Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 juli 2005, 23:47   #21
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the sum off al fears
jij wel mugje?
Ja, ik heb besloten om de gelovers onvoorwaardelijk als randdebielen te klasseren.

Sorry ze.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 01:26   #22
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ja, ik heb besloten om de gelovers onvoorwaardelijk als randdebielen te klasseren.

Sorry ze.
Zeide de chronische opsteller van inhoudsloze kortzinnen die ieder gevoel van ironie ontbreken , enz ...
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 01:29   #23
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Dan oppermachtig, dan een bende klungelaars?

Wel, "ze" kunnen blijkbaar perfect wereldoorlog II orchestreren (Ludlum heeft daar trouwens een schitterend werk over geschreven, dat wel eens de werkelijkheid zou kunnen raken), maar een "doodgewone" aanslag (pentagon, londen, ...) lijken ze niet tot een goed einde te kunnen brengen.

Oppermachtig zijn ze uiteraard wel, vermits ze, zoals Pindar althans bij hoog en bij laag beweert, iedereen op deze planeet voor de zot kunnen houden door "ons" voor te schotelen dat er zoiets als gravity zou bestaan, maar in feite niet bestaat, maar dat "zij" het "in scene zetten".

Kom nou...

Kijk, eigenlijk twijfel ik er niet dat er wel zoiets als een NWO zal bestaan. En vermoedelijk zullen er nog wel een stuk of wat andere "organisaties" bestaan waarin in-geld-zwemmende-lieden hun fantasietjes proberen waar te maken.
Wat hun organisatie echter uitricht, en wat niet, daar blijft het schemerig.
Dat de NWO dus al zou bestaan hebben (Pindar, alweer) toen de eerste "mens" om een of andere reden op twee benen begon te lopen is gewoon absurd te noemen, tenzij er onomstotelijk bewijs van kan worden geleverd.
Of neen, als ik me goed herinner was "de mens" het resultaat van een kweekprogramma tussen aardse dieren en aliens.

Zelfs Darwin is niet meer dan een randdebiel die de mensheid wat probeert wijs te maken, volgens Pindar en nog anderen.
Fijn, maar als je iets verwerpt, dan is het wel aan te raden dat je een alternatief biedt. En dan bedoel ik niet 1 zin, zoals ; "wij, mensen, stammen af van een kweekprogramma tussen aliens en pijlstaartroggen"....

Het is ieders goed recht om bijvoorbeeld de speciale relativiteitstheorie te verwerpen, om maar een voorbeeld te noemen, maar niemand zal je serieus nemen als je geen alternatief biedt.

Als je leest wat sommigen van de "believers" hier allemaal neerpennen en op het conto van de NWO schuiven, dan begin ik stilaan te vermoeden dat ik zowat de enige persoon op de planeet ben die niet in het complot zit.
Van de dood van Diane (who cares anyway!!!!), over JFK, WO II en I, (de inquisitie ook? En de vikings?) tot en met de oprichting van de religies duizenden jaren geleden, allemaal NWO blijkbaar.
Boekhoudkunde, daar moeten de geschiedschrijvers zich eens ernstig in gaan bekwamen, hoe kwam nazi duitsland aan zijn broodnodige centjes om de wapenfabrieken op te starten, ze waren bankroet ...

muskiet en wieis zullen als zonneland 'intellect'uelen het natuurlijk weer horen donderen in Keulen.

tja, van die types die opkijken naar een universitaire kader aan de muur, u lacht toch ook, waarde lezer ?

Eerste mens ende zo, wat absurd te noemen is, is te veronderstellen dat de mens plotsklaps een intelligent ding was dat op 2 benen kon lopen, terwijl zijn broertjes en nichtjesapen nog altijd apen zijn ...

Flutintellectuelen op overschot op dit forum, blijkbaar.

Exodus, ik heb het u al gezegd, stop met het posten van deze verhelderingen, bijna niemand in onze hemisfeer kan gered worden.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by /\|cazar on 31-07-2005 at 02:31
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Dan oppermachtig, dan een bende klungelaars?

Wel, "ze" kunnen blijkbaar perfect wereldoorlog II orchestreren (Ludlum heeft daar trouwens een schitterend werk over geschreven, dat wel eens de werkelijkheid zou kunnen raken), maar een "doodgewone" aanslag (pentagon, londen, ...) lijken ze niet tot een goed einde te kunnen brengen.

