Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 februari 2020, 16:13   #21
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

Als je wat wil lachen lees de tweets eens :

https://twitter.com/Israel_katz/stat...en~ae3ce32c%2F
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 16:43   #22
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als je wat wil lachen lees de tweets eens :

https://twitter.com/Israel_katz/stat...en~ae3ce32c%2F
Heerlijk

Lukt dat op drie dagen om dhr. Katz nog een bijrol te geven in de stoet ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 16:58   #23
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als je wat wil lachen lees de tweets eens :

https://twitter.com/Israel_katz/stat...en~ae3ce32c%2F
Goe gelachen. Maar nu even ernstig: zou er een kans bestaan dat België na de stoet van zondag aanstaande uit de VN en/of uit de EU wordt gegooid with our clicks and our clacks? Een mens mag eens dromen, niet?
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 17:09   #24
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.896
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Goe gelachen. Maar nu even ernstig: zou er een kans bestaan dat België na de stoet van zondag aanstaande uit de VN en/of uit de EU wordt gegooid with our clicks and our clacks? Een mens mag eens dromen, niet?
Het betreft maar een Carnaval. Er zijn andere Carnavals in heel Belgie die helemaal geen problemen veroorzaken.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 17:17   #25
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Heerlijk

Lukt dat op drie dagen om dhr. Katz nog een bijrol te geven in de stoet ?
Wat denk je zelf? De losse groepen gaan smullen.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 17:18   #26
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Goe gelachen. Maar nu even ernstig: zou er een kans bestaan dat België na de stoet van zondag aanstaande uit de VN en/of uit de EU wordt gegooid with our clicks and our clacks? Een mens mag eens dromen, niet?
Mocht het zo eenvoudig zijn om van dat EU gedrocht af te raken.....
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 17:23   #27
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Goe gelachen. Maar nu even ernstig: zou er een kans bestaan dat België na de stoet van zondag aanstaande uit de VN en/of uit de EU wordt gegooid with our clicks and our clacks? Een mens mag eens dromen, niet?

Als satire of hoe men het ook heet vind ik het niet geslaagd en tamelijk platte en goedkope provocatie. Enfin naar carnaval in Aalst ga ik toch niet. Het gaat er meer om zich 3 of 4 dagen te pletter te zuipen en te roepen en te tieren. Geen niveau om naar huis te schrijven.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 17:27   #28
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

Vanaf minuut 21 :

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/vandaag...pot_WP00172349
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 17:29   #29
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Als satire of hoe men het ook heet vind ik het niet geslaagd en tamelijk platte en goedkope provocatie. Enfin naar carnaval in Aalst ga ik toch niet. Het gaat er meer om zich 3 of 4 dagen te pletter te zuipen en te roepen en te tieren. Geen niveau om naar huis te schrijven.
Carnavalisten zijn over het algemeen geen fijnzinnige intellectuelen. Ik vind het allemaal vrij vulgair en ik ga er nooit naartoe.

Maar als men het toelaat mag men niet selectief verontwaardigd zijn. Er lopen daar elk jaar Voil Jeanetten rond en regelmatig worden de moslims ook gekarikaturiseerd. Dus alles of niks.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 17:33   #30
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.090
Standaard

Jongens, jullie staan blijkbaar kritiekloos tegenover de stommiteit die de Vismoilen vorig jaar hebben begaan. Ik zou zowaar gaan denken dat jullie allemaal geboren en getogen “Olsjteneirs” zijn. Maar dat zal wel niet het geval zijn. Vermoedelijk is het een soort omgekeerd “je suis Charlie” verschijnsel. In elk geval, begin aub niet verbaal naar mij met tomaten (of erger) te gooien wanneer ik hier stel dat ik met jullie het niet eens ben. De carnavalwagen van de Vismoilen geleek als twee druppels water op het karikaturale antisemitische beeldmateriaal dat de Nazi’s gebruikten om op de Duitsers een gerichte hersenspoeling toe te passen en aldus de discriminatie, mishandeling en uiteindelijk moord op de joden “aanvaardbaar” te maken. Wanneer ik die stoot van de Vismoilen vorig jaar zag was dat het eerste dat mij schokte.
Gisteren heb ik op “De Afspraak” de discussie gevolgd over dat onderwerp. Luckas Vander Taelen (geboren Aalstenaar) had er exact dezelfde mening over. Hij ging nog verder. “Als er werkelijk met alles mag gelachen worden,” zo zei LVT, “dan is het kwetsen van mensen dus geen probleem? Gaan we dan ook lachen met de slachtoffers van de Delhaize overval door de Bende van Nijvel?”

