Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Nele Lijnen (Open VLD) - 19 maart tot 25 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Nele Lijnen (Open VLD) - 19 maart tot 25 maart ° 1978, gecoöpteerd senator door Open VLD (Vivant)

 
 
Discussietools
Oud 21 maart 2007, 14:17   #21
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

en we roepen met zijn allen :

LEVE PAARS !!!!
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 21 maart 2007, 16:40   #22
Werner
Burgemeester
 
Geregistreerd: 20 maart 2007
Berichten: 594
Standaard

Beste Nele,

Als we het nu al moeten gaan hebben over wel/niet een brooddoos, we gaan erop vooruit. Kwestie van een duurzame economie te installeren wellicht.

Zoals ik eerder probeerde te zeggen begrijpt denkelijk VIVANT (ex) het eigen manifest niet in z'n ware context, zeker te weten dat de opstellers hiervan al lang het schip verlaten hebben omwille van de partijleiding. Nu dat men samengaat met de VLD wordt dat programma dat best z'n waarde heeft netjes overgenomen door anderen onder een andere naam. Leuk weetje is dat die mensen het dan wel begrijpen volgens hun ware context en volgens het niveau van denken dat hiervoor vereist is. Maw men gaat het veel éénvoudiger maken, net zoals het te lezen is.

Ondertussen gaat de stoelendans rustig voort tot de muziek uitvalt, er zullen dan enkel wat minder zitjes zijn omwille van de vereenvoudiging.

Slaap dus rustig verder. Op een antwoord wachten we al niet meer, het blijkt te moeilijk te zijn om een dialoog te voeren, kennen dat inmiddels. Je hoeft niet te antwoorden zelfs, jullie hebben een standaard antwoord bedacht om de leden zand in de ogen te strooien en dat is 'als het maar in orde komt'. Altijd prijs en dan is er natuurlijk al een pak minder verantwoordelijkheid te nemen in functie van bvb. een stijgend aantal depressies en zelfmoorden. Jullie hebben daar toch kwota voor opgesteld had ik begrepen ?

Lezen jullie nu echt geen serieuze boeken dan ?
__________________
Financiële Relativiteitstheorie www.chaospunt.org
Werner is offline  
Oud 30 maart 2007, 21:10   #23
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.913
Standaard

Paars is verantwoordelijk voor het grootste etische verval in de gekende geschiedenis van de Dietsche gouwen.

- homo adaptie en huwelijk
- laks abortus en euthanasiebeleid
- een anti katholieke heksenjacht, tenzij op Danneels die als progressie regimeslaaf wel gedoogd wordt
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline  
Oud 31 maart 2007, 08:46   #24
Paul Nollen
Parlementslid
 
Geregistreerd: 24 juli 2005
Berichten: 1.625
Standaard

Inderdaad, wat het homo huwelijk betreft heeft de stem van Nele voor de meerderheid gezorgd.
En persoonlijk kan ik enkel maar zeggen dat na vele jaren steun aan "waardig sterven" er eindelijk een begin van regeling is voor euthanasie. Er is nog een hele weg te gaan als we vergelijken met bv de Zwitsers. Maar die hebben natuurlijk bindende volksreferenda zodat de mensen zelf de voor hen belangrijke beslissingen kunnen nemen.

Paul
__________________

Laatst gewijzigd door Paul Nollen : 31 maart 2007 om 08:46.
Paul Nollen is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be