Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juni 2019, 20:51   #21
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.841
Standaard

In elke partij (ovld, cd&v, spa...) zijn er tegenstanders van zowel holebi-huwelijk als holebi-adoptie. Achterlijk, maar so be it.
Maar als een VB-er zulk standpunt ventileert is het natuurlijk alle hens aan dek, want die partij dient koste wat het kost gedemoniseerd te worden, en daar zijn alle redenen (drog- of niet) goed voor.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2019, 21:13   #22
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
In elke partij (ovld, cd&v, spa...) zijn er tegenstanders van zowel holebi-huwelijk als holebi-adoptie. Achterlijk, maar so be it.
Maar als een VB-er zulk standpunt ventileert is het natuurlijk alle hens aan dek, want die partij dient koste wat het kost gedemoniseerd te worden, en daar zijn alle redenen (drog- of niet) goed voor.
Ik kan me voorstellen dat er in elke partij zulke achterlijke mensen zitten maar dan houdt ge uw wafel. Dit is geen verwerpelijke ziekte, mode of gril maar een begrijpelijke verwachting van een individu wat ook zijn seksuele geaardheid is.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2019, 21:14   #23
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
In elke partij (ovld, cd&v, spa...) zijn er tegenstanders van zowel holebi-huwelijk als holebi-adoptie. Achterlijk, maar so be it.
Maar als een VB-er zulk standpunt ventileert is het natuurlijk alle hens aan dek, want die partij dient koste wat het kost gedemoniseerd te worden, en daar zijn alle redenen (drog- of niet) goed voor.
.

Laatst gewijzigd door Tavek : 4 juni 2019 om 21:15.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2019, 21:24   #24
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik kan me voorstellen dat er in elke partij zulke achterlijke mensen zitten maar dan houdt ge uw wafel. Dit is geen verwerpelijke ziekte, mode of gril maar een begrijpelijke verwachting van een individu wat ook zijn seksuele geaardheid is.
Ik denk wat ik wil, wie zal ’t mij verbieden?
Mijn denken gaat stil waarheen het wil vlieden.
Mijn wens en verlangen neemt niemand gevangen
Hoe sterk hij ook zij: de gedachten zijn vrij!


Iedereen heeft het recht om zijn of haar mening te uiten, hoe achterlijk die ook is
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2019, 21:26   #25
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Zo is het, Mevrouw Sneppe bepaald wat het partijstandpunt is.
dus toch een vrouw? Eerlijk gezegd, ik was niet zeker
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2019, 21:35   #26
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Ik denk wat ik wil, wie zal ’t mij verbieden?
Mijn denken gaat stil waarheen het wil vlieden.
Mijn wens en verlangen neemt niemand gevangen
Hoe sterk hij ook zij: de gedachten zijn vrij!


Iedereen heeft het recht om zijn of haar mening te uiten, hoe achterlijk die ook is
Het hangt er van af in welke functie. Een lul aan de cafetoog mag alles zeggen, thuis tegen uw vrienden moogt ge alles zeggen. Eenmaal ge een functie bekleed of verantwoordelijkheid hebt zwijgt ge. Uw eigen mening is dan ingelockt omdat geaardheid van mensen beschermd moet worden.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2019, 21:42   #27
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Ik denk wat ik wil, wie zal ’t mij verbieden?
Mijn denken gaat stil waarheen het wil vlieden.
Mijn wens en verlangen neemt niemand gevangen
Hoe sterk hij ook zij: de gedachten zijn vrij!


Iedereen heeft het recht om zijn of haar mening te uiten, hoe achterlijk die ook is
Correct, maar niet schrikken als anderen dan niet meer met jou willen samenwerken.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2019, 21:44   #28
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.991
Standaard

De titel van de draad is grovelijk leugenachtig.

Iedereen mag denken, een overtuiging hebben en zeggen wat zijn mening is.
Een partijstandpunt is iets anders dan één mening van één verkozene.

Hetgeen Rutten nu doet, is ook maar een achterhoedegevecht.

Zelfs al is het duidelijk: de homorechten zullen eer uitgebreid dan ingekrompen worden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2019, 21:46   #29
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Correct, maar niet schrikken als anderen dan niet meer met jou willen samenwerken.
Is zelf strafbaar als discriminatie.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2019, 21:47   #30
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Mensen met dit standpunt vind je ook bij N-VA, bij de sossen, bij Groen (ben zeer benieuwd wat moslima Meyrem Almaci te zeggen heeft over homorechten en adoptie, en over transgenders bvb) bij CD&V en de liberalen.

