Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 oktober 2018, 17:48   #21
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Zouden ze dat bij De Standaard interessant vinden ?
't zou me verbazen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2018, 17:54   #22
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.044
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De standaard = linkse poco bagger. Wie dat leest riskeert ofwel gebrainwashed te worden ofwel stapelgek van frustratie.
Ik lees al jaren De Standaard niet meer. Ben er ooit lange tijd op geabonneerd geweest. Nog steeds krijg ik om de haverklap van hen een soort smeekbrief om terug een abonnement te nemen. Sedert een poco-adept zoals Karel Verhoeven er de plak zwaait heeft die krant bij mij afgedaan.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2018, 18:01   #23
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.882
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De standaard = linkse poco bagger. Wie dat leest riskeert ofwel gebrainwashed te worden ofwel stapelgek van frustratie.
Vóór ik stapelgek werd van frustratie heb ik mijn abonnement op De Standaard
op geheven.
Ik lees nu dag na dag een of andere krant o.a. De Morgen.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2018, 21:03   #24
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De standaard = linkse poco bagger. Wie dat leest riskeert ofwel gebrainwashed te worden ofwel stapelgek van frustratie.
lol...

Tja, ik kan alleen maar blij zijn dat de Standaard niet alleen schrijft wat uiterst rechts graag hoort. Alles wat niet rechts is, is linkse poco bagger voor jullie.
Dat jullie daar stapelgek van frustratie van worden kan ik dus best wel begrijpen.
Eigenlijk dus een mooi bewijs dat de Standaard een redelijk objectieve krant is.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2018, 22:51   #25
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
lol...

Tja, ik kan alleen maar blij zijn dat de Standaard niet alleen schrijft wat uiterst rechts graag hoort. Alles wat niet rechts is, is linkse poco bagger voor jullie.
Dat jullie daar stapelgek van frustratie van worden kan ik dus best wel begrijpen.
Eigenlijk dus een mooi bewijs dat de Standaard een redelijk objectieve krant is.
- lol -
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2018, 01:17   #26
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
lol...
kojak, jouw post is zo'n uitzichtloze miskleun van geestelijke luiheid en opgestapelde clichés, dat het eigenlijk de moeite niet waard is om er op te reageren, maar ik ga toch een poging wagen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Tja, ik kan alleen maar blij zijn dat de Standaard niet alleen schrijft wat uiterst rechts
Uiterst rechts? Sinds wanneer is de bezorgdheid om een golf van seksueel geweld tegen vrouwen een rechts thema? Laat staan een uiterst rechts thema?

Was de voortschrijdende emancipatie van de vrouw in ons land gedurende de laatste 100 jaar niet een bij uitstek links politiek strijdpunt?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
graag hoort.
Denk jij dat er hier iemand is die graag hoort over groepsverkrachtingen?

De aanleiding van deze draad is de eenzijdige berichtgeving van De Standaard: over een zwaar misdrijf wordt gezwegen, maar een derde-orde effect van het misdrijf (een tegenbetoging van een betoging naar aanleiding van de feiten) wordt wel breed uitgemeten. Gewoon omdat die tegenbetoging toevallig wel in de cultuurmarxistische doctrine past. Dat is geen krant meer, maar een propaganda-kanaal.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Alles wat niet rechts is, is linkse poco bagger voor jullie.
Nogmaals, er is niets rechts aan waarnemen, nadenken en tot het besluit komen dat islamitische massa-immigratie een ramp betekent voor de veiligheid van vrouwen in Europa. De media zitten verstrikt in de failliete verhaallijnen van hun aanvankelijk optimisme rond immigratie en islamisering. Hoe meer de werkelijkheid het ideologische script tegenspreekt, hoe dikker de laag poco bagger moet worden om hun verhaaltje consistent te houden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Dat jullie daar stapelgek van frustratie van worden kan ik dus best wel begrijpen.
Een dergelijke mate van censuur en propaganda moeten aanschouwen is inderdaad geen pretje. Maar daar heb jij gelukkig geen last van. Het ontbreekt je aan kritisch denkvermogen om de manipulaties van de media te doorzien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Eigenlijk dus een mooi bewijs dat de Standaard een redelijk objectieve krant is.
Welk bewijs? Ik zag alleen een reeks verkeerde uitgangspunten en loze beschuldigingen in je post. Weet jij wel hoe een bewijs in elkaar zit?
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2018, 01:48   #27
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.415
Standaard

