Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 juni 2021, 06:40   #41
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Wat zijn eigenlijk in België wetten en regels?????

Hoeveel rechtbanken, commissies enz. hebben zich ondertussen al uitgesproken dat de neutraliteit van de staat niet mag in vraag worden gesteld, symbolen van wat dan ook er niet thuishoren.

Toch proberen de islam aanhang steeds opnieuw, keer op keer via allerlei omwegen de uitspraken van rechtbank en commissies naast zich neer teleggen om zo terug een rechtsprocedure of wat dan ook terug opgang te trekken. Omdat zij alleen de islam regels erkennen.

Om toch maar dat symbool overal toegankelijk te krijgen via Erdogan trucen.

Dat Groen met de politiserende islamisten wil mee doen toont hun dictatoriaal trekje dat tegen een democratisch overeen gekomen wet of regel door rechtbanken, commissies enz steeds opnieuw herbevestigt wil ingaan.
Men doet het omdat het mogelijk is. Het is mogelijk omdat (zoals ik stel) religie een misplaatst status heeft verworven en het om één of andere reden bijzonder gevoelig ligt om religie te marginaliseren.

Religie is alomtegenwoordig. Het UVRM omvat religie; meer bepaald de absolute vrijheid om religie te beleven. Wel, dáár zit hem in grote het antwoord op uw vraag natuurlijk.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 07:30   #42
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Een radicale moslima gaat haar hoofddoek niet afzetten en zeker niet ten behoeve van ongelovigen. U moet mijn post helemaal lezen.

U draait het om. Geen hoofddoek dragen, geen keppeltje of kruisje IS zich neutraal opstellen. Trouwens hebben moslims geprotesteerd toen de kruisbeelden overal moesten weggehaald worden van de poco's? Neen, het kwam hen mooi uit. En nu willen diezelfde poco's de hoofddoek toelaten. Hypocrieten.
Dus u anders voordoen dan je bent noemt vandaag je neutraal opstellen?
Iedereen moet zijn zoals de overheid het dicteert en dat is neutraal?
Ik stoor mij aan maatpakken, politici hebben geen tijd om met stijl en mode bezig te zijn. Ik vind die snobjes alles behalve neutraal.
Ze willen schijnbeleid, schone schijn en dat mensen zich anders voordoen omdat deze generatie denkt dat je neutraliteit van je kledij afhangt.
Only in Europe
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 3 juni 2021 om 07:32.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 10:12   #43
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.045
Standaard

Het toppunt is wel dat het juist de linkse partijen waren die er voor zorgden dat bijv. de kruisbeelden verdwenen uit gemeentehuizen en rechtzalen (niet dat mij dat stoort, maar soit) . Nu werken diezelfde linksen zich uit de naad om een religieus symbool toegang te geven tot de openbare functie. Om kotsmisselijk van te worden.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 10:30   #44
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Men doet het omdat het mogelijk is. Het is mogelijk omdat (zoals ik stel) religie een misplaatst status heeft verworven en het om één of andere reden bijzonder gevoelig ligt om religie te marginaliseren.

Religie is alomtegenwoordig. Het UVRM omvat religie; meer bepaald de absolute vrijheid om religie te beleven. Wel, dáár zit hem in grote het antwoord op uw vraag natuurlijk.
Dat klopt niet. Die 'vrijheden' zijn altijd 'voorwaardelijk'.

https://www.echr.coe.int/Documents/Convention_nld.pdf

ARTIKEL 9Vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst
1. Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst; dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen, hetzij met anderen, zowel in het openbaar als privé zijn godsdienst te belijden of overtuiging tot uitdrukking te brengen in erediensten, in onderricht, in practische toepassing ervan en in het onderhouden van geboden en voorschriften.2. De vrijheid zijn godsdienst te belijden of overtuiging tot uiting te brengen kan aan geen andere beperkingen worden onderworpen dan die die bij de wet zijn voorzien en in een democratische samenleving noodzakelijk zijn in het belang vande openbare veiligheid, voor de bescherming van de openbare orde, gezondheid of goede zeden of voor de bescherming van de rechten en vrijheden van anderen.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 juni 2021 om 10:31.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 10:34   #45
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Een radicale moslima gaat haar hoofddoek niet afzetten en zeker niet ten behoeve van ongelovigen. U moet mijn post helemaal lezen.

