Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 oktober 2015, 07:20   #81
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ze moeten maar geld genoeg meebrengen om zelf hun verwarming te betalen ; Sinterklaas bestaat niet meer zijn zwarte pieten zijn afgeschaft van de Moslims zelf dus?
Nee, ze eisen volledige kost en woonst op onze kosten. Hun geld hebben ze nodig om later hun gezin naar hier te brengen.

De Zwarte pieten moesten verdwijnen van Christelijke immigranten uit Afrika en zuid Amerika, de Moslims hadden daar geen problemen mee.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2015, 07:26   #82
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Citaat:
Nee, ze eisen volledige kost en woonst op onze kosten.
Hun geld hebben ze nodig om later hun gezin naar hier te brengen.

De Zwarte pieten moesten verdwijnen van Christelijke immigranten uit Afrika en zuid Amerika, de Moslims hadden daar geen problemen mee.
EN Jantje ? zijde gij daar een voorstander van ? zijde gij ook een kazakkendraaier ?? ewel ikke nie
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2015, 08:22   #83
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
EN Jantje ? zijde gij daar een voorstander van ? zijde gij ook een kazakkendraaier ?? ewel ikke nie
Ik zie geen enkele reden waarom een oorlogsvluchteling uit Syrië naar Brussel moet komen om veilig te zijn en zijn asielaanvraag in te dienen. Volgens de Europese wetten, moet dit trouwens gebeuren vanaf het ogenblik dat een asielzoeker zich op Europese bodem bevind. In luchthavens direct bij de controle van de douane en in de zeehavens direct in het dichts bijzijnde douane kantoor. Langst de Europese buitengrenzen, direct aan de grenscontrole.

Ik ben voorstander om een gezamenlijke inzet door alle EU-staten van militairen, politie en douanen langst de Europese buitengrenzen, zo dicht op elkaar, dat er zelfs geen vlooi of kakkerlak meer door kan zonder eerst te zijn gecontroleerd. De Middellandse zee mag van mij volledig vol gelegd worden met Europese schepen van de marines en kustwachten, zodat er geen kir meer door kan zonder gecontroleerd te zijn geweest.
Wie zich niet bekend maakt of probeert door de mazen te glippen, zonder pardon beschouwen als een mogelijke aanvaller en schender van de Europese veiligheid.
De tijd dat de aanvragen worden onderzocht, verplicht verblijf in een opvangkamp onder toezicht van de Europese binnenlandse veiligheid met militairen als bewakers.
Want hoe je het ook draait of keert, door de massale vluchtelingenstroom verkeerd Europa in staat van oorlog en is het verplicht de Europese bevolking te beschermen tegen deze toevloed van asielzoekers.
Maandelijks komen er in Brussel meer asielzoekers aan, dan er in het gemiddelde Belgische dorp inwoners zijn. Wat voor mij slechts het aantal per jaar kan zijn.

En ja, vele gaan mij nu aanvallen, maar eigenlijk hebben de Russen ergens in het jaar 1982 of 1983 het voorbeeld gegeven, toen ze een Koreaanse 747 neerhaalden die zich niet aan de regels hield. Daarna is er nooit nog een burgervliegtuig over Rusland gevlogen, zonder zich kenbaar te maken en toelating te vragen voor ze in het Russische luchtruim kwamen.

Laatst gewijzigd door Jantje : 19 oktober 2015 om 08:23.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2015, 15:41   #84
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Het is een wet die reeds lang bestaat in Duitsland, Nederland en België, maar is opgeschort en niet meer openlijk word toegepast op privé eigendommen in eigen beheer.
In België worden er reeds lange tijd allochtone mensen uit woningen eigendom van de OCMW's of gehuurd door OCMW's gezet om asielzoekers in onder te brengen.
Daarnaast bestaat er in België de wet op leegstand, waardoor gemeentes boetes kunnen innen op gebouwen die langer dan 12 maanden leeg staan, zonder dat er renovaties met vergunning worden in uitgevoerd.
Ik weet niet of de wet in België rond de mogelijkheid op volledige campings en weekendverblijven op te vorderen als noodwoningen is afgeschaft, maar vorige eeuw bestond die wet ook al werd ze nooit toegepast.
Hoewel ik vaak de indruk heb dat men via die wet de vakantieparken opeist om asielzoekers onder te brengen in die domeinen.
Ben er in feite niet terdege ingelicht wat dat betreft, zeker niet wat die vakantieparken betreft. Ga het later wel eens bekijken. Indien U terzake nog wat vindt, info is welkom.


