Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 augustus 2019, 16:24   #521
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Kenia kan extreem gevaarlijk zijn als je met de verkeerde mensen omgaat. Ik heb het zelf meegemaakt.
Ja, de concurrentie onder de straatmadeliefjes is groot, en ja, concurrenten worden dikwijls vermoord.
Het meest aangrijpende verhaal is dat van Sir Blackburn. Blackburn, een 50er van Britse adel, en zijn Britse vrouw hadden zowat heel Kilifi (een kuststadje op 100 km. van Mombasa, waar veel rijke Britten en Duitsers wonen, het 150 km noordelijker gelegen Malindi is bijna volledig in handen van de Italiaanse maffia) in handen. Ik beschouwde hem als een vriend.
Maar hij scheidde van zijn vrouw, en nam een piepjonge Keniaanse moslima (ik denk 16 jaar) als vrouw. Die vrouw nam dat erg slecht op. Ze kocht de lokale rechters om, en in een zeer omstreden vonnis kreeg zij al hun eigendommen alsook de gemeenschappelijke rekening. Hij kreeg enkel een armzalig huisje dat hij tot dan toe gebruikte als opslagplaats. Hij was van plan in hoger beroep te gaan in Nairobi, maar z'n vrouw, die ondertussen ook een Keniaanse minnaar had van minstens 30 jaar jonger, huurde een huurmoordenaar in. De moord mislukte maar door de schotwonde begon zijn been te veretteren. Geld voor het hospitaal had hij niet. Z'n vrouw nam z'n overgebleven bezittingen en geld en was er vandoor. Ik liet soms eten voor hem brengen door vrienden, maar ik wist niet hoe erg z'n situatie is, hij durfde daar niet openlijk over praten aan de telefoon. Hij wilde ook niet naar de Britse ambassade voor hulp zoals ik voorstelde, en met z'n zonen had hij geen contact meer.
Uiteindelijk is hij gewoon, letterlijk, verhongerd, en begraven in een anoniem graf.
Een andere bejaarde Brit die ik kende, werd vergiftigd door zijn 50 jaar jongere vrouw, zodat ze z'n pensioen kon opstrijken. De politie werd omgekocht, er kwam geen forensisch onderzoek.
Het stadje Mtwapa, even ten noorden van de islamitische stad Mombasa, wordt ook "Malaya Central" genoemd, naar het swahili woord voor hoer.
Duizenden meisjes uit heel het land tussen de 12 en 30 gaan er op zoek naar "wazungu", blanken. De meeste blanken daar zijn tussen de 60 en 90 jaar oud, en komen vooral uit Duitsland (je kunt er overal lekkere Schnitzel eten), Oostenrijk, en het VK en Ierland. (Britten en Duitsers kunnen elkaar niet uitstaan, Britten noemen de Duitsers "Kraut") Ook enkele bejaarde Belgen, meestal uit Antwerpen, (die kunnen het zowel met de Britten als Duitsers vinden) en daarnaast Israeli.
De Italianen zitten allemaal in Malindi, waar iedereen vlot Italiaans spreekt, ze zijn over het algemeen iets minder oud dan in Mtwapa (tussen 50 en 80) maar het principe is hetzelfde. Je kunt er overal lekker Italiaans eten. Het wordt gezegd dat de Ndrangheta Kenia gebruikt om geld wit te wassen. De goeverneur van Mombasa is een gekende cocaïne drugslord (cocaine uit Latijns-Amerika krijgt in Kenia een andere naam, zowel de gouverneur, de douane als de lokale rechters doen mee, iedereen weet dat, een echt geheim is het niet) en komt regelmatig in Malindi.
De meeste grote hotels zijn in handen van lokale Indiërs, daar mogen geen hoeren binnen. Er zijn echter veel kleine hotelletjes en appartementen in Mtwapa. 20 jaar geleden een dorpje, nu een serieuze stad. Maar nog steeds zonder geplaveide straten, dus een modderboel in het regenseizoen.

