Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 september 2018, 20:19   #801
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
HALLOOO-OOOOOOOOOO!

ik heb het over een actieplan om het aantal alcohol doden te verminderen natuurlijk! Gij stuurt mij een hele lange post over de desastreuze gevolgen van alcohol. Wel, wat is uw actieplan?
M’n ‘actieplan’ kan je lezen in betreffende post, die bedoeld was om de gevolgen van marihuanagebruik tov alcoholgebruik te vergelijken en zodoende uit het strafrecht te halen, gezien het consumeren van marihuana aantoonbaar minder schadelijke gevolgen heeft dan alcoholconsumptie, zowel op persoonlijk als op maatschappelijk vlak.

Wat alcohol betreft, voor mij zijn de huidige wetten daarover ok, maar ‘k zou m’n campagne meer toespitsen op de gevolgen ervan voor de gezondheid (en de kosten daarvan voor de SZ) op langere termijn:
Vettoename, levercirrose en alcoholhepatitis, maagslijmvliesontsteking, hersenschade, kanker van mond, keel, strottenhoofd en slokdarm, eetstoornissen, psychoses, depressies, impotentie,… enfin, stuk voor stuk desastreuze aandoeningen die kunnen optreden bij ondoordacht en langdurig alcoholgebruik:

https://www.jellinek.nl/informatie-o...cos-alcohol/#1

En om nu ’n direct antwoord te geven op je vraag; ik zou de promillegrens verlagen van 0,5 naar 0,2, waardoor er aantoonbaar minder dodelijke slachtoffers zullen vallen in het verkeer en op langere termijn uiteraard ook in de privé:

https://www.trouw.nl/home/lagere-alc...eden~ab8778ea/
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 21:14   #802
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
M’n ‘actieplan’ kan je lezen in betreffende post, die bedoeld was om de gevolgen van marihuanagebruik tov alcoholgebruik te vergelijken en zodoende uit het strafrecht te halen, gezien het consumeren van marihuana aantoonbaar minder schadelijke gevolgen heeft dan alcoholconsumptie, zowel op persoonlijk als op maatschappelijk vlak.

Wat alcohol betreft, voor mij zijn de huidige wetten daarover ok, maar ‘k zou m’n campagne meer toespitsen op de gevolgen ervan voor de gezondheid (en de kosten daarvan voor de SZ) op langere termijn:
Vettoename, levercirrose en alcoholhepatitis, maagslijmvliesontsteking, hersenschade, kanker van mond, keel, strottenhoofd en slokdarm, eetstoornissen, psychoses, depressies, impotentie,… enfin, stuk voor stuk desastreuze aandoeningen die kunnen optreden bij ondoordacht en langdurig alcoholgebruik:

