helemaal niet, weet je hoe gevaarlijk dat is! En ja, strenge moslimlanden verbieden hun vrouwen toch al om auto te rijden, dus feitelijk ronden we hun eigen beleid alleen maar af naar boven toch? En misschien kunnen we dan om de wetshandhaving te bevorderen moslims nog wat herkenbaarder maken. Iemand een idee? Een half maantje op hun jas ofzo?
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 11:46   #28
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Ik denk dat velen ervan uitgaan dat de boel sowieso toch eens ontploft.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 12:01   #29
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ik vind het wel een goed plan. Gebaseerd om aantijgingen zonder grond dat deze man moslim was mag je best meer dan een miljard aardbewoners weren uit een van de belangrijkste transportmiddelen die we hebben toch? Ik bedoel, er zal een enorme golf van faillissementen onder luchtvaartmaatschappijen komen, om nog maar niet te spreken over de wonderen die dit beleid gaat doen voor de wervingscampagne van IS. Maar dat is het allemaal waard toch, om een stel roddeltantes gevoed door trollen gerust te stellen? En als je dan toch zo'n groot deel van de wereldbevolking tot tweederangsburgers aan het bombarderen bent kan je ze inderdaad net zo goed uitsluiten van een deel van de carrièreopties. Mensen uit Iran mogen al geen opleidingen volgen die iets met nucleaire technologie te maken hebben, dan is geen moslims als buschauffeur de logische volgende stap toch? Wat, doe maar helemaal geen moslims meer op de bus, ze zouden een bomgordel kunnen hebben! En autorijden mogen ze al helemaal niet, weet je hoe gevaarlijk dat is! En ja, strenge moslimlanden verbieden hun vrouwen toch al om auto te rijden, dus feitelijk ronden we hun eigen beleid alleen maar af naar boven toch? En misschien kunnen we dan om de wetshandhaving te bevorderen moslims nog wat herkenbaarder maken. Iemand een idee? Een half maantje op hun jas ofzo?
Best van al zou zijn om boeken als Bijbel en Koran ineens te verbieden voor mensen onder de 25.

En om van Arabië + Jordanië + Israel één groot asylum voor godsdienstgekken te maken en daar alle joden en moslims en christen fundi's naar te deporteren.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 12:07   #30
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Best van al zou zijn om boeken als Bijbel en Koran ineens te verbieden voor mensen onder de 25.

En om van Arabië + Jordanië + Israel één groot asylum voor godsdienstgekken te maken en daar alle joden en moslims en christen fundi's naar te deporteren.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 12:27   #31
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
En om van Arabië + Jordanië + Israel één groot asylum voor godsdienstgekken te maken en daar alle joden en moslims en christen fundi's naar te deporteren.
Daar kan ik mij nu eens in vinden zie

De Abrahamisten terug naar Abrahamistan en wij terug onze rust


OTedit: zelf probeer ik altijd Qatar te vliegen als ik in die richting moet. Red Label �* volonté! Die moslima's helpen mij zelfs mijn zakske uit den overhead te pakken als ik zelf te zat ben

Laatst gewijzigd door Klein Licht : 27 maart 2015 om 12:30.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 13:08   #32
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Facebook is sowieso TOTAAL onbetrouwbaar.
P. Geller is daarenboven héél subjectief.
Pamela Geller is een islam geobsedeerde. In 2013 weigerde de UK haar zelfs toegang tot het grondgebied. Zeer controversieel persoon.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 13:10   #33
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Pamela Geller is een islam geobsedeerde. In 2013 weigerde de UK haar zelfs toegang tot het grondgebied. Zeer controversieel persoon.
Is dat te vergelijken met "blok geobsedeerde" ??
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 13:19   #34
Spitting Image
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 januari 2015
Berichten: 7.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Is dat te vergelijken met "blok geobsedeerde" ??

Laatst gewijzigd door Spitting Image : 27 maart 2015 om 13:19.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 13:19   #35
JBM
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Nonsens zoals nu blijkt. Psychiatrisch problemen maar geen banden met een religieuze of andere ideologische organisatie.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 13:21   #36
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Is dat te vergelijken met "blok geobsedeerde" ??
Neen.
Een godsdienst geobsedeerde is niet te vergelijken met een politiek geobsedeerde.
Tussen () het gaat hier over "gewone" moslims in vliegtuigen.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 13:22   #37
Spitting Image
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 januari 2015
Berichten: 7.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Nonsens zoals nu blijkt. Psychiatrisch problemen maar geen banden met een religieuze of andere ideologische organisatie.
Heb ik gezegd dat het zo is? Ik stel vast dat zulke zaken op internet terechtkomen.
Ik ben er zelfs zeker van dat officiële berichtgeving niet zo happig zal zijn om alles wat ze weten te publiceren.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 13:22   #38
Spitting Image
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 januari 2015
Berichten: 7.459
Standaard

Ik vraag me af waarom de arts die dat verscheurde ziektebriefje schreef, dan al niet eerder met zijn vaststellingen naar buitenkwam, wetende dat Lubitz bewust het vliegtuig liet neerstorten.

Laatst gewijzigd door Spitting Image : 27 maart 2015 om 13:25.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 13:28   #39
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Heb ik gezegd dat het zo is? Ik stel vast dat zulke zaken op internet terechtkomen.
Ik ben er zelfs zeker van dat officiële berichtgeving niet zo happig zal zijn om alles wat ze weten te publiceren.
De nonsens werden verkondigd door P Geller
De officiële berichtgeving is (bijna) altijd belust op sensatie
De 3 piloten die op de VRT kwamen spreken zijn verstandiger dan 30 journalisten van de officiële berichtgeving.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2015, 13:32   #40
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Ik vraag me af waarom de arts die dat verscheurde ziektebriefje schreef, dan al niet eerder met zijn vaststellingen naar buitenkwam, wetende dat Lubitz bewust het vliegtuig liet neerstorten.
Die arts wist waarschijnlijk dat Lubitz ernstige problemen had.
Of hij wist dat Lubitz het vliegtuig wilde doen neerstorten... ???
Met z'n vaststellingen naar buiten komen ?
En het beroepsgeheim ?
???
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be