Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 december 2002, 15:57   #21
kris
Schepen
 
Geregistreerd: 17 december 2002
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
kris schreef:
En dat zal zeker geen webstek zijn met vooringenomen gedachten! De moslim executieve!

Kris


Ik praat niet meer met je Kris, tot nog eens, het zal het forum ten goede komen.
Ja! Tof omdat ik die webstek een webstek van vooringenomen vind, praat je niet meer met mij! Ben ik tenminste van je leugens verlost! Nu misschien terug naar het onderwerp. Dank u!

Kris
__________________
Leg een bom onder het vorstendom!
kris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2002, 19:02   #22
humble
Burgemeester
 
Geregistreerd: 30 november 2002
Locatie: Kempen
Berichten: 591
Standaard

Man de moslim execuctieven werken niet 50% dan de bestuursleden zijn door de andere weggestemd wegens te fundamentalistische.
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2002, 19:14   #23
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

"Rasathsa gashsem shenia raths ara dargoelia"
Wat je wegschenkt is altijd van jou? Wat je voor jezelf houd is voor altijd verloren! (een oud Georgisch spreekwoord)

Een zeer mooi spreekwoord dat eigenlijk een goed middel is om het gevoel van onveiligheid positief te interpreteren!
Als de mensen dat wat meer moesten in acht nemen zouden al diegenen die het slachtoffer werden van grote en kleine criminaliteit gelukkig zijn!
Gelukkig omdat hun sacochke, hun betaalkaartjes, hun autoke, in goede handen zijn, hun kapotte ruitjes gezien worden als een gift voor medemensen die hun amusementje hebben gehad. En toch zou het nog allemaal van hun zijn!
Waar wachten die verzuurde Vlamingen op om hun deur open te zetten en eventjes aan hun medemensen de gelegenheid geven om hen gelukkig te maken!
Zojuist in het nieuws hoor ik dat een juwelier in Hasselt zijn horlogekeueus en ringetjeueus NIET heeft weggeschonken aan drie jonge mannen. Die zijn dus voor altijd verloren! Hij heeft zeker dat mooi spreekwoord niet gelezen en zal dus niet gelukkig zijn! Maar tijdens het bezoek aan dat postkantoortjeueuueu is er wel wat weggeschonken! Dus iedereen gelukkig!
"Rasathsa gashsem shenia raths ara dargoelia" Als ge 't maar weet!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2002, 19:34   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kris
En dat zal zeker geen webstek zijn met vooringenomen gedachten! De moslim executieve!

Kris
Ik praat niet meer met je Kris, tot nog eens, het zal het forum ten goede komen.

Is het 'misdrijf' evenredig met de uitgesproken straf?

Mij lijkt het alsof ik een rode dictator bezig hoor.

Ik vrees dat als dit zo doorgaat de rollen wel eens omgedraaid zouden kunnen worden.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2002, 21:12   #25
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

[quote="Knuppel"][quote="thePiano"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kris
Is het 'misdrijf' evenredig met de uitgesproken straf?

Mij lijkt het alsof ik een rode dictator bezig hoor.

Ik vrees dat als dit zo doorgaat de rollen wel eens omgedraaid zouden kunnen worden.
Na zeven jaren internet moet je mijn niks meer leren Knuppel

Zoals je wel weet ben ik wel wat gewend. Trouwens, wat was de reden waarom je bij PI-forum bent gaan lopen? Daar moets je je toch meer thuis voelen? Soort bij soort?
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 11:27   #26
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kris
En dat zal zeker geen webstek zijn met vooringenomen gedachten! De moslim executieve!

Kris
Ik praat niet meer met je Kris, tot nog eens, het zal het forum ten goede komen.

Is het 'misdrijf' evenredig met de uitgesproken straf?

Mij lijkt het alsof ik een rode dictator bezig hoor.

Ik vrees dat als dit zo doorgaat de rollen wel eens omgedraaid zouden kunnen worden.
Gun Kris zijn rust, Knuppel.

Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 11:31   #27
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

[quote="thePiano"][quote="Knuppel"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kris
Is het 'misdrijf' evenredig met de uitgesproken straf?

Mij lijkt het alsof ik een rode dictator bezig hoor.

Ik vrees dat als dit zo doorgaat de rollen wel eens omgedraaid zouden kunnen worden.
Na zeven jaren internet moet je mijn niks meer leren Knuppel

Zoals je wel weet ben ik wel wat gewend. Trouwens, wat was de reden waarom je bij PI-forum bent gaan lopen? Daar moets je je toch meer thuis voelen? Soort bij soort?
Zijn dit discussies die thuishoren op het forum "Binnenland"?


Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 12:47   #28
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Zijn dit discussies die thuishoren op het forum "Binnenland"?
Mensen! Ga daar toch allemaal niet op in. Laat "Piano" maar razen en zijn ongestructureerde berichten hier plaatsen. Reageer enkel op datgene wat met het discussieonderwerp te maken heeft (op de inhoud). Filter de persoonlijke aanvallen, de nietszeggende insinuaties e.d. eruit. Doe alsof die laatste er niet bij staan. Ondertussen is trouwens ook gebleken dat Piano niet bij het onderwerp van een discussie kan blijven; hij springt van de hak op de tak.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 13:07   #29
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Zijn dit discussies die thuishoren op het forum "Binnenland"?
Mensen! Ga daar toch allemaal niet op in. Laat "Piano" maar razen en zijn ongestructureerde berichten hier plaatsen. Reageer enkel op datgene wat met het discussieonderwerp te maken heeft (op de inhoud). Filter de persoonlijke aanvallen, de nietszeggende insinuaties e.d. eruit. Doe alsof die laatste er niet bij staan. Ondertussen is trouwens ook gebleken dat Piano niet bij het onderwerp van een discussie kan blijven; hij springt van de hak op de tak.
Kijk eens aan, nog één die het licht ziet!
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2002, 13:59   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Piano schreef:


Citaat:
Zoals je wel weet ben ik wel wat gewend. Trouwens, wat was de reden waarom je bij PI-forum bent gaan lopen? Daar moets je je toch meer thuis voelen? Soort bij soort?

Ik zocht een ander "soort"...

maar de Piano bleef.


Waarom ben je uiteindelijk ook naar hier verhuist, Piano?

Is die onderhoudsbeurt nog altijd bezig bij PI?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2002, 13:19   #31
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Laat "Piano" ...en... Reageer enkel op datgene wat met het discussieonderwerp te maken heeft (op de inhoud).
Gegeven waar ik het volledig mee eens ben: blijf bij de inhoud of stap het af naar een chatkanaal, maar verziek de boel niet voor de rest.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2002, 15:22   #32
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

fantastisch intervieuw, de gucht: die er bij staat of hij in zn broek heeft gescheten,en het blok achternaholt(alhoewel hij nog veel te leren heeft). dyab abou jah jah: die plat op zijn bek ging,en nu eens echt liet zien wie hij was en duidelijk werd dat wat het blok over hem en de zijnen zegt waar is . en ons aller filip die maar weer eens een knap staaltje van het serieuze weerwoord en kalmtebewaring liet zien .doe zo voort filip we komen er wel dank zij zo een fantastische voorvechters als u :voor vlaanderen en de vlamingen :TOT SPIJT VAN WIE HET BENIJDT!!!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be