Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 oktober 2009, 08:00   #81
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

En ik maar denken dat we de stortvloed aan "ik ga weg" topics al wel gehad hadden, den 'Ollander81 heeft het voor elkaar gekregen om in zijn tweede post al een "ik ga weg" te scoren.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2009, 13:40   #82
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Ehhh om op de hoofdvraag terug te komen: Nee. Westerlingen hebben gezorgd voor onderdrukking, slaverrnij en dwangarbeid, maar de wetenschappelijke (door-)ontwikkeling ging in hoofdzaak door Westerlingen ( het Westen itt China copieerde wel)...
De beschaving is niet in Europa begonnen en de albino's hebben geen enkele beschaving uitgevonden! En ze zijn nog steeds onbeschaafd, ik weet het want ik kijk al dertig jaar naar hun moordenaarstronies!
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2009, 13:44   #83
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nederlander1981 Bekijk bericht
Na een klein half uur op dit forum doorgebracht te hebben, kan ik niets anders dan verwondering hebben hoe er op dit forum, door sommige mensen, compleet een geschiedenis wordt vervalst/vervangen en ingevuld naar eigen inzicht.

U Egmond Codfried heeft werkelijk waar een grote fantasie en vult alles maar in zoals het in uw straatje het beste voorkomt.
Ik als historicus moet u wel het volgende nageven: mochten er aan ons historici een gebrek komen, bent u uitstekend in staat dit glansrijk van ons over te nemen.
De grote vraag blijft alleen dan: kunnen we onze geschiedenis-beschrijving dan niet gelijk afschaffen, het is en blijft dan niks meer waard.

Doch ik kan mij voorstellen dat in een eeuw men inderdaad zo om zal gaan met onze geschiedenis, al zou het alleen maar zijn om onze nieuwe Europeanen van een ideniteit in Europa te voorzien. Een voorbeeld hiervan is de overtrokken rol die Marokaanse soldaten in Franse krijgsdienst ten tijde van WOII krijgen toebedeeld hier bij ons in den Nederlanden.

Of u moet een buitengewoon hater zijn van uw eigen afkomst en geschiedenis, of u moet een andere geheime agenda bezitten die ik nog niet eerder ben tegen gekomen?



En afgaande op deze post van u is mijn vraag hierbij beantwoord.
Naar aanleiding van uw eigen minderwaardigheidsgevoel jegens uw afkomst probeert u dit te compenseren door geschiedsvervalsing en reacties hierop weer te scharen onder de noemer bedreiging en discriminatie.
U meneer zou zich moeten schamen en de hersencellen die U wel bezit, beter kunnen aanwenden om daadwerkelijk wat bij te dragen aan de samenleving waarin u leeft.

Met vriendelijke groet,

Johan

Ps: U heeft in één opzicht een succes weten te bewerkstelligen. Ik hou mij graag afzijdig van een forum waar iemand zoals u continue onwaarheden, en opzettelijk in elkaar geflanste c.q. verkeerd belichte foto's, tentoon mag spreiden

O, lieverd, dan toch, zoveel eer. Luister wat we gaan doen, beschouw mijn verhaal als science fiction, een soort horror science fiction waar mensen doorgaans voor betalen om het in de bioscoop te mogen zien. Met zwarten in de hoofdrol, weliswaar. Denk je dat je dan hiermee kan leven? Een fantasie horror met Neegers? Welterusten, schatje van mij.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2009, 15:28   #84
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Luister wat we gaan doen, beschouw mijn verhaal als science fiction, een soort horror science fiction waar mensen doorgaans voor betalen om het in de bioscoop te mogen zien.
Zulk een horror science fiction ?

__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2009, 16:48   #85
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Zulk een horror science fiction ?

Nu speel je hem wel heel erg in de kaart natuurlijk.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2009, 17:42   #86
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde
 
JuBiLaTe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2009
Berichten: 900
Standaard

Maar jongens toch! Negeer hem gewoon!
__________________
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen.
JuBiLaTe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2009, 16:04   #87
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Gian Gastone de Medici (1671-1737)





Cosimo de Medici, Graaf van Florence
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2009, 12:38   #88
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

THE THEORY BLUE BLOOD IS BLACK BLOOD (1500-1789)

by Egmond Codfried

Deconstructs racism against blacks as an overwrought liberation ideology to free white Europe from a black, noble and royal oppression who identified as blue blood and used the image of the Moor to symbolise their blue blood ethnicity.

This theory can easily be verified by anyone with access to internet. The first Europeans were Africans, (1)The Grimaldi man, who arrived 40.000 years ago in Europe and lived on way into the 19th century. The people who are called whites are descendants of albino’s and came 6000 years ago from Central Asia. The Egyptian culture was wholly African and black identified as shown by pharaoh Taharqa. (3)The Central American Olmec culture dates from 800 BC and shows that African reached the Americas 2000 years before Columbus in 1492.

