Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 augustus 2021, 11:42   #1
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard BILD wijkt af

Dänemark und Großbritannien lockern, in Deutschland denkt die Bundesregierung nicht daran, zur Normalität zurückzukehren. Der Staat will nicht einmal sagen, wann ungeimpfte Menschen wieder ihre vollen Rechte zugestanden bekommen. BILD-Chef @jreichelt ist alarmiert! #BildLive

Zie ook het filmpje.

https://twitter.com/BILD/status/1422501130567815173
__________________
De waarheid voorop

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 3 augustus 2021 om 11:49.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2021, 21:34   #2
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.164
Standaard

Dit is wat het HLN er van maakt.

Duitsland plant strenge maatregelen: “Ongevaccineerden nergens meer welkom”

Dit gaat eigenlijk over dat Bild zijn kar draait en waarschuwt wat ze van plan zijn en HLN maakt er nog een grotere propoganda van om nog meer te vaccineren.

https://www.hln.be/buitenland/duitsl...lkom~a595c0e2/
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2021, 22:26   #3
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Och grutjes niet naar de kapper en zo.
I'm impressed.

Het blijft een nee.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2021, 22:47   #4
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.749
Standaard

Hoe meer ze aandringen hoe minder ik dat vaccin wil.

Hier thuis hebben we het natuurlijk makkelijk, we zijn al besmet geweest. Want ik denk wel dat er kans is op een gevaarlijker wordend virus, de virale evolutie lijkt me een lokaal gegeven omdat ze de grenzen niet helemaal openen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2021, 22:58   #5
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.410
Standaard

Ik kom alle dagen af en toe eens piepen hier, kwestie van eens wat te zien van de epidemie.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2021, 23:39   #6
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

De dag dat ze die oost duitse trien met pek en veren uit de rijksdag buiten dragen, gaan er toch hier en daar wat flessen champagne open gaan.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 03:38   #7
Victor Magnus
Schepen
 
Geregistreerd: 5 februari 2021
Berichten: 448
Standaard

In Engeland poogt men de jeugd die weigerachtig staat tegenover de vaccins op andere gedachten te brengen met aan huis geleverde pizza's en gratis taxi ritten... !!! ???

Zie: https://edition.cnn.com/2021/08/01/u...ntl/index.html

Kan het nog gekker? Wat nog allemaal? Een gratis paaldans act door Erika Vlieghe? Ze zouden rap buiten "vliege" ja met hun stomme verleidingspogingen...

Mij krijgen ze niet op de knieën!
__________________
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)

Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 4 augustus 2021 om 03:41.
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 03:42   #8
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Dit is wat het HLN er van maakt.

Duitsland plant strenge maatregelen: “Ongevaccineerden nergens meer welkom”

Dit gaat eigenlijk over dat Bild zijn kar draait en waarschuwt wat ze van plan zijn en HLN maakt er nog een grotere propoganda van om nog meer te vaccineren.

https://www.hln.be/buitenland/duitsl...lkom~a595c0e2/
Ik mag hopen dat ze dat gaan doen. Anti-vaxxers moeten gestraft worden voor hun debiel gedrag. Dat soort achterlijke mensen moeten uitgesloten worden van het openbare leven
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 05:06   #9
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Ik mag hopen dat ze dat gaan doen. Anti-vaxxers moeten gestraft worden voor hun debiel gedrag. Dat soort achterlijke mensen moeten uitgesloten worden van het openbare leven
Die obsessie ontgaat mij. Ik hoop toch dat jij doorhebt dat hoe meer mensen een vaccin krijgen, hoe minder dat vaccin jou gaat beschermen ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 08:21   #10
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Ik mag hopen dat ze dat gaan doen. Anti-vaxxers moeten gestraft worden voor hun debiel gedrag. Dat soort achterlijke mensen moeten uitgesloten worden van het openbare leven
Niemand heeft er enige baat bij dat jongeren gevaccineerd worden. De jongeren niet en de reeds gevaccineerden niet. Het enige achterlijke is dus dat je dit soort mensen wil verplichten. Je beschermt er niemand mee om als gezonde 18 jarige een vaccin te nemen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 08:24   #11
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Ik mag hopen dat ze dat gaan doen. Anti-vaxxers moeten gestraft worden voor hun debiel gedrag. Dat soort achterlijke mensen moeten uitgesloten worden van het openbare leven
Als de 30+ gevaxxineerd zijn, wat is dan het nut om kinderen en jongeren geforceerd in te enten?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 08:38   #12
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Als de 30+ gevaxxineerd zijn, wat is dan het nut om kinderen en jongeren geforceerd in te enten?
Dat is nog dat hardnekkige verhaaltje van "groepsimmuniteit (enkel) door vaccinatie".
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 08:52   #13
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is nog dat hardnekkige verhaaltje van "groepsimmuniteit (enkel) door vaccinatie".
Het virus breekt nu al door dat vaccin dus dat verhaaltje is ook al lang voorbij, er is geen enkel argument meer.