https://www.jellinek.nl/informatie-o...cos-alcohol/#1

En om nu ’n direct antwoord te geven op je vraag; ik zou de promillegrens verlagen van 0,5 naar 0,2, waardoor er aantoonbaar minder dodelijke slachtoffers zullen vallen in het verkeer en op langere termijn uiteraard ook in de privé:
/[/url]
Tuurlijk, nog meer overheid, nog meer controle. Linkiewinkies verenig u!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 21:38   #803
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Tuurlijk, nog meer overheid, nog meer controle. Linkiewinkies verenig u!
... en wat noem je dan verbieden en het trachten te controleren door massaal geld en middelen ter beschikking te stellen ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 21:49   #804
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Tuurlijk, nog meer overheid, nog meer controle. Linkiewinkies verenig u!
Hoe ? Zou het dan niet goed zijn dat de alcoholgrens verlaagt zou worden van 0,5 naar 0,2 promille en er daardoor minder doden vallen ?
Als de overheid het écht zou menen met de gezondheid van haar bevolking, had ze die verlaging al lang moeten toepassen en dat heeft niks te maken met links of rechts, maar met gezond verstand.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2018, 05:56   #805
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Hoe ? Zou het dan niet goed zijn dat de alcoholgrens verlaagt zou worden van 0,5 naar 0,2 promille en er daardoor minder doden vallen ?
Als de overheid het écht zou menen met de gezondheid van haar bevolking, had ze die verlaging al lang moeten toepassen en dat heeft niks te maken met links of rechts, maar met gezond verstand.
Volgens Geert is extra repressie tav alcohol niet ok, maar tav cannabis wel.
Je ziet, Geert verandert niet graag zijn mening, ook al moet hij het onmogelijke verdedigen.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2018, 07:10   #806
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Hoe ? Zou het dan niet goed zijn dat de alcoholgrens verlaagt zou worden van 0,5 naar 0,2 promille en er daardoor minder doden vallen ?
Als de overheid het écht zou menen met de gezondheid van haar bevolking, had ze die verlaging al lang moeten toepassen en dat heeft niks te maken met links of rechts, maar met gezond verstand.
FASCIST! DICTATOR!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Volgens Geert is extra repressie tav alcohol niet ok, maar tav cannabis wel.
Je ziet, Geert verandert niet graag zijn mening, ook al moet hij het onmogelijke verdedigen.
Tja, hij moet wat te keffen hebben hé.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 25 september 2018 om 07:10.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2018, 07:35   #807
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
WAT???

WATT???

Dit is weer een doortrapte leugen in een lange rij leugens van uw hand!

Als ge cannabis neemt en ge stapt in een auto zijt ge voor mij een moordenaar!
En gij praat dat goed??

Ondanks die HARDE bewijzen in Colorado??

Moet ik u hier voorbeelden geven van dodelijke autoaccident waar de bestuurde stoned was??

DOORTRAPT!!!!!!!!
Gij moet eens dringend stoppen met mij te beschuldigen van dingen die ik nergens gezegd heb.
Want daar begint ge wel stillekes aan een vies spelleke van te maken.
Moet ik even herhalen wat ik zei?

Citaat:
Er wordt hier opgeworpen dat cannabisgebruikers zowat de veiligste chauffeurs zijn.
Begrijp jij geen Nederlands of ben je gewoon van slechte wil? Ik denk het tweede. Met een vleugje van het eerste.

Ik vraag jou om een reactie op iets wat iemand anders gezegd heeft en jij begint mij hier nog maar eens uit te maken voor leugenaar? Voor iets wat ik niet eens zelf geschreven heb? Ik geef het nog aan in mijn reactie: "Er wordt hier opgeworpen".
Maar nee, jij gaat er gewoon weer een flink potje over zitten liegen omdat je gewoon niet meer weet op welke manier je me aan moet pakken.
Jezelf verlagen met leugens op kleuterniveau, dat ben jij aan't doen.

Jou gedachtegangen zijn zo verknipt, leugenachtig, achterbaks en vals dat het gewoon walgelijk wordt.

Eerst zit je te liegen als je beweert dat ik ooit gezegd heb dat een verkrachting een arbeidscontract is.
Nu zit je te liegen als je beweert dat ik ooit gezegd heb dat cannabisgebruikers de veiligste chauffeurs zijn.

En jij noemt mij DOORTRAPT??

Fuck off, jongen.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2018, 07:50   #808
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

En verder ondertussen:

Cannabis legaal in Georgië

Cannabis legaal op de Noordelijke Marianen
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2018, 18:56   #809
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Volgens Geert is extra repressie tav alcohol niet ok, maar tav cannabis wel.
Volgens de reeds meegegeven cijfers en statistieken van overheidsonderzoeken mbt alcohol versus marihuana, heeft 'm in deze duidelijk ongelijk.
Citaat:
Je ziet, Geert verandert niet graag zijn mening, ook al moet hij het onmogelijke verdedigen.
Intelligente mensen geven het zonder schroom toe als ze de bal hebben misgeslagen of sommige zaken misbegrepen hebben, daar is niks verkeerd mee, maar niet iedereen is zo consequent met zichzelf:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik heb altijd gelijk
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2018, 23:25   #810
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Volgens de reeds meegegeven cijfers en statistieken van overheidsonderzoeken mbt alcohol versus marihuana, heeft 'm in deze duidelijk ongelijk.