Zijn de Vismoilen dan allemaal onverbeterljke antisemieten? Natuurlijk niet. Maar zeer dom zijn ze vorig jaar in ieder geval wel geweest. En als zij (of andere “kameroaten”) dit jaar uit pure nukkigheid toch nóg dezelfde toer opgaan zullen er uit vele hoeken reacties komen die wellicht niet altijd even prettig zullen zijn.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 17:35   #31
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Jongens, jullie staan blijkbaar kritiekloos tegenover de stommiteit die de Vismoilen vorig jaar hebben begaan. Ik zou zowaar gaan denken dat jullie allemaal geboren en getogen “Olsjteneirs” zijn. Maar dat zal wel niet het geval zijn. Vermoedelijk is het een soort omgekeerd “je suis Charlie” verschijnsel. In elk geval, begin aub niet verbaal naar mij met tomaten (of erger) te gooien wanneer ik hier stel dat ik met jullie het niet eens ben. De carnavalwagen van de Vismoilen geleek als twee druppels water op het karikaturale antisemitische beeldmateriaal dat de Nazi’s gebruikten om op de Duitsers een gerichte hersenspoeling toe te passen en aldus de discriminatie, mishandeling en uiteindelijk moord op de joden “aanvaardbaar” te maken. Wanneer ik die stoot van de Vismoilen vorig jaar zag was dat het eerste dat mij schokte.
Gisteren heb ik op “De Afspraak” de discussie gevolgd over dat onderwerp. Luckas Vander Taelen (geboren Aalstenaar) had er exact dezelfde mening over. Hij ging nog verder. “Als er werkelijk met alles mag gelachen worden,” zo zei LVT, “dan is het kwetsen van mensen dus geen probleem? Gaan we dan ook lachen met de slachtoffers van de Delhaize overval door de Bende van Nijvel?”

Zijn de Vismoilen dan allemaal onverbeterljke antisemieten? Natuurlijk niet. Maar zeer dom zijn ze vorig jaar in ieder geval wel geweest. En als zij (of andere “kameroaten”) dit jaar uit pure nukkigheid toch nóg dezelfde toer opgaan zullen er uit vele hoeken reacties komen die wellicht niet altijd even prettig zullen zijn.
Maar als je consequent bent dan ook niet meer lachen met moslims en homo’s nietwaar?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 17:42   #32
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.344
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik heb bijna spijt dat ik niet ingegaan ben op het aanbod mee te werken aan 1 van de Aalsterse praalwagens. 'k Heb helaas al genoeg hooi op de vork.

Ik hoop alleen maar dat de Israëli debielen die een carnavalswagen uit een daarvoor "beruchte" stad veroordelen dubbel en dik lik op stuk krijgen.

Wat is het volgende? Rio carnaval in boerka om geen andere lange tenen te trappen?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 17:47   #33
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Carnaval is niet voor langetenenmensen, dat is duidelijk.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 17:48   #34
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik heb bijna spijt dat ik niet ingegaan ben op het aanbod mee te werken aan 1 van de Aalsterse praalwagens. 'k Heb helaas al genoeg hooi op de vork.

Ik hoop alleen maar dat de Israëli debielen die een carnavalswagen uit een daarvoor "beruchte" stad veroordelen dubbel en dik lik op stuk krijgen.

Wat is het volgende? Rio carnaval in boerka om geen andere lange tenen te trappen?
In Rio lopen er (bijna) geen boerka's rond.
Braziliaanse vrouwen zijn (meestal) fier over hun mooie vrouwenlichaam én dat tonen ze !
Overal !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 17:50   #35
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.344
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Jongens, jullie staan blijkbaar kritiekloos tegenover de stommiteit die de Vismoilen vorig jaar hebben begaan. Ik zou zowaar gaan denken dat jullie allemaal geboren en getogen “Olsjteneirs” zijn. Maar dat zal wel niet het geval zijn. Vermoedelijk is het een soort omgekeerd “je suis Charlie” verschijnsel. In elk geval, begin aub niet verbaal naar mij met tomaten (of erger) te gooien wanneer ik hier stel dat ik met jullie het niet eens ben. De carnavalwagen van de Vismoilen geleek als twee druppels water op het karikaturale antisemitische beeldmateriaal dat de Nazi’s gebruikten om op de Duitsers een gerichte hersenspoeling toe te passen en aldus de discriminatie, mishandeling en uiteindelijk moord op de joden “aanvaardbaar” te maken.
Maar een Ayatollah met een raket in zijn gat, of een kardinaal met een harem koorknaapjes, da's geen punt.

