Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 mei 2020, 15:29   #81
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Absolute vrijheid van meningsuiting bestaat nergens.
Dat schrijf ik ook niet. Ik sta altijd weer opnieuw verbaasd hoe mensen zich haasten te reageren zonder alles te lezen:


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ook dan lijkt het nergens naar. Als verdediger van onze vrijheden vind ik iedere vorm van censuur laakbaar en verwerpelijk. Wie er ook door getroffen wordt.

De enige lijn die niet overschreden hoort te worden, zijn oproepen tot geweld en doodslag.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2020, 15:31   #82
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
En los van de kleine lettertjes, Trump heeft het al heel erg bont gemaakt op de sociale media. Ofwel spreekt hij zichzelf tegen, ofweel probeert hij om het even wie te intimideren met een karrevracht beledigende of insinuerende berichten.
Kunt u eens een voorbeeld geven van berichten die u beschouwt als "beledigend"? En los daarvan: is de notie "beledigend" dan strafbaar binnen de vrije meningsuiting? Als u in een ander bericht schrijft dat de Iraanse cultuur achterlijk is, is dat soms dan niet beledigend voor menig Iraniër? Moet u dan niet aan autocensuur doen als u een beetje met uzelf consquent wil zijn? Of is het gewoon kritiek omdat het Trump is, want Trump is voor bepaalden nu eenmaal altijd de gebeten hond. Wat hij ook moge zeggen of tweeten.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2020, 15:32   #83
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Absolute vrijheid van meningsuiting bestaat nergens.

En los van de kleine lettertjes, Trump heeft het al heel erg bont gemaakt op de sociale media. Ofwel spreekt hij zichzelf tegen, ofweel probeert hij om het even wie te intimideren met een karrevracht beledigende of insinuerende berichten.
Wat hij allemaal op Twitter gelogen heeft is niet meer bij te houden. Wat de huidige actie misschien getriggerd heeft was een recente tweet van Trump waarbij hij een journalist gratuit van moord beschuldigde. Het was trouwens niet de eerste keer dat hij met wilde moordcomplotten afkwam:

https://www.forbes.com/sites/andrews.../#5eed6d244289

Citaat:

President Donald Trump has increasingly been pushing a conspiracy theory that MSNBC anchor and former congressman Joe Scarborough killed staffer Lori Klausutis in 2001, despite police determining that she fainted due to a heart condition and hit her head on a desk—and it’s far from the first time the president has erroneously accused someone of murder.
Citaat:

Trump’s latest accusations have drawn backlash from Klausutis’ family. Her widower, Timothy J. Klausutis, sent a letter to Twitter CEO Jack Dorsey on Tuesday requesting that Trump’s tweets about her death be removed from the platform. “I’m asking you to intervene in this instance because the President of the United States has taken something that does not belong to him—the memory of my dead wife—and perverted it for perceived political gain,” he wrote. Twitter apologized to Klausutis in a statement and said, “We’ve been working to expand existing product features and policies so we can more effectively address things like this going forward, and we hope to have those changes in place shortly.”
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2020, 15:34   #84
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wat hij allemaal op Twitter gelogen heeft is niet meer bij te houden. Wat de huidige actie misschien getriggerd heeft was een recente tweet van Trump waarbij hij een journalist gratuit van moord beschuldigde. Het was trouwens niet de eerste keer dat hij met wilde moordcomplotten afkwam:
Graag die twitterberichten zelf. Niet de gekleurde interpretatie van iemand anders.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2020, 15:40   #85
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Dadeemelee, mag ik jou nog eens naar #75 verwijzen?

Daarin zegt u (of beter gezegd: vraagt u retorisch): "Is er iets waar hij niet tegen gezondigd heeft?"

U stelt zich die vraag in de context van de Twitterregels waar u naar verwijst.

In #77 vraag ik u, om slechts voor de eerste drie een voorbeeld te verschaffen; daar het me voornamelijk met betrekking op de derde regel - ik plaats die hier dadelijk nog eens voor de duidelijkheid* - zou verbazen, dat Trump daar zou tegen gezondigd hebben.