(5)Snowden (1971) showed blacks in Europe in 800BC -300 AD, and that there was no racial discrimination. (4)Caesar imported Garamante warriors in Europe, around 50BC, who stayed and founded their own settlements. There descendents arriving in 17 century America were named Black Dutch. During the Middle Ages black Europeans, even among the Vikings, were often called blue men and depicted as such. In 1120 St Maurice was shown as a classical African. Which let to the black king in Adoration scenes, and many more images of the Moor. (6)(7)At the end of the medieval period Black Madonna’s, Black Jesus’ and a black god were worshipped in European churches. That could only mean that the elite were black. Descendents of the blue man became the blue blooded European nobles and royals. They practiced strict intermarriage in order not to mix with whites. Blue blood was black blood. (8)The Moors symbolised blue blood. (10)The nobility as the Huguenot leader Francois de la Noué, was black and coloured in looks and were described as such. They can thus be identified as ‘a fixed mulatto race.’ (9)Many Moors are found in Heraldry as with the noble Moorrees family. (11)William of Orange (1533-84), founder of the Dutch Dynasty was described as ‘more brown then white.’ (12)A Spanish nobleman at the Habsburg court, presented as anonymous. (13) A coin with the prognostic profile of Leopold I Habsburg. (14) The lovely Queen Mary of Scots, the great-grandmother of (15)Charles II Stuart who was named The Black Boy and described as A tall black man. (16)He is also shown falsely as a white man, as many other nobles and kings who are described as black or can be understood to have been black. European museums show fake, whitened, over painted and false portraits of a black elite. (17) Maria Jacoba van Goor (1687-1737) is the black grandmother of baroness Belle van Zuylen (1740-1805) and the daughter of the niece of Rembrandt. (18) Goethe looks black.

(19)Racism can be destructed as an ideology against black supremacy.(20) Louis XVI was decapitated during the French Revolution (1789-1795), ending black rule. (21)In the US discrimination against blacks can be pinpointed to 1691, and Europe 1770 (Appiah 1985). We are shown a revisionist history in museums, as Ancien Regime was Black Regime, and stories about ‘no blacks in Europe’ or ‘racism is natural’ are proven lies. (22) Whites are descendants of albino’s, both lack melanin, and albinos came out of blacks. Whites are thus in no way superior to blacks.
[email protected] for information and ordering books.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2009, 06:24   #89
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2009, 09:48   #90
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Haal de taalfouter er eens uit joh. Het ziet er academisch uit, maar ho! --- wat een abominabel Engels.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2009, 23:46   #91
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Haal de taalfouter er eens uit joh. Het ziet er academisch uit, maar ho! --- wat een abominabel Engels.
Ik vind het er elemaal niet acadmisch uit zien, eerder als het werk van iemand die academisch over wil komen maar het niet lukt.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2009, 07:55   #92
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ik vind het er elemaal niet acadmisch uit zien, eerder als het werk van iemand die academisch over wil komen maar het niet lukt.
Ja, dat de inhoud compleet van de pot gerukt is, staat als een zeemeeuw boven een klein rotsriviertje.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 13:37   #93
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Haal de taalfouter er eens uit joh. Het ziet er academisch uit, maar ho! --- wat een abominabel Engels.
Lieve lombas,

Wil je, nadat je uitgelachen bent, kijken naar deze site's.

http://www.africaresource.com/rasta/...omment-page-1/

http://afroeurope.blogspot.com/2009/...-nobility.html

http://desencyclopedie.wikia.com/wiki/Louis_XIV

Dit is namelijk waarom het mij allemaal te doen is; meer mensen met invloed die mijn theorie overnemen. Je verspilt dus je moeite met mij belachelijk te maken.

Prettige Dag,

Egmond Codfried

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 oktober 2009 om 13:42.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 14:00   #94
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Ge weet toch wat dat voor een site is he?
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 14:37   #95
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ge weet toch wat dat voor een site is he?
Historisch bronnenonderzoek is Egmond vreemd, alles wat op het net staat en hem goed uitkomt is echt volgens Egmond...

Maar toch blijft Egmond veruit de meest komische forummer die je kan vinden.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 oktober 2009 om 14:38.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 14:46   #96
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ge weet toch wat dat voor een site is he?
Neen lieverd, ik weet niet hoe jij het opvat, maar zoiets krachtigs als mijn theorie over blauw bloed groeit in kracht van elk stuk vuil dat men naar mij gooit.

Dat gezegde kennen wij in Suriname over de bananenboom, waarbij men traditioneel natuurlijk afval om de stam verzameld.

'Ik ben als de bananenboom, hoe meer vuil je naar mij gooit, hoe dikker ik wordt!.'

Blijven er nog twee site's over!


Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 oktober 2009 om 14:48.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 14:58   #97
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Wat een nobele cultuur hebben ze daar toch.
Is dat trouwens nog altijd geen erkende opleiding in Suriname: "Bananentonnenplaatser"?

Trouwens, worden verstrooide toeristen in Suriname nog steeds uitgescholden wanneer ze in de ton schijten in plaats van tegen de boom?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 15:34   #98
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



St. Benedikt, de Moor.




Uettingen

http://de.wikipedia.org/wiki/Uettingen

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 oktober 2009 om 15:37.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 19:26   #100
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Het zwartste portret van Stadhouder Frederick Hendrick, gehuwd met Amalia van Solms, vader van Stadhouder Willem II. Hij was de zoon van Willem I van Oranje en zijn vierde echtgenote. Willem van Oranje werd beschreven als 'meer bruin dan wit' en 'bruyn van de verve ende baerde.'(Beresteyn 1933)










Gewitte, revisionistische vervalsingen

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 oktober 2009 om 19:32.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be