Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 oktober 2022, 22:40   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Standaard Lichaam van vermist meisje (12) uit Parijs gevonden in koffer

onderwerp
Lichaam van vermist meisje (12) uit Parijs gevonden in koffer

analyse
de maatschappij is beestachtiger geworden ook in zwart India gebeuren zulke dingen en na verkrachtingen is het normaal in india dat de meisjes worden vermoord.

wij leven in Satan's RIJK Nu op de Aardse Hellewereld denk ik. De mens is feitelijk geschapen naar het evenbeeld van Satan dus Genesis uit bijbel is een grote leugen.



===============================
https://www.nu.nl/buitenland/6230118...l_talk_wrapper



Lichaam van vermist meisje (12) uit Parijs gevonden in koffer
15 oktober 2022 13:01 Laatste update: 4 uur geleden
7 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email

Een twaalfjarig vermist meisje uit Parijs is vrijdag dood teruggevonden in een koffer in de buurt van haar woning. Alles wijst erop dat ze is vermoord. In verband met de vondst van de koffer zijn vier mensen aangehouden, meldt het Franse persbureau AFP zaterdag.

Volgens Franse media gelden zij niet automatisch als verdachten. Er zou ook een voorbijganger worden gehoord.

De koffer werd vrijdagavond ontdekt. Enkele uren daarvoor had de moeder van het meisje er melding van gemaakt dat haar dochter niet was thuiskomen. De vader, die conciërge is van het pand waarin het gezin woont, zei tegen de politie dat bewakingsbeelden laten zien dat het meisje vrijdagmiddag wél thuis is geweest.

Volgens lokale media is later op de beelden te zien dat iemand met moeite een koffer wegsleept vanuit het souterrain of de kelder van het huis. Volgens de Franse nieuwszender BFMTV gaat het om een jonge vrouw. Zij zou nog voortvluchtig zijn.
Vindplaats koffer niet helemaal duidelijk

Franse media zijn niet eenduidig over de vindplaats van de koffer. BFMTV bericht dat de koffer is gevonden in de Rue d'Hautpoul, vlak bij de Rue Manin, de straat waar het meisje woonde. Andere media melden dat de koffer met het lichaam van het meisje is gevonden in de kelder van het pand waar ze woonde.

De Franse politie heeft verder geen details bekendgemaakt over de zaak zelf of de doodsoorzaak. Volgens lokale media heeft het meisje wonden aan haar keel. Ook zou ze zijn vastgebonden aan handen en voeten en had ze tape over haar gezicht.

Het Franse openbaar ministerie onderzoekt de zaak als een ontvoering en moord.
Door: onze nieuwsredactie Beeld: AP
Lees 7 reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email
Lees meer over:
Frankrijk
Parijs
Buitenland
NUjij-reacties


10 uren geleden
Dit is natuurlijk heel triest en natuurlijk is iemand opzettelijk doden nooit goed, maar als het een kind betreft kan ik mij hier absoluut niet in verplaatsen, dit is in mijn ogen een van de ergste dingen die je als persoon kunt doen en natuurlijk als ouders kunt overkomen.

En vooral haar in een koffer neerzetten bij de woning, ''alstublieft beste ouders, hier is ze weer'' moet ik ineens dan aan denken.
Al kan iedereen hier heel veel dingen van denken, van alle mogelijke situaties krijg je gewoon buikpijn.

Ik verbaas mij steeds meer in negatieve zin in de mensheid moet ik eerlijk bekennen.

Ik hoop tot slot dat de ouders vragen krijgen op hun antwoorden en dat dit meisje van de hele situatie zo min mogelijk heeft meegekregen.

Hoe dan ook is dit een nachtmerrie, sterkte aan alle nabestaanden van deze zinloze en laffe daad.




https://www.nu.nl/buitenland/6230118...l_talk_wrapper
==================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 07:19   #2
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Lichaam van meisje (12) teruggevonden in koffer voor appartementsgebouw in Parijs, zes verdachten opgepakt
De Franse politie staat voor een groot mysterie na de vondst van het lichaam van een 12-jarige meisje, vrijdagavond laat in Parijs. Ze lag in een valies die vlakbij het appartement van haar ouders stond. Haar handen waren gekneveld. Zes verdachten zijn opgepakt. Het Franse gerecht sluit geen enkele piste uit. Ook niet die van orgaanhandel. Autopsie wees intussen uit dat ze door verstikking om het leven kwam.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2022, 15:17   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

=========================
https://www.nu.nl/buitenland/6230439...-vermoord.html




Frans meisje (12) dat in koffer werd gevonden is misbruikt, gefolterd en vermoord
17 oktober 2022 15:28 Laatste update: 44 minuten geleden
61 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email

Het twaalfjarige meisje Lola, dat vrijdag dood is gevonden in een koffer in Parijs, is misbruikt, gefolterd en vermoord. Daar gaat de Franse justitie van uit. Een 24-jarige vrouw en 43-jarige man zijn verdachten in de zaak.

