Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 januari 2016, 14:12   #21
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Andrew Sachs of Andreas Siegfried Sachs was oorspronkelijk Duitser, naar VK verhuisd en daar in Fawlty Towers op grandiose wijze de Spaanse Manuel speelt.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Andrew_Sachs
Ik weet dat wel.

Maar geen enkele Spanjaard zegt ooit ¿Que? als hij iets niet begrijpt of verstaat.

Vandaar.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 16:52   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ergens van de week cookies verwijdert.

Toen ik daarna wou inloggen wist ik mijn paswoord niet meer, geen probleem er is de optie 'paswoord vergeten'. Ik daarop geklikt en mijn email ingegeven, dag er na, geen reactie. Spam en ongewenste mail nagekeken, niets.

Heb het dan maar uit de instellingen van mijn browser gehaald mijn paswoord.

Is er eigenlijk wel iets op dit forum dat nog naar behoren werkt?
Lijkt mij sterk dat het aan 'cookies' zou liggen want ik blokkeer die allemaal en er staat geen cookie op mijn pc op.

Wat ik al wel eens gemerkt heb is dat die 'cookies' van Forum Politics vrij opdringerig zijn (op een andere pc stonden die daar ondanks ze in de browser ook afstonden) daar je dat even kan nakijken wat er opstaat met CCleaner bij de opties cookies, daar kan je instellen welke je wil houden of niet voor de 'goede' gang van zaken.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 januari 2016 om 16:55.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 17:09   #23
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Lijkt mij sterk dat het aan 'cookies' zou liggen want ik blokkeer die allemaal en er staat geen cookie op mijn pc op.

Wat ik al wel eens gemerkt heb is dat die 'cookies' van Forum Politics vrij opdringerig zijn (op een andere pc stonden die daar ondanks ze in de browser ook afstonden) daar je dat even kan nakijken wat er opstaat met CCleaner bij de opties cookies, daar kan je instellen welke je wil houden of niet voor de 'goede' gang van zaken.
Universalia. Als je iets afweet van informatica dan weet je hoe cookies ineenzitten, en waarvoor ze worden gebruikt: in de eerste plaats voor het comfort van de gebruiker, om te vermijden dat je telkens dezelfde gegevens moet invoeren om zich aan te melden.
Cookies kunnen worden misbruikt, maar dit is niet aan de orde.
Dit belet niet dat je best je aanmeldigsgegevens ergens bewaart. Dan word je ook niet geconfronteerd met wat voorspelbaar is als je eens grote kuis houdt met pakweg .. ccleaner. Paswoord ondertussen vergeten. En dan kan je je zoals Xeno je in alle bochten wringen om van de moderatie toch je inloggegevens te verkrijgen.
Moraal van het verhaal. Die vul je maar zelf in. Nogal een geluk dat politics.be flexibel is.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 18:42   #24
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Lijkt mij sterk dat het aan 'cookies' zou liggen want ik blokkeer die allemaal en er staat geen cookie op mijn pc op.

[b]Wat ik al wel eens gemerkt heb is dat die 'cookies' van Forum Politics vrij [/B]opdringerig zijn (op een andere pc stonden die daar ondanks ze in de browser ook afstonden) daar je dat even kan nakijken wat er opstaat met CCleaner bij de opties cookies, daar kan je instellen welke je wil houden of niet voor de 'goede' gang van zaken.

Ik vind Cookie zo ne lieve!! Onze Cookie he.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 19:26   #25
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

In wezen heeft het met cookies niets te zien, het gaat over de functie op dit forum, 'paswoord vergeten', die functie werkt niet.

Ik heb het al gezegd, het is alsof politics.be hier iedereen weg wil hebben.

Eerst de nonstop truut met de time out's die trouwens nog altijd voorvallen, en dan weer de paswoord functie die gewoon niet werkt.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 19:27   #26
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht

Ik vind Cookie zo ne lieve!! Onze Cookie he.
2
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 19:55   #27
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
In wezen heeft het met cookies niets te zien, het gaat over de functie op dit forum, 'paswoord vergeten', die functie werkt niet.

Ik heb het al gezegd, het is alsof politics.be hier iedereen weg wil hebben.

Eerst de nonstop truut met de time out's die trouwens nog altijd voorvallen, en dan weer de paswoord functie die gewoon niet werkt.
Iets optimistischer mag wel.
Ik zou het eens willen uittesten met een tweede account. Maar die heb ik niet.
Als de functie, 'paswoord vergeten' niet werkt dan is er iets mis met de software van politics.be.
De software 'vBulletin' heeft al jaren geen upgrade gehad, of de huidige versie wordt niet meer ondersteund.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 20:43   #28
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Met andere woorden. Technisch is alles mogelijk, een nieuw paswoord krijgen kan. Tenminste als je nog weet met welk e-mail adres je je hebt geregistreerd.
Dus. Het is vooral belangrijk te weten met welk e-mail adres je je hebt geregistreerd. Zoals dit ook op tegenwoordig gerespecteerde sites het geval is.
Klopt, ik heb net eens geprobeerd van in te loggen met een fout paswoord.
Je krijgt dan een scherm waar je "een" emailadres kan ingeven, om naam/paswoord naar te mailen. Verwarrend.

