Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 februari 2021, 11:41   #121
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
maakt niet uit, dit past perfect in dit topic, aandeelhouders zijn geen essentiële begeleiders...
Inderdaad, en voetbal is ook niet essentieel.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2021, 07:21   #122
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Feestende jetsetters in Dubai bron van besmettingen ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2021, 12:21   #123
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

TV elite moet geen mondmasker aan hebben tijdens vaccinatie, ha ja, anders kan haar smoelwerk niet op TV en dat kan echt niet.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210218_93093768
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2021, 08:59   #124
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Citaat:
CDA-lijsttrekker Wopke Hoekstra heeft een flinke uitglijder gemaakt door met Sven Kramer te gaan schaatsen in Thialf. De schaatsbaan is vanwege corona voor gewoon publiek al gesloten sinds december. Op sociale media krijgt de demissionaire minister er flink van langs. Bron.
Ook in Nederland is niet iedereen gelijk.


__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 19 februari 2021 om 09:00.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2021, 08:02   #125
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

In het enige café van het land dat open is worden de maatregelen niet gevolgd: het koffiehuis voor de Vlaamse parlementsleden.

Laten we de regels dus maar gewoon afschaffen. De meeste mensen zullen wel erkennen dat het er op de werkvloer bijna nergens aan toe gaat zoals het hoort.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2021, 09:17   #126
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
In het enige café van het land dat open is worden de maatregelen niet gevolgd: het koffiehuis voor de Vlaamse parlementsleden.

Laten we de regels dus maar gewoon afschaffen. De meeste mensen zullen wel erkennen dat het er op de werkvloer bijna nergens aan toe gaat zoals het hoort.

wraakroepend is dat.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2021, 09:24   #127
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
In het enige café van het land dat open is worden de maatregelen niet gevolgd: het koffiehuis voor de Vlaamse parlementsleden.

Laten we de regels dus maar gewoon afschaffen. De meeste mensen zullen wel erkennen dat het er op de werkvloer bijna nergens aan toe gaat zoals het hoort.
Dan nog ene van de PVDA om dat duidelijk te maken

Op de werkvloer bij Van ranst zal dat niet anders zijn, de regeltjes gelden niet voor de elite.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2021, 09:36   #128
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.826
Standaard




In dat geval hoor/werk ik ook bij de elite dan...



Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 6 maart 2021 om 09:36.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2021, 11:16   #129
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht


In dat geval hoor/werk ik ook bij de elite dan...

Ha, je volgt de regeltjes niet op het werk.

Ik neem aan dat je dan ook pertinent tegen de maatregelen bent want anders zou je ze opvolgen. Of zijn de regeltjes enkel voor anderen om op te volgen?

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 6 maart 2021 om 11:17.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2021, 11:56   #130
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ha, je volgt de regeltjes niet op het werk.

Ik neem aan dat je dan ook pertinent tegen de maatregelen bent want anders zou je ze opvolgen. Of zijn de regeltjes enkel voor anderen om op te volgen?
Tuurlijk ben ik tegen de maatregelen.. hallo...
Maar ik heb er eigenlijk weinig hinder van.. ik mis wel wat kameraden en de betere restaurants. Verder vind ik het eigenlijk allemaal prima en hoop ik deze zomer ook te mogen genieten van de rust en niet te moeten luisteren naar het gekweel van één of ander strandzangertje dat het dorpsplein wat wil opvrolijken met lullige schlagers.



Hoe wij afgelopen jaar gewerkt en geleefd hebben.. wel, daar durf ik niet veel over vertellen hier.. maar mensen die bij ons in de zaak komen (klanten, vertegenwoordigers, leveranciers, werkmannen,...) vinden het bijzonder prettig dat ze geen mondmasker moeten aanhouden.. "schandalig en onverantwoord", hoor ik er al velen denken, maar kijk... de doorschakelfunctie op de telefoon gebruiken we nog steeds niet, we geven gewoon de hoorn door.. eten gezellig samen... ..dat soort dingen. Al een heel jaar leven en werken wij ongeveer zoals we altijd deden.. we spuiten wel eens wat alcoholspray in de lucht als er ene niest.. verder hebben we een massa wisselende contacten binnen- en buitenshuis en... niemand besmet..

