Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

 
 
Discussietools
Oud 21 januari 2007, 15:31   #21
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Sommigen denken blijkbaar dat ik hier met een batterij knappe medewerksters zit om stante pede alle vragen te beantwoorden: los eens even de problemen van de Derde Wereld op, mijnheer De Man; wat denkt u van de directe democratie, mijnheer De Man? hoe kijkt u aan tegen het mobiliteitsprobleem...
Het is dan ook een forumsessie en daar worden nu eenmaal vragen gesteld.
Verder vragen we u niet om het derde wereld probleem op te lossen, we vragen voorstellen om te zien hoe u dat probleem wil aanpakken.
Niemand gelooft dat u dat dan ook in 1,2,3 kan oplossen.


Citaat:
Maar alla, het verkeer dus.
Ik denk dat we wonen, werken, winkelen, schoolgaan en ontspannen moeten concentreren. Weg met het pendelen.
Dat vergt een generatie en dus kunnen wij er maar beter nu mee beginnen.
Ik denk natuurlijk ook aan telewerk/thuiswerk en aan meer goederenvervoer langs het spoor en de kanalen
Alvast toch nog bedankt voor het antwoord.
Niet meteen mijn persoonlijke mening, maar toch een antwoord.
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
Oud 21 januari 2007, 16:19   #22
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Sommigen denken blijkbaar dat ik hier met een batterij knappe medewerksters zit om stante pede alle vragen te beantwoorden: los eens even de problemen van de Derde Wereld op, mijnheer De Man; wat denkt u van de directe democratie, mijnheer De Man? hoe kijkt u aan tegen het mobiliteitsprobleem...

Maar alla, het verkeer dus.
Ik denk dat we wonen, werken, winkelen, schoolgaan en ontspannen moeten concentreren. Weg met het pendelen.
Dat vergt een generatie en dus kunnen wij er maar beter nu mee beginnen.
Ik denk natuurlijk ook aan telewerk/thuiswerk en aan meer goederenvervoer langs het spoor en de kanalen.
Hihi...
Het moet maar eens gedaan zijn met vragen te stellen he...

Weeral zeer concreet, uitgewerkt en origineel het antwoord trouwens...
Maar u blijft ten minste eerlijk dat is goed...
largo_w is offline  
Oud 21 januari 2007, 19:07   #23
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Eerlijk gezegd begin ik het gezaag over Mr. De Man hier beu te worden. Het is jullie goed recht natuurlijk, linkiewinkies, maar denkt u echt dat hij de hele dag tijd heeft om op een internetforum te antwoorden op ontelbare vragen? Ik vind dat hij ondanks de zovele vragen (veel meer als bij de volksvertegenwoordigers vd andere partijen, n.b.) goed werk heeft geleverd, en al mogen zijn antwoorden niet altijd bestaan uit een essay van minstens 10 pagina's, zijn antwoorden zijn eerlijk en oprecht. En dat is zeldzaam bij een politieker. Mijn stem gaat dit jaar dan ook vast en zeker naar hem.
Herr Oberst is offline  
Oud 21 januari 2007, 19:25   #24
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

met rechtlijnigheid en eerlijkheid hebben linkiwinkies altijd al problemen gehad...
ilfalco is offline  
Oud 22 januari 2007, 00:50   #25
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

u verwart rechtlijnigheid en eerlijkheid trouwens met plat populisme

inderdaad, net zoals de rechtse zakken problemen hebben met genuanceerd nadenken, doordachte antwoorden, duidelijke analyses en intelligente, originele voorstellen.... hebben linkiewinkies inderdaad problemen met plat populisne

toch bedankt mijnheer de man om mijn oordeel over de gemiddelde vlaams belang politicus kracht bij te zetten... en u bent dan nog zogezegd één van de betere krachten
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"

Laatst gewijzigd door Khonnor : 22 januari 2007 om 00:52.
Khonnor is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be