Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 18 september 2005, 20:59   #41
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ja, je zou voor minder. Die manifestatie al eens gezien? Nurnberg op kleine schaal !
Ik ben er niet geweest en de media tonen slechts beperkt beeldmateriaal (ik vermoed een Belgisch-monarchistisch komplot).

Maar toch zie ik het verband niet.
Patrice is offline  
Oud 18 september 2005, 21:02   #42
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Zeg je dat omdat je onze inhoud niet kan weerleggen? Zwak verweer, hoor.

Geef eens de voordelen van het Belgisch bi- of tripolair federalisme? Dan zullen we eens zien of u wel inhoud hebt.
Dat heeft enkel het voordeel dat de Vlamingen een beetje te zeggen hebben in eigen huis. Voor het overige is het enkel een moeilijk staatsconstructie. Daarom opteer ik voor een onafhankelijk Vlaanderen, zodat we van deze constructie verlost. Bovendien zal een unitair België de probleme niet oplossen, daar het probleem niet in het federalisme, maar in België in se ligt.
Patrice is offline  
Oud 18 september 2005, 21:14   #43
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Zeg je dat omdat je onze inhoud niet kan weerleggen? Zwak verweer, hoor.

Geef eens de voordelen van het Belgisch bi- of tripolair federalisme? Dan zullen we eens zien of u wel inhoud hebt.
Beste Hans. Morgen stort ik mij weer vol overgave in het Belgisch federalisme. Laat me vanavond rustig genieten van een excellente Bordeaux.
Jozef Ostyn is offline  
Oud 18 september 2005, 21:16   #44
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ja, je zou voor minder. Die manifestatie al eens gezien? Nurnberg op kleine schaal !
BUB al gezien? Politiek op (zeer) kleine schaal![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jozef Ostyn on 18-09-2005 at 22:16
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ja, je zou voor minder. Die manifestatie al eens gezien? Nurnberg op kleine schaal !
BUB al gezien? Politiek op (zeer) kleine schaal![/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ja, je zou voor minder. Die manifestatie al eens gezien? Nurnberg op kleine schaal !
BUB al gezien? Polutiek op (zeer) kleine schaal![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Jozef Ostyn : 18 september 2005 om 21:16.
Jozef Ostyn is offline  
Oud 18 september 2005, 21:24   #45
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Beste Hans. Morgen stort ik mij weer vol overgave in het Belgisch federalisme. Laat me vanavond rustig genieten van een excellente Bordeaux.
Tisk-tisk!!!
Franstalige wijn op de dag des Heeren!!
En dat voor een Vlaamsgezinde.
Foei!!!

Moet ik u niet komen helpen om die fles onverwijld leeg te drinken?
Ik breng een excellente Bourgogne mee.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 18 september 2005, 21:29   #46
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Tisk-tisk!!!
Franstalige wijn op de dag des Heeren!!
En dat voor een Vlaamsgezinde.
Foei!!!

Moet ik u niet komen helpen om die fles onverwijld leeg te drinken?
Ik breng een excellente Bourgogne mee.
Een echte Vlaming dient er een Bourgondische levensstijl op na te houden, mijn beste!
De fles is in vergevorderde staat. Uw vriendelijke hulp is overbodig.
Heb overigens zelf ook nog wat Bourgogne liggen, maar dat bewaar ik eerder voor een uitgebreid middagmaal. Bourgogne is me te zwaar voor de avond.
Jozef Ostyn is offline  
Oud 18 september 2005, 21:54   #47
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Een echte Vlaming dient er een Bourgondische levensstijl op na te houden, mijn beste!
De fles is in vergevorderde staat. Uw vriendelijke hulp is overbodig.
Inderdaad.
In dat geval komt alle hulp te laat.


