Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 december 2018, 20:17   #21
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.924
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Is geen maatregel van de regering, doch van de vrt.
De Vlaamse regering is verantwoordelijk voor de openbare omroep. Zij financieren de VRT met belastingsgeld, zij moeten ervoor zorgen dat mensen die het niet breed hebben toch ook televisie kunnen kijken.

Ook de afschaffing van teletekst vind ik nog steeds onaanvaardbaar. Geen enkel van de nieuwe media is zo gebruiksvriendelijk, zo makkelijk toegankelijk als teletekst. Wil je voetbaluitslagen bekijken, dan ging je naar teletekst pagina 504 en zag je onmiddellijk live alle voetbaluitslagen of tussenstanden. Nu moet je op de website van sporza al serieus gaan zoeken waar alles te vinden is.

Neen, teletekst was zeer overzichtelijk en tot nu toe bestaat er niets dat even goed is.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 1 december 2018 om 20:18.
Max van Dietschland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2018, 20:37   #22
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De Vlaamse regering is verantwoordelijk voor de openbare omroep. Zij financieren de VRT met belastingsgeld, zij moeten ervoor zorgen dat mensen die het niet breed hebben toch ook televisie kunnen kijken.

Ook de afschaffing van teletekst vind ik nog steeds onaanvaardbaar. Geen enkel van de nieuwe media is zo gebruiksvriendelijk, zo makkelijk toegankelijk als teletekst. Wil je voetbaluitslagen bekijken, dan ging je naar teletekst pagina 504 en zag je onmiddellijk live alle voetbaluitslagen of tussenstanden. Nu moet je op de website van sporza al serieus gaan zoeken waar alles te vinden is.

Neen, teletekst was zeer overzichtelijk en tot nu toe bestaat er niets dat even goed is.
Teletekst heeft zijn aanhangers, maar is wel op den terugweg. Internet zal wel de reden zijn.
En blijkbaar heeft de vrt de Vlaamse regering kunnen overtuigen dat een DVB-T net in stand houden de kosten niet waard was, wegens alternatieven.
Blijkbaar is internet de coming man, waarlangs alles moet passeren. Maar ja, dat is niet gratis.
BTW enkele jaren terug, toen er nog radio en tv-taks moest betaald worden (zoals trouwens in de Walen nog, dacht is) was het ook niet gratis.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2018, 20:51   #23
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ja. Mijn broer. Die zit dan ook zowat elk avond bij mijn ouders om tv te kunnen kijken.
Dus die gratis vrt met de antenne was toch quasi waardeloos. Ik heb geen antenne, alleen de VRT Nu app waardoor ik één, canvas en ketnet naar de tv zou kunnen casten met de chromecast. Alleen vaak geen interesse of tijd. Kijk meestal ook bij mijn ouders digitale tv als ik er ben, dus ook niet fanatiek.
Moest ik verhuizen zou ik wel ineens een pack digitale tv en internet nemen omdat het weinig in prijs verschilt met enkel onbeperkt internet. Maar als dit een groot prijsverschil betreft zou ik de digitale tv zeker laten vallen.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 1 december 2018 om 20:52.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2018, 20:54   #24
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
“Video’s via VRT NU verbruiken zo’n 1,5 gigabyte data per uur”, zegt Laurens Dierick, initiatiefnemer van de protestgroep Antennekijker.be.
Interessant. Hoeveel zou de app Stievie verbruiken?
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2018, 13:09   #25
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De Vlaamse regering is verantwoordelijk voor de openbare omroep. Zij financieren de VRT met belastingsgeld, zij moeten ervoor zorgen dat mensen die het niet breed hebben toch ook televisie kunnen kijken.
Toch maar PVDA dan? of blijf je SPa stemmen?
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be