Hun hersenen zijn verandert in pap, dat lijkt me nu nog de enige mogelijkheid, anders is dit niet meer te verklaren.


Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 4 augustus 2021 om 08:52.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 09:17   #14
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Het virus breekt nu al door dat vaccin dus dat verhaaltje is ook al lang voorbij, er is geen enkel argument meer.

Hun hersenen zijn verandert in pap, dat lijkt me nu nog de enige mogelijkheid, anders is dit niet meer te verklaren.

Ik mis de bruine suiker.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 10:41   #15
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Ik mag hopen dat ze dat gaan doen. Anti-vaxxers moeten gestraft worden voor hun debiel gedrag. Dat soort achterlijke mensen moeten uitgesloten worden van het openbare leven
Opsluiten in leegstaande panden. Quarantaine van onbepaalde duur. Af en toe, en van op afstand, een pakje eten naar binnen gooien. Geen wifi. Eventueel (bij balorig gedrag) electriciteit afsluiten.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 11:16   #16
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Bild vandaag.

Vergeef ons.


Naar aanleiding van de slechte aanpak van het virus door de regering en de strenge Covid-beperkingen, die nu ook vaccinpaspoorten omvatten, heeft de krant een 5 minuten durende video vrijgegeven waarin hoofdredacteur Julian Reichelt zich verontschuldigt voor hun berichtgeving die “als vergif” was en “je het gevoel gaf dat je een dodelijk gevaar voor de samenleving was”.

In de video zegt Julian Reichelt:

“Aan de miljoenen kinderen in dit land voor wie onze samenleving verantwoordelijk is, wil ik hier zeggen wat noch onze regering, noch onze bondskanselier je durft te vertellen. Wij vragen jullie ons te vergeven.

“Vergeef ons voor dit beleid dat jullie anderhalf jaar lang het slachtoffer heeft gemaakt van mishandeling, verwaarlozing, isolement en eenzaamheid.”

Reichelt verontschuldigt zich voor de mediaberichtgeving van BILD en dringt er bij de kijkers op aan “deze leugen niet te geloven”, verwijzend naar de manier waarop de regering en de media het coronavirus hebben gepresenteerd door middel van constante angstzaaiende propaganda.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 11:17   #17
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Opsluiten in leegstaande panden. Quarantaine van onbepaalde duur. Af en toe, en van op afstand, een pakje eten naar binnen gooien. Geen wifi. Eventueel (bij balorig gedrag) electriciteit afsluiten.
dat zou geen slecht idee zijn. Het zal ze leren, zo onredelijk en emotioneel te reageren op de vooruitgang van de wetenschap
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 11:19   #18
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Bild vandaag.

Vergeef ons.


Naar aanleiding van de slechte aanpak van het virus door de regering en de strenge Covid-beperkingen, die nu ook vaccinpaspoorten omvatten, heeft de krant een 5 minuten durende video vrijgegeven waarin hoofdredacteur Julian Reichelt zich verontschuldigt voor hun berichtgeving die h“als vergif” was en “je het gevoel gaf dat je een dodelijk gevaar voor de samenleving was”.

In de video zegt Julian Reichelt:

“Aan de miljoenen kinderen in dit land voor wie onze samenleving verantwoordelijk is, wil ik hier zeggen wat noch onze regering, noch onze bondskanselier je durft te vertellen. Wij vragen jullie ons te vergeven.

“Vergeef ons voor dit beleid dat jullie anderhalf jaar lang het slachtoffer heeft gemaakt van mishandeling, verwaarlozing, isolement en eenzaamheid.”

Reichelt verontschuldigt zich voor de mediaberichtgeving van BILD en dringt er bij de kijkers op aan “deze leugen niet te geloven”, verwijzend naar de manier waarop de regering en de media het coronavirus hebben gepresenteerd door middel van constante angstzaaiende propaganda.
gevonden

Germany’s largest newspaper BILD apologizes for harming society over its coverage of the covid-19 pandemic during the past 18 months
https://techstartups.com/2021/08/01/...ast-18-months/

To victims of violence, neglect, isolation, emotional loneliness. For politics and media reporting that to this day, like poison, gives you the feeling that you are a mortal danger to our society.” You’re not, don’t let that persuade you. We have to protect you, not you us, “admits BILD editor-in-chief Julian Reichelt

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 4 augustus 2021 om 11:26.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 11:23   #19
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Opsluiten in leegstaande panden. Quarantaine van onbepaalde duur. Af en toe, en van op afstand, een pakje eten naar binnen gooien. Geen wifi. Eventueel (bij balorig gedrag) electriciteit afsluiten.
https://www.youtube.com/watch?app=de...G_YZ-UBXuhiZ5A

Maatschappelijk experiment : mensen tekenen vlotjes petitie om niet-gevaccineerden op te sluiten.

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 4 augustus 2021 om 11:23.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 11:25   #20
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
een fucking link naar die video is er teveel aan?
Zat de link niet in de eerste post?
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be