Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 mei 2021, 15:38   #21
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
De meeste zijn in hun geboorte land, het land waar ze onderwijs genoten en zijn opgegroeit.
Het is gewoon het Europese en Belgische beleid dat niet deugd.
Klopt, vanuit hun riante (maar vooral "witte") en exclusieve villawijken dringen die beleidsmensen anderen een inclusieve samenleving op. Minister van Samenleving en burgemeester van Mechelen Somers,wonend in een exclusieve "witte" villawijk in het landelijke Hombeek is daar een mooi voorbeeld van.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 17:00   #22
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
De meeste zijn in hun geboorte land, het land waar ze onderwijs genoten en zijn opgegroeit.
Het is gewoon het Europese en Belgische beleid dat niet deugd.
De meeste hebben een dubbele nationaliteit, die kunnen we zonder probleem uitwijzen.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 23:10   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De meeste hebben een dubbele nationaliteit, die kunnen we zonder probleem uitwijzen.
Doet men dat ook?

In bepaalde gevallen laat bmen de dubbele nationaliteit nogal gemakkelijk toe in België en omstreken.

Dubbele Nationaliteit

Mocht het zo gemakkelijk gaan om dubbele nationaliteiten uit te zetten dan hadden er in ons land al véél de deur moeten gewezen worden ook Politiekers/Politica's zelfs.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 23:17   #24
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.546
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Als men in het oosten niet kan boeren, kan men dat zeker niet in het westen.
Zimbabwe heeft een lang termijn effect van blanken weg jagen. Meer dan de helft leeft daar in hongersnood.

Maar de Europeaan is zijn continent wel verloren aan diens eigen hoogmoed. Ze kibbelen hier zelfs voor het recht om landgenoten al in de baarmoeder legitiem te mogen vermoorden.
Onwaardig.

Ja joh Cufi, Evolutie gaat traag ok, kan jij bv de 100 meters in pakweg 1 minuutje rennen halen??? Jouw voorouders moesten dit elke dag kunnen, tot zelfs het wereldrecord 20 seconden??

In zwarte naties is er helaas GEEN kennis van lokale experts, en geen univ kader en geen denkers, visionairs, zelfs zwart India presteert ver onder de maat en in het INdiase parlement vergaderen zij serieus over heilige koeien, willlen aparte loopwegen met vers gras he, bouwen he voor hun heilige Hindoe koeien, moslim koeien moeten er dan wel tol voor betalen.

mijn evolutie gaat ook te traag en is aardig mislukt.

jij moet je voortplanten met hele superieure Arisch Duitse baarmeid om lekker te evolueren. Het idee van een Lebensborn Gruppe vind ik zo geniaal van adolf hitler, moeten ze in het zielige, genetisch gedegenereerde india echt snel doen.

ben nu ziek ok, ongeneeslijk, dus einde komt eraan, deactivering he, I will be DISABLED and Terminated very soon.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 07:27   #25
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Ja joh Cufi, Evolutie gaat traag ok, kan jij bv de 100 meters in pakweg 1 minuutje rennen halen??? Jouw voorouders moesten dit elke dag kunnen, tot zelfs het wereldrecord 20 seconden??

In zwarte naties is er helaas GEEN kennis van lokale experts, en geen univ kader en geen denkers, visionairs, zelfs zwart India presteert ver onder de maat en in het INdiase parlement vergaderen zij serieus over heilige koeien, willlen aparte loopwegen met vers gras he, bouwen he voor hun heilige Hindoe koeien, moslim koeien moeten er dan wel tol voor betalen.

mijn evolutie gaat ook te traag en is aardig mislukt.

jij moet je voortplanten met hele superieure Arisch Duitse baarmeid om lekker te evolueren. Het idee van een Lebensborn Gruppe vind ik zo geniaal van adolf hitler, moeten ze in het zielige, genetisch gedegenereerde india echt snel doen.

ben nu ziek ok, ongeneeslijk, dus einde komt eraan, deactivering he, I will be DISABLED and Terminated very soon.
Het westen heeft deze migrantencrisis helpen veroorzaken, dat ze er dan een oplossing aan biedt en het niet op Turkije duwt.
Wegen voor koeien maken wegens geloofsredenen is niet te vergelijken met de rituele kindermoorden van deze democratie. Wat doen ze met dat geaborteerd weefsel? Juist.

