Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 januari 2017, 21:52   #81
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Nu nog volgedaan worden en maar hopen dat je kinderen je psychologische afwijkingen/handicap (als die er werkelijk is) niet erven.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2017, 22:04   #82
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Very funny maar als men erbij stilstaat verwondert het me hoegenaamd niet dat er kindjes in meervoud gekocht worden. Stel ik krijg een drieling of 3 patotters. Dan is dat zomaar eventjes 2880 x 3 -> 8640€ per jaar in the pocket!! Om nog maar niet te spreken van hun startbedrag eveneens x 3 oftewel 3300€ als geschenk omdat ik de goedheid had om te kweken. Het zijn de zotten die kinderloos blijven, ik begin er hoe lanher hoe meer overtuigd van te zijn. Mensen met kinderen krijgen ook massaal voorrang op de lijsten voor een sociale woning.....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2017, 22:05   #83
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

*langer
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2017, 22:24   #84
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Very funny maar als men erbij stilstaat verwondert het me hoegenaamd niet dat er kindjes in meervoud gekocht worden. Stel ik krijg een drieling of 3 patotters. Dan is dat zomaar eventjes 2880 x 3 -> 8640€ per jaar in the pocket!! Om nog maar niet te spreken van hun startbedrag eveneens x 3 oftewel 3300€ als geschenk omdat ik de goedheid had om te kweken. Het zijn de zotten die kinderloos blijven, ik begin er hoe lanher hoe meer overtuigd van te zijn. Mensen met kinderen krijgen ook massaal voorrang op de lijsten voor een sociale woning.....
En in jouw fantasie kosten kinderen geen geld ?

De grootste groep echte armen in dit land zijn alleenstaande werkloze ouders.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2017, 22:25   #85
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Nugoed, als je sociaal gestoord bent (je spreekt dagen niet met echte mensen) dan ga je toch geen vent scoren.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2017, 22:35   #86
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Nugoed, als je sociaal gestoord bent (je spreekt dagen niet met echte mensen) dan ga je toch geen vent scoren.
Tavek als ik wil kan ik venten scoren, die doorgaans niet geïnteresseerd zijn in praten, dus........
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2017, 22:38   #87
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
En in jouw fantasie kosten kinderen geen geld ?

De grootste groep echte armen in dit land zijn alleenstaande werkloze ouders.
Is allemaal relatief, ik leef anders dan de gemiddelde mens, doorheen de jaren heb ik wat ze noemen een alternatieve levensstijl ontwikkeld. De grootste hap uit m'n budget momenteel is de kost voor wonen. Eenmaal ik in m'n sociale woning zit zal het dus enkel opwaarts met me gaan. En gezien de aankomende nieuwe bedragen voor kinderen zeker.... Win-win dus voor mij hehehe.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 00:37   #88
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Tavek als ik wil kan ik venten scoren, die doorgaans niet geïnteresseerd zijn in praten, dus........
Maar ze willen niet betalen.

Ja dat heb je al eens verteld.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 00:49   #89
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Maar ze willen niet betalen.

Ja dat heb je al eens verteld.
Ze wilden wel maar kwamen niet terug of vroegen korting, bon en ik ga er verder niks over zeggen want je wilt me enkel belachelijk maken. Pffff.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 00:54   #90
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ze wilden wel maar kwamen niet terug of vroegen korting, bon en ik ga er verder niks over zeggen want je wilt me enkel belachelijk maken. Pffff.
Quote to save this.

Hilarisch.

bembel de prostituee. Alles om maar niet te hoeven te werken. Zelfs de benen wijd leggen voor compleet vreemden.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 01:05   #91
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Quote to save this.

Hilarisch.

bembel de prostituee. Alles om maar niet te hoeven te werken. Zelfs de benen wijd leggen voor compleet vreemden.
Ja en dan.... Een vrouw in extreme nood die niemand heeft.... Ik vind daar niks beschamends aan, liever dat dan eentje die haar benen spreidt als housewife en haar man vooral als kassa-kassa ziet.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 09:18   #92
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Is allemaal relatief, ik leef anders dan de gemiddelde mens, doorheen de jaren heb ik wat ze noemen een alternatieve levensstijl ontwikkeld. De grootste hap uit m'n budget momenteel is de kost voor wonen. Eenmaal ik in m'n sociale woning zit zal het dus enkel opwaarts met me gaan. En gezien de aankomende nieuwe bedragen voor kinderen zeker.... Win-win dus voor mij hehehe.
Tot ze geplaatst worden in een pleeggezin en u daarna de rest van hun leven haten zoals gij u pleegmoeder haat omdat ge kinderen als een ezeltje die geld schijt ziet.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 09:30   #93
Drosamadaris
Minister
 
Geregistreerd: 2 februari 2014
Berichten: 3.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Het is vooral dat die singles benadeeld worden tov gezinnen met kroost. Niet verwonderlijk dat men dan nogal eens over kindergeld begint te fantaseren, omdat het tenslotte niet mis is wat die tegenwoordig krijgen. Ja 'krijgen', want normaal gezien zou men zelf dienen in te staan voor de gevolgen van zijn kinderwens.
Singles hangen vooral graag de huilebak uit, zoals ik al aangaf en zoals je hier mooi etaleert
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 09:47   #94
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik kan niet meer volgen hoor... Tuurlijk dat een suite duurder is dat begrijp ik maar een standaard kamer is per persoon goedkoper voor zij die met 2 zijn. Waarom dan een supplement aanrekenen voor de single. Hij/zij betaalt toch al voor de kamer (en niet het extra bed)?
Goed.

