Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

 
 
Discussietools
Oud 20 januari 2007, 12:43   #1
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard Hoeveel inwoners kan een leefbaar Vlaanderen aan ?

Vlaanderen is één van de dichtstbevolkte gebieden ter wereld. Alleen al om die reden is nóg meer immigratie (onder welke vorm dan ook) écht niet wenselijk.

Hoeveel inwoners kan een leefbaar Vlaanderen (ongeveer) aan ?
Cynicus is offline  
Oud 20 januari 2007, 13:09   #2
john bell hood
Banneling
 
 
john bell hood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 augustus 2006
Berichten: 3.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus Bekijk bericht
Vlaanderen is één van de dichtstbevolkte gebieden ter wereld. Alleen al om die reden is nóg meer immigratie (onder welke vorm dan ook) écht niet wenselijk.

Hoeveel inwoners kan een leefbaar Vlaanderen (ongeveer) aan ?
En miljoen minder zou wenselijk zijn zowel door het weggaan van vreemdelingen en hun linkse vrienden als door het zich gedurende lange tijd neerleggen bij het onvoldoende geboortecijfer.Men moet overigens ook rekening houden met het kleiner worden van ons grondgebied door de voorspelde stijging van de zeespiegel.
john bell hood is offline  
Oud 20 januari 2007, 13:13   #3
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Ik vind dat Ranst met duizend mensen genoeg zou hebben.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline  
Oud 20 januari 2007, 13:26   #4
Filip De Man
 
 
Filip De Man's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2007
Berichten: 148
Standaard

Samen met randstad Holland is Vlaanderen inderdaad de dichtstbevolkte regio van de wereld.
Een reden te meer om de immigratiestop nu eindelijk toe te passen.
Vorig jaar kwamen 73.000 vreemdelingen België binnen.
Filip De Man is offline  
Oud 20 januari 2007, 13:42   #5
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Elders schreef ik:

Meneer De Man, ik zou wel graag willen opwerpen dat Zuid-Afrika een land is dat een klein buitenbeentje in uw opsomming is. Het is een uniek land, in dat geval.

Wat u over wijken in New York - bijvoorbeeld - zegt, is correct. Men spreekt ook nog altijd van Boston als zijnde de Ierenstad (of zelfs de stad van de Kennedy's). Toch valt ook de Verenigde Staten niet met Vlaanderen te vergelijken, gezien er wél een overheersende volksgeest is: die van het patriotisme. Het verschil is, naar mijn mening en ervaring in dat land, dat migranten naar de Verenigde Staten trokken om voor zichzelf een nieuw leven op te bouwen, wijl vele inwijkelingen hier gekomen zijn om een nieuw leven voorgeschoteld te krijgen.

Niemand zal de Verenigde Staten één natie noemen, maar dat verschil doet hem juist de psychologische achtergrond bij nieuwe burgers deels verklaren.

Mijn tante is Ghanese, en naar hier gekomen voor haar doctoraat. Zo leerde ze mijn nonkel kennen, en werkt hier nu voor een farmaceutisch bedrijf. Maar zij kwam naar hier om voor zichzelf iets op te bouwen. Ware migratie draait daar rond.

Ik ben altijd al een tegenstander geweest van de grenzen toe te gooien. Dat is enkel neerbuigend ten opzichte van mensen als mijn tante. Beperk echter drastisch de staatshulp die hier voor migranten beschikbaar is, en men bekomt de ware migranten - zij die naar hier komen:

1) Omdat ze hier werk hebben gevonden (dat is zo voor vele Angelsaksische bewoners van ons land)
2) Omdat ze hier voordeliger wonen (confer de grensstreek met Nederland waar Sjaak en Sjimmie heersen)
3) Omdat ze hier de liefde van hun leven gevonden hebben (en wie wilt dat nu in de weg staan)
4) Omdat ze het politieke of culturele leven hier enorm appreciëren (en wie is nu meer geneigd te integreren dan die mensen)
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be