En in het begin dacht ik ook even dat wij de idioten waren hé.. maar nu..? Hoere-chance ofzo? Nee, serieus, wij staan er zelf van te kijken dat we nog allemaal gezond zijn.. beetje krank in de kop soms.. maar niets ernstigs.

Dus: de knop omdraaien en u niet laten leiden door de propaganda..!
Want het is hier al vaak gesteld: als je het niet in de media had vernomen, had je niet gemerkt dat er zoiets als covid was...

En uiteindelijk moet ieder maar voor zich uitmaken wat die doet.. er komen bij ons stokoude mensjes doodleuk de zaak binnengewandeld zonder mondmasker "ooops, vergeten", zeggen ze dan nadat we hun er er attent op maken.. "eigenlijk moet je een mondmasker dragen he mevrouw! de hele samenleving doet dit voor mensen zoals u, maar ach.. doe maar waar je jezelf goed bij voelt". En verder gaat mijn interesse niet om anderen maatregelen op te leggen.



Al een half jaar geen alcoholgel meer aangeraakt en ik leef nog steeds.. bakker binnen en buiten, koffiekoek opeten in den auto en vingers aflikken zoals ik altijd deed. Wat kan het leven zoet zijn.


Alvast mijn excuses aan de mensen die zich braaf aan allerlei regeltjes houden en dit verwachten van anderen in de hoop snel van deze wrede pandemie verlost te zijn...
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2021, 16:55   #131
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Dan nog ene van de PVDA om dat duidelijk te maken

Op de werkvloer bij Van ranst zal dat niet anders zijn, de regeltjes gelden niet voor de elite.
En inderdaad, geen mondmaskers voor Van Ranst op kantoor, voor de elite moet dat niet.

https://www.hln.be/binnenland/interv...-uit~aac3763b/
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  kantoor.png‎
Bekeken: 31
Grootte:  432,1 KB
ID: 113984  

Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2021, 17:41   #132
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
En inderdaad, geen mondmaskers voor Van Ranst op kantoor, voor de elite moet dat niet.

https://www.hln.be/binnenland/interv...-uit~aac3763b/
En nauwelijks anderhalve meter zou ik zeggen. Maar misschien is dat zijn knuffelcontact?
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2021, 19:45   #133
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
En nauwelijks anderhalve meter zou ik zeggen. Maar misschien is dat zijn knuffelcontact?
Citaat:
Je zou denken dat de vrouw van Marc Van Ranst (55) hem uit bezorgdheid zo achter zijn veren zit, maar het is zowaar zijn lab manager Elke Wollants van het Rega Instituut
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2021, 13:17   #134
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.163
Standaard

Sorry, en ik maar denken dat de golf in Noorwegen werd gestart door mutatie van het virus door de vaccins. Maar het blijkt gewoon de Noorse Premier geweest te zijn die met haar stout gedrag de eerste golf heeft gestart.


https://www.hln.be/buitenland/noorse...uwen~a7cfc612/
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2021, 13:32   #135
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Sorry, en ik maar denken dat de golf in Noorwegen werd gestart door mutatie van het virus door de vaccins. Maar het blijkt gewoon de Noorse Premier geweest te zijn die met haar stout gedrag de eerste golf heeft gestart.


https://www.hln.be/buitenland/noorse...uwen~a7cfc612/
Ik wist zelfs niet dat er in Noorwegen gemaatregeld werd nu.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2021, 13:38   #136
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Telewerk verplicht maar Van Ranst blijft naar de studio komen. Nu wel met mondmasker, ze lezen het forum!

