Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 maart 2021, 10:53   #321
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Sparta vs microwezentjes.
Deze gehele wereld vs de microwezentjes.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 19:26   #322
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
En welke christenen zijn dan wel de maatstaf?
De Afrikaanders, die nog op een ezeltje rijden?
Amerikanen onder andere. En de Amish.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 19:32   #323
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Hij is in de hemel gevlucht en nooit meer terug gekomen.
De grond werd hem te heet onder de voeten...
Was dat niet koning Herodes die de wijzen uitstuurde en later ieder eerstgeborene liet vermoorden? Waardoor Maria en Jozef naar Egypte vluchten.

Een dag in de hemel is hier als duizend jaar. Zijn 2e komst is zeer nabij. Eerst de valse messias en dan wordt die met 1 vingerknip van de troon gestoten door de echte Heer en Meester van deze creatie.

Het is hier een creatie he.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 20:33   #324
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.528
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Was dat niet koning Herodes die de wijzen uitstuurde en later ieder eerstgeborene liet vermoorden? Waardoor Maria en Jozef naar Egypte vluchten.

Een dag in de hemel is hier als duizend jaar. Zijn 2e komst is zeer nabij. Eerst de valse messias en dan wordt die met 1 vingerknip van de troon gestoten door de echte Heer en Meester van deze creatie.

Het is hier een creatie he.
Nogal een 'creatie' ja. Wat een scenario.

Wie is die 'valse Messias'?
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 20:44   #325
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Nogal een 'creatie' ja. Wat een scenario.

Wie is die 'valse Messias'?
Tjah... de mens is buiten zijn paradijs/natuur getreden en streefde een synthetisch beeld na. Hence de huidige wereldsituatie.

Wie dat wordt weet ik niet, maar de geest ervan tiert al lang onder de mensen en iedere keer opnieuw belanden we in dezelfde miserie. Dit is niet de eerste wereldbeschaving, gedenk de toren van Babel.
Hitler was die geest aan het nastreven en vandaag doen onze wereldleiders dat opnieuw.
Ze hervormen de mens en gaan via eugenetica een eigen mens ontwerpen naar hun goeddunken.

Dat beest is hersteld van zijn wonde en zal de gehele wereld opnieuw misleiden, onderwerpen aan oorlog en hongersnood. alzo chanteren het teken van het beest te nemen. RFID toestanden. Ze handhaven nu al nazipropaganda om hun coronamaatregelen te rechtvaardigen en tot massa vaccinatie te komen.
Het platform wordt gesteld en we belanden opnieuw in Genesis 6 toestanden. Het genetisch aanpassen van de mens.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 10:51   #326
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Was dat niet koning Herodes die de wijzen uitstuurde en later ieder eerstgeborene liet vermoorden? Waardoor Maria en Jozef naar Egypte vluchten.
Dat was de eerste keer.
De tweede keer dorst hij zelfs daar niet meer naar toe te gaan.
Citaat:
Een dag in de hemel is hier als duizend jaar.
Jij schijnt het allemaal goed te weten.
Ik heb het nog niet in jouw oude Bijbel gelezen, die overigens ook fantasie is.
Maar één seconde bij ons is ongeveer 10.000 biljoen jaar in de microkosmos.
En een veel snellere tijd levert veel meer op dan jouw langzamere tijd, die primitiever is.
Citaat:
Zijn 2e komst is zeer nabij. Eerst de valse messias en dan wordt die met 1 vingerknip van de troon gestoten door de echte Heer en Meester van deze creatie.
Ik ben er al.
Heb je mijn nieuwe Bijbel al gelezen?
Citaat:
Het is hier een creatie he.
Al heel wat beter dan 2000 jaar geleden.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 10:54   #327
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Amerikanen onder andere. En de Amish.
Amerika is het rijkste land ter wereld.
Waar heeft Jezus gezegd dat de rijken in de hemel zullen komen?

Maar de Amish zijn wereldvreemde fanatiekelingen, die maken nog wel een kleine kans bij Jezus.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 10:57   #328
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.776
Standaard

En...was Jezus ook een milieu-activist?
75 % van de virus infecties komen van de mega-stallen vandaan.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 11:01   #329
N-VA
Parlementsvoorzitter
 
N-VA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: Gent
Berichten: 2.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Amerika is het rijkste land ter wereld.
Waar heeft Jezus gezegd dat de rijken in de hemel zullen komen?