En ik dring aan op een antwoord, omdat indien u niet met een voorbeeld kan komen, u eigenlijk zelf doet wat u Trump verwijt: "Fake News posten".

Derde regel (bron: https://help.twitter.com/nl/rules-an.../twitter-rules)
Citaat:
Seksuele uitbuiting van kinderen: op Twitter hanteren we een nultolerantiebeleid ten aanzien van seksuele uitbuiting van kinderen.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2020, 15:42   #86
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Absolute vrijheid van meningsuiting bestaat nergens.

En los van de kleine lettertjes, Trump heeft het al heel erg bont gemaakt op de sociale media. Ofwel spreekt hij zichzelf tegen, ofweel probeert hij om het even wie te intimideren met een karrevracht beledigende of insinuerende berichten.
Over beledigende berichten gesproken:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Voor elke eremoord die de pers haalt zijn er 1000 die de pers niet halen.

Het feit dat de Iraanse wetgeving nogal laks is met het veroordelen van dergelijke moordenaars, helpt de zaak ook niet vooruit.

Achterlijke cultuur, maar ja, dat zal ik niet mogen zeggen zeker.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2020, 15:45   #87
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Dadeemelee, mag ik jou nog eens naar #75 verwijzen?

Daarin zegt u (of beter gezegd: vraagt u retorisch): "Is er iets waar hij niet tegen gezondigd heeft?"

U stelt zich die vraag in de context van de Twitterregels waar u naar verwijst.

In #77 vraag ik u, om slechts voor de eerste drie een voorbeeld te verschaffen; daar het me voornamelijk met betrekking op de derde regel - ik plaats die hier dadelijk nog eens voor de duidelijkheid* - zou verbazen, dat Trump daar zou tegen gezondigd hebben.

En ik dring aan op een antwoord, omdat indien u niet met een voorbeeld kan komen, u eigenlijk zelf doet wat u Trump verwijt: "Fake News posten".

Derde regel (bron: https://help.twitter.com/nl/rules-an.../twitter-rules)
Mijn antwoord op mezelf: ‘ja er zijn dingen waar hij niet tegen gezondigd heeft’. Nu tevreden?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2020, 15:51   #88
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Mijn antwoord op mezelf: ‘ja er zijn dingen waar hij niet tegen gezondigd heeft’. Nu tevreden?
Ik vind het heel fijn dat je dat toegeeft.

Het is snel gebeurd e ...

Nu ...

Wat jij je retorisch afvroeg, is voor wie het kwaadwillig slecht wil begrijpen een flagrante en beledigende leugen.
Voor wie het kan plaatsen, is het dan weer een duidelijke overdrijving om te pogen een punt te maken, zonder daarbij noodzakelijk de intentie gehad te hebben te stellen dat Trump zich zou vrolijk maken over kinderuitbuiting.

Het zal er maar van afhangen, wie dat moet beoordelen natuurlijk ...
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2020, 15:55   #89
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Ik vind het heel fijn dat je dat toegeeft.

Het is snel gebeurd e ...

Nu ...

Wat jij je retorisch afvroeg, is voor wie het kwaadwillig slecht wil begrijpen een flagrante en beledigende leugen.
Voor wie het kan plaatsen, is het dan weer een duidelijke overdrijving om te pogen een punt te maken, zonder daarbij noodzakelijk de intentie gehad te hebben te stellen dat Trump zich zou vrolijk maken over kinderuitbuiting.

Het zal er maar van afhangen, wie dat moet beoordelen natuurlijk ...
Het doet me genoegen dat je de vraag als ‘retorisch’ herkent.

Dat jij hier suggereert dat ik de bedoeling had om Trump te associeren met kindermisbruik is een ‘insinuatie’.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2020, 16:02   #90
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het doet me genoegen dat je de vraag als ‘retorisch’ herkent.

Dat jij hier suggereert dat ik de bedoeling had om Trump te associeren met kindermisbruik is een ‘insinuatie’.
Ik suggereer dat toch helemaal niet?

Herlees nog eens ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Ik vind het heel fijn dat je dat toegeeft.

Het is snel gebeurd e ...

Nu ...

