Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 oktober 2020, 11:57   #741
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Kijk Mambo, dat gij er dwaze en aantoonbaar foute ideen op nahoudt dat is je goed recht, niet iedereen heeft een kritische of sceptische ingesteldheid.

"Ons Heer moet van elk zijn getal hebben" zei mijn grootmoeder altijd en dus ook van de naieve schapen zoals jij die alles geloven wat slange-olie verkopers op Facebook posten.

De vraag is wel : waarom moet je zo nodig je foute en naieve ideen hier komen verspreiden zonder einde?
Die "bekeringsdrang" dat is het ergelijke natuurlijk, dat komt blijkbaar automatisch bij dat complotgeloof, we zien dat ook bij andere mensen die aan dezelfde aandoening lijden. Met het geloof komt altijd de bekeringsdrang.

Je zal mij zeker en andere forumgebruikers wellicht nooit overtuigen, daarvoor is je geloofwaardigheid al veel te ver gezakt en je ongelijk is keer op keer aangetoond.
Ook al zie jij dat zelf niet, anderen zien het wel en dat is waar het om gaat.
inderdaad.

op het internet is het soms moeilijk om het verschil te zien tussen een troll en een idioot, maar op dit forum zitten toch een hele hoop idioten.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2020, 12:03   #742
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

En de heer sprak "zalig zijn de armen van geest".
Amen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2020, 15:03   #743
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Weet je wat?
Ga wat spelen op het speelplein.
Wauw, man, niveau! Echt, je mag fier zijn op jezelf! Ik denk dat de onzin die jij hier verkondigt intussen wel ruimschoots en vrij grondig weerlegd is, en het enige dat jij er tegenin kan brengen is 'Ga wat spelen'? Ben je een kleuter of zo?
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2020, 15:11   #744
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Onzin?

Waar?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2020, 15:15   #745
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Mark Bell schrijver en techno pionier schreef in 2009 volgende:
HET TEKEN VAN HET BEEST door Raymond Bell (2009) "Het jaar 2020. De oude wereld is dood. Dit is Big Brother die spreekt. Ik ben het nieuwe hoofd. De nieuwe wereldorde: dit is jaar nummer één. We beginnen met de kinderen, elke dochter en zoon. We implanteren elke baby, in de hand, in de hersenen, dus je weet dat ze veilig zullen zijn, niet zullen verdwalen of pijn zullen voelen. Van de eerste kreet van mama tot de laatste zucht naar adem, alles zal worden opgenomen, in de zwarte doos van het leven. We zullen elke crimineel en de geesteszieken chippen En dan moet elke volwassene onze quota invullen. Er zal geen misdaad meer zijn, omdat we weten wat u van plan bent. Onze Mind Control-politie, heb je op hun scherm. Accepteer mijn teken en alles komt goed. Weersta mijn bevelen en ervaar de hel. En als je je terugtrekt, naar je tempels om te bidden, uw gedachten worden geregistreerd, dus let op wat u zegt. Denk aan de voordelen van lid worden van mijn band. U kunt uw boodschappen betalen door middel van een handscan. Dat is alles voor het moment. Het is tijd voor een feestje. Laten we allemaal vieren, de Nieuwe Wereldorde. "

_____
In 2009 was dat onzin.
In 2020 heb je minstens een dozijn fabrikanten die ze produceren, regeringen die ze implanteren en 7 miljard mensen die ze zullen krijgen binnenkort.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2020, 17:06   #746
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Mark Bell schrijver en techno pionier schreef in 2009 volgende:
HET TEKEN VAN HET BEEST door Raymond Bell (2009) "Het jaar 2020. De oude wereld is dood. Dit is Big Brother die spreekt. Ik ben het nieuwe hoofd. De nieuwe wereldorde: dit is jaar nummer één. We beginnen met de kinderen, elke dochter en zoon. We implanteren elke baby, in de hand, in de hersenen, dus je weet dat ze veilig zullen zijn, niet zullen verdwalen of pijn zullen voelen. Van de eerste kreet van mama tot de laatste zucht naar adem, alles zal worden opgenomen, in de zwarte doos van het leven. We zullen elke crimineel en de geesteszieken chippen En dan moet elke volwassene onze quota invullen. Er zal geen misdaad meer zijn, omdat we weten wat u van plan bent. Onze Mind Control-politie, heb je op hun scherm. Accepteer mijn teken en alles komt goed. Weersta mijn bevelen en ervaar de hel. En als je je terugtrekt, naar je tempels om te bidden, uw gedachten worden geregistreerd, dus let op wat u zegt. Denk aan de voordelen van lid worden van mijn band. U kunt uw boodschappen betalen door middel van een handscan. Dat is alles voor het moment. Het is tijd voor een feestje. Laten we allemaal vieren, de Nieuwe Wereldorde. "