Maar de Amish zijn wereldvreemde fanatiekelingen, die maken nog wel een kleine kans bij Jezus.
Qatar is het rijkste land ter wereld.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 11:05   #330
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Dat was de eerste keer.
De tweede keer dorst hij zelfs daar niet meer naar toe te gaan.
Jij schijnt het allemaal goed te weten.
Ik heb het nog niet in jouw oude Bijbel gelezen, die overigens ook fantasie is.
Maar één seconde bij ons is ongeveer 10.000 biljoen jaar in de microkosmos.
En een veel snellere tijd levert veel meer op dan jouw langzamere tijd, die primitiever is.
Ik ben er al.
Heb je mijn nieuwe Bijbel al gelezen?
Al heel wat beter dan 2000 jaar geleden.
Moeilijk te verdragen dat de ene zijn onwetendheid de fantasie van de ander noemt. Neen ik heb je bijbel niet uitgelezen. Solus Christus.

1 Petrus 3:8-10
Doch deze ene zaak zij u niet onbekend, geliefden, dat een dag bij den Heere is als duizend jaren, en duizend jaren als een dag.
De Heere vertraagt de belofte niet (gelijk enigen dat traagheid achten), maar is lankmoedig over ons, niet willende, dat enigen verloren gaan, maar dat zij allen tot bekering komen.
Maar de dag des Heeren zal komen als een dief in den nacht, in welken de hemelen met een gedruis zullen voorbijgaan, en de elementen branden zullen en vergaan, en de aarde en de werken, die daarin zijn, zullen verbranden.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 11:07   #331
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.528
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Tjah... de mens is buiten zijn paradijs/natuur getreden en streefde een synthetisch beeld na. Hence de huidige wereldsituatie.

Wie dat wordt weet ik niet, maar de geest ervan tiert al lang onder de mensen en iedere keer opnieuw belanden we in dezelfde miserie. Dit is niet de eerste wereldbeschaving, gedenk de toren van Babel.
Hitler was die geest aan het nastreven en vandaag doen onze wereldleiders dat opnieuw.
Ze hervormen de mens en gaan via eugenetica een eigen mens ontwerpen naar hun goeddunken.

Dat beest is hersteld van zijn wonde en zal de gehele wereld opnieuw misleiden, onderwerpen aan oorlog en hongersnood. alzo chanteren het teken van het beest te nemen. RFID toestanden. Ze handhaven nu al nazipropaganda om hun coronamaatregelen te rechtvaardigen en tot massa vaccinatie te komen.
Het platform wordt gesteld en we belanden opnieuw in Genesis 6 toestanden. Het genetisch aanpassen van de mens.
Je kan daar dus geen naam op plakken. Sommige groepen christenen beweren dat 'de paus' de 'anti christ' is. Nogal zware beschuldigingen. Onbewezen en vooral conflict veroorzakend.

Ook wat u hanteert is mijns inziens oorlogstaal. Daar komt leed van. Goeden tegen slechten propaganda verheven tot religie. Griezelig.

Laatst gewijzigd door Bach : 8 maart 2021 om 11:09.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 11:11   #332
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Je kan daar dus geen naam op plakken. Sommige fundamentalistische christen beweren dat 'de paus' 'de anti christ' is. Nogal zware beschuldigingen. Onbewezen en vooral conflict veroorzakend.

Ook wat u hanteert is mijns inziens oorlogstaal. Daar komt leed van.
Niemand weet wie die man is tot het te laat is. Ik denk niet dat de paus de antichrist is, maar wel dat ze meewerken aan die geest en de wereld daarmee misleiden. Ze spreken al zelfs over aliens/ET en bereiden ons voor op de komende misleiding. Dat zijn geen aliens maar gevallen engelen die hybrides, de Nephilim, ontwierpen uit zichzelf en de mens.

Ik handteer oorlogstaal omdat we dan ook in oorlog leven. De strijd tussen goed en kwaad.

