Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 mei 2021, 23:47   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard Judit Varga: Migratie zou gestopt, niet ondersteund en bevorderd moeten worden.

Judit Varga: Migratie zou gestopt, niet ondersteund en bevorderd moeten worden.

Citaat:
Terwijl de hele wereld met de bestrijding van het coronavirus bezig is, heeft links in Brussel weer eens de propaganda van de immigratie op de agenda gezet, staat er verder in de bijdrage van Judit Varga.
Citaat:
Wanneer we onze medemensen in nood werkelijk willen helpen, moet de migratie ter plaatse aangepakt worden en moeten de oorzaken van de migratie uit de weg geruimd worden”, benadrukte ze. Hongarije zou dit al lang ingezien hebben en zou met het Hongarije-hulpprogramma serieuze stappen blijven ondernemen, opdat een ieder in zijn land in vrede kan leven.

“Het zou ´passend´ zijn wanneer Brussel zich eindelijk op de werkelijke problemen van de mensen zou concentreren”, schreef Judit Varga.
Gelijk heeft zij
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 07:05   #2
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Hoe kunt ge van vrede spreken als het westen daar de oorzaak van de meeste ellende is?
Wat als het westen de agressor is?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2021, 11:11   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hoe kunt ge van vrede spreken als het westen daar de oorzaak van de meeste ellende is?
Wat als het westen de agressor is?
DE NEFASTE GEVOLGEN VAN EUROPA’S EXPANSIEDRANG

HET WESTEN LIJDT AAN EEN RUSLAND-SYNDROOM
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2021, 07:48   #4
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Maar ik ga wel akkoord met Judith dat we migratie pas kunnen indijken door de oorzaak van ellende te stoppen.
Het is zoals Hamas in Palestina, die stellen ook niets voor zonder “humanitaire fondsen” van de collaborateurs in deze tijd.

De oorzaak van alle ellende lijkt me toch steeds opnieuw fascisten in Europa te zijn, eens de nazi in de EU en VS verspreid werden ging dat new world order agenda gewoon door in een nieuw jasje.

Het westen is toe aan een regime change.
Tekbir
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2021, 08:49   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar ik ga wel akkoord met Judith dat we migratie pas kunnen indijken door de oorzaak van ellende te stoppen.
Het is zoals Hamas in Palestina, die stellen ook niets voor zonder “humanitaire fondsen” van de collaborateurs in deze tijd.

De oorzaak van alle ellende lijkt me toch steeds opnieuw fascisten in Europa te zijn, eens de nazi in de EU en VS verspreid werden ging dat new world order agenda gewoon door in een nieuw jasje.

Het westen is toe aan een regime change.
Tekbir
Kijkt het 'Westen' niet liever toe dan aan een regime change te beginnen?

p.s.

Op basis van computers is de regel in de meeste gevallen: "Don't change a good working system!" waar in het geval van voorgaande 'quote' tekst 'good' wreed ver gezocht is.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 mei 2021 om 08:50.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2021, 13:31   #6
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hoe kunt ge van vrede spreken als het westen daar de oorzaak van de meeste ellende is?
Wat als het westen de agressor is?
En die vluchten naar de agressors? Serieus blijven, hé. Zoals men destijds massaal naar nazi-Duitsland zou gevlucht zijn zeker ...
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2021, 16:20   #7
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar ik ga wel akkoord met Judith dat we migratie pas kunnen indijken door de oorzaak van ellende te stoppen.
Het is zoals Hamas in Palestina, die stellen ook niets voor zonder “humanitaire fondsen” van de collaborateurs in deze tijd.

De oorzaak van alle ellende lijkt me toch steeds opnieuw fascisten in Europa te zijn, eens de nazi in de EU en VS verspreid werden ging dat new world order agenda gewoon door in een nieuw jasje.

Het westen is toe aan een regime change.
Tekbir

jazeker CUFI
ik geef u gelijk, oorzaak van ellende voorgoed stoppen, ja You hit the nail, hier moet ik aan gaan werken en GROOTS denken,

Project Expansie FB SS is de code naam van de massa remigratie operatie nu in Nederland.

moet het goed uitwerken en alles officieel publiceren, om voet aan wal te krijgen.

Out of The Box thinking heb ik van mijn slimme katten zoontje, Wieroe geleerd.

Ik moet eigen discussie forum bouwen voor dit project dus moet doorwerken en alles goed starten
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2021, 16:26   #8
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.865
Standaard

Als ik wereldkampioen coronadoden was zou ik ook over iets anders beginnen. Toch proficiat met jullie indrukwekkende prestatie daar in Hongarije.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2021, 20:45   #9
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Kijkt het 'Westen' niet liever toe dan aan een regime change te beginnen?

p.s.

Op basis van computers is de regel in de meeste gevallen: "Don't change a good working system!" waar in het geval van voorgaande 'quote' tekst 'good' wreed ver gezocht is.
Draai de klok terug tot 2012.
Daarvoor was het alleen Amerika die wat oproer veroorzaakte en rijke Europese en andere westerse machten die door corruptie en onderdrukking etc rijker werden.
Maar dan volgde deze generatie politici Obama en de Arabische lente en veroorzaakte ze een IS.
Later sloegen vele Is strijders op de vlucht wanneer Rusland zich rond 2015 begon te moeien. Duitsland en al haar collaborateurs ving deze islamitische staat in Europa op door ze openlijk uit de nodigen, we kunnen het.
De echte vluchteling werd achteruit geduwd, of overboord en overgeleverd aan mensensmokkelaars van deze generatie politici.