Oppermachtig zijn ze uiteraard wel, vermits ze, zoals Pindar althans bij hoog en bij laag beweert, iedereen op deze planeet voor de zot kunnen houden door "ons" voor te schotelen dat er zoiets als gravity zou bestaan, maar in feite niet bestaat, maar dat "zij" het "in scene zetten".

Kom nou...

Kijk, eigenlijk twijfel ik er niet dat er wel zoiets als een NWO zal bestaan. En vermoedelijk zullen er nog wel een stuk of wat andere "organisaties" bestaan waarin in-geld-zwemmende-lieden hun fantasietjes proberen waar te maken.
Wat hun organisatie echter uitricht, en wat niet, daar blijft het schemerig.
Dat de NWO dus al zou bestaan hebben (Pindar, alweer) toen de eerste "mens" om een of andere reden op twee benen begon te lopen is gewoon absurd te noemen, tenzij er onomstotelijk bewijs van kan worden geleverd.
Of neen, als ik me goed herinner was "de mens" het resultaat van een kweekprogramma tussen aardse dieren en aliens.

Zelfs Darwin is niet meer dan een randdebiel die de mensheid wat probeert wijs te maken, volgens Pindar en nog anderen.
Fijn, maar als je iets verwerpt, dan is het wel aan te raden dat je een alternatief biedt. En dan bedoel ik niet 1 zin, zoals ; "wij, mensen, stammen af van een kweekprogramma tussen aliens en pijlstaartroggen"....

Het is ieders goed recht om bijvoorbeeld de speciale relativiteitstheorie te verwerpen, om maar een voorbeeld te noemen, maar niemand zal je serieus nemen als je geen alternatief biedt.

Als je leest wat sommigen van de "believers" hier allemaal neerpennen en op het conto van de NWO schuiven, dan begin ik stilaan te vermoeden dat ik zowat de enige persoon op de planeet ben die niet in het complot zit.
Van de dood van Diane (who cares anyway!!!!), over JFK, WO II en I, (de inquisitie ook? En de vikings?) tot en met de oprichting van de religies duizenden jaren geleden, allemaal NWO blijkbaar.
Boekhoudkunde, daar moeten de geschiedschrijvers zich eens ernstig in gaan bekwamen, hoe kwam nazi duitsland aan zijn broodnodige centjes om de wapenfabrieken op te starten, ze waren bankroet ...

muskiet en wieis zullen als zonneland 'intellect'uelen het natuurlijk weer horen donderen in Keulen.

tja, van die types die opkijken naar een universitaire kader aan de muur, u lacht toch ook, waarde lezer ?

Eerste mens ende zo, wat absurd te noemen is, is te veronderstellen dat de mens plotsklaps een intelligent ding was dat op 2 benen kon lopen, terwijl zijn broertjes en nichtjesapen nog altijd apen zijn ...

Flutintellectuelen op overschot op dit forum, blijkbaar.

Exodus, ik heb het u al gezegd, stop met het posten van deze verhelderingen, bijna niemand in onze hemisfeer kan gered worden.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Dan oppermachtig, dan een bende klungelaars?

Wel, "ze" kunnen blijkbaar perfect wereldoorlog II orchestreren (Ludlum heeft daar trouwens een schitterend werk over geschreven, dat wel eens de werkelijkheid zou kunnen raken), maar een "doodgewone" aanslag (pentagon, londen, ...) lijken ze niet tot een goed einde te kunnen brengen.

Oppermachtig zijn ze uiteraard wel, vermits ze, zoals Pindar althans bij hoog en bij laag beweert, iedereen op deze planeet voor de zot kunnen houden door "ons" voor te schotelen dat er zoiets als gravity zou bestaan, maar in feite niet bestaat, maar dat "zij" het "in scene zetten".

Kom nou...

Kijk, eigenlijk twijfel ik er niet dat er wel zoiets als een NWO zal bestaan. En vermoedelijk zullen er nog wel een stuk of wat andere "organisaties" bestaan waarin in-geld-zwemmende-lieden hun fantasietjes proberen waar te maken.
Wat hun organisatie echter uitricht, en wat niet, daar blijft het schemerig.
Dat de NWO dus al zou bestaan hebben (Pindar, alweer) toen de eerste "mens" om een of andere reden op twee benen begon te lopen is gewoon absurd te noemen, tenzij er onomstotelijk bewijs van kan worden geleverd.
Of neen, als ik me goed herinner was "de mens" het resultaat van een kweekprogramma tussen aardse dieren en aliens.