.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  telewerk.png‎
Bekeken: 24
Grootte:  434,6 KB
ID: 114024  

Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2021, 14:50   #137
Walvader
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2020
Berichten: 1.441
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Tuurlijk ben ik tegen de maatregelen.. hallo...
Maar ik heb er eigenlijk weinig hinder van.. ik mis wel wat kameraden en de betere restaurants. Verder vind ik het eigenlijk allemaal prima en hoop ik deze zomer ook te mogen genieten van de rust en niet te moeten luisteren naar het gekweel van één of ander strandzangertje dat het dorpsplein wat wil opvrolijken met lullige schlagers.



Hoe wij afgelopen jaar gewerkt en geleefd hebben.. wel, daar durf ik niet veel over vertellen hier.. maar mensen die bij ons in de zaak komen (klanten, vertegenwoordigers, leveranciers, werkmannen,...) vinden het bijzonder prettig dat ze geen mondmasker moeten aanhouden.. "schandalig en onverantwoord", hoor ik er al velen denken, maar kijk... de doorschakelfunctie op de telefoon gebruiken we nog steeds niet, we geven gewoon de hoorn door.. eten gezellig samen... ..dat soort dingen. Al een heel jaar leven en werken wij ongeveer zoals we altijd deden.. we spuiten wel eens wat alcoholspray in de lucht als er ene niest.. verder hebben we een massa wisselende contacten binnen- en buitenshuis en... niemand besmet..

En in het begin dacht ik ook even dat wij de idioten waren hé.. maar nu..? Hoere-chance ofzo? Nee, serieus, wij staan er zelf van te kijken dat we nog allemaal gezond zijn.. beetje krank in de kop soms.. maar niets ernstigs.

Dus: de knop omdraaien en u niet laten leiden door de propaganda..!
Want het is hier al vaak gesteld: als je het niet in de media had vernomen, had je niet gemerkt dat er zoiets als covid was...

En uiteindelijk moet ieder maar voor zich uitmaken wat die doet.. er komen bij ons stokoude mensjes doodleuk de zaak binnengewandeld zonder mondmasker "ooops, vergeten", zeggen ze dan nadat we hun er er attent op maken.. "eigenlijk moet je een mondmasker dragen he mevrouw! de hele samenleving doet dit voor mensen zoals u, maar ach.. doe maar waar je jezelf goed bij voelt". En verder gaat mijn interesse niet om anderen maatregelen op te leggen.



Al een half jaar geen alcoholgel meer aangeraakt en ik leef nog steeds.. bakker binnen en buiten, koffiekoek opeten in den auto en vingers aflikken zoals ik altijd deed. Wat kan het leven zoet zijn.


Alvast mijn excuses aan de mensen die zich braaf aan allerlei regeltjes houden en dit verwachten van anderen in de hoop snel van deze wrede pandemie verlost te zijn...
RESPECT !

Dus: de knop omdraaien en u niet laten leiden door de propaganda..!
Want het is hier al vaak gesteld: als je het niet in de media had vernomen, had je niet gemerkt dat er zoiets als covid was...



ZO WAAR !
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2021, 14:51   #138
Walvader
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2020
Berichten: 1.441
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Telewerk verplicht maar Van Ranst blijft naar de studio komen. Nu wel met mondmasker, ze lezen het forum!

.
Dat was bij VTM ???

In De Afspraak deze week zat hij gewoon zonder. En wij in Leuven maar in de openlucht verplicht een mondmasker dragen.
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2021, 17:14   #139
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
En wij in Leuven maar in de openlucht verplicht een mondmasker dragen.
Men kan niet voorzichtig genoeg zijn.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2021, 06:53   #140
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Als het goed is mag het ook eens gezegd worden. Ik ben geen tegenstander van de NAVO maar voorsteken moeten ze ook niet doen natuurlijk. Ik begrijp dan ook niet dat Theo -laat alle opgeleide Afrikanen naar Europa komen en Afrika stikken- Francken van een blamage spreekt.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be