Deze democratie is naar een tirannie ontpopt en the narrative speelde het zo taktvol dat mensen er zelf onderling om begonnen kibbelen. Ze kijken zelfs weg bij onschuldige doden en velen roepen na dat ze het zelf verdiende. Inlevingsvermogen voor nabestaanden is non existent, inlevingsvermogen is eigenlijk geheel weg. Volgens mij is meer dan 50% in la Belziek in het ASS spectrum. Ik ook dus weet waarover ik praat.

Oei welk lotje van ziekte heb je getrokken?
Uiteindelijk gaan we allemaal dood, dat maakt vele medeburgers van mij genadeloze vervuilers en wegkijkers als hun eigen politici elders dood en verderf zaaien.

#laatzebinnen
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 27 mei 2021 om 07:31.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 08:08   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het westen heeft deze migrantencrisis helpen veroorzaken, dat ze er dan een oplossing aan biedt en het niet op Turkije duwt.
Wegen voor koeien maken wegens geloofsredenen is niet te vergelijken met de rituele kindermoorden van deze democratie. Wat doen ze met dat geaborteerd weefsel? Juist.

Deze democratie is naar een tirannie ontpopt en the narrative speelde het zo taktvol dat mensen er zelf onderling om begonnen kibbelen. Ze kijken zelfs weg bij onschuldige doden en velen roepen na dat ze het zelf verdiende. Inlevingsvermogen voor nabestaanden is non existent, inlevingsvermogen is eigenlijk geheel weg. Volgens mij is meer dan 50% in la Belziek in het ASS spectrum. Ik ook dus weet waarover ik praat.

Oei welk lotje van ziekte heb je getrokken?
Uiteindelijk gaan we allemaal dood, dat maakt vele medeburgers van mij genadeloze vervuilers en wegkijkers als hun eigen politici elders dood en verderf zaaien.

#laatzebinnen
Dat zal in contrast staan met wat er tegenwoordig vélen denken en dat is #houzebuiten?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 08:13   #27
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat zal in contrast staan met wat er tegenwoordig vélen denken en dat is #houzebuiten?
Ik onthoud me heel veel reacties van landgenoten die zich lieten oproeren door de narratieven en apen in maatpak op tv lieten aanpraten wie de goeie en de slechte waren.

Een kort termijn effect daarvan staat aan de deur, het lange termijn effect ervan bepalen we hier en nu.
Ze negeren is miljoenen zielen doen radicaliseren tegen onze nabestaanden.

Begrijp, omdat ik me christelijk inspireer hoor ik nog verwijten van wat anderen duizend jaar gelden deden. Deze ontucht van westerse mensenmoordenaars aka democraten is nog geen 10j geleden.

Duitsland en haar collaborateurs vingen wel veel radicalisten van de IS op, maar wanneer gaan ze eens werk maken van de ECHTE vluchteling? De echte vluchteling heeft geen geld voor Europese mensensmokkel en volgt de legale procedure waardoor die met kind achter prikkeldraad beland.

Deze generatie politici wijzen wel naar VB maar VB heeft daar 0,0 aandeel in.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 09:48   #28
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Uiteraard heeft ze gelijk. Het is niet omdat die vrouw deel uitmaakt van de door links West-Europa zo vermaledijde Hongaarse regering dat ze inhoudelijk het niet bij het rechte eind heeft.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2021, 11:16   #29
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Uiteraard heeft ze gelijk. Het is niet omdat die vrouw deel uitmaakt van de door links West-Europa zo vermaledijde Hongaarse regering dat ze inhoudelijk het niet bij het rechte eind heeft.
Zo zag ik het eigenlijk ook ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be