Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 april 2018, 10:43   #41
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Marie, waarom heb jij overigens de behoefte om iemand zijn moeder erbij te halen?

Je bent 60 + en moet het nog steeds hebben van 'moeder-opmerkingen'?
Omdat ik al dikwijls het gevoel heb gehad dat het u in hotel mama niet slecht vergaat (mogelijk verging).
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2018, 10:44   #42
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Uw minachtende repliek op het incident dat ik vermeld, doet mij ervan uitgaan dat u een heel ander leven leidt dan gewone mensen. Waarom zou een gewoon mens anders reageren met "Pff, jij maakt wat mee !" als er verteld wordt over iets wat men observeert bij een onderdeel van het gewone, dagelijkse leven - in dit geval bij het boodschappen doen.
Waar heb je het over?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2018, 10:45   #43
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Omdat ik al dikwijls het gevoel heb gehad dat het u in hotel mama niet slecht vergaat (mogelijk verging).
Ik woon op mijzelf, Marie. Maar los van dat: zou je mijn moeder er niet meer bij willen halen?

Je bent een oude vrouw, geen puber.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2018, 10:48   #44
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Voor ik het vergeet : die 2 waren gèèn gepensioneerden die de hele dag toch niks anders te doen hebben! Het waren mannen van om en nabij 35 ?* 40 jaar.
Ik wil hier ook nog even bij vermelden dat ik die twee mannen absoluut niet wil bekritiseren. Als buren een gezellig babbeltje maken, dan komt dat bij mij altijd sympathiek over.
Ik haal het enkel aan om te tonen dat er een vooroordeel bestaat tegenover vrouwen en dat het hen verweten wordt dat ze teveel kletsen terwijl mannen net hetzelfde doen.
Veel vooroordelen slaan steeds op vrouwen terwijl het om eigenschappen gaat die zowel mannelijk als vrouwelijk zijn - om van transgenders nog maar te zwijgen
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2018, 10:49   #45
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Waar heb je het over?
Herlees uw eigen teksten af en toe.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2018, 10:52   #46
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Herlees uw eigen teksten af en toe.
Jij komt hier af met gejank over twee mannen die met elkaar een gesprek aangaan, waarop ik de reactie: 'pff, jij maakt wat mee' geef. En toen had jij de behoefte om met ad hominems te komen en mijn moeder erbij te halen.

Dat is hoe het is gegaan.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2018, 11:00   #47
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
beste forummertjes, ik ga jullie wat over een ex vertellen; nou ja zoals de titel zegt, het was niet eens een ex want we hadden helemaal niets - enkel wat boumboum but i digress, ik was toen nog jong en naïef en had bijgevolg helemaal niet door dat hij mij als een tussendoortje beschouwde en mij bij wijze v spreken als een matras zag... stilaan is dat bij mij doorgedrongen en heb ik na een periode v ups & downs beslist v er definitief een punt achter te zetten, want hij misbruikte mij psychisch - het was namelijk een master in het manipuleren: zo liet ie me bvb m'n cv opsturen met als zogenaamde semi-achtige belofte dat ie me op die manier aan een job zou helpen in het cultureel centrum waar ie werkte...

bon, dat heeft een tijdje geduurd dat wij het er toen geregeld over hadden tot ik doorhad dat ie dat als middel gebruikte om mij aan het lijntje te houden via afspraakjes - waar ik dan nota bene nog eens zelf mocht vr opdraaien i.e. zelf de vervoerskosten betalen om hem te bezoeken... bezoeken tijdens de welke zijn ware aard naar boven kwam; zo merkte ik dat hij zijn zoontje - toen amper 5 jaar oud - als een last zag (dropte dat kind thuis bij de grootmoeder) terwijl ie langs de andere kant tov z'n ex (ja want meneer was gescheiden, reeds z'n 2de vrouw, maar goed) liet uitschijnen dat hij niet zonder dat kind kon.... euh ok maar soit, like i said; ik was jong & naïef/een domme geit die er verder niet veel achter zocht.... had ik beter gedaan want dit gaf blijkbaar groen licht voor hem om mij verder te manipuleren/bespelen......

zo liet ie zich oa terloops stukjes v zijn getrouwde leven ontvallen - als ie weer eens down was door z'n (vecht)scheiding, en ik als een domme koe viel telkens in zijn valstrik door hem dan te troosten, hem moed toe te spreken, hem wederom eens op te zoeken, men moet weten hij woonde in brussel en ik in a'pen... maar meneer wou nooit naar a'pen komen want hij had iets tegen les flamands en patati & patata.... bon, op de duur begon mij dat ferm tegen te steken dat ik - die het tenslotte niet breed had met m'n uitkering die dan nog eens gekort werd, maar dat terzijde, voor de vervoerskosten mocht opdraaien... terwijl meneer dus wel over voldoende middelen beschikte, 't is te zeggen hij had wel allerlei schulden gemaakt maar zelfs met loonbeslag en afhouding v alimentatie kreeg ie nog steeds meer dan ik dus.... dan een ander voorval dat mij eens heel pissed had gemaakt; like i said meneer was gescheiden en had zijn zoontje 1 weekend op 2 (of zoiets), maar dat zoontje woonde niet in be maar in luxemburg waar de moeder met haar nieuwe compagnon naar toe was verhuisd...