Het toerisme in Kenia kreeg een serieuze klap door het terrorisme, maar het sekstoerisme blijft. (al is er ook een achteruitgang de laatste jaren). Kenia is ook relatief duur, heeft slechte infrastructuur en niet bijzonder veilig. Toeristen verkiezen tegenwoordig Tanzania. Hopelijk zal de Chinese trein daar verandering in brengen.
Het positieve is dat Kenia prachtige hotels heeft uit de jaren 50, 60, 70 en 80, en dat die hun prijzen serieus laten zakken.
Niet zo'n slimme man.. Ik kan er niks anders van maken. Waarschijnlijk had hij zijn redenen om van die vrouw te scheiden.. In ieder geval weer wat geleerd. Mocht je in een dergelijke apenland, waar rechters omgekocht kunnen worden, gaan scheiden dan moet je eerst zorgen dat je vermogen de grens passeert — dan pas scheiden. Hier functioneert de wettelijke macht goed tot heel goed naar L. Amerikaanse begrippen. Maar voor het geval dat.. Ik hou het in mijn achterhoofd.

Betreft van vergiftigen echtgenoten komt ook in het westen voor. Ik ken een geval in Nederland waarbij een vrouw 3 keer de jackpot heeft gewonnen met een erfenis. Ik ken de zoon, een goeie jongen die nu dik voorzien is, maar ik geloof geen snars van van het zielige verhaal dat ze tot 3 keer toe weduwe geworden is. Echter Nederlanders hebben het niet zo op conspiracy — daarom is er geen zaak op gezet.. Ik weet overigens niet overigens niet of haar echtgenoten in de grond of in de oven zijn beland. Het zou mij niet verbazen als dat het laatste is..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 augustus 2019 om 16:27.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2019, 16:47   #522
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
ja en dan?
Maar Russische oligarchen doen zulke dingen uiteraard ook wat had je gedacht.
In Rusland is dat echter geen enkel probleem meisjes gaan vrijwillig mee en willen het goede leven, op voorwaarde dat ze goed beloond worden. Het verschil met het Westen is dat ze achteraf geen dolk in de rug steken, ze hebben iets afgesproken en houden zich er aan.
Zo gepikeerd, man. Ik wilde enkel weten of je iets tegen Epstein had omdat hij deel uitmaakte van de Amerikaanse elite. Moest hij een Rus zijn geweest dan had je dit wsl meer met de mantel der liefde bedekt.

Ja, Tomm. Ik kan het ok niet helpen dat jij je zo ongeloofwaardig heb gemaakt.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2019, 17:17   #523
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Blijkbaar in de USA ook niet he
Hangt ervanaf wat je achtergrond is. Pablo escobar liet per taxi jongpubers die Maagd waren naar zijn verblijf rijden. Ook El Chapo had er een handje van.

Ik denk dat gedetineerden wel het verschil zien tussen tietengroottes en niet iedereen inelkaar timmeren die het met een jongpubers hebben gedaan. Immers zij zijn slecht, dus itt veel van onze forummers moeten zij beter weten hoe sle ht deze dames kunnen zijn. . Er lopen verbeten tussen. Maar ik kan er niet over oordelen hoe in die shitholes eraan toegaat. Ik heb niet vastgezeten. Ook speelt hier weer factor ras mee mee. Leliewitte blanken moeten het voorbeeld nemen, negers komen betreft die zaken met alles weg. Of het moet te over zijn. Bijvoorbeeld een stiefdochter van 9 besmetten met HIV. Dat is blijkbaar de neger~grens. Ps ik zeg zoals het is. Don't blame the messenger.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 augustus 2019 om 17:21.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2019, 18:41   #524
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is het seksueel misbruiken van vrij jonge kinderen. Dat is pedofilie, en staat toch wel dicht bij "verkrachting". Dat er geen fysiek geweld bij komt kijken, omdat die kinderen GEHOORZAMEN, maakt het niet minder erg dan een volwassen vrouw eerst genoeg petsen geven alvorens ze haar benen open doet he.
14 jarigen zijn pubers geen kleine kinderen he. Dat is toch een belangrijk verschil. Die wisten heel goed wat er ging gebeuren en konden op elk moment zeggen "STOP IK WIL DIT NIET".
tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2019, 18:53   #525
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.897
Standaard

Hier zie je dat de legale leeftijd om te trouwen in de meeste landen rond de 15 jaar ligt, maar in veel landen 14 en sommige zelfs 12... 14, 15 jarigen mogen dus trouwen in een groot deel van de wereld maar er seks mee hebben is dus automatisch verkrachting zelfs als ze instemden...

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Marriageable_age

Dat het onethisch is voor een veertiger daar ben ik het mee eens maar dat die man even erg gestraft moet worden als een moordenaar totaal niet.