U draait het om. Geen hoofddoek dragen, geen keppeltje of kruisje IS zich neutraal opstellen. Trouwens hebben moslims geprotesteerd toen de kruisbeelden overal moesten weggehaald worden van de poco's? Neen, het kwam hen mooi uit. En nu willen diezelfde poco's de hoofddoek toelaten. Hypocrieten.
Je gaat moeilijk alle gelovige mensen uit commissies kunnen weren.

Men moet wel radicale/extremistische personen weren. In dit geval is de vraag: wil zij bij 'vergaderingen van die Commissie' haar hoofdoek afzetten of niet. Beetje vergelijkbaar met de keppeltjes van joden.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 10:37   #46
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Het toppunt is wel dat het juist de linkse partijen waren die er voor zorgden dat bijv. de kruisbeelden verdwenen uit gemeentehuizen en rechtzalen (niet dat mij dat stoort, maar soit) . Nu werken diezelfde linksen zich uit de naad om een religieus symbool toegang te geven tot de openbare functie. Om kotsmisselijk van te worden.
En vaak nu nog. In Parijs werd enkele dagen geleden een katholieke processie aangevallen door antifatuig. De Franse media negeerden dit gewoon.

https://youtu.be/KfPAZX6Id84

https://youtu.be/zZTqWOyzKeA

Ook grappig hoe ze denken nog te leven in een tijd waar de RKK nog oppermachtig was en inderdaad vrijheidsbeknottend kon ervaren worden. Echte roleplayers daar.

Frankrijk is echt geen stichtend voorbeeld meer. Wat mij betreft heeft de Nederlandse cultuur zelfs meer prestige nu. Toch hebben ze ook hun goede kanten, nooit zou ik me minder voelen dan hen en ik vind het raar dat veel Vlamingen nog zo denken, maar dat terzijde.
Het is natuurlijk een belachelijk spektakel, maar toch, ze weren het uit hun media. Mochten moslims zo beschimpt worden was het voorpaginanieuws.

Laatst gewijzigd door Weyland : 3 juni 2021 om 10:44.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 10:39   #47
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Je gaat moeilijk alle gelovige mensen uit commissies kunnen weren.

Men moet wel radicale/extremistische personen weren. In dit geval is de vraag: wil zij bij 'vergaderingen van die Commissie' haar hoofdoek afzetten of niet. Beetje vergelijkbaar met de keppeltjes van joden.
Iemand met een islamitische hoofddoek, die zich dus met een religie identificeert is extremistisch en is radicaal.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 10:52   #48
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Het is natuurlijk een belachelijk spektakel, maar toch, ze weren het uit hun media. Mochten moslims zo beschimpt worden was het voorpaginanieuws.
"Durven ze niet".

Nochtans, toen Urkers massaal moslims bedreigden trokken die moslims hun staart in en bibberden ze van de schrik. Ik wil maar zeggen. Het is ook geen gevalletje 'moslims zijn tenminste weerbaarder'. Het is ook een bescherming door de authoriteiten en die meuk.

Ik juich geen geweld toe, overigens.

Laatst gewijzigd door Weyland : 3 juni 2021 om 10:55.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 10:56   #49
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
En vaak nu nog. In Parijs werd enkele dagen geleden een katholieke processie aangevallen door antifatuig. De Franse media negeerden dit gewoon.

https://youtu.be/KfPAZX6Id84

https://youtu.be/zZTqWOyzKeA

Ook grappig hoe ze denken nog te leven in een tijd waar de RKK nog oppermachtig was en inderdaad vrijheidsbeknottend kon ervaren worden. Echte roleplayers daar.

