Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Persmededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite.
Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 mei 2021, 21:27   #21
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Natuurpunt mag wat mij betreft rustig opgedoekt worden sedert ik enkele dagen geleden vernam dat zij zomaar vonden dat zeven hectare bos rustig tegen de vlakte mocht gelegd worden. Want zij hadden er graag heide van gemaakt. Gelukkig heeft Zuhal Demir daar een stokje voor gestoken.
Over zaken waarvoor u niet competent bent kunt u beter zwijgen.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2021, 21:28   #22
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.131
Standaard

Meer dan 114.000 gezinnen zijn lid van Natuurpunt.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2021, 20:59   #23
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Meer dan 114.000 gezinnen zijn lid van Natuurpunt.

Nu we dit ook mogen weten hebben we dus in dit land voldoende mensen; die naar ik hoop; maijonaise onder hun schedeldak bezitten om er iets van terecht te brengen. Maar.......ik ben er ook mee gestopt. Ik heb drie jaar na mekaar de persbeker gewonnen. Was ook lid van natuurpunt. Heb gebieden meegemaakt waar er overtallig oppervlakte water aanwezig was maar waar men sloten heeft heeft uitgediept dat men doorheen de kleilagen heeft gegaan zodat het oppervlakte woestijnen werden. Ik heb ook ijsvogelwanden weten aanleggen waarin bouwafval verwerkt werd en die begroeid waren op de schuine kanten met gras zodat ratten gemakkelijk de jonge ijsvogels konden roven. Ben ook aangestelde door natuurpunt als verantwoordelijk voor het Demerbekken. En nadat men dertig jaar vergaderde over de oppervlakte waterproblematiek in de streek en er niks uit de bus kwam heb ik mijn fiets over de haag gegooid.
Zelfs aan de Univ is men overgegaan tot de kweek van de Grote Modderkruiper die dan weer niet mocht uitgezet worden van stomkoppen omdat niet bewezen werd dat de kweek streekeigen was.
Persoonlijk heb ik in mijn eigen tuin duizenden (lees gerust duizenden) kikkerlarven van de groene kikker gekweekt. Ze mochten niet worden uitgezet! Watersalamanders idem dito. Padden idem.
Moet ik doorgaan met mijn bevindingen neer te pennen?
Maar de invasie van de in Nederland gekweekte aalscholvers mocht wel doorgaan. Van de soorten die in Europa bejaagd werden wegens overtalrijk
mocht een bepaalde soort, de ergste nog wel; dan weer niet in België bejaagd worden.
België is een land waar de gekste dingen gebeuren.
En wat gebeurt er dan uiteindelijk. Wel je geeft het op.
Mijn fiets hangt aan de haak en hij hangt er goed!
Kust ze dus. Men is in dit apenkot nooit sant in eigen land.
En nu wordt er nog gehoopt door groene idioten dat ze wolven kunnen kweken. Geen groener land dan het onze in Europa!
De hele wereld bekijkt ons van jaar tot jaar met grotere argusogen

Laatst gewijzigd door werkman : 21 mei 2021 om 21:12.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2021, 14:07   #24
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Ik zag ze vaak verstopt geparkeerd staan langsheen waterwegen, die auto's van agentschap waterwegen en zeekanaal, wachtende tot hun "werkdag" gepasseerd is.

Alles illustreert het: de overheid wekt via haar dagelijkse propaganda de indruk dat ze milieu en vanalles wil beschermen, de realiteit is dat ze die elke dag steeds meer om zeep helpen. Voortdurende nieuw geld creatie en bestaand andermans spaar geld vernietiging, met de creatie in de vorm van voortdurend kwijtgescholden schulden, gemaakt voor de bouw van de 7 gangs luxe van hun aanhang, en de rest voor de sandwich hokjes voor het wèl werkende bevolkingsdeel.

Niet alleen natuurpunt mag opgedoekt worden - het gehele overheidsapparaat is er teveel aan. Zonder hun dwingelandij om te blijven bestaan waren ze failliet gegaan bij hun eerste maandafrekening.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2021, 21:40   #25
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ik zag ze vaak verstopt geparkeerd staan langsheen waterwegen, die auto's van agentschap waterwegen en zeekanaal, wachtende tot hun "werkdag" gepasseerd is.

Alles illustreert het: de overheid wekt via haar dagelijkse propaganda de indruk dat ze milieu en vanalles wil beschermen, de realiteit is dat ze die elke dag steeds meer om zeep helpen. Voortdurende nieuw geld creatie en bestaand andermans spaar geld vernietiging, met de creatie in de vorm van voortdurend kwijtgescholden schulden, gemaakt voor de bouw van de 7 gangs luxe van hun aanhang, en de rest voor de sandwich hokjes voor het wèl werkende bevolkingsdeel.