Citaat:
Heb overigens zelf ook nog wat Bourgogne liggen, maar dat bewaar ik eerder voor een uitgebreid middagmaal. Bourgogne is me te zwaar voor de avond.
Daar is iets van. Maar het heeft m.i. meer te maken met de leeftijd van de wijn.
Sommigen laten Bourgognes te oud worden, en dan zijn ze door de lichte oxydatie of soms zelfs maderisatie niet echt meer gezond voor lijf, leden én geest.
Geteerde wijnen zijn daarom niet echt mijn dada. Als ik ermee overdrijf, dan zie ik het leven 's anderendaags somber in, wat niet mijn gewoonte is. Dan heb ik zelfs geen zin om hier mijn onzin te komen posten.
Liever een jaar te vroeg opdrinken dan een dag te laat.
Dan steekt het op geen fles, en worden we vrolijker bij elke slok.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 18 september 2005, 22:00   #48
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Inderdaad.
In dat geval komt alle hulp te laat.


Daar is iets van. Maar het heeft m.i. meer te maken met de leeftijd van de wijn.
Sommigen laten Bourgognes te oud worden, en dan zijn ze door de lichte oxydatie of soms zelfs maderisatie niet echt meer gezond voor lijf, leden én geest.
Geteerde wijnen zijn daarom niet echt mijn dada. Als ik ermee overdrijf, dan zie ik het leven 's anderendaags somber in, wat niet mijn gewoonte is. Dan heb ik zelfs geen zin om hier mijn onzin te komen posten.
Liever een jaar te vroeg opdrinken dan een dag te laat.
Dan steekt het op geen fles, en worden we vrolijker bij elke slok.
Santé! (de fles is bij deze geledigd).
Jozef Ostyn is offline  
Oud 18 september 2005, 22:05   #49
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Santé! (de fles is bij deze geledigd).
Deze namiddag proefde ik een toppomerol (Vieux Chateau Certan 1971)
Jammer genoeg veeeeeeel te oud.
Niet kapot (wat op zich een mirakel is) maar de glorie was vergaan.
In de verte kon je zijn vroegere rijkdom nog vermoeden, maar al bij al jammer dat hij geen 25 jaar eerder opengetrokken was........
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 18 september 2005, 22:07   #50
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Deze namiddag proefde ik een toppomerol (Vieux Chateau Certan 1971)
Jammer genoeg veeeeeeel te oud.
Niet kapot (wat op zich een mirakel is) maar de glorie was vergaan.
In de verte kon je zijn vroegere rijkdom nog vermoeden, maar al bij al jammer dat hij geen 25 jaar eerder opengetrokken was........
Een zware zonde! Penitentie: 5 weesgegroetjes en één keer goed doorspoelen met een lekkere Graves (1997 was een goed jaar).
Jozef Ostyn is offline  
Oud 18 september 2005, 22:09   #51
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Een echte Vlaming dient er een Bourgondische levensstijl op na te houden, mijn beste!
De fles is in vergevorderde staat. Uw vriendelijke hulp is overbodig.
Heb overigens zelf ook nog wat Bourgogne liggen, maar dat bewaar ik eerder voor een uitgebreid middagmaal. Bourgogne is me te zwaar voor de avond.
Ik moet ook eens dringend rode wijn gaan drinken.
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline  
Oud 18 september 2005, 22:10   #52
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Ik moet ook eens dringend rode wijn gaan drinken.
Goed voor het hart mijn waarde!
Jozef Ostyn is offline  
Oud 18 september 2005, 22:16   #53
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Een zware zonde! Penitentie: 5 weesgegroetjes en één keer goed doorspoelen met een lekkere Graves (1997 was een goed jaar).
Niet mijn fout!
Ik heb geen toegang tot die mens zijn kelder.