Frankrijk is echt geen stichtend voorbeeld meer. Wat mij betreft heeft de Nederlandse cultuur zelfs meer prestige nu. Toch hebben ze ook hun goede kanten, nooit zou ik me minder voelen dan hen en ik vind het raar dat veel Vlamingen nog zo denken, maar dat terzijde.
Het is natuurlijk een belachelijk spektakel, maar toch, ze weren het uit hun media. Mochten moslims zo beschimpt worden was het voorpaginanieuws.
Vette leugen dat de Franse media dit negeerden:

https://www.bfmtv.com/societe/paris-...105310037.html


https://www.leparisien.fr/paris-75/a...TOETUBOFVY.php

https://www.lepoint.fr/faits-divers/...28838_2627.php

https://www.valeursactuelles.com/clu...signee-antifa/

https://www.ouest-france.fr/regions/...lainte-7282943

https://www.nouvelobs.com/faits-dive...e-a-paris.html

https://www.canalplus.com/actualites...16304532_50213

.....
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 11:04   #50
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Le Monde ook? Nu, ik was fout dus. Toch is dit meer een fait divers voor de media blijkbaar.

En ook weren ze deze foto:



Uiteraard vielen zij hen aan omdat het tijdens een herdenking van de Commune van Parijs was, maar toch te verwerpen.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 12:21   #51
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Er zijn inzake scheiding van staat en kerk (herhaling: STAAT en kerk, niet privé leven en kerk) slechts twee mogelijke tendenzen:

meer godsdienstige tekenen in het openbaar leven (terug kruisbeelden in rechtszalen, toelaten aan meerderheden in parlementen, gemeenteraden om aan te vangen met een gebed, religieuze tekenen op en aan ambtenaren ...

of minder van zulke tekenen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 12:43   #52
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Iemand met een islamitische hoofddoek, die zich dus met een religie identificeert is extremistisch en is radicaal.
Niet noodzakelijk. Daarom vind ik het belangrijk of ze die hoofddoek onder bepaalde omstandigheden wil afdoen. Indien niet dan zit ze in een radicale en enge interpretatie van geloofsregels.

Ik heb wat over haar gelezen en het lijkt een intelligente vrouw te zijn.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210603_93777794

Als ze echter zegt:

Citaat:
“We hoeven onze hoofddoek niet te verantwoorden, het is een persoonlijke keuze.”
Dan is dat in principe zo, maar allemaal natuurlijk onderhevig aan de Belgische wetgeving die stelt de men voor bepaalde functies geen uiterlijke teken van religie mag vertonen.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 juni 2021 om 12:43.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 13:50   #53
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Niet noodzakelijk. Daarom vind ik het belangrijk of ze die hoofddoek onder bepaalde omstandigheden wil afdoen. Indien niet dan zit ze in een radicale en enge interpretatie van geloofsregels.

Ik heb wat over haar gelezen en het lijkt een intelligente vrouw te zijn.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210603_93777794

Als ze echter zegt:



Dan is dat in principe zo, maar allemaal natuurlijk onderhevig aan de Belgische wetgeving die stelt de men voor bepaalde functies geen uiterlijke teken van religie mag vertonen.
Indien ze intelligent zou zijn, zou ze die hoofddoek niet halsstarrig als voorwaarde blijven eisen om die job uit te oefenen
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 14:19   #54
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat klopt niet. Die 'vrijheden' zijn altijd 'voorwaardelijk'.

https://www.echr.coe.int/Documents/Convention_nld.pdf

ARTIKEL 9Vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst
1. Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst; dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen, hetzij met anderen, zowel in het openbaar als privé zijn godsdienst te belijden of overtuiging tot uitdrukking te brengen in erediensten, in onderricht, in praktische toepassing ervan en in het onderhouden van geboden en voorschriften.
2. De vrijheid zijn godsdienst te belijden of overtuiging tot uiting te brengen kan aan geen andere beperkingen worden onderworpen dan die die bij de wet zijn voorzien en in een democratische samenleving noodzakelijk zijn in het belang van de openbare veiligheid, voor de bescherming van de openbare orde, gezondheid of goede zeden of voor de bescherming van de rechten en vrijheden van anderen.
2
Dit is wat ik met mijn inbreng #39 bedoelde met "waarom zijn er wetten en regels in dit land?????".

Maar steeds willen lieden die hun eigen weten en regels hebben de op democratische wijze vastgelegde wetten en regels subtiel of met slagen onder de gordel bewust overtreden.........

