Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 oktober 2020, 18:52   #201
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
De realiteit is dat multikul er enkel is omwille uit winstbejag nl steeds goedkopere arbeidskrachten zoeken. Ik denk niet dat het u om een humanitair principe te doen is maar om dit principe van winstmaximalisatie goed te praten. Daarom houdt u vast aan die nonsens beste Ayne Rand.
Inderdaad. We zien daarbij niet wat er zich onderhuids afspeelt bij de lieverdjes.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2020, 18:55   #202
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.215
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
U kan dat natuurlijk wetenschappelijk bewijzen dat ze huichelaars zijn?
Neen, alleen menselijke bewijzen. Lees de kranten maar.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2020, 18:56   #203
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Op welke meningen, buiten het ontkennen van de Holocaust, zou er een gevangisstraf staan.
Geef eens voorbeelden aub !
Zeg het eens aan mama.

https://tellmamauk.org/
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2020, 18:56   #204
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.215
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
ik ken toch verschillende Turken die zwaar, vuil & ongezond werk doen voor een laag loon, dus alles op de luien hoop gooien ?
Er zijn verschillende soorten van lui zijn. In dit geval is het lui zijn om te voorkomen dat het comfortabele leventje buiten het werk om teniet gaat.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2020, 18:57   #205
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
De realiteit is dat multikul er enkel is omwille uit winstbejag nl steeds goedkopere arbeidskrachten zoeken. Ik denk niet dat het u om een humanitair principe te doen is maar om dit principe van winstmaximalisatie goed te praten. Daarom houdt u vast aan die nonsens beste Ayne Rand.
Die goedkopere arbeidskrachten zullen binnenkort robotten zijn. Benieuwd of u deze ook aan een ras of religie gaat linken...
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2020, 19:00   #206
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.215
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
Tuurlijk, in de privé géén 5 pauzes om te bidden, geen gezever omdat men naast/met een homo moet werken, geen lichter werk tijdens de ramdemadam enkel cultuur in de eigen brooddoos..
Hangt er van af welke firma. Er zijn firma's waar er een hoop gezeik is geweest omdat het muzelmaniakisme de spuigaten uitliep.
Dat soort van multicul komt alleen in de kranten als het een positief einde kende.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2020, 19:00   #207
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Wat enkele extreem rechtse congenitale racisten ook moge beweren, voor mij leven we in een multiculturele maatschappij. En neen ik vrees niet elke second dat ze mijn hoofd gaan afsnijden.
Maar je hebt wel iets tegen Bulgaren en Roemenen. En als gevraagd wordt waarom dan antwoord je dat je wat meer naar buiten moet komen ipv achter een computer te zitten.

Wat voor een stukje trol ben jjij eigenlijk zeg?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2020, 19:00   #208
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Die goedkopere arbeidskrachten zullen binnenkort robotten zijn. Benieuwd of u deze ook aan een ras of religie gaat linken...
Binnenkort?
Wij plaatsen die aan een razend tempo.
Ik nog één week en klop ik de pin er in.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2020, 19:03   #209
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Die goedkopere arbeidskrachten zullen binnenkort robotten zijn. Benieuwd of u deze ook aan een ras of religie gaat linken...
Natuurlijk blijft die winstmaximalisatie niet stil staan. Dat gaat nu de grote uitdaging worden he? Wat gaan we doen met dat arsenaal aan nutteloze arbeidskrachten waarvan we een groot deel ook nog eens geimporteerd hebben.

Zouden uw superkapitalisten daar al eens over nagedacht hebben?

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 25 oktober 2020 om 19:03.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2020, 19:10   #210
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.893
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ik ben blij dat er nog mensen zijn die mijn positieve ervaringen met de multiculturele maatschappij delen.
Zowel op kantoren als op de arbeidsvloer in productiebedrijven is de multiculturele maatschappij een feit. Bij BASF Antwerpen bvb heeft een Iraanse vrouw een zeer belangrijke positie.
Maar ook in sportclubs (persoonlijke ervaring in de judo club), kookclubs (mijn echtgenote gaat regelmatig bij Turkse vrouwen en hebben een leuke kooknamiddag).
Het vergt een inspanning natuurlijk.
Als iedereen op zijn eigen eilandje blijft zitten, zal het nooit werken.