bon, op een keer mailt ie me om te vragen of ik op dat zoontje wil passen tijdens de trip be-luxemburg en terug.... maw of ik dat zoontje wilde ophalen en terug brengen (want tja, dat was nog een kleuter die niet alleen mocht reizen, ah en ik zou ook een kleine vergoeding ervoor krijgen, ik mocht zelfs zelf het bedrag bepalen lol)... bon ik zeg ok dat is goed en we bespreken wanneer, waar en hoe.... bon de dagen gaan voorbij alsook de weken en ik hoor niets meer v meneer.... "hij zal het wel druk hebben met zijn werk", zei ik me en zocht er verder niets achter...

tot op de dag net voor het vertrek dat ik hem een mail stuurde met de boodschap dat het bijna zover was en ik z'n zoontje zou gaan halen... antwoordt die kwiet toch wel niet van: 'quoi??? de quoi tu parles?????'... om even later te verkondigen: 'oh désolé, j'avais oublié, mon ex-femme a refusé et on a décidé que c'est moi qui ira...' bam! ik viel uit de lucht en kon mijn plannen dus wijzigen want tja ik heb toch niets anders te doen dan achter kwieten aan te lopen die me als een stuk stront behandelen....

want jawel; de dagen erna liet ie me terloops weten dat hij en z'n ex-femme boumboum hadden gehad en patati & patata.... bon, ik was dom & naïef en heb dat allemaal maar geslikt als zoete koek.... want hij voelde helemaal niets voor haar hoor, enkel seks.... bon, en zo zijn er nog wat voorvallen geweest die maken dat dat dus imo een perverse narcistische persoonlijkheid is...........

dit om maar te zeggen dat het niet enkel vrouwen zijn die zich als feeksen gedragen maar dat er eveneens mannen zijn die het bloed v onder de nagels halen!! nu op papier lijkt het allicht niet zo erg maar ik kan jullie verzekeren dat het dit wel was!!


mss dat ik later nog wat post :s
Misschien ook een verhaal met normale seks ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2018, 20:08   #48
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Destructieve relaties op de schop: psychopathie herkennen en hanteren https://g.co/kgs/hXjEan

Lees dit boek maar eens.
thx vr de link anna ^^, maar euh dat is geen psychopaat hoor (is ie niet slim genoeg vr lol)
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2018, 20:09   #49
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Omdat ik al dikwijls het gevoel heb gehad dat het u in hotel mama niet slecht vergaat (mogelijk verging).
hahaha ja
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2018, 20:10   #50
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Inderdaad, er zijn mannen die vrouwen manipuleren en daar heel handig in zijn. Ze vinden van alles uit. Ik had ook een vriend in de periode dat ik werkloos was die mij aan werk zou helpen en spoedig na zijn belofte met de noorderzon verdween. Een veel toegepaste truc is om de vrouw te trakteren (zelfs als die vrouw aandringt om ook een rondje te betalen) en haar naar huis te brengen zodat een avondje uit haar niets kost maar als ze dan niet meteen met hem het bed wil induiken te laten uitschijnen dat ze een profiteur is.
't Is niet al goud wat blinkt ...
yep.....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 08:17   #51
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Jij komt hier af met gejank over twee mannen die met elkaar een gesprek aangaan, waarop ik de reactie: 'pff, jij maakt wat mee' geef. En toen had jij de behoefte om met ad hominems te komen en mijn moeder erbij te halen.

Dat is hoe het is gegaan.
U had natuurlijk ook inhoudelijk kunnen antwoorden ipv een minachtende repliek te geven die nergens op slaat.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 09:13   #52
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
thx vr de link anna ^^, maar euh dat is geen psychopaat hoor (is ie niet slim genoeg vr lol)
Lees toch het boek maar eens, het gaat net over die manipuleren de narcisten, niet over seriemoordenaars.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 09:18   #53
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Jij komt hier af met gejank over twee mannen die met elkaar een gesprek aangaan, waarop ik de reactie: 'pff, jij maakt wat mee' geef. En toen had jij de behoefte om met ad hominems te komen en mijn moeder erbij te halen.

Dat is hoe het is gegaan.
Lol, jij probeert eerst Marie wat te kleineren, en als ze u dan op uw kleuterachtige plaats zet kom jij janken???



Was het er mss boenk op van dat moederskindje, ja?

Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 11:08   #54
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Lol, jij probeert eerst Marie wat te kleineren, en als ze u dan op uw kleuterachtige plaats zet kom jij janken???
Was het er mss boenk op van dat moederskindje, ja?
Daar schrijf je zo wat. Evident, my dear Anna.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be