Maandag verschenen de verdachten voor de onderzoeksrechter. De vrouw is aangemerkt als hoofdverdachte. Zij zou op beelden van beveiligingscamera's met Lola te zien zijn en sleepte ook met een grote koffer bij het pand waar het meisje woonde. De man zou de bestuurder zijn van de auto waar de koffer vermoedelijk in is gelegd.

Lola werd vrijdagmiddag als vermist opgegeven, nadat ze niet was thuisgekomen. De politie kwam snel in actie, omdat er aanwijzingen voor een ontvoering waren. Lola's vader, die conciërge en bewoner van het pand is, had namelijk op bewakingscamera's gezien dat ze die middag wél naar het pand was teruggekeerd.

Haar lichaam werd aan het einde van de avond door een dakloze gevonden in een koffer vlak bij haar woning. Ze had tape over haar gezicht en had steekwonden. De autoriteiten denken dat ze is gestikt.

In het onderzoek waren aanvankelijk zes mensen aangehouden, maar vier van hen zijn vrijgelaten.
Door: onze nieuwsredactie






https://www.nu.nl/buitenland/6230439...-vermoord.html

===========================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2022, 16:34   #4
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

De daders zijn van Algerijnse afkomst. Maar dat weigert men weer te vermelden in de MSM. Ook geen sprake van racisme. Bij de dood van George Floyd winst men binnen de minuut dat de man slachtoffer was van racisme.

Voor mijn part mag men voor dergelijke sujetten, bijvoorbeeld, het Spaans paard terug in gebruik nemen of hen droppen in Death Valley. Dat onschuldig meisje is in gruwelijke omstandigheden vermoord. Ik geloof dat barbaarse straffen in zo'n geval kunnen verantwoord worden.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 17 oktober 2022 om 16:35.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2022, 16:54   #5
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Zijn de "Algerijnen" al veroordeeld? Zo niet, zijn ze onschuldig.

Maar ik ben er van verbaasd dat het geen Walen waren, die hebben ook een reputatie met kelders en kinderen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2022, 17:23   #6
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zijn de "Algerijnen" al veroordeeld? Zo niet, zijn ze onschuldig.

Maar ik ben er van verbaasd dat het geen Walen waren, die hebben ook een reputatie met kelders en kinderen.
Leg mij eens uit waarom moet verzwegen worden dat het over Algerijnen gaat? Schrik dat nog meer mensen gaan stemmen op rechts?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2022, 17:42   #7
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Leg mij eens uit waarom moet verzwegen worden dat het over Algerijnen gaat?
Mij maakt het weinig uit welke afkomst de criminelen hebben, zolang ze maar "eerlijk" gestraft worden na een veroordeling met een basis op feiten.

En dat 1 van de feiten zou zijn dat Algerijnen in verhouding meer gruwelijke misdaden plegen, is het aan de rechtstaat daar conclusies uit te trekken.

Maar vrouwe justitia is nu eenmaal verkracht door politici die macht en geld interessanter vinden dan goed leiderschap.

Citaat:
Schrik dat nog meer mensen gaan stemmen op rechts?
Denkt u nu echt dat het nog uitmaakt?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2022, 18:06   #8
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Leg mij eens uit waarom moet verzwegen worden dat het over Algerijnen gaat? Schrik dat nog meer mensen gaan stemmen op rechts?
omdat er ook brave algerijnen zijn
__________________
Vette Pois(s)on is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2022, 18:10   #9
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Een vrouw van 24 is op dit moment de voornaamste verdachte.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2022, 19:25   #10
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Een verwarde vrouw van 24, met psychische problemen.

Ik denk niet dat het uitmaakt dat ze nu Algerijnse, Marokkaanse, Tjetjeense, Oeigoerse of Iraanse zou zijn.

Verward en psychische problemen zijn newspeak voor iets meer specifieks tegenwoording.