Het ergste is dat de zogenaamde slachtoffers in plaats van sereen om te gaan met die zelfmoord blijven schreeuwen en toch willen dat er een rechtzaak komt. Dat doet mij vermoeden dat het om de $$$ gaat. Ze laten familieleden niet de tijd om te rouwen. Dit is wel een mens die er niet meer is, is dat als straf misschien niet erg genoeg? Dat hij zelfmoord pleegt toont trouwens aan dat het hem niet onverschillig liet. Maar de schuimbekkende meute inquisiteurs is nog niet tevreden ook zijn familie moet gepluimd worden. Ook postuum wordt hij nog beschimpt. Dat Clinton en Trump hun vriend als een baksteen lieten vallen toen hij in de problemen kwam is typerend voor de Amerikaanse maatschappij.

Laatst gewijzigd door tomm : 14 augustus 2019 om 19:03.
tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2019, 19:07   #526
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Hier zie je dat de legale leeftijd om te trouwen in de meeste landen rond de 15 jaar ligt, maar in veel landen 14 en sommige zelfs 12... 14, 15 jarigen mogen dus trouwen in een groot deel van de wereld maar er seks mee hebben is dus automatisch verkrachting zelfs als ze instemden...

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Marriageable_age

Dat het onethisch is voor een veertiger daar ben ik het mee eens maar dat die man even erg gestraft moet worden als een moordenaar totaal niet.

Het ergste is dat de zogenaamde slachtoffers in plaats van sereen om te gaan met die zelfmoord blijven schreeuwen en toch willen dat er een rechtzaak komt. Dat doet mij vermoeden dat het om de $$$ gaat. Ze laten familieleden niet de tijd om te rouwen. Dit is wel een mens die er niet meer is, is dat als straf misschien niet erg genoeg? Dat hij zelfmoord pleegt toont trouwens aan dat het hem niet onverschillig liet. Maar de schuimbekkende meute inquisiteurs is nog niet tevreden ook zijn familie moet gepluimd worden. Ook postuum wordt hij nog beschimpt. Dat Clinton en Trump hun vriend als een baksteen lieten vallen toen hij in de problemen kwam is typerend voor de Amerikaanse maatschappij.
Die man deed ook wat meer dan een beetje flikflooien met minderjarigen. Beschuldiging van mensenhandel is geen klein bier. Hij beloonde meisjes die nieuwe slachtoffers aanbrachten. En tijdens die parties werden die meisjes op een veiling gezet voor de meestbiedende. Daar moet je toch wel echt een walgelijke geest voor hebben.

Natuurlijk liet het hem niet onverschillig. Zijn reputatie was naar de haaien en hij riskeerde enorme schadeclaims. Geen medelijden voor zulke sujetten.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2019, 19:36   #527
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Die man deed ook wat meer dan een beetje flikflooien met minderjarigen. Beschuldiging van mensenhandel is geen klein bier. Hij beloonde meisjes die nieuwe slachtoffers aanbrachten. En tijdens die parties werden die meisjes op een veiling gezet voor de meestbiedende. Daar moet je toch wel echt een walgelijke geest voor hebben.

Natuurlijk liet het hem niet onverschillig. Zijn reputatie was naar de haaien en hij riskeerde enorme schadeclaims. Geen medelijden voor zulke sujetten.
Het is ergens knap van Epstein dat hij dit in, nouja aan de grens van, puritijns Amerika kon flikken. Weliswaar in de pre smartphone en Facebook tijdperk maar toch.

Ik heb recent naar Joe Rogan gekeken waar dit onderwerp aan bod kwam. De synagoge, de kleuren van de Israëlische vlag die op de gebouwen van zijn eiland te zien waren. Epstein heeft een huis van 70 miljoen dollar cadeau gehad.. Ook scheen hij alles te filmen. Wie deed met wie en waar het op het eiland. Die filmbanden moeten ergens liggen als 'gouden sleutel' om buiten het gevang te blijven lijkt mij.

Iedereen die op het eiland moest weten dat dit iets buiten de zender was. Een Clinton die 26 keer samen met deze man gevlogen heeft maakt het nog spannender. En die dingen die je aangeeft gebeurden gewoon echt, en dat terwijl de top elite was aanwezig was.