_____
In 2009 was dat onzin.
In 2020 heb je minstens een dozijn fabrikanten die ze produceren, regeringen die ze implanteren en 7 miljard mensen die ze zullen krijgen binnenkort.
Hier ooit van gehoord?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Fictie
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2020, 17:48   #747
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht

ID2020 Technical Requirements: V1.0
Please email [email protected] with any comments or questions - we’d love to hear from you.

Yogo?
Send your comments.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 4 oktober 2020 om 17:53.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2020, 08:55   #748
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Een nieuwe dag een nieuw cijfer.
8 okt. 9.54 uur
16 overlijdens zullen er zijn.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2020, 08:25   #749
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

En bevestigd.
16 zijn het geworden.

Vandaag worden het er 18.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2020, 08:39   #750
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
En bevestigd.
16 zijn het geworden.

Vandaag worden het er 18.
En terug bevestigd.

Straf he?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2020, 11:35   #751
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

BRUSSEL DRINGT ER BIJ EU-LIDSTATEN OP AAN OM NU AL TE BEGINNEN MET VOORBEREIDINGEN COVID-VACCINATIE
door Ellen Vader & Door Frankema | 24 okt 2020 | COVID-19, Politiek

De Europese commissie vreest dat “nepnieuws mensen ertoe kan aanzetten om zichzelf niet te laten vaccineren”.

Zij dringt er bij de EU-lidstaten op aan om nu met de voorbereidingen te beginnen voor grootschalige vaccinatiecampagnes.





DE NOS DEELT ONS MEDE…

Op 15-10-20 bericht de NOS in een kort artikel: ‘Brussel tegen EU-lidstaten: begin nu met voorbereidingen voor vaccinatie’ onder meer het volgende:1

“Er is nog lang geen coronavaccin dat op grote schaal kan worden ingezet, maar landen moeten zich wel nu al voorbereiden op het moment dat dat wel zo is. Dat adviseert de Europese Commissie aan alle 27 EU-lidstaten.

De landen moeten bijvoorbeeld op zoek naar personeel om de vaccinaties uit te voeren en ze moeten campagnes opzetten om mensen te motiveren om zich ook echt te laten inenten.”

Om de vaccins zo snel mogelijk op de markt te krijgen, zal het Europees Geneesmiddelenagentschap al tijdens de ontwikkeling meekijken om ze versneld te kunnen goedkeuren.


Maar ook lidstaten moeten zich dus nu al voorbereiden. Vaccinatiepersoneel zal een vorm van opleiding moeten krijgen en dat kost altijd tijd. De Commissie adviseert om eventueel gepensioneerden of studenten in te zetten om de vaccinaties uit te voeren. Ook moet er nu al genoeg beschermende kleding worden aangekocht.


De Commissie vreest dat nepnieuws mensen ertoe kan aanzetten om zichzelf niet te laten vaccineren. Daarom zouden landen nu al campagnes moeten voorbereiden, waarin eerlijk de voor- en nadelen van vaccineren worden benoemd. “We moeten uitleggen dat vaccinaties waarschijnlijk de enige uitweg uit deze pandemie zijn.”



GEVAARLIJKE PANDEMIE?