Ik heb ook in productiebedrijven gewerkt, en ben steeds contact gaan zoeken met allochtone mensen. Een zeer positieve ervaring. Op kantoren heb ik samen gewerkt, en na de werktijd samen activiteiten (bv bowlen) gedaan. Ik heb veel contacten met islamieten in een dienstverlenende functie nu. Niets op die mensen aan te merken. Met sommige Vlaamse azijnpissers heb ik meer last.


Wat enkele extreem rechtse congenitale racisten ook moge beweren, voor mij leven we in een multiculturele maatschappij. En neen ik vrees niet elke second dat ze mijn hoofd gaan afsnijden.
Hetzelfde hier. Maar hier op het forum is het vol mensen die zowiezo "een probleem" met niet-Vlamingen hebben. "Franstaligen zijn slecht omdat ze Franstalig zijn", "Moslims zijn slecht omdat ze Moslims zijn", enz........... Zo is de gedachte van veel mensen hier op dit forum.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2020, 19:28   #211
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Hetzelfde hier. Maar hier op het forum is het vol mensen die zowiezo "een probleem" met niet-Vlamingen hebben. "Franstaligen zijn slecht omdat ze Franstalig zijn", "Moslims zijn slecht omdat ze Moslims zijn", enz........... Zo is de gedachte van veel mensen hier op dit forum.
Het is net omgekeerd.
Al wat niet links is, is een fascist.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2020, 19:42   #212
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Hetzelfde hier. Maar hier op het forum is het vol mensen die zowiezo "een probleem" met niet-Vlamingen hebben. "Franstaligen zijn slecht omdat ze Franstalig zijn", "Moslims zijn slecht omdat ze Moslims zijn", enz........... Zo is de gedachte van veel mensen hier op dit forum.
Ach ja....
Ben ik blij dat ik een leven heb buiten dit forum en buiten het intern elkaar masturberend kliekje angsthazen dat achter elke hoek een koppensneller ziet staan.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2020, 19:44   #213
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Het is net omgekeerd.
Al wat niet links is, is een fascist.
Neen hoor...al wat niet het angstige extreem rechtse racisme, walenhaat en anti-belgische gevoelens deelt is een linkiewinkie....
Maar ach jong...ik zou niet graag zo beklagenswaardig zijn als die extreem rechtse rukkers die bang zijn van hun eigen schaduw. Want die is donkerder dan hun eigen vel en dus....juist ja !
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2020, 20:17   #214
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ik ben blij dat er nog mensen zijn die mijn positieve ervaringen met de multiculturele maatschappij delen.
Zowel op kantoren als op de arbeidsvloer in productiebedrijven is de multiculturele maatschappij een feit. Bij BASF Antwerpen bvb heeft een Iraanse vrouw een zeer belangrijke positie.
Maar ook in sportclubs (persoonlijke ervaring in de judo club), kookclubs (mijn echtgenote gaat regelmatig bij Turkse vrouwen en hebben een leuke kooknamiddag).
Het vergt een inspanning natuurlijk.
Als iedereen op zijn eigen eilandje blijft zitten, zal het nooit werken.

Ik heb ook in productiebedrijven gewerkt, en ben steeds contact gaan zoeken met allochtone mensen. Een zeer positieve ervaring. Op kantoren heb ik samen gewerkt, en na de werktijd samen activiteiten (bv bowlen) gedaan. Ik heb veel contacten met islamieten in een dienstverlenende functie nu. Niets op die mensen aan te merken. Met sommige Vlaamse azijnpissers heb ik meer last.


Wat enkele extreem rechtse congenitale racisten ook moge beweren, voor mij leven we in een multiculturele maatschappij. En neen ik vrees niet elke second dat ze mijn hoofd gaan afsnijden.
Een gevolg van de multiculturele samenleving in de sport is dat voor het jeugdvoetbal in Berchem aan de lokale imam diende te worden gevraagd hoe er moest/mocht worden gedoucht na de wedstrijd (naakt of gekleed). Kun je je de reactie van de linksen voorstellen moest men daarvoor de raad van meneer pastoor gaan inwinnen?