Om zo steeds weer discutie te weeg te brengen in de hoop dat de democratische meerderheid in dit land het uit eindelijk zal toestaan om hun geloof symbool te tolereren. .....Toe te laten dat zij hun eigen wetten en regels boven de wetten en regels van België plaatsen.

Feit is: al de geloven hebben doorheen de geschiedenis voor zeer veel ellende en miljoenen doden gezorgd in hun strijd om hun regels op te leggen aan anders denkenden.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 3 juni 2021 om 14:28.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 14:41   #55
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Je gaat moeilijk alle gelovige mensen uit commissies kunnen weren.
Uiteraard kan dat niet.

Citaat:
Men moet wel radicale/extremistische personen weren. In dit geval is de vraag: wil zij bij 'vergaderingen van die Commissie' haar hoofdoek afzetten of niet. Beetje vergelijkbaar met de keppeltjes van joden.
Zo eenvoudig is het. Het gaat niemand aan dat persoon X of Y moslim is, katholiek is, eender wat.

Maar tijdens hun professioneel functioneren moet de neutraliteit absoluut de regel zijn. Dat doe je door ernaar te handelen, dat toon je door geen religieuze symbolen te dragen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 3 juni 2021 om 14:45.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 15:09   #56
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Iemand met een islamitische hoofddoek, die zich dus met een religie identificeert is extremistisch en is radicaal.
Als men zo gekleed loopt is men radicaal. Een radicaal zal nooit haar hoofddoek afzetten. En dat zegt dan ook genoeg over haar ware aard. Een radicale moslima kan nooit de rechten en belangen van vrouwen verdedigen. Dat is strijdig met de sharia. Een vrouw is niets waard binnen de islam, behalve om te neuken en kinderen te baren. En de sharia is heilig voor iedere (radicale) moslim. Geen enkele moslim zal het wagen de sharia te bekritiseren of in vraag te stellen. Dat is godslastering en verdient de doodstraf.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 3 juni 2021 om 15:17.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 16:33   #57
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Er zijn al priesters geweest die parlementair verkozen werden, maar zij werden nog nooit opgemerkt in het parlement in hun religieuze werkkledij.

Er was al een priester die een politieke partij oprichtte, de groenen natuurlijk, maar idem dito.

(ik geef eerlijk toe dat ik boos ben op die Jood die met een religieus symbool wat rond zat te dartelen in het parlement, buiten de openingsuren dan wel. En dit filmde ...)

Maar het zijn weer de moslims die moeten knagen aan dit Westers principe.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 16:35   #58
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er zijn al priesters geweest die parlementair verkozen werden, maar zij werden nog nooit opgemerkt in het parlement in hun religieuze werkkledij.

Er was al een priester die een politieke partij oprichtte, de groenen natuurlijk, maar idem dito.

(ik geef eerlijk toe dat ik boos ben op die Jood die met een religieus symbool wat rond zat te dartelen in het parlement, buiten de openingsuren dan wel. En dit filmde ...)

Maar het zijn weer de moslims die moeten knagen aan dit Westers principe.
Tja, als de regering hen die kans geeft. Blijkbaar vindt "De Croo I" dat de islamisering nog niet vlug genoeg gaat. En straks als het VB nog maar eens stemmen bij wint, zullen ze het weer niet zien aankomen hebben.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 3 juni 2021 om 16:42.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 16:45   #59
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Tja, als de regering hen die kans geeft. Blijkbaar vindt "De Croo I" dat de islamisering nog niet vlug genoeg gaat. En straks als het VB nog maar eens stemmen bij wint, zullen ze het weer niet zien aankomen hebben.
Klopt.
Wat een onnozelaar ook, die Bouchez.
Zo van zijn gat maken, maar "zijn" ministers in de federale regering hebben verklaard "dat er geen probleem is met de benoeming".
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 16:54   #60
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Klopt.
Wat een onnozelaar ook, die Bouchez.
Zo van zijn gat maken, maar "zijn" ministers in de federale regering hebben verklaard "dat er geen probleem is met de benoeming".
Bron ?
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be