Uw post #83,

En wat samenwerken met Erdo is OK. Maar de EU moet zelf voor de eigen veiligheid zorgen, geen uitverkoop aan muzels dus.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 19 oktober 2015 om 15:44.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2015, 15:45   #85
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

[quote=Patrick M.;7840568]Binnenkort aan onze deuren,
Citaat:
komt een ambtenaar vragen hoeveel slaapkamers u heeft waar niemand slaapt.[/
QUOTE]

Om te beginnen ne skop onder zijn kl .... heel die ambetantenaar , en mijn katten hebben voorrang van rechts in mijn slaapkamers... t'is mijn huis , afblijven van mijn territorium ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2015, 18:12   #86
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Hoor wie klopt daar kinderen...
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2015, 08:26   #87
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik zie geen enkele reden waarom een oorlogsvluchteling uit Syrië naar Brussel moet komen om veilig te zijn en zijn asielaanvraag in te dienen. Volgens de Europese wetten, moet dit trouwens gebeuren vanaf het ogenblik dat een asielzoeker zich op Europese bodem bevind. In luchthavens direct bij de controle van de douane en in de zeehavens direct in het dichts bijzijnde douane kantoor. Langst de Europese buitengrenzen, direct aan de grenscontrole.

Ik ben voorstander om een gezamenlijke inzet door alle EU-staten van militairen, politie en douanen langst de Europese buitengrenzen, zo dicht op elkaar, dat er zelfs geen vlooi of kakkerlak meer door kan zonder eerst te zijn gecontroleerd. De Middellandse zee mag van mij volledig vol gelegd worden met Europese schepen van de marines en kustwachten, zodat er geen kir meer door kan zonder gecontroleerd te zijn geweest.
Wie zich niet bekend maakt of probeert door de mazen te glippen, zonder pardon beschouwen als een mogelijke aanvaller en schender van de Europese veiligheid.
De tijd dat de aanvragen worden onderzocht, verplicht verblijf in een opvangkamp onder toezicht van de Europese binnenlandse veiligheid met militairen als bewakers.
Want hoe je het ook draait of keert, door de massale vluchtelingenstroom verkeerd Europa in staat van oorlog en is het verplicht de Europese bevolking te beschermen tegen deze toevloed van asielzoekers.
Maandelijks komen er in Brussel meer asielzoekers aan, dan er in het gemiddelde Belgische dorp inwoners zijn. Wat voor mij slechts het aantal per jaar kan zijn.

En ja, vele gaan mij nu aanvallen, maar eigenlijk hebben de Russen ergens in het jaar 1982 of 1983 het voorbeeld gegeven, toen ze een Koreaanse 747 neerhaalden die zich niet aan de regels hield. Daarna is er nooit nog een burgervliegtuig over Rusland gevlogen, zonder zich kenbaar te maken en toelating te vragen voor ze in het Russische luchtruim kwamen.
100 % akkoord !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2015, 17:09   #88
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
100 % akkoord !
allemaal buiten gvd
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2015, 19:02   #89
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
allemaal buiten gvd
Zowat overal krijgen de anti-asielzoekers de zwijgende meerderheid wakker.
NU moeten de buitengrenzen van de EU hermetisch gesloten worden.
Dat is momenteel de énige oplossing.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2015, 01:44   #90
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Euhm. De verwarming van tenten in Duitsland kosten nu reeds 4000€ per dag en dan zou het nog steeds koud zijn.

Tegen december verwacht ik een Europese TV campagne, 'zet Uw deur open' of zoiets... of open homes.

Full emo.
Mensen in ECHTE nood helpen is ok , maar ....
wat de politiek nu doet , ze rammen het er gewoon in ,
of we nu willen of niet !!!! verdienen ze er geld aan ??
Mijn gedachte , zie bijlage

Zonbron , dit is dus niet tegen u gericht , maar ....
tegen een bepaald opMERKELijk mens
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 oktober 2015 om 01:55.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2015, 06:35   #91
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Duitse protestanten vormen hun kerk om tot opvangcentrum voor (moslim)immigranten. Dat vraagt natuurlijk enige aanpassingen:

http://www.handelsblatt.com/politik/...e/12508160.htm
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be