Dat moet uiteraard het adres zijn waarmee je ooit hier registreerde, anders kan iedereen de gegevens van anderen naar zich laten mailen.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 20:44   #29
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
uw commentaren zijn toch doorgaans niet veel soeps, mij dunkt.
Uw antwoorden op dubbelnickers mogen er ook zijn

edit: beep beep is doorgespoeld.

Laatst gewijzigd door Wapper : 16 januari 2016 om 20:48.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 21:19   #30
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Klopt, ik heb net eens geprobeerd van in te loggen met een fout paswoord.
Je krijgt dan een scherm waar je "een" emailadres kan ingeven, om naam/paswoord naar te mailen. Verwarrend.

Dat moet uiteraard het adres zijn waarmee je ooit hier registreerde, anders kan iedereen de gegevens van anderen naar zich laten mailen.
Teurlijk Wapper. Het zou nogal van enigen verstrooidheid uitschijnen moest je toevallig mijn e-mail adres invoeren. Ik zou dat geen mensch van gezonden geest willen toewensen.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 00:23   #31
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Teurlijk Wapper. Het zou nogal van enigen verstrooidheid uitschijnen moest je toevallig mijn e-mail adres invoeren. Ik zou dat geen mensch van gezonden geest willen toewensen.
Rudy,
Ik bewonder uw beheersing van het Middelnederlands.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 01:34   #32
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
In wezen heeft het met cookies niets te zien, het gaat over de functie op dit forum, 'paswoord vergeten', die functie werkt niet.

Ik heb het al gezegd, het is alsof politics.be hier iedereen weg wil hebben.

Eerst de nonstop truut met de time out's die trouwens nog altijd voorvallen, en dan weer de paswoord functie die gewoon niet werkt.
Je hebt gelijk behalve met het tweede.
Niemand kan ontkennen dat er één en ander scheelt aan dit forum. Het wordt ook elke dag trager, de time outs stapelen zich op, en het valt regelmatig uit. Gisterenmorgen opnieuw, maar dat hebben misschien weinigen gemerkt omdat het zaterdag was, de meesten dan uitslapen, en ik er vlug (genoeg) bij was om Maarten te verwittigen. Het is trouwens omdat Maarten altijd vliegensvlug op mijn meldingen reageert dat ik weet dat hij niet iedereen weg wil hebben.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2016, 17:48   #33
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
In wezen heeft het met cookies niets te zien, het gaat over de functie op dit forum, 'paswoord vergeten', die functie werkt niet.
Inderdaad. Het gaat om de vraag of de site een mogelijkheid biedt om een gebruikersnaam opnieuw te kunnen gebruiken. Meestal met een ander paswoord.
Uw ervaring kan moeilijk worden uitgetest door wie z'n of haar paswoord nog niet is vergeten.
Een dubbelnick om dit te testen zie ik niet zitten wegens risico op permanent te worden verbranden (sic).
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2016, 20:52   #34
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ban 4x10E6 ! Bekijk bericht
Je kan het toch vragen?
Maar neen.
Het functioneert, of niet.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 23 januari 2016 om 20:54.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2016, 10:51   #35
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Universalia. Als je iets afweet van informatica dan weet je hoe cookies ineenzitten, en waarvoor ze worden gebruikt: in de eerste plaats voor het comfort van de gebruiker, om te vermijden dat je telkens dezelfde gegevens moet invoeren om zich aan te melden.
Cookies kunnen worden misbruikt, maar dit is niet aan de orde.
Dit belet niet dat je best je aanmeldigsgegevens ergens bewaart. Dan word je ook niet geconfronteerd met wat voorspelbaar is als je eens grote kuis houdt met pakweg .. ccleaner. Paswoord ondertussen vergeten. En dan kan je je zoals Xeno je in alle bochten wringen om van de moderatie toch je inloggegevens te verkrijgen.
Moraal van het verhaal. Die vul je maar zelf in. Nogal een geluk dat politics.be flexibel is.
Ok, late reactie maar kom.

Ik ken niets van informatica. Ik ben maar een huis/tuin/keuken PC gebruiker. Nooit volgde ik er les over, veel lezen op het net en uitproberen. (ik steek dat wel in elkaar een pc maar, doorgedreven prutserswerk zeg maar)

De meeste paswoorden die ik op de pc gebruik ken ik vanbuiten.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 maart 2016 om 10:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2016, 14:36   #36
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De meeste paswoorden die ik op de pc gebruik ken ik vanbuiten.
Toch niet allemaal. Zo lees en begrijp ik het.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2016, 03:00   #37
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

[OFF-Topic]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
met CCleaner bij de opties cookies, daar kan je instellen welke je wil houden of niet voor de 'goede' gang van zaken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht

Ik vind Cookie zo ne lieve!! Onze Cookie he.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
2
Hoe meer koekjes , des te beter
https://www.youtube.com/watch?v=Ts7deEpI3Lg
[/ON-Topic]
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be