Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Koen T'Sijen (Spirit) - 9 tot 15 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Koen T'Sijen (Spirit) - 9 tot 15 april (°29 mei 1970) Begon zijn politieke carrière bij de Volksunie in 1993. Hij is de fractievoorzitter van Spirit in de federale Kamer, en eerste schepen van Boechout.

 
 
Discussietools
Oud 14 april 2007, 23:21   #1
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard Gelijkheidsprincipe

Geachte,

over gelijke verdeling van vrouwen, mannen enz. in de kamer en senaat hoor ik regelmatig wel eens iets. Over de gelijke verdeling van armen, rijken in de kamer nooit? Hoe komt dit?
Hoe worden de mensen die onder het gemmiddelde Belgische inkomen zitten eigenlijk vertegenwoordigd, zit er iemand van hun inkomensklasse in de kamer of senaat? Zo neen, wanneer treed de anti-discriminatiewetgeving hier in aktie? Om de zoveel zetels zou toch een leefloner en een invaliditeitstrekker en een dopper moeten zetelen zo ALLE lagen uit onze bevolking daadwerkelijk vertegenwoordigd zijn in het parlement. Lijkt u dit mogelijk, of beschermt u het bastion mee voor de toekomstige fils-a-papas?
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline  
Oud 14 april 2007, 23:29   #2
Supervlaming
Gouverneur
 
Supervlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2005
Locatie: Ollands strafkamp
Berichten: 1.106
Standaard

Ik vind uw vraag best zinvol, maarrr ... tot 15 april betekent dus tot en met 14 april.

Niettemin, vanwege de marathonzitting in de Kamer, van donderdag tot vrijdagmorgen, stel ik voor dat Koen en die VB'er ook vandaag nog mogen bevraagd worden - en hopelijk antwoorden ze nog.
__________________
België is een synoniem voor Groot-Wallonië
Supervlaming is offline  
Oud 15 april 2007, 00:53   #3
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
Geachte,

over gelijke verdeling van vrouwen, mannen enz. in de kamer en senaat hoor ik regelmatig wel eens iets. Over de gelijke verdeling van armen, rijken in de kamer nooit? Hoe komt dit?
Hoe worden de mensen die onder het gemmiddelde Belgische inkomen zitten eigenlijk vertegenwoordigd, zit er iemand van hun inkomensklasse in de kamer of senaat? Zo neen, wanneer treed de anti-discriminatiewetgeving hier in aktie? Om de zoveel zetels zou toch een leefloner en een invaliditeitstrekker en een dopper moeten zetelen zo ALLE lagen uit onze bevolking daadwerkelijk vertegenwoordigd zijn in het parlement. Lijkt u dit mogelijk, of beschermt u het bastion mee voor de toekomstige fils-a-papas?
Ik schilder Warhammer, wat mij dus tot een aparte 'klasse' maakt. Moet ik dan ook een eigen vertegenwoordiger hebben?
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 15 april 2007, 06:24   #4
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

ik denk dat u sowieso een aparte vertegenwoordiging nodig hebt.
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline  
Oud 15 april 2007, 08:44   #5
predator
Parlementslid
 
predator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Omgeving Antwerpen
Berichten: 1.788
Standaard

Dude stelde :

Citaat:
Om de zoveel zetels zou toch een leefloner en een invaliditeitstrekker en een dopper moeten zetelen zo ALLE lagen uit onze bevolking daadwerkelijk vertegenwoordigd zijn in het parlement.
Beste dude,

Je bent nog een "klasse" vergeten ! Jongen toch ... : de bedelaars natuurlijk. Lach niet dude; het zijn mensen met een kans op vast werk.

Ga je vanmiddag ook mee naar het Astridplein ?

Hopelijk is jouw baard ros en langer dan mijn baardje - het zicht is alles. Nog een kleine bemerking : neem bus 23 niet, want dan kan je een ongeval overkomen.

Beste Groeten.
__________________
Pour les flamands la même chose ...
predator is offline  
Oud 15 april 2007, 11:34   #6
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
ik denk dat u sowieso een aparte vertegenwoordiging nodig hebt.
Reageer misschien inhoudelijk.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 16 april 2007, 10:58   #7
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Reageer misschien inhoudelijk.

met mensen die niet eens het verschil beseffen tussen een socio-economische realiteit en een hobbyclub, poog ik gewoon mee te lachen.
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline  
Oud 16 april 2007, 16:24   #8
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
met mensen die niet eens het verschil beseffen tussen een socio-economische realiteit en een hobbyclub, poog ik gewoon mee te lachen.
Voor jou telt rechtvaardigheid en verdraagzaamheid enkel voor de mensen van jouw clubje. Jij bent een opportunist, geen democraat.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 16 april 2007 om 16:24.
van Maerlant is offline  
Oud 17 april 2007, 11:56   #9
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

toch lastig als je tot geen klupje behoort.
Ik ben geen democraat, ben immers van overtuiging dat communisme een veel betere manier van samenleven is, spijtig genoeg is de mens nog niet voldoende ontwikkeld om dat systeem naar waarde te gebruiken.
Waaruit haal je opportunist?
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be