En 24, is dat geen jongere?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 17 oktober 2022 om 19:26.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2022, 19:43   #11
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Een vrouw van 24 is op dit moment de voornaamste verdachte.
Maakt niets uit. De vraag is wat het motief was, de reden.
En dan nog de koffer met het lichaam terug plaatsen.
Bizar.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2022, 19:54   #12
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Mij maakt het weinig uit welke afkomst de criminelen hebben, zolang ze maar "eerlijk" gestraft worden na een veroordeling met een basis op feiten.
Het gaat mij over de berichtgeving in de MSM. Stel u eens voor dat enkele blanken hetzelfde hadden gedaan met een Algerijns meisje, dan krijgen we een heel ander verhaal in de media: racisme, islamofobie, xenofobie. Zonder een uitspraak van de rechter af te wachten. Hetzelfde met het geval George Floyd. Het poco-wereldje en hun podium MSM meldden al diezelfde dag over een racistische moord, zonder uitspraak van de rechter af te wachten. De politieman, zelfs indien onschuldig, zou schuldig moeten bevonden worden om de gemoederen te bedaren. Voor de ene kan het dus wel, voor de andere niet. De kracht van de poco-MSM.

Citaat:
En dat 1 van de feiten zou zijn dat Algerijnen in verhouding meer gruwelijke misdaden plegen, is het aan de rechtstaat daar conclusies uit te trekken.
Maar dat probeert men nu juist onder de mat te vegen. Etnisch profileren is blijkbaar verboden. Het zou voor bepaalde mensen in het nadeel zijn.

Neem nu de verhouding vreemdelingen / dubbele nationaliteiten / autochtonen in onze gevangenissen. Er zitten 4000 vreemdelingen opgesloten op de 11000. Maar de dubbele nationaliteiten worden bij de autochtonen geteld. Kwestie van de slechte cijfers te verbergen betreffende de nieuwe Belgen. Neen, men moet de autochtonen apart vermelden en ik ben er zeker van dat verhoudingsgewijs de autochtonen het minst zijn vertegenwoordigd in de gevangenissen.

Citaat:
Maar vrouwe justitia is nu eenmaal verkracht door politici die macht en geld interessanter vinden dan goed leiderschap.
Klopt. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in de Belgische justitie.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 17 oktober 2022 om 19:56.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2022, 20:28   #13
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Het meisje zou ook gemarteld en verkracht zijn.
Dutroux & Martin all over again ?
Hopelijk geraakt ze er niet even gemakkelijk af als Martin.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2022, 22:14   #14
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Het meisje zou ook gemarteld en verkracht zijn.
Dutroux & Martin all over again ?
Hopelijk geraakt ze er niet even gemakkelijk af als Martin.
het zou mij verwonderen als dit scharminkel er in Frankrijk nog vroeger buiten komt pour bonne conduite.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2022, 22:16   #15
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
het zou mij verwonderen als dit scharminkel er in Frankrijk nog vroeger buiten komt pour bonne conduite.
Ik twijfel eraan dat dit verward figuur een positieve connectie heeft met een hofleverancier. Ergo, dat gaat een pak irritanter worden.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2022, 23:41   #16
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Als ge zoiets doet, dan zijt ge zo verknipt in uw coconut dat ge nooit meer los moogt gelaten worden.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2022, 12:02   #17
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Als ge zoiets doet, dan zijt ge zo verknipt in uw coconut dat ge nooit meer los moogt gelaten worden.
Nog geld in steken? Een kogel is voldoende.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2022, 12:17   #18
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Nog geld in steken? Een kogel is voldoende.
Dat is ook mijn advies, maar dat mag niet van die mietjes van amnestie.

persoonlijk zou ik haar opsluiten in een ruimte niet veel groter dan die koffer en haar zo lang mogelijk in leven houden.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2022, 12:27   #19
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat is ook mijn advies, maar dat mag niet van die mietjes van amnestie.

persoonlijk zou ik haar opsluiten in een ruimte niet veel groter dan die koffer en haar zo lang mogelijk in leven houden.
Zonde van de tijd en moeite.
Misschien per opbod verkopen aan figuren die zo iets wel leuk vinden?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2022, 12:29   #20
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
het zou mij verwonderen als dit scharminkel er in Frankrijk nog vroeger buiten komt pour bonne conduite.
Idd. In Belgenland ware het plausibel met madam Justice in "haar twijfelaar"periode sinds +/-1945.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be