Niet alleen natuurpunt mag opgedoekt worden - het gehele overheidsapparaat is er teveel aan. Zonder hun dwingelandij om te blijven bestaan waren ze failliet gegaan bij hun eerste maandafrekening.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2021, 11:14   #26
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard



Dat krijg je hier als je reageert. Een leeg blad op een forum omdat uw reactie te lang zou zijn. Ook een manier om je monddood te maken. Van mij mag dit forum dus de boom in. Eindeloos gezever over futiliteiten;dat wel.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2021, 05:54   #27
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.865
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Natuurpunt mag wat mij betreft rustig opgedoekt worden sedert ik enkele dagen geleden vernam dat zij zomaar vonden dat zeven hectare bos rustig tegen de vlakte mocht gelegd worden. Want zij hadden er graag heide van gemaakt. Gelukkig heeft Zuhal Demir daar een stokje voor gestoken.
2
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 00:24   #28
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Dat krijg je hier als je reageert. Een leeg blad op een forum omdat uw reactie te lang zou zijn. Ook een manier om je monddood te maken. Van mij mag dit forum dus de boom in. Eindeloos gezever over futiliteiten;dat wel.
Wie maakt u monddood? U ventileert uw mening mijns inziens.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 00:26   #29
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Niet alleen natuurpunt mag opgedoekt worden - het gehele overheidsapparaat is er teveel aan. Zonder hun dwingelandij om te blijven bestaan waren ze failliet gegaan bij hun eerste maandafrekening.
De regering rijdt vooral voor de grote bedrijven.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 02:48   #30
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik ben geen boer. Dus mag ik verheugd zijn als ze verplicht zijn om hun gewassen te laten verdorren op hun velden? Dat is onze westerse mentaliteit.
Als het niet op mijn veld gebeurt kan het ons geen bal schelen.
Ze verdienen zoal genoeg, die boeren.
Degenen die de oorlog nog beleefden weten nog zeer goed hoeveel moeite ze moesten opbrengen om aan een tasje melk te geraken.
Maar dat is ons blanke ras. Zowel de bruinen als wijzelf hebben niet de hersens om ze te gebruiken.
Wij hebben dus te weinig water. Godverdomse leugenaars!
En ik zit hier al jaren te beweren dat ik water goedkoop kan bezorgen.
Maar zoiets moet je niet zeggen tegen een woestijnbewoonster. Die weten dat beter. Maar .....totaal niks weten ze.
Het probleem dat u hier aanhaalt is dat van de grondwaterwinning in de meeste gevallen door putjes te boren. Beregenen noemt men dat.
"Beregenen is het toevoeren van water in plaats van of in aanvulling op de natuurlijke regenval met water van een andere bron om gewassen te laten groeien."
De openingspost gaat over de bevuiling van oppervlaktewater door mest en pesticiden. Het probleem van de beregening door het boren van putjes her en der is een ander probleem.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 05:04   #31
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.131
Standaard

Om te lezen:
Commentaren voor mestfraudeurs zijn niet mals
12 feb 2021
Een fragmentje:
(...) De Standaard wijst er op dat zes achtereenvolgende mestactieprogramma’s er niet voor hebben gezorgd dat de waterkwaliteit in Vlaanderen verbetert. “Dat de toestand ondanks strengere normen en reglementering nog verslechterde, liet vermoeden dat er nog te veel mest illegaal op de velden belandde”, aldus de krant dat in mei 2019 al verhalen over fraude naar boven bracht. “De dubieuze mechanismen die onze krant toen blootlegde, komen nu terug in het gerechtelijk onderzoek.” Volgens de krant zijn vooral de correct werkende boeren daar de dupe van omdat zij de regels steeds strenger zien worden. (...)
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2021, 10:27   #32
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Betaalt door A.S. Adventure. De beter bemiddelden worden gewoon lid omdat dat opbrengt bij A.S Adventure. Een jas kopen en je hebt je lidmaatschap al terugverdiend, koop nog een paar wandelschoenen en je hebt dikke winst. Doe dat voor het hele gezin ... 114.000 van kindsaf gehersenspoelde totaal niet kritische gezinnen waarvan er slechts een paar duizend ook eens de handen uit de mouwen steken. Toen het groenhuis in Mechelen werd gebouwd waren er amper leden bereidt bij te dragen. Natuurpunt is gewoon een verlengstuk van de staat en voert Europese dictaten uit. Blijkbaar is er meer diversiteit in stuifduinen dan in dicht loofbos ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2021, 00:48   #33
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Betaalt door A.S. Adventure. De beter bemiddelden worden gewoon lid omdat dat opbrengt bij A.S Adventure. Een jas kopen en je hebt je lidmaatschap al terugverdiend, koop nog een paar wandelschoenen en je hebt dikke winst. Doe dat voor het hele gezin ... 114.000 van kindsaf gehersenspoelde totaal niet kritische gezinnen waarvan er slechts een paar duizend ook eens de handen uit de mouwen steken. Toen het groenhuis in Mechelen werd gebouwd waren er amper leden bereidt bij te dragen. Natuurpunt is gewoon een verlengstuk van de staat en voert Europese dictaten uit. Blijkbaar is er meer diversiteit in stuifduinen dan in dicht loofbos ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Natuurpunt is gewoon een verlengstuk van de staat.
Een terechte kritiek. NATUURPUNT leunt te dicht aan bij de vlaamse overheid, waardoor het schatplichtig is aan die overheid. Als de overheid subsidies geeft heeft ze ook een drukkingsmiddel om de mond te snoeren.