Zelfs Darwin is niet meer dan een randdebiel die de mensheid wat probeert wijs te maken, volgens Pindar en nog anderen.
Fijn, maar als je iets verwerpt, dan is het wel aan te raden dat je een alternatief biedt. En dan bedoel ik niet 1 zin, zoals ; "wij, mensen, stammen af van een kweekprogramma tussen aliens en pijlstaartroggen"....

Het is ieders goed recht om bijvoorbeeld de speciale relativiteitstheorie te verwerpen, om maar een voorbeeld te noemen, maar niemand zal je serieus nemen als je geen alternatief biedt.

Als je leest wat sommigen van de "believers" hier allemaal neerpennen en op het conto van de NWO schuiven, dan begin ik stilaan te vermoeden dat ik zowat de enige persoon op de planeet ben die niet in het complot zit.
Van de dood van Diane (who cares anyway!!!!), over JFK, WO II en I, (de inquisitie ook? En de vikings?) tot en met de oprichting van de religies duizenden jaren geleden, allemaal NWO blijkbaar.
Boekhoudkunde, daar moeten de geschiedschrijvers zich eens ernstig in gaan bekwamen, hoe kwam nazi duitsland aan zijn broodnodige centjes om de wapenfabrieken op te starten, ze waren bankroet ...

muskiet en wieis zullen als zonneland 'intellect'uelen het natuurlijk weer horen donderen in Keulen.

tja, van die types die opkijken naar een universitaire kader aan de muur, u lacht toch ook, waarde lezer ?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door /\|cazar : 31 juli 2005 om 01:31.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 06:18   #24
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Citaat:
Exodus, ik heb het u al gezegd, stop met het posten van deze verhelderingen, bijna niemand in onze hemisfeer kan gered worden.

Mee eens, het spijt me te moeten zeggen, maar zonder dat mensen
het hier door hebben(of mischien weten ze het wel) doen ze aan psychologisch fascisme. Ook wel weer enigszins begrijpelijk als je , zonder dat je het weet,bent gehersenspoeld door scholen, media etc. en moet gaan beseffen dat je toch wel heel erg genaaid bent. En dat er dus eerst veel 'onleert' moet worden.
Maar ja, ik raaskaal volgens velen hier wel meer, dus er zal nu wel
wederom een flink portie cognitief gedissocieerd worden.
Maar kijk , het mooie is natuurlijk, wat je hier gelezen hebt kan niet meer
ont-lezen worden. Mooi he? Da's weer onze winst!


Pindar[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pindar on 31-07-2005 at 07:19
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Exodus, ik heb het u al gezegd, stop met het posten van deze verhelderingen, bijna niemand in onze hemisfeer kan gered worden.

Mee eens, het spijt me te moeten zeggen, maar zonder dat mensen
het hier door hebben(of mischien weten ze het wel) doen ze aan psychologisch fascisme. Ook wel weer enigszins begrijpelijk als je , zonder dat je het weet,bent gehersenspoeld door scholen, media etc. en moet gaan beseffen dat je toch wel heel erg genaaid bent. En dat er dus eerst veel 'onleert' moet worden.
Maar ja, ik raaskaal volgens velen hier wel meer, dus er zal nu wel
wederom een flink portie cognitief gedissocieerd worden.
Maar kijk , het mooie is natuurlijk, wat je hier gelezen hebt kan niet meer
ont-lezen worden. Mooi he? Da's weer onze winst!


Pindar[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Exodus, ik heb het u al gezegd, stop met het posten van deze verhelderingen, bijna niemand in onze hemisfeer kan gered worden.


