Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 december 2019, 22:30   #18681
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik vraag al jaren om 1 stukje bewijs, een paar gram is genoeg. Tot op heden noppes, alleen maar gratuite beweringen jouw laatste moet zo ongeveer het 2000ste geval zijn in deze draad : iemand denkt dat hij misschien iets gehoord of gezien heeft dat misschien echt zou kunnen zijn en het bewijs waar de mensheid al eeuwen op wacht
Veel water, zero soepvlees.
In mijn ogen zijn de recente observaties gemaakt door de piloten een bewijs van het bestaan van ufo's. En die waarnemingen zijn niet alleen gemaakt met infraroodcamera's, maar ook met het blote oog door de piloten. Bovendien, als de Amerikaanse Navy nu zelf (eindelijk) toegeeft dat er ufo's zijn die regelmatig het Amerikaanse luchtruim binnendringen en zich dikwijls ophouden bij militaire installaties, dan zegt de Navy dat natuurlijk niet zo maar voor de lol. Ze zullen wel weten wat ze vertellen. Tenminste daar ga ik van uit.

U echter, u wilt een materieel bewijs. Een stuk van een ufo of de hele machine kunnen zien en kunnen aanraken of zo. Neen, dat bewijs hebben we inderdaad (nog) niet. Maar als u een vogel in de lucht ziet, dan is dat een bewijs dat die vogel bestaat, ook al hebt u die niet bij u thuis in een vogelkooi zitten.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2019 om 22:41.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2019, 22:41   #18682
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
In mijn ogen zijn de recente observaties gemaakt door de piloten een bewijs van het bestaan van ufo's. En die waarnemingen zijn niet alleen gemaakt met infraroodcamera's, maar ook met het blote oog door de piloten. Bovendien, als de Amerikaanse Navy nu zelf (eindelijk) toegeeft dat er ufo's zijn die regelmatig het Amerikaanse luchtruim binnendringen en zich dikwijls ophouden bij militaire installaties, dan zegt de Navy dat natuurlijk niet zo maar voor de lol. Ze zullen wel weten wat ze vertellen. Tenminste daar ga ik van uit.

U echter, u wilt een materieel bewijs. Een stuk van een ufo of de hele machine kunnen zien en kunnen aanraken of zo. Neen, dat bewijs hebben we inderdaad (nog) niet. Maar als u een vogel in de lucht ziet, dan is dat een bewijs dat die vogel bestaat, ook al hebt u die niet bij uw thuis in een vogelkooi zitten.
Maar ik aanvaard en accepteer dat dat een vogel is omdat we al talloze exemplaren hebben kunnen observeren, bestuderen en ontleden.

Als ik een vliegende kabouter in de lucht zie zou ik ook sterk twijfelen omdat daarvoor meer bewijs nodig is en dat niet past in het patroon van geaccepteerde realiteit.

Harde claims vragen hard bewijs.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2019, 22:48   #18683
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Maar ik aanvaard en accepteer dat dat een vogel is omdat we al talloze exemplaren hebben kunnen observeren, bestuderen en ontleden.

Als ik een vliegende kabouter in de lucht zie zou ik ook sterk twijfelen omdat daarvoor meer bewijs nodig is en dat niet past in het patroon van geaccepteerde realiteit.

Harde claims vragen hard bewijs.
De piloten spreken over een zwerm ufo's. Meer nog, ze hebben die vele , vele dagen achter mekaar geobserveerd, zo blijkt nu. Vanzelfsprekend is een ufo geen vogel, en hij vliegt iets sneller naar het schijnt, en hij kan in een flits zeer snel verdwijnen. Dat is nu juist de moeilijkheid.

Natuurlijk, als u zich niet de moeite doet om u te informeren en steeds maar in de 'debunking-modus' blijft hangen, dan bent u niet goed bezig
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2019, 23:02   #18684
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Maar ik aanvaard en accepteer dat dat een vogel is omdat we al talloze exemplaren hebben kunnen observeren, bestuderen en ontleden.

Als ik een vliegende kabouter in de lucht zie zou ik ook sterk twijfelen omdat daarvoor meer bewijs nodig is en dat niet past in het patroon van geaccepteerde realiteit.

Harde claims vragen hard bewijs.
Een vliegende kabouter zullen de camera's of de radars nooit vastleggen. En dit omdat hij niet bestaat.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2019, 07:24   #18685
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Misschien komt die disclosure aardig naderbij . Tenminste, indien we TV-anker van Fox News Tucker Carlson mogen geloven. Want mocht het waar zijn hetgeen Tucker beweert, is het een kwestie van tijd voordat het echt uitlekt.