Efeziërs 6:11-18
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels.
Want wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de geweldhebbers der wereld, der duisternis dezer eeuw, tegen de geestelijke boosheden in de lucht.
Daarom neemt aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt wederstaan in den bozen dag, en alles verricht hebbende, staande blijven.
Staat dan, uw lenden omgord hebbende met de waarheid, en aangedaan hebbende het borstwapen der gerechtigheid;
En de voeten geschoeid hebbende met bereidheid van het Evangelie des vredes;
Bovenal aangenomen hebbende het schild des geloofs, met hetwelk gij al de vurige pijlen des bozen zult kunnen uitblussen.
En neemt den helm der zaligheid, en het zwaard des Geestes, hetwelk is Gods Woord.
Met alle bidding en smeking, biddende te allen tijd in den Geest, en tot hetzelve wakende met alle gedurigheid en smeking voor al de heiligen
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 11:56   #333
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Moeilijk te verdragen dat de ene zijn onwetendheid de fantasie van de ander noemt. Neen ik heb je bijbel niet uitgelezen. Solus Christus.
Dus je weet de waarheid niet, alleen de bijgelovigheid van vroeger.
Citaat:
1 Petrus 3:8-10
Doch deze ene zaak zij u niet onbekend, geliefden, dat een dag bij den Heere is als duizend jaren, en duizend jaren als een dag.
Tegenstrijdig dus.
Ook Petrus weet het niet en zegt maar wat.
Hij is immers nooit in de hemel geweest.
Citaat:
De Heere vertraagt de belofte niet (gelijk enigen dat traagheid achten), maar is lankmoedig over ons, niet willende, dat enigen verloren gaan, maar dat zij allen tot bekering komen.
De Heer vertraagt wel, want spoedig zou hij terug komen, maar hier ben ik dan eindelijk na 2000.
Citaat:
Maar de dag des Heeren zal komen als een dief in den nacht, in welken de hemelen met een gedruis zullen voorbijgaan, en de elementen branden zullen en vergaan, en de aarde en de werken, die daarin zijn, zullen verbranden.
De "dag" des Heeren is er al. Al sinds 1974 dat niemand mij wil geloven.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 11:58   #334
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
Qatar is het rijkste land ter wereld.
Mooi. Maar daar geloven ze in Allah, die niet zo zat te zeuren over de armen die in de hemel zullen komen en de rijken niet.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2021, 08:29   #335
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Dus je weet de waarheid niet, alleen de bijgelovigheid van vroeger.
Tegenstrijdig dus.
Ook Petrus weet het niet en zegt maar wat.
Hij is immers nooit in de hemel geweest.
De Heer vertraagt wel, want spoedig zou hij terug komen, maar hier ben ik dan eindelijk na 2000.
De "dag" des Heeren is er al. Al sinds 1974 dat niemand mij wil geloven.
Voor ons mensen in deze dimensie is dat tegenstrijdig. De Schepper is echter niet gebonden aan de tijd van Zijn creatie.

In den beginnen schiep God de hemel en de aarde. Over een triniteit gesproken zeg, what a statement what a statement it is.
Als ge daar de diepgang van zoekt in de originele geschreven taal, zie je aan die symboliek in de letters hoe groots het werkelijk is.

In ons geloof is iets bewaard gebleven dat deze generatie “leiders” ons afgenomen heeft. Daarom dat ze er alles aandoen het geloof te marginaliseren en wat kankerverwekkend/giftig is in overvloed aan te bieden. Ze zijn van het beest.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2021, 09:18   #336
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Voor ons mensen in deze dimensie is dat tegenstrijdig. De Schepper is echter niet gebonden aan de tijd van Zijn creatie.
Zeker wel, want de eeuwigheid en de tijd behoren bijelkaar en een eeuwigheid zonder tijd is slechts statisch zonder beweging al s zijnde tijdloos.
De eeuwigheid krijgt slechts zin door de eenheid met de tijd.
Pas dan is het levende werkelijkheid.
Citaat:
In den beginnen schiep God de hemel en de aarde.
Er is nooit een absoluut begin geweest.
Citaat:
Over een triniteit gesproken zeg, what a statement what a statement it is.
Als ge daar de diepgang van zoekt in de originele geschreven taal, zie je aan die symboliek in de letters hoe groots het werkelijk is.
De betekenis der triniteit is de eenheid der tegendelen, gevonden door Heraclitus en ontwikkeld door Hegel tot een totaal systeem van de werkelijkheid.
En verder door mij in de theologie: In de naam van de vader en de zoon en de heilige microwezentjes.
Citaat:
In ons geloof is iets bewaard gebleven dat deze generatie “leiders” ons afgenomen heeft. Daarom dat ze er alles aandoen het geloof te marginaliseren en wat kankerverwekkend/giftig is in overvloed aan te bieden. Ze zijn van het beest.
Het geloof van 2000 jaar geleden is niet meer van onze tijd.
Wat zou Jezus hier nog moeten doen?