Wat jij je retorisch afvroeg, is voor wie het kwaadwillig slecht wil begrijpen een flagrante en beledigende leugen.
Voor wie het kan plaatsen, is het dan weer een duidelijke overdrijving om te pogen een punt te maken, zonder daarbij noodzakelijk de intentie gehad te hebben te stellen dat Trump zich zou vrolijk maken over kinderuitbuiting.

Het zal er maar van afhangen, wie dat moet beoordelen natuurlijk ...
En het punt zit net in die laatste zin: Het zal er maar van afhangen wie jouw post moet beoordelen:

- Ik, (of Piet, Paul, Dirk, Jan, ...) die weet dat jij niet de intentie had om Trump met kinderuitbuiting (geen kindermisbruik dus) te associëren; of

- Tom, Lieven, Wouter, die het (bewust) fout interpreteren en jouw post voorzien van een keurmerk ...


Daar gaat het over. Al de hele tijd.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2020, 16:26   #91
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ook dan lijkt het nergens naar. Als verdediger van onze vrijheden vind ik iedere vorm van censuur laakbaar en verwerpelijk. Wie er ook door getroffen wordt.

De enige lijn die niet overschreden hoort te worden, zijn oproepen tot geweld en doodslag.
Enkel beperkt tot oproep tot geweld en doodslag ? En oproepen of verheerlijkingen van andere door de wet als misdaad gecatalogeerde zaken mogen wel ?

Is het niet beter om te stellen dat de enige lijn die niet overschreden hoort te worden, gelijkloopt met de wetgeving ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2020, 16:35   #92
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Enkel beperkt tot oproep tot geweld en doodslag ? En oproepen of verheerlijkingen van andere door de wet als misdaad gecatalogeerde zaken mogen wel ?

Is het niet beter om te stellen dat de enige lijn die niet overschreden hoort te worden, gelijkloopt met de wetgeving ?
Ik stem niet in met muilkorfwetten. Als iemand in België de holocaust wil ontkennen, moet dat kennen. Als iemand in Turkije de Armeense volkerenmoord bespreekbaar wil maken, moet dat kunnen. Als iemand wil lachen met de Thaise koning, moet dat ook kunnen in Thailand. Als iemand in Noord-Korea kritiek wil geven op Kim Jong-un, moet dat kunnen. Anders verdedigen we in naam van de wet allerlei beperkingen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2020, 09:18   #93
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Het gaat wel heel ver nu ...

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Trump.PNG
Bekeken: 74
Grootte:  47,4 KB
ID: 112335

Mag de burger nog zelf uitmaken, hoe zij een Tweet wensen te interpreteren?
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2020, 09:27   #94
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.725
Standaard

edit: lama, geen zin
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."

Laatst gewijzigd door morte-vivante : 29 mei 2020 om 09:29.
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2020, 09:41   #95
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Het gaat wel heel ver nu ...

Bijlage 112335

Mag de burger nog zelf uitmaken, hoe zij een Tweet wensen te interpreteren?
Twitter mag toch nog zelf beslissen om dit te zetten? ik veronderstel dat zij een afweging aan het maken zijn.

Hoeveel mensen zitten niet op Twitter omdat ze vinden dat personen zoals Trump zoveel onzin, leugens, oproepen tot geweld,.... te tweeten?

Op dit moment lijkt het er op dat ze denken dat dit er meer zijn dan mensen die Twitter zouden verlaten omdat ze dergelijke boodschappen erbij zetten.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2020, 09:50   #96
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Twitter mag toch nog zelf beslissen om dit te zetten? ik veronderstel dat zij een afweging aan het maken zijn.

Hoeveel mensen zitten niet op Twitter omdat ze vinden dat personen zoals Trump zoveel onzin, leugens, oproepen tot geweld,.... te tweeten?

Op dit moment lijkt het er op dat ze denken dat dit er meer zijn dan mensen die Twitter zouden verlaten omdat ze dergelijke boodschappen erbij zetten.
En Trump gaat nu dit doen:

https://www.theguardian.com/us-news/...-order-twitter

Citaat:
“Currently, social media giants like Twitter received unprecedented viability shield based on the theory that they are a neutral platform, which they are not,” the US president said in the Oval Office on Thursday. “We are fed up with it. It is unfair, and it’s been very unfair.”