Amerikaanse overheid heeft ‘fysiek UFO-bewijs’ in handen. Tv-presentator doet opzienbarende uitspraken.

https://www.ninefornews.nl/amerikaan...id-ufo-bewijs/

(klik ook op twitter 'ancient aliens' op 26 november 2019)


Zie ook: https://www.youtube.com/embed/lg8czIIj-do
Zucht, Nine For News...

Als je dat als een serieus te nemen bron beschouwt heb je dringend professionele hulp nodig. En een flinke draai rond je oren!

Idem voor Ancient Aliens en Tucker Carlson!
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2019, 07:48   #18686
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Een vliegende kabouter zullen de camera's of de radars nooit vastleggen. En dit omdat hij niet bestaat.
Ook niet als amerikaanse piloten vertellen aan Elizondo & company dat ze er hebben kunnen waarnemen ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2019, 08:21   #18687
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ook niet als amerikaanse piloten vertellen aan Elizondo & company dat ze er hebben kunnen waarnemen ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2019, 09:49   #18688
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ook niet als amerikaanse piloten vertellen aan Elizondo & company dat ze er hebben kunnen waarnemen ?
Een volstrekt overbodige vraag. Die piloten zullen dit nooit vertellen. En dit om de eenvoudige reden dat een vliegende kabouter niet bestaat. Ufo’s daarentegen...
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2019, 09:55   #18689
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Zucht, Nine For News...

Als je dat als een serieus te nemen bron beschouwt heb je dringend professionele hulp nodig. En een flinke draai rond je oren!

Idem voor Ancient Aliens en Tucker Carlson!
Weer zo’n zwakke post van een debunker. En volledig naast de kwestie natuurlijk. Het gaat hier niet over het blad Nine for News. Het blad vermeldt gewoon een uitspraak van Tucker van Fox News. En ik verwijs u naar een video ter zake.

Toch een beetje bij de les blijven als het effe kan. Edoch, dit laatste blijft blijkbaar een heikele kwestie bij debunkers.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 december 2019 om 10:01.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2019, 11:08   #18690
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Een volstrekt overbodige vraag. Die piloten zullen dit nooit vertellen. En dit om de eenvoudige reden dat een vliegende kabouter niet bestaat. Ufo’s daarentegen...
Niets wat kan bedacht worden is onmogelijk, er is alleen gradatie in waarschijnlijkheid van een voorval.

Een vliegende kabouter is extreem onwaarschijnlijk, net zoals Alien Ufo's die de alle fysische wetten lijken te breken net zoals spoken of een mariaverschijning.

Alleen zijn die laatste onwaarschijnlijke voorvallen cultureel meer aanvaard in bepaalde periodes van de geschiedenis, maar in principe is er niet echt verschil tussen vliegende kabouters, ufo's , spoken of een mariaverschijning.

Alle getuigen die die ooit zagen waren even overtuigd van hun gelijk.

Laatst gewijzigd door parcifal : 15 december 2019 om 11:09.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2019, 12:42   #18691
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Niets wat kan bedacht worden is onmogelijk, er is alleen gradatie in waarschijnlijkheid van een voorval.

Een vliegende kabouter is extreem onwaarschijnlijk, net zoals Alien Ufo's die de alle fysische wetten lijken te breken net zoals spoken of een mariaverschijning.

Alleen zijn die laatste onwaarschijnlijke voorvallen cultureel meer aanvaard in bepaalde periodes van de geschiedenis, maar in principe is er niet echt verschil tussen vliegende kabouters, ufo's , spoken of een mariaverschijning.

Alle getuigen die die ooit zagen waren even overtuigd van hun gelijk.

U komt altijd af met ufo's die bemand zouden zijn door 'aliens'. De Navy beweert dit toch niet? En ik maar evenmin. We weten niet we ze bemannen en/of vanwaar ze komen. Dat maakt het enigma alleen maar groter. Maar wat we wél weten, is dat ze er zijn.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 december 2019 om 12:44.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2019, 13:54   #18692
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U komt altijd af met ufo's die bemand zouden zijn door 'aliens'. De Navy beweert dit toch niet? En ik maar evenmin. We weten niet we ze bemannen en/of vanwaar ze komen
Nounou, dat is niet helemaal waar.