Al bij al is Médoc toch mijn favoriet van de Bordelais.
Een complexe St.-Julien
Een fluwelige Margeaux
Een krachtige Pauillac
Een elegante Listrac

Wat ze hier in België vinden aan St.-Emilion is me een raadel.
Schotelwater behalve de echte toppers. Magdeleine, Ausone, Cheval Blanc.........
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 18 september 2005, 22:21   #54
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Goed voor het hart mijn waarde!
ha, dat wist ik nog niet!
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline  
Oud 19 september 2005, 00:04   #55
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Eerder schreef ik: Zien jullie het dan echt niet in? Wij kunnen op deze fora zeggen wat we willen, serieus of niet, en er gaan tientallen topics over ons open. Jullie zorgen ervoor dat er over ons gesproken wordt. De gazetten beginnen dat over te nemen: eerst spottend, nu behandelen ze ons meer en meer als een randfenomeen dat toch succes dreigt te gaan hebben. Bescheiden, uiteraard, maar de trend is er. Zo krijgt BUB meer en meer aanvragen van tijdschriften etc om onze standpunten eens degelijk uit te leggen. Ook gewone mensen vragen zich meer en meer af waar wij nu echt voor staan. Wij gaan dus de kans krijgen om ons programma degelijk uit te leggen, en dát is waar wij op gewacht hebben. Dan krijgen we echt de kans om ons van onze beste kant te laten zien, wat tot nu toe nog niet mogelijk was. Mede dankzij de constante belangstelling die jullie voor ons tonen, wordt de weg nu langzaam maar zeker opengegooid voor een échte opname in de media en de leefwereld. En dán zullen we pas echt beginnen groeien. Mede dankzij jullie. Bedankt dus.
Als u vannacht zalig kan slapen dat het succes van uw partij (bij nader inzien had ik succes beter tussen aanhalingstekens gezet...) te danken is aan de Vlaams-nationalisten, dan is u dat van harte gegund. Zou overigens graag een BUB-fractie in het Belgisch parlement zien. Ambiance verzekerd, met die mannen!
De ene dag stellen ze voor om de stoelen weg te halen uit het palement, zodat iedereen automatisch rechtstaat indien de koning toevallig binnenwandelt (we zouden toch geen ondankbare republikeinen willen, die onbeleefd blijven zitten bij het zien van de koning). De andere dag stellen ze voor enkel nog drietalige namen toe te laten bij het doopsel van een nieuwe Belgische spruit.

Stem op B.U.B.! Zij zullen er sowieso een circus maken van het parlement, nog erger dan vandaag. Dan hebben de echte democraten in België het des te gemakkelijker om te bewijzen dat België geen werkbare democratie is. En, dan kunnen we des te sneller beginnen met de uitbouw van een echte Vlaamse (en Waalse) democratie.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jaani_Dushman on 19-09-2005 at 01:05
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Eerder schreef ik: Zien jullie het dan echt niet in? Wij kunnen op deze fora zeggen wat we willen, serieus of niet, en er gaan tientallen topics over ons open. Jullie zorgen ervoor dat er over ons gesproken wordt. De gazetten beginnen dat over te nemen: eerst spottend, nu behandelen ze ons meer en meer als een randfenomeen dat toch succes dreigt te gaan hebben. Bescheiden, uiteraard, maar de trend is er. Zo krijgt BUB meer en meer aanvragen van tijdschriften etc om onze standpunten eens degelijk uit te leggen. Ook gewone mensen vragen zich meer en meer af waar wij nu echt voor staan. Wij gaan dus de kans krijgen om ons programma degelijk uit te leggen, en dát is waar wij op gewacht hebben. Dan krijgen we echt de kans om ons van onze beste kant te laten zien, wat tot nu toe nog niet mogelijk was. Mede dankzij de constante belangstelling die jullie voor ons tonen, wordt de weg nu langzaam maar zeker opengegooid voor een échte opname in de media en de leefwereld. En dán zullen we pas echt beginnen groeien. Mede dankzij jullie. Bedankt dus.
Als u vannacht zalig kan slapen dat het succes van uw partij (bij nader inzien had ik succes beter tussen aanhalingstekens gezet...) te danken is aan de Vlaams-nationalisten, dan is u dat van harte gegund. Zou overigens graag een BUB-fractie in het Belgisch parlement zien. Ambiance verzekerd, met die mannen!
De ene dag stellen ze voor om de stoelen weg te halen uit het palement, zodat iedereen automatisch rechtstaat indien de koning toevallig binnenwandelt (we zouden toch geen ondankbare republikeinen willen, die onbeleefd blijven zitten bij het zien van de koning). De andere dag stellen ze voor enkel nog drietalige namen toe te laten bij het doopsel van een nieuwe Belgische spruit.