Intelligente mensen geven het zonder schroom toe als ze de bal hebben misgeslagen of sommige zaken misbegrepen hebben, daar is niks verkeerd mee, maar niet iedereen is zo consequent met zichzelf:

HAHAHAHAHAHA! ik voel een schaakmat aankomen ....

Is er al eens een moment geweest dat ge hier op dit forum uw ongelijk hebt toegegeven?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 06:06   #811
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
HAHAHAHAHAHA! ik voel een schaakmat aankomen ....

Is er al eens een moment geweest dat ge hier op dit forum uw ongelijk hebt toegegeven?
Ja maar Geert, jij bent toch beter dan iedereen hier op moreel en intellectueel vlak?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 07:09   #812
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Is er al eens een moment geweest dat ge hier op dit forum uw ongelijk hebt toegegeven?
Is er al eens een moment geweest dat GIJ hier op dit forum uw leugens hebt toegegeven?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 08:31   #813
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Is er al eens een moment geweest dat GIJ hier op dit forum uw leugens hebt toegegeven?
Geert liegt nooit. Je hebt de waarheid en dé waarheid en voor hem zijn die beiden gelijk.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 08:53   #814
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.834
Standaard

Thailand zal waarschijnlijk tegen half 2019 Cannabis legaliseren voor medische doeleinden.
Als dat gebeurd zullen heel waarschijnlijk veel Aziatische landen volgen.

https://nextshark.com/thailand-medic...-legalization/
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 09:29   #815
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Gij moet eens dringend stoppen met mij te beschuldigen van dingen die ik nergens gezegd heb.
Want daar begint ge wel stillekes aan een vies spelleke van te maken.
Moet ik even herhalen wat ik zei?



Begrijp jij geen Nederlands of ben je gewoon van slechte wil? Ik denk het tweede. Met een vleugje van het eerste.

Ik vraag jou om een reactie op iets wat iemand anders gezegd heeft en jij begint mij hier nog maar eens uit te maken voor leugenaar? Voor iets wat ik niet eens zelf geschreven heb? Ik geef het nog aan in mijn reactie: "Er wordt hier opgeworpen".
Maar nee, jij gaat er gewoon weer een flink potje over zitten liegen omdat je gewoon niet meer weet op welke manier je me aan moet pakken.
Jezelf verlagen met leugens op kleuterniveau, dat ben jij aan't doen.

Jou gedachtegangen zijn zo verknipt, leugenachtig, achterbaks en vals dat het gewoon walgelijk wordt.

Eerst zit je te liegen als je beweert dat ik ooit gezegd heb dat een verkrachting een arbeidscontract is.
Nu zit je te liegen als je beweert dat ik ooit gezegd heb dat cannabisgebruikers de veiligste chauffeurs zijn.

En jij noemt mij DOORTRAPT??

Fuck off, jongen.
Wacht, ... gij werpt hier iets op waar ge het zelf niet mee eens zijt dan?

Yeah right!
Gij wilt enkel mijn reactie? Op een stelling waar ge het 'niet mee eens zijt' en 'zelf niet geschreven hebt ' (wie dan wel? de kabouterkes?)?
Waarom eigenlijk? Leg mij daar de logica eens van uit??
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 15:11   #816
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.716
Standaard

zelfs fuckin Maleisië

Malaysia in talks to become first in Asia to allow medical marijuana
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 15:49   #817
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Binnenkort is Antwerpen de enige stad die niet plooien zal. Iedereen die tegen legalisatie is moet daarheen
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 17:05   #818
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wacht, ... gij werpt hier iets op waar ge het zelf niet mee eens zijt dan?

Yeah right!



Hier gaan we weer.