De Europese Commissie heeft kennelijk nog niet meegekregen dat is gebleken dat de sterftecijfers – wereldwijd – niet in de buurt blijken te komen van de sterfte op foutieve rekenmodellen was voorspeld.2

De Europese Commissie heeft wel al 600 miljoen potentiële vaccins gereserveerd en zal de komende tijd waarschijnlijk nog nieuwe akkoorden met vaccin-ontwikkelaars bekendmaken.3

De contracten zijn al getekend, de farmaceutische industrie werkt er hard aan zich te vrijwaren van aansprakelijkheid voor vaccinatieschade, en de propaganda-machine in de media draait op volle toeren.4


De Europese Commissie geeft een overzicht van belangrijkste stappen voor “doeltreffende vaccinatiestrategieën en de inzet van vaccins” in een uitgebreid document dat bol staat van de marketing boodschappen.5

“Nu Europa leert leven met de pandemie, blijft de ontwikkeling en snelle wereldwijde inzet van veilige en doeltreffende vaccins tegen COVID-19 een essentieel onderdeel van de uiteindelijke oplossing van de volksgezondheidscrisis.”


Gezondheidscrisis? De WHO heeft de EU er niet van op de hoogste gesteld dat de wereldwijde IFR (infections Fatality Rate – met andere woorden de sterfte aan COVID-19 besmetting_ volgens de meest recente berekeningen is vastgesteld op 0,05% voor mensen onder de 70 jaar?6





BUITEN PARLEMENTAIRE ONDERZOEKSCOMMISSIE

Reiner Fuellmich, ervaren advocaat en een van de vier leden van het ‘German Corona Investigative Committee’ vat het als volgt samen:

“Deze corona-crisis moet, volgens alles wat we vandaag weten, worden omgedoopt tot een “Corona-schandaal” en degenen die ervoor verantwoordelijk zijn moeten strafrechtelijk worden vervolgd en aangeklaagd voor civiele schade. Op politiek niveau moet alles in het werk worden gesteld om ervoor te zorgen dat niemand ooit nog zo machtig zal zijn dat hij de mensheid kan bedriegen of ons kan proberen te manipuleren met een corrupte agenda. En daarom zal ik u nu uitleggen hoe en waar een internationaal netwerk van advocaten de grootste onrechtmatige daad ooit zal aanvechten; het corona- fraudeschandaal, dat zich inmiddels heeft ontvouwd tot waarschijnlijk het grootste misdrijf tegen de menselijkheid dat ooit is gepleegd.”


Mocht u nog geen gelegenheid gehad hebben om zijn uiterst informatieve YouTube te bekijken – doe dat alstublieft. Fuellmich – misdaad tegen de mensheid

Mocht u hem al wel bekeken hebben – wijs uw dierbaren erop.

Deze misdaad tegen de mensheid moet stoppen.





Bronnen:

1. https://nos.nl/artikel/2352480-bruss...accinatie.html
2. https://stichtingvaccinvrij.nl/coron...gemanipuleerd/
3. https://stichtingvaccinvrij.nl/de-de...ten-in-europa/
4. https://stichtingvaccinvrij.nl/waaro...sico-te-nemen/
5. https://www.europa-nu.nl/id/vlcxehq8...e=vhdubxdwqrzw
6. https://stichtingvaccinvrij.nl/ramon...het-doorheeft/
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 13:51   #752
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

En we zijn weer een stap dichter bij de complot theorie die iedere dag wat minder theorie aan het worden is.

Nederlandse koningshuis heeft samen met Bill Gates het akkoord bereikt om een digitaal vaccinatie paspoort in te voeren.
Een bio marker op uw stomme kop.

Told you
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 20:13   #753
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
En we zijn weer een stap dichter bij de complot theorie die iedere dag wat minder theorie aan het worden is.

Nederlandse koningshuis heeft samen met Bill Gates het akkoord bereikt om een digitaal vaccinatie paspoort in te voeren.
Een bio marker op uw stomme kop.

Told you
Oh nee, een paspoort waar op staat of je al dan niet gevaccineerd bent! Met die informatie hebben ze ons leven volledig in handen, en zijn we totaal aan de genade van de de boosaardige elite overgeleverd! Wat gaan ze als volgende invoeren? Een papier waar op staat dat we voor ons rijexamen geslaagd zijn?
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 20:19   #754
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
BRUSSEL DRINGT ER BIJ EU-LIDSTATEN OP AAN OM NU AL TE BEGINNEN MET VOORBEREIDINGEN COVID-VACCINATIE
door Ellen Vader & Door Frankema | 24 okt 2020 | COVID-19, Politiek

Bla bla bla, zever zever zever...