Zo'n Clinton zou toch van de Monica Lewinsky affaire geleerd moeten hebben — vraag je dan af. Wat heeft hij al die keren met zijn rode opgezwollen neus te zoeken op dat preteiland waar je kan bieden op lekkere meiden, die het lichaam van een stagiaire hebben. Was 1 keer niet genoeg voor Clinton, zo zijn er meer vragen. En dan is er natuurlijk nog een verschil tussen stagiaires en jongprostituees. Een groep die je van machtig man naar paria neer kan sabelen. Het was voor de smartphonetijdoerk; maar waanden die mensen zich nou echt onaantastbaar.. Konden ze niet inzien dat deze ellende er wel eens aan zou kunnen komen. Ook MSM moet hiervan af geweten hebben. Aan de ene kant komen ze met een zielig amateuristisch Mueller rapport op de proppen en weten het voorelkaar te krijgen om dit 2 jaar lang op de voorpagina a te houden. Echter de dingen waar het echt gebeurd laten ze liggen. Ergens ook strafbaar nietwaar? Namelijk, het publiek nieuws onthouden.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 augustus 2019 om 19:49.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2019, 19:54   #528
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Hier zie je dat de legale leeftijd om te trouwen in de meeste landen rond de 15 jaar ligt, maar in veel landen 14 en sommige zelfs 12... 14, 15 jarigen mogen dus trouwen in een groot deel van de wereld maar er seks mee hebben is dus automatisch verkrachting zelfs als ze instemden...

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Marriageable_age

Dat het onethisch is voor een veertiger daar ben ik het mee eens maar dat die man even erg gestraft moet worden als een moordenaar totaal niet.

Het ergste is dat de zogenaamde slachtoffers in plaats van sereen om te gaan met die zelfmoord blijven schreeuwen en toch willen dat er een rechtzaak komt. Dat doet mij vermoeden dat het om de $$$ gaat. Ze laten familieleden niet de tijd om te rouwen. Dit is wel een mens die er niet meer is, is dat als straf misschien niet erg genoeg? Dat hij zelfmoord pleegt toont trouwens aan dat het hem niet onverschillig liet. Maar de schuimbekkende meute inquisiteurs is nog niet tevreden ook zijn familie moet gepluimd worden. Ook postuum wordt hij nog beschimpt. Dat Clinton en Trump hun vriend als een baksteen lieten vallen toen hij in de problemen kwam is typerend voor de Amerikaanse maatschappij.
Dan had je Antropologie moeten studeren Tomm. De kunst om uit te leggen dat mensen leven in een wereld die niet normaal is — is geen eenvoudige opgave. Er geld wel een universele regel. Een blanke hoort zich niet als een neger of primitieve moslim te gedragen. Doe je dat wel dan wordt je gekoppensnelt, van 2 walletjes eten is er echt gewoon niet bij. Zeker niet meer na 2012. De wereld verandert snel.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 augustus 2019 om 19:58.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2019, 19:57   #529
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 14 augustus 2019 om 19:59.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2019, 19:58   #530
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2019, 19:59   #531
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Die man deed ook wat meer dan een beetje flikflooien met minderjarigen. Beschuldiging van mensenhandel is geen klein bier. Hij beloonde meisjes die nieuwe slachtoffers aanbrachten. En tijdens die parties werden die meisjes op een veiling gezet voor de meestbiedende. Daar moet je toch wel echt een walgelijke geest voor hebben.

Natuurlijk liet het hem niet onverschillig. Zijn reputatie was naar de haaien en hij riskeerde enorme schadeclaims. Geen medelijden voor zulke sujetten.
Het is niet omdat ze 14-15-16 jaar zijn dat ze niet weten wat ze doen. Bij hen speelt ook geld de grootste rol samen met een zeker machtsgevoel wat ze met hun lichaam kunnen bereiken
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2019, 20:01   #532
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het is niet omdat ze 14-15-16 jaar zijn dat ze niet weten wat ze doen. Bij hen speelt ook geld de grootste rol samen met een zeker machtsgevoel wat ze met hun lichaam kunnen bereiken.
Ik ben niet van je leeftijd, ben nog in de 40, maar ik denk dat millenial generatie ook meespeelt.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2019, 20:09   #533
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik ben niet van je leeftijd, ben nog in de 40, maar ik denk dat millenial generatie ook meespeelt.
Het wordt puriteinser en vooral hypocrieter. Ik keur dit niet goed, ik ben in de eerste plaats altijd een jager geweest dan kan je nooit voldoening hebben als je betaald en zulke scenarios organiseert. Maar in dit geval zijn die meisjes zo maar geen 100% "slachtoffers".
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2019, 20:30   #534
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.006
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het ergste is dat de zogenaamde slachtoffers in plaats van sereen om te gaan met die zelfmoord blijven schreeuwen en toch willen dat er een rechtzaak komt.
Het ergste is dat als ze het onderzoek laten vallen omdat de hoofdengerd dood is de rest van het netwerk geheel vrij wegkomt.