Overduidelijk in uw ongelijk gesteld begin jij maar weer in duizend bochten te kronkelen en hopen op een ellenlange discussie om toch maar niet toe te geven wat iedereen hier ziet: je zit mij continu woorden in de mond te leggen en je roostert nog liever je eigen lul met een ajuintje dan dat toe te geven.

Soit;

Ten eerste: op welke vergadering is er beslist dat wanneer ik iemand zijn mening vraag over een stelling, een mening, een studieresultaat,... dat sowieso wil zeggen dat ik het eens ben met die stelling?
Het studieresultaat (cannabis is veilig in het verkeer) staat haaks op hetgeen jij altijd beweert dus lijkt het mij vrij logisch dat ik jou om een reactie vraag.

Ten tweede: ik vraag uw mening over een studieresultaat. Daar gaat het in de verste verte niet om "eens zijn". Het resultaat van die studie is wat het is. Ik neem daar notie van. En vraag u om een reactie. Meer niet. Ik weet dat u er niet voor terugdeinst om studieresultaten (al komen ze van universiteiten) als onzin af te doen als ze niet in uw kraam passen. Ik niet. Als de studie op een deftige manier uitgevoerd wordt is het resultaat het enige wat telt. De meeste mensen met een gemiddelde intelligentie vinden dat vrij logisch. Als je immers studieresultaten als onzin gaat afdoen wanneer ze niet in je kraam passen ga je snel aardig in de buurt van creationisten enzo komen. Ik pas daarvoor.

Ten derde: zelfs wanneer ik overduidelijk aangeef dat het niet om mijn woorden gaat ("Er wordt hier opgeworpen") maak jij daar probleemloos van dat ik dat gezegd heb en dat ik aan't liegen ben. De enige manier waarop in mijn post had kunnen liegen was als ik bv gezegd zou hebben dat uit die studie bleek dat cannabis kanker kan genezen. Dat wordt nergens gezegd, dat zou dan ook gelogen zijn. Ik doe niet meer dan herhalen wat eerder gezegd is. Geen idee hoe ik daarover kan liegen. Als ik iemand quote, zonder daarbij verdere uitleg te geven, en u enkel om een reactie vraag lijkt het mij vrij logisch dat zelfs niet de mogelijkheid heb om te liegen.

Citaat:
Gij wilt enkel mijn reactie?
Ja, aangezien jij hier zowat de enige (en zonder twijfel de meest fanatieke) tegenstander van legalisatie bent leek het me logisch dat ik dat studieresultaat in eerste instantie aan u voorlegde. Wat is daar zo abnormaal aan?

Citaat:
Op een stelling waar ge het 'niet mee eens zijt' en 'zelf niet geschreven hebt '?
Nogmaals: het gaat niet over "eens zijn". Het gaat zuiver om een studieresultaat. Jij neemt automatisch aan dat ik het daar mee eens ben. Terwijl ik dat inderdaad nergens heb geschreven of gezegd.

Citaat:
(wie dan wel? de kabouterkes?)
Nee, Diego Raga.
Hierzo:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga
Awel, mocht ik bevoegd minister zijn, dan zou ik alvast rekening houden met volgende studie en desnoods federale/gewestelijke studies bestellen, die onderstaande resultaten bevestigen dan wel tegenspreken, ipv mee te doen aan ’n heksenjacht op blowers die slechts berust op vooroordelen en onwetendheid omtrent die drug:


Het onderzoek uitgevoerd door de National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) bewijst in de eerste plaats dat cannabisgebruikers minder risico lopen op een verkeersongeluk vergeleken met alcoholgebruikers. Bovendien bleek na het filteren van leeftijd, geslacht, ras en alcoholgebruik, dat cannabisgebruikers zelfs minder snel een verkeersongeluk hebben dan ‘compleet nuchtere’ mensen.