https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=16696

Citaat:
In tegenstelling tot vroeger ik ben tot het besluit (moeten) (ge)komen dat het ufo-fenomeen bestaat, dat het meer dan waarschijnlijk buitenaardse (bestuurde) tuigen zijn, dat het meer en meer duidelijk wordt dat wij bezocht werden (overigens al gedurende een lange tijd) en nog steeds worden door buitenaardse entiteiten. En dat de kans groot is dat er tuigen van die aard rondvliegen gemaakt door mensenhanden op basis van technologie die men gerecupereerd heeft van neergestorte buitenaardse vehikels (reengineering). Dat is mijn conclusie.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2019, 14:05   #18693
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Ja , meer dan waarschijnlijk. Bij gebrek aan een andere zinnige verklaring. Maar echt zeker is het niet. En dit om een eenvoudige reden: we weten het niet. En daarom heb ik tevens ook meermaals gesteld dat het ook tuigen zouden kunnen zijn die voortgesproten zijn uit research in zogenaamde ‘dark programs’.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 december 2019 om 14:12.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2019, 15:19   #18694
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ja , meer dan waarschijnlijk. Bij gebrek aan een andere zinnige verklaring. Maar echt zeker is het niet. En dit om een eenvoudige reden: we weten het niet. En daarom heb ik tevens ook meermaals gesteld dat het ook tuigen zouden kunnen zijn die voortgesproten zijn uit research in zogenaamde ‘dark programs’.
Er zijn andere zinnige verklaringen mogelijk maar dan moet je wel buiten je vooroordelen denken, er is bvb. totaal niets dat aantoont dat die fenomenen een fysieke realiteit zijn.

Daarom dat ik vraag om een paar gram bewijs, dat is fysieke realiteit. Maar tot op heden : noppes.

Laatst gewijzigd door parcifal : 15 december 2019 om 15:21.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2019, 15:57   #18695
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Er zijn andere zinnige verklaringen mogelijk maar dan moet je wel buiten je vooroordelen denken, er is bvb. totaal niets dat aantoont dat die fenomenen een fysieke realiteit zijn.

Daarom dat ik vraag om een paar gram bewijs, dat is fysieke realiteit. Maar tot op heden : noppes.
Ik beschouw de video’s en visuele waarnemingen van de getrainde piloten als bewijs van het bestaan van onbekende vliegende en bestuurde tuigen.

U wilt een ander soort bewijs: een visueel maar vast ‘materie-bewijs’ , kortom een als het ware aanraakbaar bewijs.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 december 2019 om 15:58.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2019, 17:36   #18696
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Is Anybody Out There? (Alien Life Documentary)

The Search For Another Home | Planet Hunters

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2019, 14:32   #18697
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik beschouw de video’s en visuele waarnemingen van de getrainde piloten als bewijs van het bestaan van onbekende vliegende en bestuurde tuigen.

U wilt een ander soort bewijs: een visueel maar vast ‘materie-bewijs’ , kortom een als het ware aanraakbaar bewijs.
Begint het eindelijk door te dringen?
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2019, 21:10   #18698
MakingProgress
Schepen
 
MakingProgress's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 februari 2008
Berichten: 81
Standaard

OMG, er staat een alien voor mijn deur !
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 7kt41jcl87541.jpg‎ (36,9 KB, 93x gelezen)
MakingProgress is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2019, 07:47   #18699
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Begint het eindelijk door te dringen?
Een eerder wat primitief denken hetgeen u nu debiteert.

Als ik een vogel door de lucht zie vliegen, dan hoef ik hem toch niet in mijn handen te houden of hem aan te raken om te weten dat het een gekend vliegend voorwerp is.

Zo ook, wanneer ik een voorwerp door de lucht zie suizen dat ik niet kan identificeren, dan hoef ik dat voorwerp toch niet in mijn hand te hebben of het aan te raken om te weten dat het een onbekend vliegend voorwerp is. Nogal wiedes.

En wees maar zeker dat er onbekende vliegende voorwerpen door het luchtruim suizen:
https://nypost.com/2019/12/14/2019-w...ufo-sightings/
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2019, 12:16   #18700
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard


Debunkers steeds meer met hun rug tegen de muur gedrukt.






Het ziet er steeds beroerder uit voor de ‘debunkers’. Te meer omdat de ‘believers’ een bondgenoot van formaat hebben bijgekregen: de Amerikaanse overheid. De discussie binnen deze overheid gaat al lang niet meer over de vraag of er al dan niet ufo ’s bestaan. Maar wel of deze tuigen nu ‘extra-terrestrial’ of ‘extra-dimensonal’ zijn. Ofte: 'Openly saying they’re not made by humans. This is a slow disclosure right now.The question is, extraterrestrial or extradimensional'?

En deze vraag lijkt des te meer gewettigd omdat nu blijkt dat deze tuigen ook uso’s (Unidentified Submerged Object) kunnen zijn en blijkbaar onder water zo goed als geen weerstand ondervinden.

Tom Rogan, in een interview door Tucker Carlson van Fox News op 20 december 2019 zegt hierover het volgende:
https://www.disclose.tv/wow-these-cr...-beings-385395


Het ziet er met andere woorden stilletjes naar uit dat de debunkers zichzelf moeten gaan debunken.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 december 2019 om 12:38.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be