Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 januari 2016, 18:41   #41
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Als ge toch over taalfouten valt...
Er zijn er die vakboungd schrijven ipv vakbond.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 18:49   #42
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Als ge toch over taalfouten valt...
Er zijn er die vakboungd schrijven ipv vakbond.
De juiste spelling is vak·bond (de; m; meervoud: vagebonden)

http://www.vandale.nl

Laatst gewijzigd door dpg : 8 januari 2016 om 18:50.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 18:59   #43
non-conformist
Europees Commissaris
 
non-conformist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 6.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Hier gebeurt er niets. Ze mogen de dochter van de linker buurman verkrachten en daarna deze van de rechter buurman.
Zolang het zijn eigen dochter niet is komt de Jos niet uit zijne zetel.
Sorry maar dat is de realiteit.
En met zo'n mentaliteit dan denk ik heimelijk : ik hoop dat ze die van de Jos ook eens flink pakken en dan ga ik eens flink lachen.
Het is voldoende dat de linker buur en de rechterbuur besluit met een niet geregistreerd wapen een asielcentrum binnen te vallen en je hebt een gigantisch probleem en een potentiële escalatie.
__________________
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience."
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 19:14   #44
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Lees de reacties eens, er is nog hoop voor de Europese Aboriginal:

http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...tml?show=react
Dien van die witte mars was de hit ...ojee een witte stille mars .. kijk es aan zeg ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 20:09   #45
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Hier gebeurt er niets. Ze mogen de dochter van de linker buurman verkrachten en daarna deze van de rechter buurman.
Zolang het zijn eigen dochter niet is komt de Jos niet uit zijne zetel.
Sorry maar dat is de realiteit.
En met zo'n mentaliteit dan denk ik heimelijk : ik hoop dat ze die van de Jos ook eens flink pakken en dan ga ik eens flink lachen.
Zeker. In België blijkt alles te kunnen. Zoals Amsterdam ooit de schuilplaats was van de IRA, zo is Brussel dat van de moslimterroristen. Ze voelen er zich kennelijk thuis en de enige reactie van de Belgische overheid is te absurd voor woorden. "Cursus vrouwenrespect."
Moet ik gaan lachen of gaan huilen in het land dat de grootste corruptie en nepotisme van Europa kent.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 21:05   #46
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel Bekijk bericht
http://www.nrc.nl/handelsblad/2016/0...ie-uit-1573894

Zolang de bestaande politieke klasse het licht van de zon blijft ontkennen, zie ik dit gebeuren, maar ik vrees ervoor. Ik hoop het, maar ik denk dat 70 jaar vredestijd de westerse bevolking reeds verslagen heeft.

Of we moeten opeens met z'n allen ontwaken uit onze vredige winterslaap. Er is cultuur die al decennia in oorlog is met Europa, het is enkel even stil geweest, maar ondertussen heeft deze cultuur de oorlog heimelijk voortgezet (volgens het plan van het moslimbroederschap).

Samengevat, ik hoop het, en als het gebeurd zal ik zeker meestrijden, maar ik denk dat de nieuw verlichte West Europeaan er beter aan doet om te immigreren.
Alles begint beetje bij beetje. Maar komen zal het, niet zozeer omwille van de gebeurtenissen van onlangs maar omwille van het gevoel van onmacht. Het gevoel dat er niets tegen gedaan wordt, wat ook zo is, want wees nu eerlijk, wat kunnen 20 agenten beginnen tegen 1000 man.
In het beste geval plukken ze lukraak hier en daar een allochtoontje dat er waarschijnlijk helemaal niets mee te maken heeft gehad, op van 't straat om hem kort daarna al weer te laten lopen, enkel om de indruk te verwekken dat er wat gedaan wordt.

En de politiek zal zeggen, " maar ook bij ons volk zijn verkrachters ", en ja dat is juist, alleen zijn dat losstaande gevallen. Hier spreken we over een heel leger dat losgeslagen is. Zelfs al zou de politie optreden, wat ze onmogelijk kan, lopen de opgepakte even later terug vrijuit wegens gebrek aan bewijze of procedure fouten en wanneer dit niet zo verloopt treed heel dat leger terug in actie om represailles te nemen op de politie of de rechtbanken.

Doet u dat ook niet aan iets denken? Vroeger ten tijden van het wilde westen het de Sherif enkele helpertjes maar de niets ontziende bendes groeiden zo sterk dat die Sherif niet veel meer deed dan op zijn stoel zitten.

Wel daaruit ontstaat uw revolutie. Dit wordt onze toekomst!!! Gewoon, omdat niemand nog uw rechten zal verdedigen in uw plaats.

https://www.youtube.com/watch?v=of-57Ivfwz8

https://vimeo.com/63630941
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 21:14   #47
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Alles begint beetje bij beetje. Maar komen zal het, niet zozeer omwille van de gebeurtenissen van onlangs maar omwille van het gevoel van onmacht. Het gevoel dat er niets tegen gedaan wordt, wat ook zo is, want wees nu eerlijk, wat kunnen 20 agenten beginnen tegen 1000 man.
In het beste geval plukken ze lukraak hier en daar een allochtoontje dat er waarschijnlijk helemaal niets mee te maken heeft gehad, op van 't straat om hem kort daarna al weer te laten lopen, enkel om de indruk te verwekken dat er wat gedaan wordt.