Ik beschouw zelfs HLN een kwalitatief hoogstaandere krant dan DS. De eerste is tenminste eerlijk sensatiebelust.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2018, 02:40   #28
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
kojak, jouw post is zo'n uitzichtloze miskleun van geestelijke luiheid en opgestapelde clichés, dat het eigenlijk de moeite niet waard is om er op te reageren, maar ik ga toch een poging wagen.



Uiterst rechts? Sinds wanneer is de bezorgdheid om een golf van seksueel geweld tegen vrouwen een rechts thema? Laat staan een uiterst rechts thema?

Was de voortschrijdende emancipatie van de vrouw in ons land gedurende de laatste 100 jaar niet een bij uitstek links politiek strijdpunt?



Denk jij dat er hier iemand is die graag hoort over groepsverkrachtingen?

De aanleiding van deze draad is de eenzijdige berichtgeving van De Standaard: over een zwaar misdrijf wordt gezwegen, maar een derde-orde effect van het misdrijf (een tegenbetoging van een betoging naar aanleiding van de feiten) wordt wel breed uitgemeten. Gewoon omdat die tegenbetoging toevallig wel in de cultuurmarxistische doctrine past. Dat is geen krant meer, maar een propaganda-kanaal.



Nogmaals, er is niets rechts aan waarnemen, nadenken en tot het besluit komen dat islamitische massa-immigratie een ramp betekent voor de veiligheid van vrouwen in Europa. De media zitten verstrikt in de failliete verhaallijnen van hun aanvankelijk optimisme rond immigratie en islamisering. Hoe meer de werkelijkheid het ideologische script tegenspreekt, hoe dikker de laag poco bagger moet worden om hun verhaaltje consistent te houden.



Een dergelijke mate van censuur en propaganda moeten aanschouwen is inderdaad geen pretje. Maar daar heb jij gelukkig geen last van. Het ontbreekt je aan kritisch denkvermogen om de manipulaties van de media te doorzien.



Welk bewijs? Ik zag alleen een reeks verkeerde uitgangspunten en loze beschuldigingen in je post. Weet jij wel hoe een bewijs in elkaar zit?

De snelheid waarmee de omslag van 'kritisch links' naar 'opportunistisch politiek-correct' heeft plaatsgevonden, is ronduit verbijsterend.

Ik kan alleen maar hopen dat ik bijtijds wakker werd.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2018, 15:32   #29
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ojee alweer een huillie huillie topic, deze keer over de pers
Is een groepsverkrachting volgens u dan "voor te lachen" zoals de rellen van gisteren in Parijs ook voor te lachen waren????
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2018, 11:25   #30
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.882
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Is een groepsverkrachting volgens u dan "voor te lachen" zoals de rellen van gisteren in Parijs ook voor te lachen waren????
Waar in Parijs waren er rellen ???
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2018, 12:14   #31
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Is een groepsverkrachting volgens u dan "voor te lachen" zoals de rellen van gisteren in Parijs ook voor te lachen waren????
Neen , maar jullie constante huillie huillie wel.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2018, 16:42   #32
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Waar in Parijs waren er rellen ???
Hier en daar...…….
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...elen~a39d1086/
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2018, 16:42   #33
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Neen , maar jullie constante huillie huillie wel.
Moet gij niet gaan bidden????????
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2018, 16:48   #34
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Moet gij niet gaan bidden????????
Helpt dat tegen jullie huillie huillie of is het net als de rest een zinloze bezigheid van den vlaamsche witmensch ?

Laatst gewijzigd door dpg : 2 november 2018 om 16:48.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be