Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 19 januari 2015, 17:05   #1
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.040
Standaard Dimitri Bontinck : "Charlie Hebdo heeft het zelf gezocht"

Voil�*, zo simpel (of moet het toch simplistisch zijn) kan een "redenering" zijn

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150119_01481759

Dimitri is al goed aangepast en geïntegreerd.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 19 januari 2015 om 17:21.
Zipper is offline  
Oud 19 januari 2015, 17:14   #2
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.383
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Voil�*, zo simpel (of moet het toch simplistisch zijn) kan een "redenering zijn

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150119_01481759
- lol -

Citaat:
Tot slot beweert Bontinck dat er ook een film over zijn avonturen in de pijplijn zit. “De film begint bij mijn geboorte, maar vertelt vooral het volledige verhaal over wat er met Jejoen in Syrië gebeurd is. Films van dat kaliber zie je niet veel in België. En als hij uiteindelijk in de zalen komt, ben ik binnen voor de rest van mijn leven.”
Zot van glorie.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 19 januari 2015, 17:21   #3
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Meneer Bontinck leeft dan toch in het westen waar nog enigszins vrijheden bestaan, welke niet bestaan in z'n geliefde kalifaat.

Nu ja, het wordt tijd dat ze dat kalifaat eens met de grond gelijk gaan maken. Een paar atoombommetjes en klaar is kees.
HOUZEE ! is offline  
Oud 19 januari 2015, 17:25   #4
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.208
Standaard

Verderop in het interview gaat het over iets luchtiger zaken, zoals het vrouwelijk schoon. “Sinds ik met mijn kop op tv kom, bieden Marokkaanse en Turkse meisjes zichzelf spontaan aan. Ik ben al meer dan twee jaar een gezonde vrijgezel en heb het laatste jaar opvallend veel vriendinnen gehad, maar er zat geen enkele Belgische tussen. Allemaal Arabische. Allemaal mooie meisjes. Ze zijn ook anders, sensueler. Ze hebben meer passie en ja, ze zijn beter in bed!”

Sinds wanneer mogen moslima's seks hebben buiten een huwelijk?
Drukazz is offline  
Oud 19 januari 2015, 17:46   #5
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.813
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht

Sinds wanneer mogen moslima's seks hebben buiten een huwelijk?
Ze zijn daarna gestenigd, dus volkomen correct afgehandeld.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline  
Oud 19 januari 2015, 17:46   #6
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Dimitri is een aandachtshoer. Laat hem maar het bed delen met Arabische sletjes, het zal duren tot er eens een kwaad broertje zijn ballen afsnijdt.
Hypochonder is offline  
Oud 19 januari 2015, 17:46   #7
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.813
Standaard

Als Jejoentje veroordeeld wordt moeten ze hen allen in dezelfde cel steken.
"Hij heeft het zelf gezocht."
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline  
Oud 19 januari 2015, 17:48   #8
Mirushetnieuws
Burger
 
Mirushetnieuws's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2015
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Ze zijn daarna gestenigd, dus volkomen correct afgehandeld.
+1
Mirushetnieuws is offline  
Oud 19 januari 2015, 17:58   #9
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Voil�*, zo simpel (of moet het toch simplistisch zijn) kan een "redenering" zijn

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150119_01481759

Dimitri is al goed aangepast en geïntegreerd.
Dimitji trapt gewoon door, die is goed voor collocatie. Hij snapt zelfs niet dat de pers hem opvoert als clown.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online  
Oud 19 januari 2015, 18:00   #10
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Verderop in het interview gaat het over iets luchtiger zaken, zoals het vrouwelijk schoon. “Sinds ik met mijn kop op tv kom, bieden Marokkaanse en Turkse meisjes zichzelf spontaan aan. Ik ben al meer dan twee jaar een gezonde vrijgezel en heb het laatste jaar opvallend veel vriendinnen gehad, maar er zat geen enkele Belgische tussen. Allemaal Arabische. Allemaal mooie meisjes. Ze zijn ook anders, sensueler. Ze hebben meer passie en ja, ze zijn beter in bed!”

