Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 mei 2019, 20:34   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Ik zou toch eerder wat voorzichtig zijn om dergelijke zwaarwichtige woorden te gebruiken zonder dat daar enig bewijs voor is geleverd.

Ik ken de bewuste persoon al meer dan 30 jaar vrij goed.

En eerlijk gezegd, het zou me zeer zwaar verbazen mocht hij op de hoogte zijn geweest van wat er gebeurde, meer nog mocht hij blijken actief betrokken te zijn.
Genoemd in dossier verkochte kinderen en hij heeft zelf een stap opzij gezet.

Een onderzoek zal nog lopende zijn denk ik.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2019, 06:47   #22
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Ik zou toch eerder wat voorzichtig zijn om dergelijke zwaarwichtige woorden te gebruiken zonder dat daar enig bewijs voor is geleverd.

Ik ken de bewuste persoon al meer dan 30 jaar vrij goed.

En eerlijk gezegd, het zou me zeer zwaar verbazen mocht hij op de hoogte zijn geweest van wat er gebeurde, meer nog mocht hij blijken actief betrokken te zijn.
en ik ben al penningmeester geweest van verschillende organisaties.

no way dat er in zo'n organisatie belangrijke betalingen passeren zonder dat de penningmeester daarvan op de hoogte is.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2019, 08:33   #23
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Ik zou toch eerder wat voorzichtig zijn om dergelijke zwaarwichtige woorden te gebruiken zonder dat daar enig bewijs voor is geleverd.

Ik ken de bewuste persoon al meer dan 30 jaar vrij goed.

En eerlijk gezegd, het zou me zeer zwaar verbazen mocht hij op de hoogte zijn geweest van wat er gebeurde, meer nog mocht hij blijken actief betrokken te zijn.
Soort zoekt soort, wellicht : eventjes rondkijken op het internet leert dat ook de bewuste persoon zichzelf nogal belangrijk vindt.

Op zich is dat geen misdrijf, en het is zo stilaan duidelijk dat mensen van die generatie het behalen van een diploma, in casu eentje van burgerlijk ingenieur mechanica, ten onrechte als een dermate uitzonderlijke prestatie zien dat ze hen ver boven de massa verheft. Nu ja…..

Ik lees inmiddels op de website van UNICEF Belgique (ik citeer) :

UNICEF Belgique a été choqué par les informations des derniers jours sur la prétendue implication de son précédent directeur général ad interim, monsieur Bernard Sintobin, nommé la semaine passée, dans une enquête judiciaire sur une fraude ?* l’adoption au Guatemala.
UNICEF Belgique n’était pas au courant de ces faits, ni de l’enquête et de l’implication éventuelle de M. Sintobin.
En prenant connaissance de ces informations, UNICEF Belgique a réagi immédiatement et décidé de mettre fin ?* la relation contractuelle avec M. Sintobin.
UNICEF Belgique prend ces allégations au sérieux et applique une tolérance zéro ?* l’égard de toute forme de violation des droits de l’enfant.


Voor wat de daadwerkelijke betrokkenheid van die meneer met de voorgehouden feiten betreft : niemand is schuldig tot hij door een bevoegde rechtsmacht schuldig wordt bevonden. Maar het allerminste wat men kan vaststellen is dat mijnheer Sintobin het dus bij zijn kandidatuur en aanstelling in ieder geval niet eens nodig gevonden blijkt te hebben om UNICEF zelf te laten weten dat hij genoemd werd bij het gerechtelijk onderzoek waarvan sprake.

Ik vind dat organisaties als UNICEF mensen die dergelijke zaken opzettelijk vergeten kan missen als de pest.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be