En wat dat kop afsnijden betreft: Samuel Paty was daar ook redelijk gerust in.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2020, 21:03   #215
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.003
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
De realiteit is dat multikul er enkel is omwille uit winstbejag nl steeds goedkopere arbeidskrachten zoeken. Ik denk niet dat het u om een humanitair principe te doen is maar om dit principe van winstmaximalisatie goed te praten. Daarom houdt u vast aan die nonsens beste Ayne Rand.
Wat Duc multiculturaliteit noemt is dat niet, we zijn het totaal niet eens met de definitie.
Kan men in een groep met één of meer moslims een product of dienst leveren?
Daar twijfel ik niet aan, maar dat is geen multiculturele samenleving.
Een samenleving houdt in dat je mensen ook ziet buiten het werk, en dat je weet wat er leeft, en waarden en normen deelt.
Hier gaat het heel vaak om het idee : "we gaan niet teveel moeilijke onderwerpen aanraken, want we moeten kunnen samenwerken."
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2020, 21:11   #216
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.003
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Hetzelfde hier. Maar hier op het forum is het vol mensen die zowiezo "een probleem" met niet-Vlamingen hebben. "Franstaligen zijn slecht omdat ze Franstalig zijn", "Moslims zijn slecht omdat ze Moslims zijn", enz........... Zo is de gedachte van veel mensen hier op dit forum.
Beetje simplistisch.
Franstaligen die hier in Vlaanderen wonen en de taal spreken, daar heb ik in principe niets op tegen.
Van die moslims, enquêtes uit binnen- en buitenland tonen aan dat het geen vooroordelen zijn, dat er wel degelijk zwaarwichtige verschillen in waarden en normen zijn tussen moslims en niet-moslims.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2020, 18:46   #217
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Onderstaande studie zegt genoeg !
Inderdaad, ik ben het eens met u.

Iedereen weet bv. dat er veel meer domme mensen zijn dan hele slimme. Wanneer ik hier de grafiek bekijk klopt er een en ander niet met die wetenschap.

Dus zegt die grafiek slechts één ding en dat is dat hij van geen kanten kan kloppen.

Laatst gewijzigd door Garry : 26 oktober 2020 om 18:46.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2020, 19:33   #218
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Neen hoor...al wat niet het angstige extreem rechtse racisme, walenhaat en anti-belgische gevoelens deelt is een linkiewinkie....
Maar ach jong...ik zou niet graag zo beklagenswaardig zijn als die extreem rechtse rukkers die bang zijn van hun eigen schaduw. Want die is donkerder dan hun eigen vel en dus....juist ja !
Maar jij zit zelf te bibberen over Vlaams-nationalisme. En Bulgaren en Roemenen.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 26 oktober 2020 om 19:33.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 09:26   #219
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Wat Duc multiculturaliteit noemt is dat niet, we zijn het totaal niet eens met de definitie.
Kan men in een groep met één of meer moslims een product of dienst leveren?
Daar twijfel ik niet aan, maar dat is geen multiculturele samenleving.
Een samenleving houdt in dat je mensen ook ziet buiten het werk, en dat je weet wat er leeft, en waarden en normen deelt.
Hier gaat het heel vaak om het idee : "we gaan niet teveel moeilijke onderwerpen aanraken, want we moeten kunnen samenwerken."
Zeer juiste opmerking. De multiculturele maatschappij bestaat, maar we leven niet samen met de moslims, maar ernaast. Er worden samen zelden pinten gepakt (met de meesten is dat religieus bepaald zelfs onmogelijk). Onze zonen en dochters gaan na 3 generaties nog niet samen uit (zeker hun dochters niet) en er zijn weinig gemengde huwelijken (alweer speelt hier de islam - liever worden importbruiden (of -bruidegoms) ingevoerd die zuiverder in de leer zijn) en de gemengde huwelijken die er zijn hebben een buitenproportionele kans op falen. Het wordt tijd om het in te zien: als het na drie generaties niet gelukt is, is de kans klein dat het nog in orde komt. De grote culturele verschillen zijn misschien nog overbrugbaar, maar de islam blijft zijn rol van niet te slopen scheidingsmuur spelen.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen

Laatst gewijzigd door No Apologies : 27 oktober 2020 om 09:26.
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 11:07   #220
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.417
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Onderstaande studie zegt genoeg !
Shit, en ik probeer dat gemiddelde met mijn 127 nog zo naar boven te krijgen.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be