Reiner Fuellmich, ervaren advocaat en een van de vier leden van het ‘German Corona Investigative Committee’ vat het als volgt samen:

“Deze corona-crisis moet, volgens alles wat we vandaag weten, worden omgedoopt tot een “Corona-schandaal” en degenen die ervoor verantwoordelijk zijn moeten strafrechtelijk worden vervolgd en aangeklaagd voor civiele schade. Op politiek niveau moet alles in het werk worden gesteld om ervoor te zorgen dat niemand ooit nog zo machtig zal zijn dat hij de mensheid kan bedriegen of ons kan proberen te manipuleren met een corrupte agenda. En daarom zal ik u nu uitleggen hoe en waar een internationaal netwerk van advocaten de grootste onrechtmatige daad ooit zal aanvechten; het corona- fraudeschandaal, dat zich inmiddels heeft ontvouwd tot waarschijnlijk het grootste misdrijf tegen de menselijkheid dat ooit is gepleegd.”


Mocht u nog geen gelegenheid gehad hebben om zijn uiterst informatieve YouTube te bekijken – doe dat alstublieft. Fuellmich – misdaad tegen de mensheid

Mocht u hem al wel bekeken hebben – wijs uw dierbaren erop.

Deze misdaad tegen de mensheid moet stoppen.

Bronnen:

1. https://nos.nl/artikel/2352480-bruss...accinatie.html
2. https://stichtingvaccinvrij.nl/coron...gemanipuleerd/
3. https://stichtingvaccinvrij.nl/de-de...ten-in-europa/
4. https://stichtingvaccinvrij.nl/waaro...sico-te-nemen/
5. https://www.europa-nu.nl/id/vlcxehq8...e=vhdubxdwqrzw
6. https://stichtingvaccinvrij.nl/ramon...het-doorheeft/
Wauw, een advocaat met een YouTube-kanaal? Ja, dat is oneindig veel betrouwbaarder dan wetenschappelijke studies! Advocaten staan immers bekend als de meest eerlijke, betrouwbare en integere mensen die er zijn. Om dan nog maar te zwijgen over de "Stichting vaccin vrij", daar moet je echt zijn voor objectieve, wetenschappelijk onderbouwde informatie!

Kijk, kerel, degenenen die nog steeds die fucking bullshit verspreiden, die hebben een misdaad tegen de mensheid op hun geweten! Scumbags als Willem Engel en consoorten, en ik hoop van harte dat ze vroeg of laat de rekening gepresenteerd krijgen, of dat nu via het gerecht is of daarbuiten om.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 20:38   #755
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Oh nee, een paspoort waar op staat of je al dan niet gevaccineerd bent! Met die informatie hebben ze ons leven volledig in handen, en zijn we totaal aan de genade van de de boosaardige elite overgeleverd!
Daar zeg je wat...

Ik wil geen coronavaccin in mijn lichaam, omdat ik van nature gezond ben en een griep of zoiets als corona met gemak verwerk, als ik het ondertussen nog niet gehad heb.
Ik wil dus geen vaccin laten inenten, waarvan de bijwerkingen op langere termijn zelfs niet getest zijn en wil dus geen (overbodig) risico nemen daarop.

En verder, de eventuele verplichting van een vaccinpaspoort is voor een overheid 'n prima middel, om de bevolking te chanteren bepaalde verplichtingen toch na te komen:

Argentijnse staat keurt nieuwe wet goed die vaccins gratis en verplicht maakt

“Gevaccineerd zijn is noodzakelijk, en is vereist voor procedures zoals de jaarlijkse toegang of het verlaten van het schoolsysteem, het verwerken of vernieuwen van identiteitsbewijzen, paspoorten, registratie woonplaats, medische procedures voor werk, huwelijkscertificaten en rijbewijzen, evenals voor de verwerking van gezinstoelagen.”

https://stichtingvaccinvrij.nl/vacci...-geen-grenzen/

Zou jij hiermee akkoord gaan ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 20:42   #756
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
En we zijn weer een stap dichter bij de complot theorie die iedere dag wat minder theorie aan het worden is.

Nederlandse koningshuis heeft samen met Bill Gates het akkoord bereikt om een digitaal vaccinatie paspoort in te voeren.
Een bio marker op uw stomme kop.

Told you
Het nederlandse koningshuis?