Sinds wanneer mogen moslima's seks hebben buiten een huwelijk?
niet zeveren, moslima's vogelen even veel of even weinig als joodse meisjes of christelijke meisjes of atheisten. Laat de hypochrisie maar achterwege.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online  
Oud 19 januari 2015, 18:04   #11
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
niet zeveren, moslima's vogelen even veel of even weinig als joodse meisjes of christelijke meisjes of atheisten. Laat de hypochrisie maar achterwege.
Euh? Moslima's, Christelijke of Joodse (gelovige) meisjes doen het misschien evenveel maar dan wel met hun partner in relatie of huwelijk. Niet buiten het huwelijk voor de strenggelovigen en niet buiten een relatie voor de gewone gelovigen

Vrouwen die seks hebben buiten een relatie hebben geen normen en waarden en zijn atheïsten
Drukazz is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:07   #12
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
niet zeveren, moslima's vogelen even veel of even weinig als joodse meisjes of christelijke meisjes of atheisten. Laat de hypochrisie maar achterwege.
En dit in tijden van de grote opbloei van de maagdenvliesherstelindustie.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:08   #13
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Zo zegt Bontinck niet verbaasd te zijn over de aanslagen in Parijs. “Ik had dit al langer voorspeld, want met die mannen valt niet te sollen. In die zin heeft Charlie Hebdo het zelf gezocht door steeds zo uitdagend te zijn.”
Citaat:
“Weet je dat er zelfs al mensen van overheden bij mij thuis geweest zijn om te praten over de aanpak van radicalisering? Uit Denemarken en Canada, bijvoorbeeld. Zij zeggen dat ik bij hen al lang een eredoctoraat had gekregen. Maar nu moet de overheid hier er niet meer mee afkomen hoor. Die is niet meer welkom. Het buitenland is haar toch al voor.”
Man man man...
Charlie heeft het zelf gezocht door zo uitdagend te zijn, maar Bontinck pretendeert de radicalisering te kunnen aanpakken.
Hoe?
Door niet uitdagend te zijn?

Als hij dat kan, waarom heeft hij dan niet kunnen beletten dat zijn zoon radicaliseerde?

Wie heeft die lulhannes een eredoctoraat gegeven, en voor welke verdienste?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:09   #14
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.813
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
niet zeveren, moslima's vogelen even veel of even weinig als joodse meisjes of christelijke meisjes of atheisten. Laat de hypochrisie maar achterwege.
Kan je ook bevestigen dat ze heter zijn in bed?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:10   #15
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Kunnen ze die zot zijne kop niet afsnijden? Meestal heb ik walging ik dat zie maar voor die smeerlap zou ik een uitzondering maken.
Gipsy is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:18   #16
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.813
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Kunnen ze die zot zijne kop niet afsnijden? Meestal heb ik walging ik dat zie maar voor die smeerlap zou ik een uitzondering maken.
Kom kom, laat het ons humaan houden en op zijn minst zijn kleine teen daarbij verdoven.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:21   #17
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Kom kom, laat het ons humaan houden en op zijn minst zijn kleine teen daarbij verdoven.
Zijn hersenen verdoven is natuurlijk een onmogelijke opgave. Wat er niet is kan er niet zijn.
Gipsy is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:25   #18
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht

Wie heeft die lulhannes een eredoctoraat gegeven, en voor welke verdienste?
Een eredoctoraat aandachtzoeken en onzin brabbelen heeft hij ondertussen wel verdiend.
Hypochonder is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:30   #19
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Euh? Moslima's, Christelijke of Joodse (gelovige) meisjes doen het misschien evenveel maar dan wel met hun partner in relatie of huwelijk. Niet buiten het huwelijk voor de strenggelovigen en niet buiten een relatie voor de gewone gelovigen

Vrouwen die seks hebben buiten een relatie hebben geen normen en waarden en zijn atheïsten
heb je het over die sletten die met een minirok over straat lopen?
En waarom zouden zij geen normen of waarden hebben? (bedoel je nu dat loslopende marokkaanse testosteronboys die het met het oefenmatrasje proberen, ook geen normen en waarden hebben?).
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 19 januari 2015, 18:31   #20
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Kunnen ze die zot zijne kop niet afsnijden? Meestal heb ik walging ik dat zie maar voor die smeerlap zou ik een uitzondering maken.
Let maar op, de kans dat die aandachtshoer dat hier komt lezen, is niet gering.
HOUZEE ! is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be