Ze hebben de “dictator” vermoord die deze vluchtelingen stroom tot Europa tegenhield en nu betalen ze Erdogan dat vuile werk te doen.
Dat deze generatie politici onschendbaarheid genieten zou niet mogen zijn.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2021, 20:54   #10
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
En die vluchten naar de agressors? Serieus blijven, hé. Zoals men destijds massaal naar nazi-Duitsland zou gevlucht zijn zeker ...
Nu spelen ze het slimmer.
Het is als prince Andrew die een zwarte piet krijgt terwijl er een groter publiek betrokken was in dat vuile netwerk van ene die mysterieus stierf in zijn cel.

Zo ook deze migrantencrisis. Die politici verrijken zichzelf liever en voeren hoe langer hoe meer goedkoper beleid. Die doen alsof ze de goeie zijn door een show te voeren via de msm. Het is allemaal gescript.

De EU haar betrokkenheid begon bij haar aandeel in Libië en later richting Syrië. Ook de Congo kent kinderarbeid tot heden.
Allemaal mede vrucht van Europese landen die gewoon wegkijken en haatzaaien om de massa van hun shit af te leiden.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 15:20   #11
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

haha makkelijk he even je natte EXTREEM Rechtse VINGERdromen typen vanuit je Chinese computertje of smartphone hahah met een bakje zwarte Afrikaanse koffie en lekkere warme katoenen ondergoed aan uit India.

zieilig zijn al deze hogere, SUPERIEURE, halfgoddelijke, witte mensen zielig ahha hahah

nu ben ik toch banger voor blanken dan vroeger, omdat er een theoretische mogelijkheid is dat blanke (hetero) mannen inderdaad hogere, en absoluut superieure, Nano goden zijn op onze exo planeet.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 15:27   #12
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Om de problemen ginder op te lossen moet men stoppen met de souverniteit van de staten te respecteren.
Om de problemen ginder op te lossen, moet men die landen terug onder Europees bewind plaatsen.

Zal dus nooit gebeuren.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 15:47   #13
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Om de problemen ginder op te lossen moet men stoppen met de souverniteit van de staten te respecteren.
Om de problemen ginder op te lossen, moet men die landen terug onder Europees bewind plaatsen.

Zal dus nooit gebeuren.
Het kan ook anders.

Laat ze ginder hun problemen zelf oplossen en trek de deur naar ginder dicht.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 17:43   #14
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Het kan ook anders.

Laat ze ginder hun problemen zelf oplossen en trek de deur naar ginder dicht.
En de deur naar hier ook.

De blanken zijn toch de slechteriken, laat zij dan zelf hun boontjes maar doppen.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 07:12   #15
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
haha makkelijk he even je natte EXTREEM Rechtse VINGERdromen typen vanuit je Chinese computertje of smartphone hahah met een bakje zwarte Afrikaanse koffie en lekkere warme katoenen ondergoed aan uit India.

zieilig zijn al deze hogere, SUPERIEURE, halfgoddelijke, witte mensen zielig ahha hahah

nu ben ik toch banger voor blanken dan vroeger, omdat er een theoretische mogelijkheid is dat blanke (hetero) mannen inderdaad hogere, en absoluut superieure, Nano goden zijn op onze exo planeet.
Als men in het oosten niet kan boeren, kan men dat zeker niet in het westen.
Zimbabwe heeft een lang termijn effect van blanken weg jagen. Meer dan de helft leeft daar in hongersnood.

Maar de Europeaan is zijn continent wel verloren aan diens eigen hoogmoed. Ze kibbelen hier zelfs voor het recht om landgenoten al in de baarmoeder legitiem te mogen vermoorden.
Onwaardig.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 10:56   #16
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Het kan ook anders.

Laat ze ginder hun problemen zelf oplossen en trek de deur naar ginder dicht.
Nee, het kan niet anders, want zij zitten op de grondstoffen die wij nodig hebben.
Nee, het kan niet anders, want 65% van ons voedsel komt uit die streken.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 11:57   #17
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Nee, het kan niet anders, want zij zitten op de grondstoffen die wij nodig hebben.
Nee, het kan niet anders, want 65% van ons voedsel komt uit die streken.
Welke noodzakelijke grondstoffen zitten in de Marokkaanse ondergrond ??
Welke van onze noodzakelijke voedingsstoffen komen uit N-Afrika ??
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 12:05   #18
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Welke noodzakelijke grondstoffen zitten in de Marokkaanse ondergrond ??
Welke van onze noodzakelijke voedingsstoffen komen uit N-Afrika ??
Hoewel het anders lijkt, komt slechts een minderheid van de huidige asielzoekers uit Marokko.
De meeste Marokkanen die je hier aantreft, zijn tweede en derde generatie, een deel zelfs vierde generatie hier geboren Belgen met Marokkaanse achtergrond.
De meeste van de huidige asielzoekers komen uit zwart-Afrika en west-Azië.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 13:09   #19
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Hoewel het anders lijkt, komt slechts een minderheid van de huidige asielzoekers uit Marokko.
De meeste Marokkanen die je hier aantreft, zijn tweede en derde generatie, een deel zelfs vierde generatie hier geboren Belgen met Marokkaanse achtergrond.
De meeste van de huidige asielzoekers komen uit zwart-Afrika en west-Azië.
Als we daar niets uit de grond halen kunnen die dus allemaal terug naar land van herkomst. Meteen is dan ook een groot deel van de criminaliteit opgelost.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 14:33   #20
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als we daar niets uit de grond halen kunnen die dus allemaal terug naar land van herkomst. Meteen is dan ook een groot deel van de criminaliteit opgelost.
De meeste zijn in hun geboorte land, het land waar ze onderwijs genoten en zijn opgegroeit.
Het is gewoon het Europese en Belgische beleid dat niet deugd.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be