Dat hebt je niet met GREENPEACE bijvoorbeeld:
"Greenpeace België aanvaardt
uitsluitend giften van privépersonen.
Om onze onafhankelijkheid te vrijwaren,
weigeren we subsidies van de overheid
of geld van bedrijven."
Of met EXTINCTION REBELLION.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 5 juli 2021 om 01:01.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2021, 09:10   #34
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Natuurpunt mag wat mij betreft rustig opgedoekt worden sedert ik enkele dagen geleden vernam dat zij zomaar vonden dat zeven hectare bos rustig tegen de vlakte mocht gelegd worden. Want zij hadden er graag heide van gemaakt. Gelukkig heeft Zuhal Demir daar een stokje voor gestoken.
De heide scam gaat elders gewoon verder. Natuurpunt verbergt zich achter Europa om de bossen te kunnen blijven kappen. Het is misdadig.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 00:17   #35
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
De heide scam gaat elders gewoon verder. Natuurpunt verbergt zich achter Europa om de bossen te kunnen blijven kappen. Het is misdadig.
Het is meer dan dat. Heide is een zeldzaam habitattype en staat onder druk. Verbossing, al dan niet spontaan, is een bedreiging. In de link hieronder vindt u een uitleg over het (Europese) habitattype "droge heide":
Habitattype 4030: Droge heide
Verspreiding

Dit in Vlaanderen “zeer zeldzame” habitattype komt vooral voor in de Kempen, met het zwaartepunt in Midden- Limburg en de Hoge Kempen. Grote heidegebieden liggen voornamelijk in de militaire domeinen en enkele Vlaamse natuurreservaten zoals de Kalmthoutse Heide, de Mechelse Heide en de Teut-Tenhaagdoornheide. Kleine heideterreinen en relicten zijn aanwezig op de toppen van de Diestiaanheuvels, op dekzanden en andere geïsoleerde zure bodems in Vlaams-Brabant en Oost- en West- Vlaanderen. Deze actueel kleinere gebieden zijn evenwel belangrijk, ondermeer omdat de aanwezige heiden, als gevolg van regionale verschillen in bodemgesteldheid en voorgeschiedenis, van nature gedeeltelijk anders zijn van soortensamenstelling dan de grotere Kempense heiden. Tijdelijke heidevegetaties kunnen zich op kapvlaktes ontwikkelen.

Natuurbeheer

Voor een hoge biodiversiteit is een hoge structuurrijkdom van de heide, met een afwisseling van jonge en oude heide en lokale opslag van struweel of bomen na te streven. Een actief, cyclisch beheer is noodzakelijk om spontane verbossing tegen te gaan. De plaatselijke omstandigheden en de flora- en faunadoelstellingen bepalen de keuze voor maaien, begrazen, branden of plaggen. In elk geval dienen maatregelen als plaggen en branden enkel op kleine schaal en gefaseerd in de tijd te worden toegepast. Een kleinschalig heidebeheer bevordert doorgaans het behoud of herstel van een grote soortenrijkdom. Bij het beheer van grote heidegebieden kan men de vegetatieontwikkeling sturen door de begrazingsdruk te variëren.