Citaat:
Wanneer ik die stoot van de Vismoilen vorig jaar zag was dat het eerste dat mij schokte.
Gisteren heb ik op “De Afspraak” de discussie gevolgd over dat onderwerp. Luckas Vander Taelen (geboren Aalstenaar) had er exact dezelfde mening over. Hij ging nog verder. “Als er werkelijk met alles mag gelachen worden,” zo zei LVT, “dan is het kwetsen van mensen dus geen probleem?
Er zijn al idioten gekwetst door een tekening of een middeleeuws schilderij.
Citaat:
Gaan we dan ook lachen met de slachtoffers van de Delhaize overval door de Bende van Nijvel?”
Als die praalwagen/groep het goed aangekleed heeft, waarom niet?
Citaat:
Zijn de Vismoilen dan allemaal onverbeterljke antisemieten? Natuurlijk niet. Maar zeer dom zijn ze vorig jaar in ieder geval wel geweest. En als zij (of andere “kameroaten”) dit jaar uit pure nukkigheid toch nóg dezelfde toer opgaan zullen er uit vele hoeken reacties komen die wellicht niet altijd even prettig zullen zijn.
Welke reacties gaan niet prettig zijn, een stel van die pijpekrullers die al schietend de praalwagenopbouwplaats laten ontploffen?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 20 februari 2020 om 18:05.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 18:01   #36
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Jongens, jullie staan blijkbaar kritiekloos tegenover de stommiteit die de Vismoilen vorig jaar hebben begaan. Ik zou zowaar gaan denken dat jullie allemaal geboren en getogen “Olsjteneirs” zijn. Maar dat zal wel niet het geval zijn. Vermoedelijk is het een soort omgekeerd “je suis Charlie” verschijnsel. In elk geval, begin aub niet verbaal naar mij met tomaten (of erger) te gooien wanneer ik hier stel dat ik met jullie het niet eens ben. De carnavalwagen van de Vismoilen geleek als twee druppels water op het karikaturale antisemitische beeldmateriaal dat de Nazi’s gebruikten om op de Duitsers een gerichte hersenspoeling toe te passen en aldus de discriminatie, mishandeling en uiteindelijk moord op de joden “aanvaardbaar” te maken. Wanneer ik die stoot van de Vismoilen vorig jaar zag was dat het eerste dat mij schokte.
Gisteren heb ik op “De Afspraak” de discussie gevolgd over dat onderwerp. Luckas Vander Taelen (geboren Aalstenaar) had er exact dezelfde mening over. Hij ging nog verder. “Als er werkelijk met alles mag gelachen worden,” zo zei LVT, “dan is het kwetsen van mensen dus geen probleem? Gaan we dan ook lachen met de slachtoffers van de Delhaize overval door de Bende van Nijvel?”

Zijn de Vismoilen dan allemaal onverbeterljke antisemieten? Natuurlijk niet. Maar zeer dom zijn ze vorig jaar in ieder geval wel geweest. En als zij (of andere “kameroaten”) dit jaar uit pure nukkigheid toch nóg dezelfde toer opgaan zullen er uit vele hoeken reacties komen die wellicht niet altijd even prettig zullen zijn.
Natuurlijk mag er met alles gelachen worden.

Ook met joden, ook met negers, met alles.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 18:05   #37
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Af en toe ne goeie stok in't hoenderhok, ik geniet er wel van.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 18:11   #38
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Goe gelachen. Maar nu even ernstig: zou er een kans bestaan dat België na de stoet van zondag aanstaande uit de VN en/of uit de EU wordt gegooid with our clicks and our clacks? Een mens mag eens dromen, niet?
Zijn die van Israël met hun "clicks and clacks" buitengegooid toen ze een ander land binnenvielen en dat sindsdien bezet houden? Voeden zij zo niet
het oorlogsgeweld in dat gebied?

Ik denk dat we van zo een mensen geen lessen te leren hebben.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 18:13   #39
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Zijn die van Israël met hun "clicks and clacks" buitengegooid toen ze een ander land binnenvielen en dat sindsdien bezet houden? Voeden zij zo niet
het oorlogsgeweld in dat gebied?

Ik denk dat we van zo een mensen geen lessen te leren hebben.
Welk land wordt er bezet?
TheFourHorsemen is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2020, 18:23   #40
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Af en toe ne goeie stok in't hoenderhok, ik geniet er wel van.
vette 2
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be