Als er naar de slachtoffers geluisterd moet worden om de daders te kunnen pakken, graag.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2019, 20:38   #535
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Het ergste is dat als ze het onderzoek laten vallen omdat de hoofdengerd dood is de rest van het netwerk geheel vrij wegkomt.

Als er naar de slachtoffers geluisterd moet worden om de daders te kunnen pakken, graag.
Er zijn geen daders en geen slachtoffers. Er werd betaald en er er werd graag ontvangen. Jaren later wilden de "slachtoffers" een tweede keer betaald worden maar dan big money, geen 300 dollar.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2019, 20:43   #536
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.006
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Er zijn geen daders en geen slachtoffers. Er werd betaald en er er werd graag ontvangen. Jaren later wilden de "slachtoffers" een tweede keer betaald worden maar dan big money, geen 300 dollar.
Er werden 13 jarige kinderen onder druk aangezet tot velerlei seksuele handelingen, en sommige gasten gingen ook gewoon over tot brute fysieke verkrachting. Ja, dat is hartstikke fout.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2019, 20:53   #537
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Er werden 13 jarige kinderen onder druk aangezet tot velerlei seksuele handelingen, en sommige gasten gingen ook gewoon over tot brute fysieke verkrachting. Ja, dat is hartstikke fout.
Brute verkrachting levert meer op. Zo simpel is het. Ken de hardheid van de armoede en de macht van social media. Net als chloor met ammoniak mengen en dit inademen. Zeer destructief.

Het nieuws napraten is gratis daarentegen — en makkelijk.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 augustus 2019 om 20:56.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2019, 21:10   #538
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Dat het fout is valt niet te ontkomen. Mijn grote vraag blijft dat MSM de ins en outs moeten weten. Dit was Big wat er gebeurde en vonden het blijkbaar nodig om het onder een deken te bedekken. Wat MSM nu doet IS de jonge meiden van toen uitgebreid aan het woord laten. Hypocriet dus!

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 augustus 2019 om 21:11.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2019, 01:38   #539
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Die man deed ook wat meer dan een beetje flikflooien met minderjarigen. Beschuldiging van mensenhandel is geen klein bier. Hij beloonde meisjes die nieuwe slachtoffers aanbrachten. En tijdens die parties werden die meisjes op een veiling gezet voor de meestbiedende. Daar moet je toch wel echt een walgelijke geest voor hebben.

Natuurlijk liet het hem niet onverschillig. Zijn reputatie was naar de haaien en hij riskeerde enorme schadeclaims. Geen medelijden voor zulke sujetten.
De nieuwe inquisitie...
Klopt dat allemaal? Ik trek al heel mijn leven partij voor de underdog. De VS is een land van leugens, wij hier in de lage landen zijn veel te vlug bereid alles dat uit de VS komt als zoete koek te slikken.
tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2019, 01:42   #540
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Als ik zie hoe makkelijk en hoe snel sommige forummers de brute verkrachtingen over Epstein geloven dan denk ik dat het er heel slecht voor Clinton uitziet. Heel slecht. Als je 1 x op het eiland komt wordt het moeilijker voor de dames van plezier een verhaal uit mouw te toveren voor brute verkrachting. Veelvuldig naar het pedofieleneiland gaan als klant of vriend van Epstein en aan de andere kant een leger van meiden die voor meer 10 miljoen gaan en iets te verzinnen moeten hebben - gaat dus echt voor problemen zorgen. Dit gaat dus niet goed komen voor sommigen die boven het maaiveld uitsteken. Clinton kan vooral in problemen komen omdat zijn automatische gelieg en gedraai nu op straffe staat van meiden die dollartekens zien. Zeker met een president Trump die allerlei verdachtmakingen naar zijn voorganger slingert en varkensgevechten als geen andere beheerst.

Hoe dom kunnen de schapen zijn en hoe intrigerend is er om naar te kijken. Ik denk dat de 500 miljoen voor de meiden niet meer genoeg en voor meer gaan. Terwijl er zoveel bekend is bij MSM en naar ik aanneem bij de veiligheidsdiensten - maar laten dit zaakje als stront voor hun ogen ontploffen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 augustus 2019 om 02:04.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be