Bedreigingen

- Veel heides werden in het verleden in landbouwgrond omgezet, bebouwd of actief bebost. Actueel is vooral spontane verbossing door gebrek aan beheer een oorzaak van habitatverlies. - Eutrofiëring en verzuring leiden tot achteruitgang van de structuur en soortenrijkdom: Stikstof is in het algemeen de beperkende factor voor de groei van heideplanten. Bij een hoge atmosferische stikstofdepositie en accumulatie in de bodem zal er, na het openvallen van het vegetatiedek, vergrassing optreden. (...)
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 11:56   #36
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Dat is theorie nr 10. In de praktijk betekent heide voornamelijk kassa kassa. Men kapt er bestaande bossen voor om en dan strijkt men nog een de hoogste subsidies op om dit artificieel heide landschap dat veel weg heeft van verwoestijning te kunnen in stand houden. Dat is al twee jaar langs de kassa passeren. Maar het is nog erger dan dat. Om heide te kunnen creëren graaft men ook nog eens de rijke bovenlaag grond weg want heide is iets voor arme grond. Die grond wordt ook nog eens verkocht. Daarbij draagt heide veel minder bij tot het oplossen van de klimaatcrisis en houdt zo'n landschap veel minder water vast dan het bos dat men kapte.

Kortom, heide is een in de eerste plaats een financiële scam waar zelfs natuurorganisaties zich aan verrijken ten koste van de natuur. Wansmakelijk tot in het kwadraat. Hoe graag men toch de gladde slang 'een kans geeft' he? Diersoorten die gevaar zijn met het in stand houden van oude volwassen bossen wil men precies niet zo graag een kans geven.

Natuurpunt zou zich diep moeten schamen over haar beleid. Maar wat wil je. Ze kappen bossen om geld op te strijken om meer gronden te kunnen kopen. Ze verkopen met hun hechte relaties met het kabinet graag het heide idee aan Europa (idem als ANB) omdat dat veel subsidies opbrengt en ze hoeven niet eens het boscompensatie fonds te spijzen als ze bos kappen voor heide. Natuuuuuuurlijk wil men dan graag dat zogezegd zeldzaam landschap in de plaats zetten van waar ooit mooi bos stond. Het is fucking tragisch de ravages die ze hebben aangericht in naam van heide, die ze nog mogen gaan besproeien als een tuinier in de toekomst.

Ik heb een degout gekregen van organisaties als Natuurpunt. Hoe ze echte natuurliefhebbers om de tuin leiden. Heide is maar één van hun scams ten koste van de natuur. Hun 'exoten' genocide gebaseerd op statische en voorbijgestreefde theorieën is zo'n ander geweldig excuus om te kunnen blijven kappen.

Misselijkmakende organisatie.

Laatst gewijzigd door Bach : 31 juli 2021 om 12:01.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 12:05   #37
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Subsidies zouden niet dienen gegeven te worden voor onderhoud op plaatsen waar spontaan iets anders zou groeien. Ze zouden moeten worden geven voor de bescherming van het bestaande naargelang de waarde van dat gebied in de eerste plaats in functie van de klimaatcrisis. Dat is prioriteit. Wat men nu doet is die natuurorganisaties stimuleren tot het verwijderen van het natuurlijk landschap want dat brengt meer subsidies op. Dat terwijl dat natuurlijk landschap juist nodig is en beter voor het klimaat. Zie theorieën over proforestatie bijvoorbeeld. Het kan dus goedkoper én beter. Maar dat zal Natuurpunt niet graag horen.

Laatst gewijzigd door Bach : 31 juli 2021 om 12:06.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 12:09   #38
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Meer dan 114.000 gezinnen zijn lid van Natuurpunt.
Die dienen hun ogen te openen en een revolutie te ontketenen binnen dat gedrocht. Natuurpunt draait duizenden goed bedoelende natuurliefhebbers een rad voor de ogen. Ze zijn meer geïnteresseerd in het uitbreiden van hun patrimonium dan in het beschermen van de natuur.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 12:13   #39
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Klein voorbeeldje. Je zou denken dat de man op de voorgrond van Natuurpunt is misschien. Maar nee. De kaalkappers en gronddieven op de achtergrond. Dat is 'Natuur'punt.


Laatst gewijzigd door Bach : 31 juli 2021 om 12:23.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2021, 12:18   #40
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Over zaken waarvoor u niet competent bent kunt u beter zwijgen.
Het is net Natuurpunt dat niet competent is. Ze gebruiken net die theorieën die hen toelaten rijk en machtig te worden ten koste van de natuur. Heel hun exoten logica is ook voorbijgestreefd bijvoorbeeld.


En ze hebben nog steeds niet door wat het betekent dat 'our house is on fire'. Ze zijn deel van het probleem. Runter met hun arrogante betweterigheid.

Laatst gewijzigd door Bach : 31 juli 2021 om 12:18.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be