Maar de msm plaatst het bij Vlaams Belang omdat ze dan de hele partij als fascistisch kunnen portretteren
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2019, 21:48   #31
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het hangt er van af in welke functie. Een lul aan de cafetoog mag alles zeggen, thuis tegen uw vrienden moogt ge alles zeggen. Eenmaal ge een functie bekleed of verantwoordelijkheid hebt zwijgt ge. Uw eigen mening is dan ingelockt omdat geaardheid van mensen beschermd moet worden.
Jouw stelling is veel te ongenuanceerd geformuleerd.

Ze geldt eigenlijk enkel voor de uitvoerende mandaten, die gehouden zijn door het bestuursakkoord.

Zeker parlementsleden horen hun free speech te verdedigen.
Niet ongelimiteerd natuurlijk: een tsjeef moet niet afkomen dat hij tegen de katholieke kerk is. Maar hij mag wel van mening zijn, en verkondigen, dat er scheiding van kerk en staat moet zijn.

En voor zo ver ik me herinner, heeft dat dom wijveke uit West-Vlaanderen in het interview benadrukt dat haar mening geen partijstandpunt is.

Alhoewel ik ze dus de domste koe uit heel de politieke stal vind, waardeer ik haar oprechtheid en haar vrankheid.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2019, 21:51   #32
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Van Grieken zou zich normaal moeten distancieren en stellen dat hij een gesprek zal hebben met die vrouw. Zoniet blijf je een partij die dit soort individu's aantrekt en deze boodschap uitdraagt.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2019, 22:43   #33
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Van Grieken zou zich normaal moeten distancieren en stellen dat hij een gesprek zal hebben met die vrouw. Zoniet blijf je een partij die dit soort individu's aantrekt en deze boodschap uitdraagt.

Die vrouw is inderdaad niet slim. Dat probleem van adoptie zal binnen kort toch opgelost geraken. Een kleine operatie en we zijn zover.
Waar maakt ze zich druk over?
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2019, 22:46   #34
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Van Grieken zou zich normaal moeten distancieren en stellen dat hij een gesprek zal hebben met die vrouw. Zoniet blijf je een partij die dit soort individu's aantrekt en deze boodschap uitdraagt.
Dat is nogal goedkoop. Een gesprek bij de koffie en koeken voor zo'n zwaar vergrijp.
Van Grieken zou zich door het stof dienen te rollen. Asse over zijn hoofd strooien, zijn kleren verscheuren en bij de Klaagmuur in Jeruzalem Jahweh om vergiffenis vragen.
Of anderzijds ten minste als de samoerai seppuku plegen in de Kamer of dit verplichten aan die achterlijke kenau.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2019, 23:06   #35
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Waarom dweep je met die vent?
Ik denk dat u mijn post verkeerd heeft begrepen: dit is volgens mij één van de meest verachtelijke politici die België ooit gekend heeft.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2019, 23:30   #36
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Olala surprising much
Idd en ook een goeike.

Hoe zouden al die homo's die VB stemden zich hierbij voelen? Anna list bv is nu wel opvallend stil
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2019, 06:28   #37
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
In elke partij (ovld, cd&v, spa...) zijn er tegenstanders van zowel holebi-huwelijk als holebi-adoptie. Achterlijk, maar so be it.
Maar als een VB-er zulk standpunt ventileert is het natuurlijk alle hens aan dek, want die partij dient koste wat het kost gedemoniseerd te worden, en daar zijn alle redenen (drog- of niet) goed voor.
Zo is dat, alle redenen zijn goed om niet te moeten of willen samenwerken.
Andere partijen hebben toch ook verschillende standpunten.
Kijk naar Antwerpen, Nva en Spa, die verschillen zijn toch ook zeer groot.

Laatst gewijzigd door alberto : 5 juni 2019 om 06:34.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2019, 07:07   #38
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit Bekijk bericht
Nochtans gaf de voorzitter van Vlaams Belang onlangs nog te kennen in een interview in Het Laatste Nieuws dat hij niet voor adoptie door homoseksuele koppels is.
Ik heb daar persoonlijk ook problemen mee. Niet alleen bij homoseksuele koppels trouwens. In zoverre dat "een opvoeding willen geven aan weeskinderen" een nobele daad is, maar dan ook zo moet aangenomen worden, namelijk een "opvoeding geven als opvoeders" en geen "poppenkast spelen als namaak-ouders", ben ik TEGEN industriele productie van kinderen om als verbruiksgoed koppeltjes poppenkast laten te spelen.