Een kamer kost voortaan 100 euro, voor één persoon of voor twee personen, voor de hotelier blijft dat hetzelfde.
Nu content?

Nu is het zo, een kamer kost voor (zonder ontbijt of ander eten).
  • twee personen 100 euro.
  • één persoon 50 euro plus een supplement van 25 euro.

Wat verkies je?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 12:29   #95
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Die persoon op zijn/haar eentje is toch niet verantwoordelijk voor de vakantie van die anderen. Waarom zou die dan een supplement dienen te betalen. Kinderen op de kamer daarentegen mogen er dan wel weer gratis bij. Maar dan gaat men wel de single reiziger extra op kosten jagen. Behoorlijke discriminatie als je het mij zegt...
Uw redenering is op een verkeerde premisse gebouwd, nl. dat je als alleenstaande voor de vakantie van anderen moet betalen. Wel is het nu eenmaal zo dat hotels in de meeste gevallen kamers voor twee personen aanbieden. Minder inkomsten dus voor een hotel als men dit aan een enkele persoon moet aanbieden.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 12:42   #96
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Very funny maar als men erbij stilstaat verwondert het me hoegenaamd niet dat er kindjes in meervoud gekocht worden. Stel ik krijg een drieling of 3 patotters. Dan is dat zomaar eventjes 2880 x 3 -> 8640€ per jaar in the pocket!! Om nog maar niet te spreken van hun startbedrag eveneens x 3 oftewel 3300€ als geschenk omdat ik de goedheid had om te kweken. Het zijn de zotten die kinderloos blijven, ik begin er hoe lanher hoe meer overtuigd van te zijn. Mensen met kinderen krijgen ook massaal voorrang op de lijsten voor een sociale woning.....
Mensen met kinderen krijgen helemaal geen voorrang op een sociale woning, integendeel, wanneer u drie kinderen heeft moet u drie slaapkamers hebben, wanneer het om kinderen van verschillend geslacht gaat.
Dat betekent dat het aanbod voor u kleiner is dan wie twee kinderen heeft van hetzelfde geslacht, want die heeft maar twee slaapkamers nodig.
Bovendien is het walgelijk te lezen dat u kinderen overweegt, omdat ze in uw ogen " opbrengen" .
Kinderen kosten meer dan je aan geboortepremie of kinderbijslag krijgt, wanneer je tenminste meer biedt als ouder dan enkel basisnoden, u lijkt me voor kinderen allerminst een fijne moeder, eerder een ramp, want u zou kinderen krijgen om uw inkomsten te vergroten.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 12:48   #97
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ja en dan.... Een vrouw in extreme nood die niemand heeft.... Ik vind daar niks beschamends aan, liever dat dan eentje die haar benen spreidt als housewife en haar man vooral als kassa-kassa ziet.
Ik zie een vrouw die alles uit de kast haalt om maar niet te moeten werken, niet als een vrouw in extreme nood.
Maar veel geluk met je beroepskeuze, benieuwd of je iets verdient!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 12:59   #98
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Very funny maar als men erbij stilstaat verwondert het me hoegenaamd niet dat er kindjes in meervoud gekocht worden. Stel ik krijg een drieling of 3 patotters. Dan is dat zomaar eventjes 2880 x 3 -> 8640€ per jaar in the pocket!! Om nog maar niet te spreken van hun startbedrag eveneens x 3 oftewel 3300€ als geschenk omdat ik de goedheid had om te kweken. Het zijn de zotten die kinderloos blijven, ik begin er hoe lanher hoe meer overtuigd van te zijn. Mensen met kinderen krijgen ook massaal voorrang op de lijsten voor een sociale woning.....
Mag ik eens héél eerlijk zijn? Sommige dingen die je op het forum post, stuiten zo tegen de borst dat ik aan uw trolgehalte begin te twijfelen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 13:02   #99
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Very funny maar als men erbij stilstaat verwondert het me hoegenaamd niet dat er kindjes in meervoud gekocht worden. Stel ik krijg een drieling of 3 patotters. Dan is dat zomaar eventjes 2880 x 3 -> 8640€ per jaar in the pocket!! Om nog maar niet te spreken van hun startbedrag eveneens x 3 oftewel 3300€ als geschenk omdat ik de goedheid had om te kweken. Het zijn de zotten die kinderloos blijven, ik begin er hoe lanher hoe meer overtuigd van te zijn. Mensen met kinderen krijgen ook massaal voorrang op de lijsten voor een sociale woning.....
Merkwaardige redenering: kinderen als bron van inkomsten om zelf niet meer te werken.

Gaat u er dan vanuit dat kinderen niets kosten?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2017, 14:01   #100
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
En in jouw fantasie kosten kinderen geen geld ?

De grootste groep echte armen in dit land zijn alleenstaande werkloze ouders.
Helemaal niet. De grootste groep echte armen in dit land zijn alleenstaande laaggeschoolde ouders die alle dagen full time moeten gaan werken voor 1300 euro netto ....daar hun verplaatsingskosten en de kinderopvang van moeten bekostigen en op de koop toe nog eens minder kinderbijslag ontvangen dan die werkloze.
Niet verwonderlijk dat deze categorie een minderheid is

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 januari 2017 om 14:04.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be