Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 juni 2019, 09:58   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard Gemeenteraadslid verkeersexperte dronken sturend gepakt

Daar moet ge voor lid zijn van zo'n drammerige vingertje-opstekend gezelschap als de Groensels.

En verkeersexperte van mijn teelballen. Of je gegeten hebt of niet, dat maakt niet uit hoeveel milligram alcohol je in je x liters bloed hebt zitten.

Maar ontslag nemen omdat je zo gepakt bent in je eigen expertise-domein, dat is niet nodig natuurlijk.


Gemeenteraadslid en verkeersexperte blaast zelf positief
https://www.hln.be/de-krant/gemeente...tief~a18f051a/

Citaat:
Van verkeersveiligheid je stokpaardje maken en toch betrapt worden met een glaasje op achter het stuur: het overkwam Hilde Vanbrabant (40), gemeenteraadslid in het Vlaams-Brabantse Glabbeek. “Eenmalig, maar het had nooit mogen gebeuren.”

Vanbrabant zetelt voor de partij Samen GROEN, en profileert zich in die hoedanigheid als verkeersexperte. Tijdens de jongste kiescampagne focuste ze op verkeersveiligheid, vooral in de schoolomgevingen. Voorts zetelt ze in de commissie ‘Verkeersveiligheid en Mobiliteit’, en is ze lid van de gemeentelijke verkeersraad.

Toch werd Vanbrabant maandag betrapt in haar eigen gemeente. Ze blies positief en moest haar rijbewijs afgeven voor drie uur.

“Ik heb een fout gemaakt en dat spijt me vreselijk”, reageert ze aangeslagen. “Die dag had ik bij vrienden wat gedronken, terwijl ik nog niets gegeten had. Mijn les heb ik intussen geleerd: dit zal me nooit nog gebeuren.”

“En als mijn geloofwaardigheid niet in het gedrang komt, wil ik me blijven inzetten voor verkeersveiligheid.” (KBG)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2019, 10:23   #2
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

"En als mijn geloofwaardigheid niet in het gedrang komt, wil ik me blijven inzetten voor verkeersveiligheid"

Nou moe, je moet maar durven.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2019, 10:32   #3
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
"En als mijn geloofwaardigheid niet in het gedrang komt, wil ik me blijven inzetten voor verkeersveiligheid"

Nou moe, je moet maar durven.
Binnen een partij die het klimaat gaat redden met een kernuitstap kan je geloofwaardigheid moeilijk nóg verder zakken.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2019, 10:54   #4
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Binnen een partij die het klimaat gaat redden met een kernuitstap kan je geloofwaardigheid moeilijk nóg verder zakken.
Denkt ge dat het lukt door de bevolking te doen toenemen?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2019, 12:09   #5
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
"En als mijn geloofwaardigheid niet in het gedrang komt, wil ik me blijven inzetten voor verkeersveiligheid"

Nou moe, je moet maar durven.
Geloofwaardigheid heb je sowieso niet als je Groen bent. Meiske, hou de eer aan jezelf en stap op.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be