Dezelfde studie keek ook naar de invloed op het rijvermogen van andere middelen zoals antidepressiva, pijnstillers, stimulanten en dergelijke. Bij het gebruik van die middelen bleek ook geen significante verhoging in het risico op verkeersongelukken. Alcoholgebruik zorgt daarentegen wél voor een flinke verhoging van het risico op incidenten op de weg. Al bij een blood alcohol concentration (BAC) van 0,05 vermenigvuldigd het risico maar liefst zeven keer.”

https://www.mediwietsite.nl/studie-c...cohol-verkeer/

(btw, de bijgaande grafiek spreekt boekdelen)

Sensibiliseren en BOB (Marley)-campagnes zouden eveneens in m’n pakketje te nemen maatregelen zitten, al zal de alcohollobby daar niet echt gelukkig van worden, gezien die hun drugsomzet dan zouden zien dalen.
Verzekeringsmaatschapijen en de SZ zouden dit echter wél toejuichen, gezien a: blowers minder accidenten veroorzaken dan zatte chauffeurs en b: er veel minder fysiek-mentale ziekten en doden vallen door cannabisgebruik (zie studie van 1/20 doden door alcoholgebruik wereldwijd).

Voor de rest van m'n 'actieplan' zou ik me laten bijstaan door mensen die veel intelligenter zijn dan ikzelf.
Citaat:
Waarom eigenlijk? Leg mij daar de logica eens van uit??
Herlees mijn eerste drie punten van deze post nog eens na. En zoek het woordje "logisch" er even in op.
Voila, je hebt nu het antwoord op mijn vraag.



In ieder geval, het belangrijkste blijft:
voor de tweede keer op een paar dagen leg je mij hier schaamteloos woorden in de mond die ik nergens heb gezegd.

Deze keer omdat jou rare manier van denken weer tot besluiten komt die enkel jij tevoorschijn kan toveren. ("Hij vraagt mijn mening over iets dus hij is het eens met dat iets")
De vorige keer door gewoon smerig een persoonlijke aanval te lanceren door dingen te beweren die ik in de verste verte nooit heb gezegd maar waar jou getwiste brein weer aannames deed die (nogmaals) alleen jij kan maken. ("Ik zeg iets en hij reageert daar niet ontkennend op dus hij is het er mee eens!")


Leugens dus. Voor iedere lezer in dit topic duidelijk zo te herkennen.
Net als uw daarbij horend gekronkel.
Het wordt zelfs zo erg dat ik vermoed dat er hier op dit forum wel meerdere tegenstanders van legalisatie zijn maar dat die zich hier niet laten zien omdat ze niet geassocieerd willen worden met een mede-tegenstander die zo openlijk en bloot de meeste gore leugens verspreidt.
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 26 september 2018 om 17:12.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 19:28   #819
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
HAHAHAHAHAHA! ik voel een schaakmat aankomen ....
Idd, uwe koning kan geen kant meer op en iedereen ziet dat.
Wel fijn dat ge daar nog om kunt lachen.
Citaat:
Is er al eens een moment geweest dat ge hier op dit forum uw ongelijk hebt toegegeven?
Sure, no prob, in de jaren dat ik hier op ’t forum zit kan ik die toegevingen (terecht trouwens) op 1 hand tellen en dan heb ik nog 3 vingers over.
Ciao Geert, en probeer de volgende keer eens 'n argument mee te brengen.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 21:23   #820
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Idd, uwe koning kan geen kant meer op en iedereen ziet dat.
Wel fijn dat ge daar nog om kunt lachen.

Sure, no prob, in de jaren dat ik hier op ’t forum zit kan ik die toegevingen (terecht trouwens) op 1 hand tellen en dan heb ik nog 3 vingers over..
WTF??
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ciao Geert, en probeer de volgende keer eens 'n argument mee te brengen.
nee! Nee! Nee! Niet gaan lopen!

Want gij schrijft hier bizarre dingen Die ik bijzonder grappig vindt!

Awel, toon eens de 2 keer dat ge een 'toegeving' hebt gedaan. Ik ben zo f*cking benieuwd!!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 26 september 2018 om 21:23.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be