Oh my god, je bent dus totaal doorgeslagen, het nederlandse koningshuis heeft namelijk geen enkele wetgevende of uitvoerende macht, ze KUNNEN dus helemaal geen akkoorden sluiten, hoogstens met een schilderfirma over welke kleur hun badkamer moet geschilderd worden.

Je bent compleet in complotland getuimeld. Hoelang nogvoor je begint over archonten, adrenochrome, satanische pedofielen en smurfen die de wereld besturen?

Laatst gewijzigd door parcifal : 27 oktober 2020 om 20:43.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 20:51   #757
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Daar zeg je wat...

Ik wil geen coronavaccin in mijn lichaam, omdat ik van nature gezond ben en een griep of zoiets als corona met gemak verwerk, als ik het ondertussen nog niet gehad heb.
Ik wil dus geen vaccin laten inenten, waarvan de bijwerkingen op langere termijn zelfs niet getest zijn en wil dus geen (overbodig) risico nemen daarop.

En verder, de eventuele verplichting van een vaccinpaspoort is voor een overheid 'n prima middel, om de bevolking te chanteren bepaalde verplichtingen toch na te komen:

Argentijnse staat keurt nieuwe wet goed die vaccins gratis en verplicht maakt

“Gevaccineerd zijn is noodzakelijk, en is vereist voor procedures zoals de jaarlijkse toegang of het verlaten van het schoolsysteem, het verwerken of vernieuwen van identiteitsbewijzen, paspoorten, registratie woonplaats, medische procedures voor werk, huwelijkscertificaten en rijbewijzen, evenals voor de verwerking van gezinstoelagen.”

https://stichtingvaccinvrij.nl/vacci...-geen-grenzen/

Zou jij hiermee akkoord gaan ?
Zoiets kan ik alleen maar toejuichen! Vaccins hebben een einde gemaakt aan allerlei ziekten, dat zou de evidentie zelve moeten zijn dat die verplicht zijn, net zoals het evident is dat je in de auto een gordel draagt. En trouwens, vaccineren is niet alleen voor jezelf, maar ook voor mensen die zich om medische redenen niet kunnen laten vaccineren. Ook al wordt je zelf niet ziek, je kan nog steeds het virus verspreiden, daarom dat een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad van levensbelang is. Voordat corona uitbrak kregen we al een voorsmaakje van de comeback van mazelen door onverantwoorde idioten die inenten niet nodig vonden.

En for fuck's sake, kom aub niet af met bronnen als 'stichting vaccinvrij' en andere randdebielen, dat bekijk ik niet eens.

Laatst gewijzigd door Yog Sothoth : 27 oktober 2020 om 20:53.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 20:53   #758
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
archonten
Dat is wel nog een relevante term in de gnostiek.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 20:59   #759
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Oh nee, een paspoort waar op staat of je al dan niet gevaccineerd bent! Met die informatie hebben ze ons leven volledig in handen, en zijn we totaal aan de genade van de de boosaardige elite overgeleverd! Wat gaan ze als volgende invoeren? Een papier waar op staat dat we voor ons rijexamen geslaagd zijn?
shit dan hebben ze me er al ingeluisd
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2020, 21:04   #760
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Zoiets kan ik alleen maar toejuichen! Vaccins hebben een einde gemaakt aan allerlei ziekten, dat zou de evidentie zelve moeten zijn dat die verplicht zijn, net zoals het evident is dat je in de auto een gordel draagt. En trouwens, vaccineren is niet alleen voor jezelf, maar ook voor mensen die zich om medische redenen niet kunnen laten vaccineren. Ook al wordt je zelf niet ziek, je kan nog steeds het virus verspreiden, daarom dat een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad van levensbelang is. Voordat corona uitbrak kregen we al een voorsmaakje van de comeback van mazelen door onverantwoorde idioten die inenten niet nodig vonden.

En for fuck's sake, kom aub niet af met bronnen als 'stichting vaccinvrij' en andere randdebielen, dat bekijk ik niet eens.
Ik ben wel degelijk voor de bescherming van het vaccinatiegeheim. Een vaccin blijft een risico, en zeker als het zodanig snel gemaakt wordt dat de effecten op de lange termijn ongekend zijn. Om nog maar te zwijgen van RNA-modificatie.

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 27 oktober 2020 om 21:05.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be