Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 26 januari 2015, 16:47   #81
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
wat er in de andere onderdelen van de artseneed staat doet er niet toe (pure quote-mining van jou), die delen verbreekt hij inderdaad niet, maar wel dit deel:
Ik zie nog altijd geen woordje "mijn" hier staan, dus maakt het niet uit welke patienten, de zijn of de andere dit betekent een onbepaalde(dus iedere) patient. leer uw grammatica.
Weer typisch voor U als multikul pamperaar. Jullie snappen ook niets. Als daar niet "mijn" bijstaat wil dat nog niet zeggen dat het zijn patient niet zou zijn. Het is nl. automatisch zijn patient zonder dat daar die "mijn" hoeft bij te staan. Of moeten we het voor U al in het arabisch beginnen schrijven ? Ge zou u beter wat inspannen met de arabische gramatica al beginnen te leren tegen dat ge het hier afbolt (of moet afbollen).
DeProf_eet is offline  
Oud 26 januari 2015, 16:50   #82
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Er werd verschillende keren over "mijn patiënten" gesproken, dit brengt met zich mee dat alle patiënten die verder in die eed voorkomen uiteraard ook "mijn patiënten" zijn, een dokter kan niet verantwoordelijkheden hebben tegenover iemand die hij niet kent.
Anders slaat die eed nergens op, vermits er dan twee eden zouden bestaan, die tegenover "mijn patiënten" en die voor de rest van de patiënten wereldwijd.

Er moet een dokter-patiënt verhouding bestaan, door het ontbreken van die relatie is hij tot niets verplicht.
En gij doet hier nog moeite om iets aan die mens uit te leggen. Die leest toch enkel wat hij wil lezen.
DeProf_eet is offline  
Oud 26 januari 2015, 16:51   #83
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manuel Bekijk bericht
Voor alle duidelijkheid, al die mensen die daar zaten en die dus de huisarts niet wilden betalen waren dus allochtonen ?
Voor alle duidelijk, sommige mensen die daar zitten werden door hun huisdokter doorgestuurd.
Maar die huisdokter stuurt geen patienten door met een verkoudheid hoor.
Dus nee, het zijn niet allemaal allochtonen maar ga zelf eens kijken.
Mijn ondervinding is inderdaad dat het aandeel allochtonen hoger ligt dan 7%..
Bobke is offline  
Oud 26 januari 2015, 16:52   #84
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Wat betreft het eerste deel van de eed waar in het algemeen staat dat hij zijn kunde ten dienste stelt van de medemens en de samenleving: als hij een islamfundi laat creperen, is dat voor de meeste van zijn medemensen en onze maatschappij een goede zaak.
LOL
DeProf_eet is offline  
Oud 26 januari 2015, 17:06   #85
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Deontologische code van de artsen :
https://ordomedic.be/nl/code/hoofdst...EBntverhouding
""""Art. 28
Behalve in geval van hoogdringendheid of wanneer hij in zijn menslievende plichten tekort zou schieten, staat het de arts steeds vrij om persoonlijke of beroepsredenen de behandeling van een zieke te weigeren.
De arts mag eveneens van zijn opdracht afzien op voorwaarde dat hij de patiënt of de naastbestaanden ervan in kennis stelt, de continuïteit van de verzorging verzekert en aan de arts die zijn taak overneemt, alle nuttige inlichtingen verstrekt.""""
Vergelijk de eed van Hippocratis met een wet, en de deontologische code met de uitvoeringsbesluiten van die wet
Al iemand opgevallen ? Sedert deze post die qua duidelijkheid niets te wensen overlaat horen we van Sywen, nadat hij of zij een aantal keren een grote bek heeft opgezet, niets meer ... Typisch voor die multikul linkiewinkies moslimpamperende forummers. Pandarus die het "uiteraard" met hem eens was, zwijgt sedertien ook als vermoord. Goed gezien klojo.
DeProf_eet is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be