Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 april 2021, 21:47   #21
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Ja, ik herinner me het nog heel goed, ik keek zo uit naar dat optreden van The Simple Minds, en achteraf zeg je dan: "was dit het nu?"
Een paar jaar terug op de Lokerse. Trok op de ballen.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2021, 21:55   #22
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Een paar jaar terug op de Lokerse. Trok op de ballen.
Simple Minds is geen festival muziek.
Ze hebben wel goed studio werk.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2021, 02:54   #23
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

ps. With meme* bedoelde ik "une petite vieille"...... een memee'tje as in pepee'tje
(* m'n accenten werken hier niet daarmee)
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2021, 07:54   #24
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht

Aka de zus het slimme, sexy mooie Aziatische meisje.... ik, de trage (jaloerse*) 'banale' seut. * yeah right
Komt ze ook naar dit forum ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2021, 08:13   #25
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Het kan bizar klinken maar irl ben ik een heel observatief iemand. (Online ook, maar dat doet er nu niet zo toe.)

Wat ik bedoel; ik kan me nog steeds levendig scenes in beeld zien brengen van bvb de zus. Ze was -op het moment van ontdekken van haar seksualiteit (lol) een bom aka une bombe/une petite salope chaude. Sorry voor de expliciete beeldspraak maar zo was het. Of liever gezegd: 'ze'.

Haar haren waren super lang, en ze droeg ze meestal los vallend tot op haar kont. Deze stak vaak in een spannende jeans of een witte spannende broek in polyester genre een soort van legging. Daaronder droeg ze nogal eens een string, die bovendien uit desbetreffende jeans/broek piepte. En dan de schmink. Opzichtig veel oogschaduw, eye liner, gloss en blush. Ook schuwde ze tijdens warmere maanden de zon niet. Ja, het was precies een Thaise/Filipijnse *hoer*. Al paraderend in haar strakzittende jeans en op hoge hakken (ja, die was ik vergeten te vermelden) trok ze zo menig mannenoog naar zich toe. Echt he, het liep soms de spuigaten uit. Ik had soms zo'n zin om te zeggen:"Kleed je wat minder hoerig!"

Soit. Madame trekt er zich natuurlijk niets van aan. Zij is in volle glorie 'op zoek naar een compagnon'. Die vindt ze al vlug en al snel zijn ze alle2 aan het roekeloeren dat het een lieve lust is. Het is zelfs zodanig dat ik hem eens 'betrap' terwijl ie vlug z'n broek nog ah toedoen is i.e rits dicht zippen ()

Allez, fast forward. 1 jaar is inmiddels voorbij. Hij heeft haar bedrogen want "hij moet van meerdere taarten proeven <- his words re- ; ze gaan uiteen en bam! Na amper 3 weken heeft ze al een nieuwe. Vd chat -chat2be of zoiets ( )

Fast fast forward; intssn zijn 'ze' getrouwd, hebben ze gebouwd, is er een *kindje*.

En boum! Wat bemerkt men in de vestimentaire alsook plamuur-tendenzen.......
Ik ga niet zeggen dat ze zich laat gaan maar er is een duidelijke shift in paradigma -if you see what I mean.....

Nu het gewicht, daar let ze -nog steeds, goed op. Dat was trouwens reeds zo van toen ze 'op jacht was'. Madame moest altijd regimen, tot in het belachelijke toe -> bvb een hele dag niks eten/drinken... om dan 's avonds een mini soepje of rijst of whatever naar binnen te slaan. Enfin alles werd ih werk gesteld om de lijn te behouden. En tot op de dag van vandaag is dit het geval -zij het iets minder extremer.

Voor de rest zoals ik reeds zei, is er op vestimentair & make-up vlak wel het een & ander veranderd. Ah ja, de buit is binnen. On se laisse un peu aller. Quand m-e-m-e!

Zo loopt ze plots rond te sleffen op comfortabele baskets. En niet alleen in haar vrije tijd. Nee nee ook op het werk, de boodschappen enz. Daar waar ze voordien dus altijd als in a-l-t-ij-d met veel lawaai op haar hoge hakken moest rond paraderen; kiest ze nu voor comfort. Echt he *kutwijf* denk ik dan.

Ook de rest vd "outfit" is heel wat minder sexy-bimbo gericht. Idem voor het haar. Op een gegeven moment droeg ze het zelfs super kort. Fini de lange Pocahontas haren die menig Asiaphile het hoofd deed doen draaien. Fini de Pattaya coupe. These days she goes practical instead of sexual (). Het moet allemaal vlug gaan. Lang haar vereist zo te zien te veel onderhoud. En vermits 'het' toch in de sacoche zit.....

Echt he, ik ben dat *wijvengedrag* zo moe gezien. Vraag me af of dit de default is voor 'vrouwen' aka evolutie van sensual super sexual naar oude doos in comfortable attire met korte coupe. (LOL)

Het helpt natuurlijk niet dat ze op de koop toe het stereotype vd Asian hoer in kaart bracht met al haar schmink, sexy attire & kontgedraai.

Ik daarnaast was, "het tante nonneke, de seut, de tuttebel".... <- dixit moeder de vrouw. (Ja, dat ander mens. Dat ontbrak er nog aan ...) ->>>> Zowel op vlak v studies, als dat van uiterlijk moest ik het onderspit delven. Aka de zus het slimme, sexy mooie Aziatische meisje.... ik, de trage (jaloerse*) 'banale' seut. * yeah right

Enfin, in dit soort van klimaat verliepen m'n studentenjaren. Whereas I should have turned my back & m'n eigen weg gezocht hebben; i.e me in de Sorbonne inschrijven; and led my studies there without those bitches. As I was always the intellectual one. Now with le recul...ik had me nooit zo moeten laten doen...... Should have led my own existence far from them in interesting & bustling Paris, that is. Dan was ik nu niet getuige van hoe 'zij' een gezapig leventje leiden in de fermette op het Vlaamse semi- (platte)land (denkende me daarmee te raken te raken, as if)

#Sorry if this bothers some of you....... I ranted what went through my mind..... o_0
Bemke, moesten we allemaal dezelfde zijn, zou het leven maar saai zijn.

Je zuster is echt geen uitzondering.

Zelf heb ik veel zusters en ze zijn allemaal verschillend.
En mijn zusters, de meeste ouder dan mij, brachten regelmatig vriendinnen mee, die dan bleven slapen.
Als tiener leefde ik dus in het paradijs wat meisjes en vrouwen betreft, maar heb ook veel kletsen tegen mijn kopje ontvangen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2021, 11:19   #26
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Bemke, moesten we allemaal dezelfde zijn, zou het leven maar saai zijn.

Je zuster is echt geen uitzondering.

Zelf heb ik veel zusters en ze zijn allemaal verschillend.
En mijn zusters, de meeste ouder dan mij, brachten regelmatig vriendinnen mee, die dan bleven slapen.
Als tiener leefde ik dus in het paradijs wat meisjes en vrouwen betreft, maar heb ook veel kletsen tegen mijn kopje ontvangen.
Maar je had het er voor over?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 11 april 2021 om 11:19.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2021, 12:59   #27
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Doet me denken aan stoere verhalen van lepels die tegen harde kopjes kletsen tijdens medische schoolonderzoeken..

'k Weet niet of het over hetzelfde kopje gaat... maar 't was waarschijnlijk welverdiend..

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 11 april 2021 om 12:59.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2021, 06:46   #28
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Maar je had het er voor over?
Ja.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be