Mee eens, het spijt me te moeten zeggen, maar zonder dat mensen
het hier door hebben(of mischien weten ze het wel) doen ze aan psychologisch fascisme. Ook wel weer enigszins begrijpelijk als je , zonder dat je het weet,bent gehersenspoeld door scholen, media etc. en moet gaan beseffen dat je toch wel heel erg genaaid bent. En dat er dus eerst veel 'onleert' moet worden.
Maar ja, ik raaskaal volgens velen hier wel meer, dus er zal nu wel
wederom een flink portie cognitief gedissocieerd worden.
Maar kijk , het mooie is natuurlijk, wat je hier gelezen hebt kan niet meer
ont-lezen worden. Mooi he? Da's weer onze winst!


Pindar[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pindar : 31 juli 2005 om 06:19.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 10:11   #25
puud
Parlementslid
 
Geregistreerd: 2 april 2005
Berichten: 1.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Mee eens, het spijt me te moeten zeggen, maar zonder dat mensen
het hier door hebben(of mischien weten ze het wel) doen ze aan psychologisch fascisme. Ook wel weer enigszins begrijpelijk als je , zonder dat je het weet,bent gehersenspoeld door scholen, media etc. en moet gaan beseffen dat je toch wel heel erg genaaid bent. En dat er dus eerst veel 'onleert' moet worden.
Maar ja, ik raaskaal volgens velen hier wel meer, dus er zal nu wel
wederom een flink portie cognitief gedissocieerd worden.
Maar kijk , het mooie is natuurlijk, wat je hier gelezen hebt kan niet meer
ont-lezen worden. Mooi he? Da's weer onze winst!


Pindar
Wat is cognitief dissocieren?
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 10:18   #26
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Maar ja, ik raaskaal volgens velen hier wel meer,
Of je raskaalt of niet, daar gaat het niet om.

Het gaat erom dat je hier van alles neerpent, en dan tilt slaat als de anderen dat niet zomaar kritiekloos aannemen.

Het volstaat dat je inhoudelijk ingaat op de talrijke vragen die anderen gesteld hebben over jouw spectaculaire uitspraken.

Voor de vuist weg neem ik er twee (maar er zijn er veel meer):
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Gravitatiekracht bestaat niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Volgens de wetenschap kan een bij niet eens vliegen omdat het in strijd is met de wetten van de aerodynamica.

Bron
Spijtig genoeg vertik je het inhoudelijk te reageren.

Net als /\lcazar verwacht je dat jouw beweringen zomaar worden aangenomen, en ga je dan over tot beledigingen tegen wie dat niet zomaar doet.

De bal is in jouw kamp...
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 10:49   #27
oliepiek
Banneling
 
 
oliepiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2005
Berichten: 1.275
Standaard

De vraag is: waarom hebben sommigen het geloof in een "nieuwe wereld orde" nodig? Is dit misschien zo omdat andere geloofssystemen in discrediet zijn gebracht? Omdat in deze postmoderne tijden alle "Grote Verhalen" (Christendom, Fascisme, Communisme) failliet zijn?
Vult het geloof in de "nieuwe wereld orde" het gat dat de moderniteit blijkbaar in sommigen van ons geslagen heeft?
Persoonlijk heb ik om te overleven of om de wereld te verklaren geen nieuwe mythe nodig. Wetenschap en ratio volstaan voor mij. Ieder zijn ding hé.
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 10:50   #28
oliepiek
Banneling
 
 
oliepiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2005
Berichten: 1.275
Standaard

Dan nog een vraagje aan de believers, Alcazar en Exodus: is er ergens buiten dit forum, in de werkelijke wereld, een plaats waar jullie deze hilarische fantasie kwijt kunnen aan andere mensen? Of houdt de Nieuwe Wereld Orde op te bestaan van zodra jullie geconfronteerd worden met een mens van vlees en bloed, die je in je gezicht aankijkt?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by oliepiek on 31-07-2005 at 11:51
Reason:
--------------------------------

Dan nog een vraagje aan de believers, Alcazar en Exodus: is er ergens buiten dit forum, in de werkelijke wereld, een plaats waar jullie deze hilarische fantasie kwijt kunnen aan andere mensen? Of houdt de Nieuwe Wereld Orde op te bestaan van zodra jullie geconfronteerd worden met een mens van vlees en bloed, die je in je gezicht aankijkt?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Dan nog een vraagje aan de believers, Alcazar en Exodus: is er ergens buiten dit forum, in de werkelijke wereld, een plaats waar jullie deze hilarische fantasie kwijt kunnen aan andere mensen? Of houdt de Nieuwe Wereld Orde op te bestaan van zodra jullie geconfronteerd worden met een mens van vlees en bloed, die je in je gezicht aankijkt.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door oliepiek : 31 juli 2005 om 10:51.
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 11:08   #29
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Hoe meer mensen erin geloven, hoe minder dat het waar is.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 11:11   #30
groen!?
Provinciaal Statenlid
 