Maar ik ben er.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2021, 17:31   #337
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Wij, bijbelgelovers die naar de Heilige Geest in hun gemeenschap luisteren, waren gewaarschuwd.

Ik blijf er van kijken hoe we jaren op voorhand geleden gewaarschuwd zijn op te letten wanneer ze onze vrijheid zouden strippen voor onze gezondheid.
We know whom we have believed.
https://m.youtube.com/watch?v=WBZJJnTbUIQ
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2021, 07:41   #338
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Zeker wel, want de eeuwigheid en de tijd behoren bijelkaar en een eeuwigheid zonder tijd is slechts statisch zonder beweging al s zijnde tijdloos.
De eeuwigheid krijgt slechts zin door de eenheid met de tijd.
Pas dan is het levende werkelijkheid.
Er is nooit een absoluut begin geweest.
De betekenis der triniteit is de eenheid der tegendelen, gevonden door Heraclitus en ontwikkeld door Hegel tot een totaal systeem van de werkelijkheid.
En verder door mij in de theologie: In de naam van de vader en de zoon en de heilige microwezentjes.
Het geloof van 2000 jaar geleden is niet meer van onze tijd.
Wat zou Jezus hier nog moeten doen?

Maar ik ben er.
Neen God is niet gebonden aan de tijd van Zijn creatie. Want God schiep de tijd. En daarom is de allereerste zin in de Bijbel zo doorslaggevend voor me.

Want je hebt een hemel en aarde nodig om tot tijd te komen. De triniteit van dit ruimte-tijd-continuüm is dus gelijktijdig geschapen. Nix big bang. Wel: Let there be.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2021, 11:21   #339
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Neen God is niet gebonden aan de tijd van Zijn creatie. Want God schiep de tijd. En daarom is de allereerste zin in de Bijbel zo doorslaggevend voor me.
De tijd is niet door God geschapen, maar door de logica.
En dit is reeds door de Griekse filosoof Heraclitus gevonden als zijnde de eenheid van Niets en Zijn als Worden.
Het Worden is het principe van de tijd.
Citaat:
Want je hebt een hemel en aarde nodig om tot tijd te komen.
Je hebt beweging nodig om tot de tijd te komen.
En de beweging berust op het begrip van het Worden, zoals ik al reeds heb uitgelegd.
Daar is geen God voor nodig, die overigens zelf door de Logica is geschapen.
Ook dit wordt door Hegel uitgelegd.
Hegel heeft de logica als eenheid der tegendelen van Heraclitus ontwikkeld tot een totaal systeem.
Citaat:
De triniteit van dit ruimte-tijd-continuüm is dus gelijktijdig geschapen.
De derde is hier het concrete ding en wel de atomen, die uit ruimteschepen bestaan.
Dit zou je dan inderdaad zo kunnen beschouwen dat de microgoden daarmee de concrete tijd hebben geschapen in de beweging der atomen.
Maar het begrip daarvan ligt al reeds in de logica.
Citaat:

Nix big bang. Wel: Let there be.
De Big Bang staat niet in de Bijbel, maar wel geïnspireerd door de Bijbel dat het heelal een begin zou moeten hebben.
Wat onzin is.
De Big Bang is een groeiproces van de microkosmos van een eindeloze reeks hogere culturen.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2021, 11:22   #340
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.776
Standaard

Zou God eens de tijd hebben geschapen, dan was Hij daarvoor tijdloos en bewegingloos en dus dood.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be