Stem op B.U.B.! Zij zullen er sowieso een circus maken van het parlement, nog erger dan vandaag. Dan hebben de echte democraten in België het des te gemakkelijker om te bewijzen dat België geen werkbare democratie is. En, dan kunnen we des te sneller beginnen met de uitbouw van een echte Vlaamse (en Waalse) democratie.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Eerder schreef ik: Zien jullie het dan echt niet in? Wij kunnen op deze fora zeggen wat we willen, serieus of niet, en er gaan tientallen topics over ons open. Jullie zorgen ervoor dat er over ons gesproken wordt. De gazetten beginnen dat over te nemen: eerst spottend, nu behandelen ze ons meer en meer als een randfenomeen dat toch succes dreigt te gaan hebben. Bescheiden, uiteraard, maar de trend is er. Zo krijgt BUB meer en meer aanvragen van tijdschriften etc om onze standpunten eens degelijk uit te leggen. Ook gewone mensen vragen zich meer en meer af waar wij nu echt voor staan. Wij gaan dus de kans krijgen om ons programma degelijk uit te leggen, en dát is waar wij op gewacht hebben. Dan krijgen we echt de kans om ons van onze beste kant te laten zien, wat tot nu toe nog niet mogelijk was. Mede dankzij de constante belangstelling die jullie voor ons tonen, wordt de weg nu langzaam maar zeker opengegooid voor een échte opname in de media en de leefwereld. En dán zullen we pas echt beginnen groeien. Mede dankzij jullie. Bedankt dus.
Als u vannacht zalig kan slapen dat het succes van uw partij (bij nader inzien had ik succes beter tussen aanhalingstekens gezet...) te danken is aan de Vlaams-nationalisten, dan is u dat van harte gegund. Zou overigens graag een BUB-fractie in het Belgisch parlement zien. Ambiance verzekerd, met die mannen!
De ene dag stellen ze voor om de stoelen weg te halen uit het palement, zodat iedereen automatisch rechtstaat indien de koning toevallig binnenwandelt (we zouden toch geen ondankbare republikeinen willen, die onbeleefd blijven zitten bij het zien van de koning). De andere dag stellen ze voor enkel nog drietalige namen toe te laten bij het doopsel van een nieuwe Belgische spruit.

Stem op B.U.B.! Zij zullen er sowieso een circus maken van het parlement, nog erger dan vandaag. Dan hebben de echte democraten in België het des te gemakkelijker om te bewijzen dat België geen werkbare democratie is. En, dan kunnen we des te sneller beginnen met de uitbouw van een echte democratische Vlaamse (en Waalse) democratie.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 19 september 2005 om 00:05.
Jaani_Dushman is offline  
Oud 19 september 2005, 07:03   #56
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

En toen waren het verkiezingen...
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline  
Oud 19 september 2005, 07:12   #57
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Geef eens de voordelen van het Belgisch bi- of tripolair federalisme?
DIE ZIJN ER NIET
probleem is dat jullie dat willen oplossen met nóg een slechter alternatief.
Ambiorix is offline  
Oud 19 september 2005, 07:13   #58
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ja, je zou voor minder.
nee, je zou helemaal niet voor minder.

Je woorden waren duidelijk, en ik ben ook duidelijk: jij bent gek.
Ambiorix is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be