Maw, adoptie is een recht van een kind, niet van een koppel. Men moet de beste adoptie ouders vinden voor een kind, niet "aan de vraag van een koppel voldoen". Als dusdanig is er eigenlijk niet de minste NOOD aan adoptie door homo koppels. Mocht er een gebrek zijn aan voldoende rijke en gecultiveerde hetero koppels die willen adopteren, zouden minder rijke, minder gecultiveerde, of op een andere manier minder geschikte koppels kunnen in aanmerking komen. Maar voor zover ik weet is er geen "gebrek aan adoptiekoppel" en stelt de vraag zich dus niet speciaal.

Dat is geen anti-homo standpunt. Helemaal niet. Maar, net zoals het huwelijk van definitie veranderd is, van de sociaal-administratieve bevestiging van een voortplantingseenheid, naar een dubieuzer statuut van amoureuse relatie, is een homo koppel GEEN "elementaire voortplantingseenheid" maar gewoon een beleven van een seksuele, amoureuze relatie - iets wat niks met "voortplantingseenheid" te maken heeft. Een homo koppel is geen "imitatie van een voortplantingseenheid" ; maar veel hetero koppels zijn dat ook niet.
Het verschil is dat men een hetero koppel kan hebben dat tegelijkertijd een voortplantingseenheid is, en toevallig OOK een beleving van een seksuele en amoureuse relatie, maar in principe hebben die twee aspecten niks met elkaar te maken. Een koppel dat samen is voor seksuele en/of amoureuse redenen, of dat nu hetero of homo is, heeft geen "voortplantingseisen" te stellen. En een koppel dat samen is om voort te planten, heeft geen prerogatieven op amoureuse relatie of zoiets. Voor de niet-voortplantende amoureuse koppels (of groepen met meer dan 2 leden), of dat nu homo. hetero, bi, of animalistisch is, noch voor de enen, noch voor de anderen is er dan enig "recht op poppenkast spelen".

In de mate dat zij zich ter beschikking willen stellen als surrogaat opvoeders voor wezen, is dat mooi, maar dat is helemaal geen 'recht'. Enkel een kind heeft hier rechten.

Maw, ik ben eigenlijk tegen adoptie als "doen alsof het uw kinderen zijn". Het zijn uw kinderen niet, maar ge wilt ze eventueel wel opvoeden (waarom, dat mag joost eigenlijk weten...). En dat is iets dat altijd moet blijven gelden. Ge hebt er dus eigenlijk geen "ouderlijk gezag" over, eventueel wel "opvoedersgezag". A priori zou men denken dat een situatie die het meeste lijkt op een voortplantingseenheid de meest natuurlijke setting is voor een opvoeding. En zoniet, dan kan dat eigenlijk vanalles zijn. Bij de paters, bij een homo koppel, bij de zusterkes van liefde, bij een groep hippies.... gelijk welke niet-voortplantings omgeving die de moeite wil doen om dat kind op te voeden. Maar volgens mij is dat pas tweede keus, als er geen aanbod meer is van eenheden die LIJKEN op een voortplantingseenheid. Ik zie geen verschil tussen "een homo koppel" en "een groep hippies" of "een groep paterkes". Het zijn niet-voortplantingseenheden.

Er is helemaal geen nood aan "amoureuse of seksuele relatie" tussen opvoeders om een kind op te voeden.

Laatst gewijzigd door patrickve : 5 juni 2019 om 07:18.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2019, 07:23   #39
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik heb daar persoonlijk ook problemen mee. Niet alleen bij homoseksuele koppels trouwens. In zoverre dat "een opvoeding willen geven aan weeskinderen" een nobele daad is, maar dan ook zo moet aangenomen worden, namelijk een "opvoeding geven als opvoeders" en geen "poppenkast spelen als namaak-ouders", ben ik TEGEN industriele productie van kinderen om als verbruiksgoed koppeltjes poppenkast laten te spelen.