Under Section 230 of the Communications Decency Act, tech companies currently enjoy broad immunity from civil lawsuits stemming from what users post because they are treated as “platforms” rather than “publishers”.
Beseft hij eigenlijk wel dat hij zich op social media door deze maatregel minder zal kunnen permitteren dan nu. Twitter zal verplicht worden hem in sommige gevallen te censureren.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2020, 09:52   #97
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Twitter mag toch nog zelf beslissen om dit te zetten? ik veronderstel dat zij een afweging aan het maken zijn.

Hoeveel mensen zitten niet op Twitter omdat ze vinden dat personen zoals Trump zoveel onzin, leugens, oproepen tot geweld,.... te tweeten?

Op dit moment lijkt het er op dat ze denken dat dit er meer zijn dan mensen die Twitter zouden verlaten omdat ze dergelijke boodschappen erbij zetten.
In zekere zin kan ik je wel volgen. Niemand heeft mij gedwongen om een account aan te maken. Niemand dwingt mij om er te blijven.

Ik heb in feite ook niets te eisen, daar ik niets betaal. In die zin kan ik je redenering wel volgen. Zij bieden een platform aan; en eender wie het wenst kan (maar moet niet) gebruik maken van die dienst.

Echter is mijn vermoeden, dat als zij die afweging zouden aan het maken zijn, zij zich vergissen. Ik stoor me bijvoorbeeld enorm aan de tweets die o.a. door een Kristof Calvo de wereld worden ingestuurd. Wel zou ik het maar niets vinden als Twitter daar zelf zou bij vermelden, hoe wij worden geacht de inhoud van die tweet te interpreteren. Want dan komt dat op mij over, alsof wij niet zelf kunnen nadenken. Alsof wij niet zelf kunnen inschatten of iets onzin is of niet.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2020, 09:54   #98
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Twitter mag toch nog zelf beslissen om dit te zetten? ik veronderstel dat zij een afweging aan het maken zijn.

Hoeveel mensen zitten niet op Twitter omdat ze vinden dat personen zoals Trump zoveel onzin, leugens, oproepen tot geweld,.... te tweeten?

Op dit moment lijkt het er op dat ze denken dat dit er meer zijn dan mensen die Twitter zouden verlaten omdat ze dergelijke boodschappen erbij zetten.
En misschien kijken heel veel mensen niet naar VTM omdat er dit of dat wordt aangeboden, en niet iets anders.

Twitter is volgens mij niet de aanbieder van de informatiestroom, maar faciliteert wel de stroom. Toch een belangrijk verschil.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2020, 09:56   #99
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Echter is mijn vermoeden, dat als zij die afweging zouden aan het maken zijn, zij zich vergissen. Ik stoor me bijvoorbeeld enorm aan de tweets die o.a. door een Kristof Calvo de wereld worden ingestuurd. Wel zou ik het maar niets vinden als Twitter daar zelf zou bij vermelden, hoe wij worden geacht de inhoud van die tweet te interpreteren. Want dan komt dat op mij over, alsof wij niet zelf kunnen nadenken. Alsof wij niet zelf kunnen inschatten of iets onzin is of niet.
Eigenlijk komt het op een bijzonder paternalistische houding neer: Twitter die meent gebruikers te moeten waarschuwen, omdat ze er blijkbaar van uit gaan dat mensen zelf niet in staat zijn kritisch te denken, een afweging te maken en zelf tot een eindconclusie te komen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2020, 09:58   #100
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Eigenlijk komt het op een bijzonder paternalistische houding neer: Twitter die meent gebruikers te moeten waarschuwen, omdat ze er blijkbaar van uit gaan dat mensen zelf niet in staat zijn kritisch te denken, een afweging te maken en zelf tot een eindconclusie te komen.
Trump gaat nu Twitter verplichten om te censureren.

https://www.theguardian.com/us-news/...-order-twitter

Citaat:
Matt Schruers, the president of the Computer and Communications Industry Association, told the Associated Press: “The irony that is lost here is that if these protections were to go away social media services would be far more aggressive in moderating content and terminating accounts.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be