En de politiek zal zeggen, " maar ook bij ons volk zijn verkrachters ", en ja dat is juist, alleen zijn dat losstaande gevallen. Hier spreken we over een heel leger dat losgeslagen is. Zelfs al zou de politie optreden, wat ze onmogelijk kan, lopen de opgepakte even later terug vrijuit wegens gebrek aan bewijze of procedure fouten en wanneer dit niet zo verloopt treed heel dat leger terug in actie om represailles te nemen op de politie of de rechtbanken.

Doet u dat ook niet aan iets denken? Vroeger ten tijden van het wilde westen het de Sherif enkele helpertjes maar de niets ontziende bendes groeiden zo sterk dat die Sherif niet veel meer deed dan op zijn stoel zitten.

Wel daaruit ontstaat uw revolutie. Dit wordt onze toekomst!!! Gewoon, omdat niemand nog uw rechten zal verdedigen in uw plaats.

https://www.youtube.com/watch?v=of-57Ivfwz8

https://vimeo.com/63630941
Ik voel me altijd een pak veiliger wanneer ik berichten lees van lomp rechts...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 23:21   #48
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik voel me altijd een pak veiliger wanneer ik berichten lees van lomp rechts...
Hangt er van af of gij al genoeg kunt lezen om dit te begrijpen. Maar ik vrees er voor dat ge zo zit vastgeroest in uw typische donderwijzertjes mentaliteit dat de pellen op uw ogen al zo dik zijn aangekoekt dat ge nog blinder bent dan een mol.

http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...kan-zijn.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...sopstand.dhtml

Maar ik kan u gerust stellen, de opstand zal niet hier in België beginnen, allee dat vermoed ik toch, maar dat wil niet zeggen dat de vlam niet al vrij snel zal overslaan.

En wie nog steeds zo pro Europa is zullen ook snel ontdekken dat ze eraan zijn voor de moeite want uw zo beminde Europa gaat ook naar de kl...., zijt daar maar zeker van.

"Wir schaffen das". Ja mijn gat, ze schaffen juist nul de kloten.

Laatst gewijzigd door Garry : 8 januari 2016 om 23:47.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 23:54   #49
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Hangt er van af of gij al genoeg kunt lezen om dit te begrijpen. Maar ik vrees er voor dat ge zo zit vastgeroest in uw typische donderwijzertjes mentaliteit dat de pellen op uw ogen al zo dik zijn aangekoekt dat ge nog blinder bent dan een mol.

http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...kan-zijn.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...sopstand.dhtml

Maar ik kan u gerust stellen, de opstand zal niet hier in België beginnen, allee dat vermoed ik toch, maar dat wil niet zeggen dat de vlam niet al vrij snel zal overslaan.

En wie nog steeds zo pro Europa is zullen ook snel ontdekken dat ze eraan zijn voor de moeite want dat gaat ook naar de kl.... zijt daar maar zeker van.
Waarom neemt HLN artikels van Politico over?

Bon. It's raining men... haleluya!

Als men cultuur en/of ras wilt vernietigen dan volstaat het hordes mannen te laten binnenstromen. Dat is snelste methode om van autochtoon volk af te geraken. De staat zal later via die mannen de macht overnemen. Maak er militairen, politie en inspecteurs van... de Euopese man zal spoedig krijsend het continent verlaten. Dan gaat de stop er op.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 8 januari 2016 om 23:54.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 00:13   #50
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Hangt er van af of gij al genoeg kunt lezen om dit te begrijpen. Maar ik vrees er voor dat ge zo zit vastgeroest in uw typische donderwijzertjes mentaliteit dat de pellen op uw ogen al zo dik zijn aangekoekt dat ge nog blinder bent dan een mol.

http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...kan-zijn.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...sopstand.dhtml

Maar ik kan u gerust stellen, de opstand zal niet hier in België beginnen, allee dat vermoed ik toch, maar dat wil niet zeggen dat de vlam niet al vrij snel zal overslaan.

En wie nog steeds zo pro Europa is zullen ook snel ontdekken dat ze eraan zijn voor de moeite want uw zo beminde Europa gaat ook naar de kl...., zijt daar maar zeker van.

"Wir schaffen das". Ja mijn gat, ze schaffen juist nul de kloten.

Wat AJ betreft annexeert Erdogan de EU en vormen we zo het nieuwe kalifaat. Een enorme ongeziene mediteraine unie met een ongelofelijk slagkracht en eindeloos arabisch en afrikaans kanonnenvlees. En AJ zal dan enkel nog Arabisch en soepjurken naaien doceren. Let it be done!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 00:19   #51
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik voel me altijd een pak veiliger wanneer ik berichten lees van lomp rechts...
Voelt U zich soms onveilig? Dat had ik niet verwacht mijn beste.

Hoe merkt U dat? Zware symptomen? Bon. Innige deelneming toch.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 01:21   #52
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Een nieuwe game voor op de PC ? De Benidorm Bastards komen in opstand ! Hopelijk kunnen er genoeg rolators worden geleverd

Of zo een opstand met witte balonnen ....kaarsjes en een optreden van de Romeo's en K3 En vooral met veel pensen en bier
DEP!!!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 01:26   #53
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Nog één frats zoals in Keulen en die bougnoullen zitten op een Sonderzug richtung Hölle, so help me God.
Breendonk is nog te goed voor die gasten!!

Is maar één van de mogelijkheden in Europa...
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2016, 02:19   #54
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Zolang het niet de revolutie van de islam is.

Vluchten? Daarvoor is het te laat. Als de islam de EU overneemt, zullen alle andere landen/continenten hun grenzen voor altijd sluiten om toch maar de fout van de linkse politiek correcte verraders niet te maken.

.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 11 januari 2016 om 02:21.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be