groen!?'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 april 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 736
Standaard

heeft die nieuwe wereldorde soms een website?
__________________
www.horizondebat.be
groen!? is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 11:30   #31
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groen!?
heeft die nieuwe wereldorde soms een website?
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 11:31   #32
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Zeide de chronische opsteller van inhoudsloze kortzinnen die ieder gevoel van ironie ontbreken , enz ...
Daar heb je een punt, mijn beste / \lcazar.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 11:51   #33
oliepiek
Banneling
 
 
oliepiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2005
Berichten: 1.275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
Dan nog een vraagje aan de believers, Alcazar en Exodus: is er ergens buiten dit forum, in de werkelijke wereld, een plaats waar jullie deze hilarische fantasie kwijt kunnen aan andere mensen? Of houdt de Nieuwe Wereld Orde op te bestaan van zodra jullie geconfronteerd worden met een mens van vlees en bloed, die je in je gezicht aankijkt?
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 13:26   #34
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Of je raskaalt of niet, daar gaat het niet om.

Het gaat erom dat je hier van alles neerpent, en dan tilt slaat als de anderen dat niet zomaar kritiekloos aannemen.

Het volstaat dat je inhoudelijk ingaat op de talrijke vragen die anderen gesteld hebben over jouw spectaculaire uitspraken.

Voor de vuist weg neem ik er twee (maar er zijn er veel meer):

Spijtig genoeg vertik je het inhoudelijk te reageren.

Net als /\lcazar verwacht je dat jouw beweringen zomaar worden aangenomen, en ga je dan over tot beledigingen tegen wie dat niet zomaar doet.

De bal is in jouw kamp...
Even melden dat ik hier niet ontkend heb dat de zwaartekracht bestaat, in de dojo heb ik ze al meermaals mogen ondervinden.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 13:27   #35
groen!?
Provinciaal Statenlid
 
groen!?'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 april 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 736
Standaard

Citaat:
Teveel idioten bevolken deze planeet.
inderdaad...
__________________
www.horizondebat.be
groen!? is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 13:37   #36
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groen!?
inderdaad...
Hmm...

En er staat geen kleur op ...
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 13:41   #37
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

pfff de nieuwe wereldorde . weer eens zo een topic. ik denk dat de mensen verstandig genoeg zijn om het kwaad in deze wereld te zien. Als de VN meer macht krijgt weten we hoe laat het is . Ondertussen kunnen we beter onze tijd degelijk besteden dan de ene conspricy theorie na de andere te bedenken
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 13:46   #38
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
pfff de nieuwe wereldorde . weer eens zo een topic. ik denk dat de mensen verstandig genoeg zijn om het kwaad in deze wereld te zien. Als de VN meer macht krijgt weten we hoe laat het is . Ondertussen kunnen we beter onze tijd degelijk besteden dan de ene conspricy theorie na de andere te bedenken
Ik denk niet dat mensen verstandig zijn.

Maar inderdaad, veel zinnigs kan je er toch niet tegen doen, er bewust van zijn, veel centjes verdienen, u goed amuseren en tegen dat de tijd komt dat de slachthuizen opengaan zien dat je intelligent handelt.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 13:48   #39
groen!?
Provinciaal Statenlid
 
groen!?'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 april 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 736
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Ik denk niet dat mensen verstandig zijn.

Maar inderdaad, veel zinnigs kan je er toch niet tegen doen, er bewust van zijn, veel centjes verdienen, u goed amuseren en tegen dat de tijd komt dat de slachthuizen opengaan zien dat je intelligent handelt.
slachthuizen?
__________________
www.horizondebat.be
groen!? is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 14:04   #40
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

Hé, Alcazar, ik stel voor dat je samen met exodus en Pindar in een atoomkeldertje kruipt, en daar veilig schuilt voor de NWO.

Je moet ons zeker niet binnenlaten. Wij zijn toch maar idioten.

Oké?
__________________
Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.
Percalion is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be