Maw, adoptie is een recht van een kind, niet van een koppel. Men moet de beste adoptie ouders vinden voor een kind, niet "aan de vraag van een koppel voldoen". Als dusdanig is er eigenlijk niet de minste NOOD aan adoptie door homo koppels. Mocht er een gebrek zijn aan voldoende rijke en gecultiveerde hetero koppels die willen adopteren, zouden minder rijke, minder gecultiveerde, of op een andere manier minder geschikte koppels kunnen in aanmerking komen. Maar voor zover ik weet is er geen "gebrek aan adoptiekoppel" en stelt de vraag zich dus niet speciaal.

Dat is geen anti-homo standpunt. Helemaal niet. Maar, net zoals het huwelijk van definitie veranderd is, van de sociaal-administratieve bevestiging van een voortplantingseenheid, naar een dubieuzer statuut van amoureuse relatie, is een homo koppel GEEN "elementaire voortplantingseenheid" maar gewoon een beleven van een seksuele, amoureuze relatie - iets wat niks met "voortplantingseenheid" te maken heeft. Een homo koppel is geen "imitatie van een voortplantingseenheid" ; maar veel hetero koppels zijn dat ook niet.
Het verschil is dat men een hetero koppel kan hebben dat tegelijkertijd een voortplantingseenheid is, en toevallig OOK een beleving van een seksuele en amoureuse relatie, maar in principe hebben die twee aspecten niks met elkaar te maken. Een koppel dat samen is voor seksuele en/of amoureuse redenen, of dat nu hetero of homo is, heeft geen "voortplantingseisen" te stellen. En een koppel dat samen is om voort te planten, heeft geen prerogatieven op amoureuse relatie of zoiets. Voor de niet-voortplantende amoureuse koppels (of groepen met meer dan 2 leden), of dat nu homo. hetero, bi, of animalistisch is, noch voor de enen, noch voor de anderen is er dan enig "recht op poppenkast spelen".

In de mate dat zij zich ter beschikking willen stellen als surrogaat opvoeders voor wezen, is dat mooi, maar dat is helemaal geen 'recht'. Enkel een kind heeft hier rechten.

Maw, ik ben eigenlijk tegen adoptie als "doen alsof het uw kinderen zijn". Het zijn uw kinderen niet, maar ge wilt ze eventueel wel opvoeden (waarom, dat mag joost eigenlijk weten...). En dat is iets dat altijd moet blijven gelden. Ge hebt er dus eigenlijk geen "ouderlijk gezag" over, eventueel wel "opvoedersgezag". A priori zou men denken dat een situatie die het meeste lijkt op een voortplantingseenheid de meest natuurlijke setting is voor een opvoeding. En zoniet, dan kan dat eigenlijk vanalles zijn. Bij de paters, bij een homo koppel, bij de zusterkes van liefde, bij een groep hippies.... gelijk welke niet-voortplantings omgeving die de moeite wil doen om dat kind op te voeden. Maar volgens mij is dat pas tweede keus, als er geen aanbod meer is van eenheden die LIJKEN op een voortplantingseenheid. Ik zie geen verschil tussen "een homo koppel" en "een groep hippies" of "een groep paterkes". Het zijn niet-voortplantingseenheden.

Er is helemaal geen nood aan "amoureuse of seksuele relatie" tussen opvoeders om een kind op te voeden.
Daar sluit ik me bij aan.
Op de eerste plaatst dient het belang van het adoptiekind te komen. Hoe progressief het ook mag zijn, een kind bij twee ouders van hetzelfde geslacht opvoeden is onnatuurlijk.
Laat het nu maar komen dat er betere homo koppels zijn dan vele hetero koppels. Dat is volledig naast de kwestie.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2019, 07:42   #40
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.865
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Daar sluit ik me bij aan.
Op de eerste plaatst dient het belang van het adoptiekind te komen. Hoe progressief het ook mag zijn, een kind bij twee ouders van hetzelfde geslacht opvoeden is onnatuurlijk.
Laat het nu maar komen dat er betere homo koppels zijn dan vele hetero koppels. Dat is volledig naast de kwestie.
2

Is daar eigenlijk ooit een publiek debat over geweest, over homo-adoptie?

Over homo-huwelijk werd gedebatteerd en gestemd in het parlement. Homo-adoptie was plots een voldongen feit.

Je kunt toch moeilijk volhouden dat opgroeien zonder moederfiguur of zonder vaderfiguur geen negatieve psychologische gevolgen heeft.

En toch veroordelen we kinderen die geadopteerd worden door homo's tot een leven zonder moeder of zonder vader.

We laten het belang van het koppel primeren op het belang van het kind.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be